Ik ookquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:15 schreef teun911 het volgende:
[..]
Ehm, ik zie buiten een Dildo met een peuk in haar mondje..
No worries, Roel heeft gisteren iig 2 pakjes achterover gedrukt.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:14 schreef Sputnik het volgende:
[..]
Zou ik lastig zijn voor Roel, kan ie niet meer stiekum roken aangezien de rokers daar het direct zouden ruiken.
Zou leuk zijn.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:11 schreef BONG4002 het volgende:
Hoorde ik het nou goed van Joost en Rob dat alle rookwaar nu is ingeleverd om solidair te zijn met de mensen die niet mogen roken
LOLquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:15 schreef Sputnik het volgende:
[..]
Tanja is altijd chagrijnig, dat verschil zal moeilijk te zien zijn![]()
Ja, maar als hij rookt en de rest niet meer dan gaan ze dat ruikenquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:16 schreef teun911 het volgende:
[..]
No worries, Roel heeft gisteren iig 2 pakjes achterover gedrukt.
In de dagboekkamer, toen hij deze geheime missie kreeg.
moet wel te doen zijn.. regelmatig tanden poetsen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:18 schreef Sputnik het volgende:
[..]
Ja, maar als hij rookt en de rest niet meer dan gaan ze dat ruiken
Er is maar een manier om te zorgen dat er ook (of meer iig) in andere topics wordt gepost en dat is SC sluiten en een betje slowchat toestaan in gewone topics (wel op on/off topic modden).quote:
Dido rookt toch nogquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:18 schreef Sputnik het volgende:
[..]
Ja, maar als hij rookt en de rest niet meer dan gaan ze dat ruiken
Ach deze reeks is alleen ten tijde van BB, dus waarom ook niet?quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:19 schreef Rica het volgende:
Er is maar een manier om te zorgen dat er ook (of meer iig) in andere topics wordt gepost en dat is SC sluiten en een betje slowchat toestaan in gewone topics (wel op on/off topic modden).
Je hebt overal op fok! groepen users die niet of nauwelijks meer buiten hun eigen reeks posten en daar gewoon elk onderwerp bespreken waar ze zin in hebben. Wat ten koste gaat aan de normale topics. De AT staat altijd half of driekwart vol met reeksen en slowchat.
En nu doe ik er zelf ook aan mee want het is best gezellig hier.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:22 schreef teun911 het volgende:
Ik ga ook maar even roken.. Als dat gelul over roken hier..
Mogge Ricaquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:19 schreef Rica het volgende:
En nu doe ik er zelf ook aan mee want het is best gezellig hier.
Dat was gister echt in een vlaag van enthousiasme dat ze het aanbood. En was eik ook alleen voor Roel bedoeld.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:22 schreef teun911 het volgende:
Tanja denkt. WTF ben ik aan begonnen..
Mooi, want Lies mag niet wegquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:25 schreef vw_caddy het volgende:
[Poll] De tweede nominatieronde
Lieske loopt ruim voorop![]()
dus dit mag niet meer "commentaren op de livestreams heten"??? moeten we nu slow chat noemen...... wat een onzin.....quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:31 schreef BBscanner het volgende:
offtopic
Jammer dat de topic titlel is verandert![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:25 schreef vw_caddy het volgende:
[Poll] De tweede nominatieronde
Lieske loopt ruim voorop![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |