abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 september 2005 @ 12:52:58 #151
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30855027
Gaat Lieske er nog even bijzitten ook

Heeft Dido trouwens al gereageerd op de massage praktijken vannacht?
My soul is painted like the wings of butterflies
  vrijdag 23 september 2005 @ 12:53:08 #152
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_30855032
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 12:44 schreef BBscanner het volgende:
@Maurisco

Kan jij een analyse & wedstrijd verslag van deze beelden doen?

[afbeelding]
maar natuurlijk BB-Humberto...

Het is dus duidelijk dat deze twee mannen een spelvorm spelen en wel buiten, wat ook logisch is... want het is natuurlijk best lekker weer. Aan de houding kun je zien dat ze doordat ze met de knieën naar elkaar toe zitten, dat ze wel een bepaalde genegenheid voor elkaar hebben....wat ook loisch is... de enige in het huis de ze niet mogen is immers Lieske....dat vind ik dan eigeniljk weer minder logisch.....
Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
  vrijdag 23 september 2005 @ 12:53:53 #153
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30855054
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 12:52 schreef regenworm het volgende:

[..]

Linda: “Ik heb Lieske genomineerd. We hebben niet echt een superklik. Ze is ook niet het type karakter waar ik graag mee om ga.”
Was dat het? Ik dacht echt dat ze het iets harder zei.
  vrijdag 23 september 2005 @ 12:53:55 #154
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30855055
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 12:51 schreef BBscanner het volgende:

[..]

Crossposten is toch verboden
In dit geval niet. Uitzondering bevestigt de regel. Liever dubbel dan níet in de streamverslagen.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  Moderator vrijdag 23 september 2005 @ 12:54:16 #155
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30855062
quote:

[..]

Linda: “Ik heb Lieske genomineerd. We hebben niet echt een superklik. Ze is ook niet het type karakter waar ik graag mee om ga.”
En ze durfde Lieske daarbij nauwelijks in de ogen te kijken, ze schaamde zich kapót.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  vrijdag 23 september 2005 @ 12:54:34 #156
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_30855072
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 12:52 schreef scanman01 het volgende:

Nee nog niet, ze is wel redelijk opvallend stil
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  vrijdag 23 september 2005 @ 12:54:49 #157
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30855086
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 12:53 schreef Sanne het volgende:

[..]

In dit geval niet. Uitzondering bevestigt de regel. Liever dubbel dan níet in de streamverslagen.
En liever helemaal niet dan alleen in deze topics?
  Moderator vrijdag 23 september 2005 @ 12:55:40 #158
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30855112
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 12:53 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Was dat het? Ik dacht echt dat ze het iets harder zei.
Deze quote staat letterlijk op de talpa-site.
Alle nominatie-quotes staan daar trouwens.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  vrijdag 23 september 2005 @ 12:56:02 #159
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30855123
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 12:54 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet, dat maak jij ervan.
Als jij ze daar niet wilt posten prima. Jammer voor de users die ze missen.
Ik voel er weinig voor om ze als je secretaresse te gaan copy/pasten.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  Moderator vrijdag 23 september 2005 @ 12:56:30 #160
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30855134
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 12:54 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Als je zo kinderachtig wilt zijn, dan plaats ze je toch niet?

Sjongejonge zeg, ik hoop dat je een grapje maakt..
pi_30855135
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 12:45 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik begrijp hoe je voelt.
Van mij mag Lieske wel weg, ik vind haar niet zo interessant, maar de manier waarop die laffe huichelachtige slangen gisteren állemaal háár nomineerden, daar is maar één smiley voor:
De draken snappen alleen niet dat Lieske ongekend populair gaat worden doordat ze zich allemaal tegen haar keren.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_30855146
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 12:50 schreef Gert het volgende:

[..]

Maar als ze echt "gingen" voor het gezondheidsrisico, dan hadden ze dat ook door moeten zetten. Bridget legt eerst in de studio veranwoording af over Tanja's uitzonderingspositie, met een hoop bla-bla over "medische deskundigen" die geconsulteerd zouden zijn.
Maar zodra Tanja zelf zegt te willen stoppen, dan is dat medische argument ineens totáál niet belangrijk meer. Hoe geloofwaardig wil je overkomen dan?
Andere mogelijkheid: als het om de stress van het stoppen zou gaan wat ongezond zou zijn, kunnen ze ook een afwachtende houding aannemen en hulp aanbieden zodra Tanja er zelf mee komt.

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  vrijdag 23 september 2005 @ 12:57:11 #163
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30855150
  vrijdag 23 september 2005 @ 12:57:42 #164
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_30855172
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 12:47 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Fijn dat je het begrijpt, maar ik vond het ook al voordat ik wist dat ze Lieske nomineerden
Over Ingrid twijfelde ik nog, maar door gisteren niet meer. De rest was al langer bekend.
Sanne, ben het met Scanman eens, in de streamverslagen wordt op een bijna wetenschappelijke wijze verslag gedaan van de gebeurtenissen in het huis, - alle respect hiervoor overigens, maar dat is gewoon niet mijn ding...

hier wordt BB ook nauwgezet gevolgd maar dan vermengd met eigen meningen, grappen en sneren.... gewoon wat supporters die in de buurtkroeg ongezouten hun mening geven.. daarom voolg ik BB ook, omdat ik het erg leuk vind om hier met een aantal mensen met dezelfde afwijking wat te "klieren"....
  † In Memoriam † vrijdag 23 september 2005 @ 12:58:02 #165
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_30855181
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 12:56 schreef Gert het volgende:

Oh ooh, ik ga vast een oud topic omhoog schoppen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_30855184
quote:

[..]

maar verder ben je wel een topmeid...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_30855187
Zie 't zitten..
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_30855190
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 12:57 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Duivels-hoorntjes !
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst...
  † In Memoriam † vrijdag 23 september 2005 @ 12:59:34 #169
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_30855226
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 12:58 schreef Mangoworks2002 het volgende:
maar verder ben je wel een topmeid...
Dat is nog het ergste.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  vrijdag 23 september 2005 @ 13:00:03 #170
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30855244
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 12:56 schreef Sanne het volgende:
Ik voel er weinig voor om ze als je secretaresse te gaan copy/pasten.
Echt niet?
  vrijdag 23 september 2005 @ 13:01:28 #171
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_30855287
quote:

[..]

Ik neem aan dat iedereen -on topic uiteraard- altijd nog zelf mag weten wat ie wel of niet post??
pi_30855304
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 12:59 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Dat is nog het ergste.
Zoiets heet geloof ik, ik ga jou nomineren omdat de rest het ook doet. Typisch meeloop gedrag van onze roodharige feeks...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  vrijdag 23 september 2005 @ 13:02:05 #173
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30855308
quote:

[..]

Nu hoop ik dat jij een grapje maakt. Weet je hoeveel screens ik dagelijks post hier? Misschien wel 100 of meer. Die ga ik echt niet allemaal dubbel posten.
pi_30855312
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 12:59 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Dat is nog het ergste.
Ja, die hypocrisie. Wees dan gewoon eerlijk
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_30855323
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 12:52 schreef scanman01 het volgende:
Gaat Lieske er nog even bijzitten ook

Stukje verslag van: Bus watcher

0.33 Lieske masseert de rug van Roel op de bank in het woongedeelte. Lieske : Hij zat mij mee te slepen in die dwangbuis. Ik heb ook heel erg nagedacht over iemand anders. Roel : Wie dan ? Lieske : Tanja slipped my mind. Ik heb over veel bewoners nagedacht. Ik heb gezegd, Ralph is de laatste die ik in mijn vriendengroep terug zou zien. Ze zeiden, heeft het met rangen en standen te maken. Hij is betweterig. Ik heb niks met hem. Ik hou van verbaal sterkere jongens. Roel : Dat is ie niet zo. Lieske : Ik heb ook weinig te melden hier. Roel : Tuurlijk niet. Lieske : Waarom heb je Linda genomineerd ? Roel : Puur tactiek. Maar het is mislukt. Ik dacht naast Menno en Ralph te zitten. Ze vond het niet leuk. Ik had beter Menno kunnen nomineren, achteraf. Menno heb ik ook geen band mee of zo. Ik begrijp wel wat Rob doet. En wat Ralph doet snap ik ook. Ik wil gewoon hier blijven. Lieske : Ze hebben het over mij buiten. Roel : Laat ze lullen joh. Ze hebben het wiel niet uitgevonden. Een andere groep mensen had je misschien wel raakvlakken mee gehad. Lieske : Ze spelen het op mijn leeftijd. Chantal is nog jong van geest. Die komt bij jullie leeftijd terecht, 30 of zo. Vandaag is de anti-blad-voor-mijn-mond week gestart. Reken maar dat ik iets zeg als het me niet zint. Toch ? Roel : Precies. Roel zegt dat Ralph gelijk heeft m.b.t. Menno die van zijn moeder niet over politiek zou mogen praten. Roel : Ik heb de afgelopen week ook geen gesprek met hem gehad.

0.44 Lieske : De discussie dat ik met andere mensen in aanraking moet komen. Roel : Allemaal bullshit. Lieske : Ik kom uit een beschermde wereld. Jij bent kraker, afgestudeerd. Ik begin maar net met de studie. Ik zit bij een studentenvereniging. Jij schopt overal tegen aan. Het is niet dat ik ben verleerd met mensen om te gaan. Roel : Ik snap het gewoon niet. Elk verhaal dat Chantal vertelt is dat ze in een of andere bar aan het drinken is. Ik vind haar ook wel lieve kanten hebben. Ik vind haar ook af en toe behoorlijk onlogisch uit de hoek komen. Lieske : Ze is tegen mij niet zo lief. Volgens mij heeft ze al die zaterdagen nog nooit iets tegen me gezegd. Het kan me niet zo veel schelen. Ik zal best wel mensen voor het hoofd stoten. Dat ik makkelijk dingen voor elkaar krijg. Dat ik met negentien jaar tof zit te doen. Mensen waar ik me aan irriteer zijn mensen die zich te serieus nemen. Ik kijk waar het schip strandt. Roel : Chantal heeft ook haar momenten gehad met schrijven in pindakaas, 's nachts huilend in elkaar storten. Ik vind jou stabieler.

0.49 Roel : Dat ADHD verhaal, wie onderbrak je dan ? Lieske : Ingrid, Chantal en Menno. Als Chantal aan het woord is kom ik niet aan het woord. Roel : Die kan erg dominant zijn. Lieske : Ze is ook wel een hele leuke vrouw. Toen werd ook gezegd, Lieske, als ik jou was zou ik mijn mond maar houden. Ik kom nergens tussendoor. Midden in het gesprek draait ze zich om en begint ze met iemand anders te praten. Roel : Wie deed dat ? Lieske : Nathalie. Het komt niet uit de jongens. Het komt alleen uit de meisjes. Laat de psychologie maar eens op mij los dan. Roel zucht : Uhm. Iedereen heeft iets verschillends. Bij Tanja, je gaat op het ene moment aan de ene, dan weer aan de andere jongen hangen. Chantal stoort zich aan het studentachtige verhaal. Lieske : Zijn het nou zulke kutverhalen ? Roel : Nee hoor. Lieske : Met Tanja kan ik wel goed opschieten de laatste dagen. Gisteren heb ik een goed gesprek met haar gehad. Dat ze wegliep was niet handig. Dan wordt de drempel alleen maar hoger.

0.58 Lieske : Zou je een psychologenpraktijk willen beginnen ? Roel : Dat wil ik gaan doen als ik geen onderzoek kan doen. Ralph komt voorbij : Trusten. Lieske : Trusten Roel, uh Ralph. Ik noem Rob ook altijd Roel.

1.02 Lieske : Ik word steeds minder blij met mijn pet. Ik heb echt het gevoel dat de kilo's er aanvliegen. Echt vrouwlijk om je daar druk over te maken. Heb je bij de opdracht gedacht, tot hier en niet verder ? Roel : De hele tijd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')