Als iemand vindt dat wat ik hier post ergens anders zou moeten staan mogen ze het best copy/pasten.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:25 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Mogge Rica![]()
Is het nog gelukt met de audiorecording; als we nu toch 'moeten' slow chatten!![]()
EXP.robinson is zwaarder denk ik hoorquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:29 schreef BBscanner het volgende:
2 boterhammen per dat inclusief avond eten??? Dat is toch niet normaal en 2 of 3 uien!
(schenkt nog eenin met plakje cake en steekt een
op!)
Eigenlijk had BB even op *het gevoel* van de BB-deelnemers moeten werken door ook te vertellen dat stress door het stoppen met roken zelfs schadelijker kan zijn voor de baby dan het door blijven roken.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:26 schreef Rica het volgende:
[..]
Dat was gister echt in een vlaag van enthousiasme dat ze het aanbood. En was eik ook alleen voor Roel bedoeld.
Als ze het niet red vind ik dat Chantal of Dido het alsnog moeten overnemen. Of beide.
Ze doen verder niks in dat huis wat inspanning vereist.. moet kunnen danquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:29 schreef BBscanner het volgende:
2 boterhammen per dat inclusief avond eten??? Dat is toch niet normaal en 2 of 3 uien!
(schenkt nog eenin met plakje cake en steekt een
op!)
Schijnt weken discussie over te zijn geweest alvorens men deze beslissing nam (zie FB van BB)quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:28 schreef Maurisico het volgende:
[..]
dus dit mag niet meer "commentaren op de livestreams heten"??? moeten we nu slow chat noemen...... wat een onzin.....
In rook opgegaan en de as bleef over...quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:32 schreef scanman01 het volgende:
Wat een gezellig sfeertje lijkt me daar te hangen nu
In gedachten van sommige bewoners zijn er vast al een aantal bewoners op verschrikkelijke manier overleden.....
Ja maar er hangen hier toch geen bananen of ander fruit/groente aan de bomen! Of mogen ze de Koi Karpers vangen en op de BBQ gooienquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
EXP.robinson is zwaarder denk ik hoor
Die houdt het niet vol, volgende week weer een pindakaasweekquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:22 schreef scanman01 het volgende:
Tanja heeft er moeite mee
[afbeelding]
Tanja houdt nix volquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:25 schreef Gia het volgende:
Denk dat Tanja het nog geen uur meer volhoudt. En dat komt dan goed uit, hoef ik niks van dat alles te missen.
Volgens mij meen ik me te herinneren dat ze niet altijd fruit etc hadden hoorquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:35 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ja maar er hangen hier toch geen bananen of ander fruit/groente aan de bomen! Of mogen ze de Koi Karpers vangen en op de BBQ gooien![]()
Dat had ik wel willen zien. Geloof er niks van dat een van beide bereid was het sigaretje voor wie dan ook neer te leggen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:31 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Eigenlijk had BB even op *het gevoel* van de BB-deelnemers moeten werken door ook te vertellen dat stress door het stoppen met roken zelfs schadelijker kan zijn voor de baby dan het door blijven roken.
Ik had dan weleens willen zien of men werkelijk zo begaan is met haar gezondheid en wat dit gegeven had gedaan met het groepsgevoel en welke discussies er zouden zijn ontstaan bij vooral de *aangesproken* Chantal en Dido...
oh ja hoor , geen probleem, maar vind de redenatie gewoon wat vreemd... de streamverslagen geven immers een objectief beeld van de gebeurtenissen en hier waren gewoon wat "Jan Mulders en Johan Cruijffen" actief die dan een snedige analyse gaven van het geheel... en soms haal je dan wat wedstrijdbeelden terug ter illustratie..quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:32 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Schijnt weken discussie over te zijn geweest alvorens men deze beslissing nam (zie FB van BB)
Leg je er maar gewoon bij neer.
Dat kan hier nog steeds hoorquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:38 schreef Maurisico het volgende:
[..]
oh ja hoor , geen probleem, maar vind de redenatie gewoon wat vreemd... de streamverslagen geven immers een objectief beeld van de gebeurtenissen en hier waren gewoon wat "Jan Mulders en Johan Cruijffen" actief die dan een snedige analyse gaven van het geheel... en soms haal je dan wat wedstrijdbeelden terug ter illustratie..![]()
goed, ik hoor het wel van de mods als ik iets verkeerd doe!
Ze heeft extra dingen zoals crackers etc. dus ze valt buiten schotquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:39 schreef KonnieKipke het volgende:
Is ook niet medisch verantwoord een zwangere vrouw op alleen brood, water en uien te laten leven..
Tanja heeft haar eigen- wél verantwoorde- rantsoen. En terecht natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:39 schreef KonnieKipke het volgende:
Is ook niet medisch verantwoord een zwangere vrouw op alleen brood, water en uien te laten leven..
Gewoon doorgaan, ze zijn te leuk om te missen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:39 schreef scanman01 het volgende:
Blijkbaar is het niet meer gewenst dat je hier streamshots plaatst en niet in het streamverslagen topic. Nou, dan weten we dat ook weer
Dan krijgen we hier minder screenshotsquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:39 schreef scanman01 het volgende:
Blijkbaar is het niet meer gewenst dat je hier streamshots plaatst en niet in het streamverslagen topic. Nou, dan weten we dat ook weer
Tanja krijgt gewoon wat ze nodig heeft.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:39 schreef KonnieKipke het volgende:
Welnee, dat was een kutsmoes om Tanja buiten schot te kunnen houden, alleen ze spelen hem niet helemaal uit.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:37 schreef CartWOman het volgende:
Ik had echt wel verwacht dat Tanja een vorm van 'medische begeleiding' zou worden aangeboden.
Ze zijn er toch zo van overtuigd dat cold turkey stoppen slecht is voor de baby?
Scanman moet blijven, scanman moet blijven!quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:39 schreef scanman01 het volgende:
Gewoon blijven plaatsen!quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:39 schreef scanman01 het volgende:
Precies... en ik heb dus geen zin om de screens steeds dubbelop te gaan posten.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:43 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Gewoon blijven plaatsen!![]()
Staat toch ook in de sticky door Sanne geschreven? Daar én hier is prima.
Goed plan..quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:26 schreef Rica het volgende:
[..]
Dat was gister echt in een vlaag van enthousiasme dat ze het aanbood. En was eik ook alleen voor Roel bedoeld.
Als ze het niet red vind ik dat Chantal of Dido het alsnog moeten overnemen. Of beide.
Ik begrijp hoe je voelt.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:42 schreef scanman01 het volgende:
Zeldzaam shot. 5 ongelooflijke bitches bij elkaar
[afbeelding]
The Desperate Housewives!quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:42 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Wat is jou w probleem nou precies met die streamverslagen topics?quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies... en ik heb dus geen zin om de screens steeds dubbelop te gaan posten.
Nou, je hoort/leest het wel vaker, over een gezondheidsrisico.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Welnee, dat was een kutsmoes om Tanja buiten schot te kunnen houden, alleen ze spelen hem niet helemaal uit.
Dat zijn engeltjes, vergeleken met dit rapalje.quote:
Chantal: “Ik heb Lieske genomineerd. We kunnen niet veel voor elkaar betekenen. En ik zie haar niet als iemand waar ik mee over wil blijven.”quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:42 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Fijn dat je het begrijpt, maar ik vond het ook al voordat ik wist dat ze Lieske nomineerdenquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik begrijp hoe je voelt.
Van mij mag Lieske wel weg, ik vind haar niet zo interessant, maar de manier waarop die laffe huichelachtige slangen gisteren állemaal háár nomineerden, daar is maar één smiley voor:
Mooi shot. Sleepnet erover en afvoeren.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:42 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Nee, ik vind het hier veel leuker. Je kunt hier reageren op wat je ziet op je eigen manier en krijgt dan ook regelmatig eenquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:46 schreef Sanne het volgende:
[..]
Wat is jou w probleem nou precies met die streamverslagen topics?
Is dat oud zeer?
screenshots horen bij SCquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, ik vind het hier veel leuker. Je kunt hier reageren op wat je ziet op je eigen manier en krijgt dan ook regelmatig eenof een
reactie terug. Dat is in de streamverslagen niet zo.
Maar als ze echt "gingen" voor het gezondheidsrisico, dan hadden ze dat ook door moeten zetten. Bridget legt eerst in de studio veranwoording af over Tanja's uitzonderingspositie, met een hoop bla-bla over "medische deskundigen" die geconsulteerd zouden zijn.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:47 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nou, je hoort/leest het wel vaker, over een gezondheidsrisico.
Maar er wordt evenzo vaak beweerd dat er geen risico bestaat.
Je vergeet Linda nog. Die had wel de walgelijkste nominatie van allemaal. Maar misschien ook wel de eerlijkste.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:47 schreef regenworm het volgende:
[..]
Chantal: “Ik heb Lieske genomineerd. We kunnen niet veel voor elkaar betekenen. En ik zie haar niet als iemand waar ik mee over wil blijven.”
Ingrid: “Lieske, het spijt me. Ik wilde eerst Rikkert nomineren, maar die is al weg. Ik kan mijn ei niet bij je kwijt.” Ook voor Big Brother heeft ze nog een woordje klaar: “Lijers!”
Tanja: “Lies, je zit tegenover me, ik heb jou genomineerd. Ik wil niet afwijken van mijn vorige nominatie. Het heeft nog steeds te maken met die 5000 euro.” Ze doelt op het geld dat Lieske verkoos boven het verwennen van haar mede-Bewoners.
Dido: “Ook ik heb Lieske dit keer genomineerd, omdat ik met de andere meiden veel meer dingen bepraat. Er zijn ook kleine irritatiepuntjes.”
Nathalie: “Nou, wie zou ik nou hebben genomineerd”, zegt ze lachend. “Het is nog steeds Ralph, om dezelfde reden als vorige keer.“
Linda: “Ik heb Lieske genomineerd. We hebben niet echt een superklik. Ze is ook niet het type karakter waar ik graag mee om ga.”quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je vergeet Linda nog. Die had wel de walgelijkste nominatie van allemaal. Maar misschien ook wel de eerlijkste.
maar natuurlijk BB-Humberto...quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:44 schreef BBscanner het volgende:
@Maurisco
Kan jij een analyse & wedstrijd verslag van deze beelden doen?
[afbeelding]
Was dat het? Ik dacht echt dat ze het iets harder zei.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
Linda: “Ik heb Lieske genomineerd. We hebben niet echt een superklik. Ze is ook niet het type karakter waar ik graag mee om ga.”
In dit geval niet. Uitzondering bevestigt de regel. Liever dubbel dan níet in de streamverslagen.quote:
En ze durfde Lieske daarbij nauwelijks in de ogen te kijken, ze schaamde zich kapót.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
Linda: “Ik heb Lieske genomineerd. We hebben niet echt een superklik. Ze is ook niet het type karakter waar ik graag mee om ga.”
Nee nog niet, ze is wel redelijk opvallend stilquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:52 schreef scanman01 het volgende:
Heeft Dido trouwens al gereageerd op de massage praktijken vannacht?
En liever helemaal niet dan alleen in deze topics?quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:53 schreef Sanne het volgende:
[..]
In dit geval niet. Uitzondering bevestigt de regel. Liever dubbel dan níet in de streamverslagen.
Deze quote staat letterlijk op de talpa-site.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was dat het? Ik dacht echt dat ze het iets harder zei.
Dat zeg ik niet, dat maak jij ervan.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En liever helemaal niet dan alleen in deze topics?
Als je zo kinderachtig wilt zijn, dan plaats ze je toch niet?quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En liever helemaal niet dan alleen in deze topics?
De draken snappen alleen niet dat Lieske ongekend populair gaat worden doordat ze zich allemaal tegen haar keren.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik begrijp hoe je voelt.
Van mij mag Lieske wel weg, ik vind haar niet zo interessant, maar de manier waarop die laffe huichelachtige slangen gisteren állemaal háár nomineerden, daar is maar één smiley voor:
Andere mogelijkheid: als het om de stress van het stoppen zou gaan wat ongezond zou zijn, kunnen ze ook een afwachtende houding aannemen en hulp aanbieden zodra Tanja er zelf mee komt.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar als ze echt "gingen" voor het gezondheidsrisico, dan hadden ze dat ook door moeten zetten. Bridget legt eerst in de studio veranwoording af over Tanja's uitzonderingspositie, met een hoop bla-bla over "medische deskundigen" die geconsulteerd zouden zijn.
Maar zodra Tanja zelf zegt te willen stoppen, dan is dat medische argument ineens totáál niet belangrijk meer. Hoe geloofwaardig wil je overkomen dan?![]()
Sanne, ben het met Scanman eens, in de streamverslagen wordt op een bijna wetenschappelijke wijze verslag gedaan van de gebeurtenissen in het huis, - alle respect hiervoor overigens, maar dat is gewoon niet mijn ding...quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Fijn dat je het begrijpt, maar ik vond het ook al voordat ik wist dat ze Lieske nomineerden
Over Ingrid twijfelde ik nog, maar door gisteren niet meer. De rest was al langer bekend.
Oh ooh, ik ga vast een oud topic omhoog schoppen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:56 schreef Gert het volgende:
Als je zo kinderachtig wilt zijn, dan plaats ze je toch niet?
Sjongejonge zeg, ik hoop dat je een grapje maakt..
maar verder ben je wel een topmeid...quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
Duivels-hoorntjesquote:
Dat is nog het ergste.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:58 schreef Mangoworks2002 het volgende:
maar verder ben je wel een topmeid...
Echt niet?quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:56 schreef Sanne het volgende:
Ik voel er weinig voor om ze als je secretaresse te gaan copy/pasten.
Ik neem aan dat iedereen -on topic uiteraard- altijd nog zelf mag weten wat ie wel of niet post??quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Zoiets heet geloof ik, ik ga jou nomineren omdat de rest het ook doet. Typisch meeloop gedrag van onze roodharige feeks...quote:
Nu hoop ik dat jij een grapje maakt. Weet je hoeveel screens ik dagelijks post hier? Misschien wel 100 of meer. Die ga ik echt niet allemaal dubbel posten.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Stukje verslag van: Bus watcherquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:52 schreef scanman01 het volgende:
Gaat Lieske er nog even bijzitten ook
Heeft Dido trouwens al gereageerd op de massage praktijken vannacht?
Klinkt vrij logische toch!quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:57 schreef Maurisico het volgende:
[..]
... daarom voolg ik BB ook, omdat ik het erg leuk vind om hier met een aantal mensen met dezelfde afwijking wat te "klieren"....
top, maar mag dat hier nogwel?quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:02 schreef regenworm het volgende:
[..]
Stukje verslag van: Bus watcher
<knip>
Daar was CW toch voor aangenomen?quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:56 schreef Sanne het volgende:
Ik voel er weinig voor om ze als je secretaresse te gaan copy/pasten.
GNA GNA GNA GNA GNA GNA GNA GNAquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:04 schreef scanman01 het volgende:
Zat Chantal net ongegeneerd aan haar tiet te krabben?
quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:05 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
top, maar mag dat hier nogwel?
quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
GNA GNA GNA GNA GNA GNA GNA GNA
Lamaar. Een screenie die een opvallende gebeurtenis van de dag weergeeft, past mooi in het streamverslagentopic. Maffe foto's of gewoon een geile cap, lijkt me prima om die alleen hier te plaatsen. Komt wel goed, om met Rob te spreken.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nu hoop ik dat jij een grapje maakt. Weet je hoeveel screens ik dagelijks post hier? Misschien wel 100 of meer. Die ga ik echt niet allemaal dubbel posten.![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:10 schreef scanman01 het volgende:
Dido gaat douchen... Gert, attentie!
Het ging erom dat als ze Tanja zouden verplichten om te stoppen dat er stress zou kunnen optreden. En dit is ook waar. Maar.... Tanja bood het nu zelf aan waardoor het risico op stress enorm verminderd. Stress kan lijden tot lichamelijke klachten en is tijdens een zwangerschap natuurlijk niet een gewend iets. BB heeft hier goed in gehandeld en Tanja haar keuze is ook een goede keuze geweest. Hiermee heeft ze een steuntje in de rug om te stoppen (eigenlijk meer een schop onder haar kont die ze zichzelf geeft:))quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:47 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nou, je hoort/leest het wel vaker, over een gezondheidsrisico.
Maar er wordt evenzo vaak beweerd dat er geen risico bestaat.
Ik denk dat ze weer naar bed is (zo niet, rookt ze waarsch. stiekem in de DBK, dus BB zou haar weleens kunnen matsen)quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:14 schreef Gia het volgende:
Maar waar is Tanja nu eigenlijk? Ergens stiekem aan 't roken? Mag ze misschien stiekem in de DBK roken? Ze is al zo'n drie kwartier buiten beeld.
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:15 schreef flugeltje het volgende:
Probeert ze zichzelf ten koste van Ralph populairder te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |