Nee maar je kunt wel zeggen: Tanja, hier komen we later op de avond nog even bij je op terug in de DBK, want volgens De Deskundigen is het slecht voor de baby om nu nog te stoppen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:22 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Als ze er uiteraard zelf voor kiest.. je kan een zwangere vrouw niet verplichten om door te roken.
Gelul. Waarom zouden ze het zo gedaan hebben? Ze hebben er absoluut geen baat bij om Tanja in gevaar te brengen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:25 schreef FlowKey het volgende:
[..]
nee, maar zonder dollen: als je het 10 deskundigen vraagt krijg je 10 meningen ... zit er altijd wel eentje tussen die je kunt gebruiken.
zeikwijven, lieske is een (h)eerlijk schatjequote:Op vrijdag 23 september 2005 13:23 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Hahaha nog iemand die last heeft van wijvennijd. Lache![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:26 schreef regenworm het volgende:
[..]
zeikwijven, lieske is een (h)eerlijk schatje
Tenzij ze het niet volhoudt.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:24 schreef Maurisico het volgende:
Die Tanja is toch wel een enorm slimme tante.... ze heeft nu begrip gekweekt bij de desperate housewives...
Linda"Heb gisterenavond een goed gesprek met haar gehad, heb respect voor haar beslissing te stoppen met roken... als ze hiervoor wat ruimte wil, dan geef ik die haar....."
Met andere woorden: Tanja kan doorgaan met haar apatische houding.... maar nu accepteert iedereen het omdat ze stopt met roken..... Dat wordt dus weer geen nmoinatie de komende week....
Helaas ja... maar toch, wie weet, krijgt hij schuldgevoelens als hij Tanja ergens achter een plant ontdekt met een kringeltje rook boven haarquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:23 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Dit is alleen het geval als hij iemand ziet roken en dit niet aangeeft! Rob zal zich echter als plichtsgetrouw NSB,er gedragen en dus is er voor hem geen vuiltje aan de lucht!
Maak je niet druk ... Linda zegt maar wat ... ik moet nog zien dat ze zich houdt aan haar beloftesquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:24 schreef Maurisico het volgende:
Die Tanja is toch wel een enorm slimme tante.... ze heeft nu begrip gekweekt bij de desperate housewives...
Linda"Heb gisterenavond een goed gesprek met haar gehad, heb respect voor haar beslissing te stoppen met roken... als ze hiervoor wat ruimte wil, dan geef ik die haar....."
Met andere woorden: Tanja kan doorgaan met haar apatische houding.... maar nu accepteert iedereen het omdat ze stopt met roken..... Dat wordt dus weer geen nmoinatie de komende week....
oh zeker, maar dan moet zo iemand zich daar ook naar gedragen... en ik vind dat Tanja nu al niet goed voor haar kindje zorgt...quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:25 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Als je 8 maanden zwanger bent dan heb je best recht op wat begrip en medelijden hoor. Maar ik verwacht niet van jou dat jij dat snapt.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:26 schreef regenworm het volgende:
[..]
zeikwijven, lieske is een (h)eerlijk schatje
Volgens mij is dat standpunt meer ingegeven door hormonen dan door de realiteitquote:
Nou ik begrijp het wel. Ze willen haar niet onder dwang laten stoppen met roken nu. Dat kan problemen opleveren omdat ze niet wil. Ze geeft nu zelf aan te willen stoppen. Dan wordt het al een heel ander verhaal.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee maar je kunt wel zeggen: Tanja, hier komen we later op de avond nog even bij je op terug in de DBK, want volgens De Deskundigen is het slecht voor de baby om nu nog te stoppen.
Maar nee: het hele deskundigen-verhaal werd zo, hóp, van tafel geveegd. Ergo: het ging helemaal niet om wat de deskundigen er van vonden, er werd gewoon een reden gezocht om Big Sister te kunnen ontzien.
En begrijp me goed: dat neem ik Tanja niet kalijk, dat doet BB.
Ze zijn doodsbang voor Tanja.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:26 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Gelul. Waarom zouden ze het zo gedaan hebben? Ze hebben er absoluut geen baat bij om Tanja in gevaar te brengen.
Jaloers?quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:28 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij is dat standpunt meer ingegeven door hormonen dan door de realiteit
Ik heb het even gelezen. Gaat het nou om die cremespoeling opmerking?quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik blijf maar vergeten dat wij zelf meer zien dan zij.... Zij weet natuurlijk niet hoe er over haar gelult wordt...
het gevaar is er niet zo zeer voor Tanja als wel voor de baby. En die schade is al aangericht. Het heeft echt geen zin om in de laatste maand nog eens te stoppen met roken. Ze hadden gewoon een opzetje nodig om de zogenaamde 'opoffering' van Tanja extra profiel te geven.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:26 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Gelul. Waarom zouden ze het zo gedaan hebben? Ze hebben er absoluut geen baat bij om Tanja in gevaar te brengen.
Nee hoor, gewoon goed naar de streams kijken.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:28 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij is dat standpunt meer ingegeven door hormonen dan door de realiteit
Inderdaad als je gelooft dat dit allemaal van tevoren is uitgedacht.quote:
Vandaar dat ik de term 'gebazel' de voorkeur gaf scanquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind dat helemaal geen bashen, maar goed. De opmerking slaat nergens op, maar om het nou 'bashen' te noemen, nee. Dacht ik niet. Het waren 2 zinnen geloof ik, dus ik vind het wel meevallen.
Niet alleen dat, ook krijgen de rokers die niet mogen roken waarschijnlijk nicotinepleistersquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:30 schreef BBscanner het volgende:
Wordt het verzoek ingewilligd om voor Nathalie iets anders dan Pindakaas te eten omdat zij hier niet van houdt? Bah wat is BB toch weer soft!
Wat is dat nou weer voor sufkutten gedoequote:Op vrijdag 23 september 2005 13:29 schreef BONG4002 het volgende:
Er komen mss nicotinepleisters hoor ik net van Menno (hij was nl. de DBK in samen met Joost)
Ze hadden er wel baat bij om eerst te zeggen dat ze Tanja niet konden opzadelen met die opdracht... om vervolgens van Tanja zelf te horen dat ze wil proberen te stoppen. Dat is exact waar veel kijkers op zaten te wachten en dat scoort dus punten. Ik verwacht dat Tanja enigszins op de hoogte was van wat er ging gebeuren.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:26 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Eens, zie mijn eerdere opmerking... er is nu al begrip en respect voor Tanja's opoffering..... zelfs in dit forum...quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:29 schreef FlowKey het volgende:
[..]
het gevaar is er niet zo zeer voor Tanja als wel voor de baby. En die schade is al aangericht. Het heeft echt geen zin om in de laatste maand nog eens te stoppen met roken. Ze hadden gewoon een opzetje nodig om de zogenaamde 'opoffering' van Tanja extra profiel te geven.
sommige mensen geloven alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |