Medelijden? Hoezo medelijden?quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:25 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Als je 8 maanden zwanger bent dan heb je best recht op wat begrip en medelijden hoor. Maar ik verwacht niet van jou dat jij dat snapt.
en andersom als Ralph nu weg moet is Lieske over 2 weken weer het haasjequote:Op vrijdag 23 september 2005 13:15 schreef flugeltje het volgende:
Las ik nou dat Lieske vannacht Ralph heeft zitten bashen?
Probeert ze zichzelf ten koste van Ralph populairder te maken? Met andere woorden: 'kraak je medegenomineerde af om jezelf zo voor de volgende ronde veilig te stellen'
Als Lieske het huis uit zou gaan staat Ralph de volgende ronde wéér genomineerd, daar kun je wel zeker van zijn.
niet van te voren ... make it up as we go along is het mottoquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:30 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Inderdaad als je gelooft dat dit allemaal van tevoren is uitgedacht.
Jawel. In de laatste maand groeit de baby nog vooral qua gewicht. En die groei is minder bij een rokende moeder.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:29 schreef FlowKey het volgende:
[..]
het gevaar is er niet zo zeer voor Tanja als wel voor de baby. En die schade is al aangericht. Het heeft echt geen zin om in de laatste maand nog eens te stoppen met roken.
Werkelijk.... wat een stelletje losers daar bij BB. Een weekje pindakaars zou de groep misschien wat fanatieker maken... Dat slappe gedrag van de afgelopen week en al het geklaag over hoe zwaar de opdrachten wel niet zijn hangt me echt de keel uit.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:30 schreef BBscanner het volgende:
Wordt het verzoek ingewilligd om voor Nathalie iets anders dan Pindakaas te eten omdat zij hier niet van houdt? Bah wat is BB toch weer soft!
Nope, het gaat hieromquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb het even gelezen. Gaat het nou om die cremespoeling opmerking?![]()
Ik vind dat helemaal geen bashen, maar goed. De opmerking slaat nergens op, maar om het nou 'bashen' te noemen, nee. Dacht ik niet. Het waren 2 zinnen geloof ik, dus ik vind het wel meevallen.
quote:1.48 Lieske over Ralph : Hij irriteert me. Ik heb hem bijna gewurgd op die fiets. Ingrid : Hij was zo raar bezig. Hij is echt een goeie gozer. Lieske : Er komt weinig uit hem. Ik weet niks over hem. Hij laat niks los. Hij lult zich vast. Hoe denk jij over de nominaties ? Menno : Ralph heeft een hele slappe reden. Hij doet zelf precies hetzelfde. Rob begreep ik wel. Lieske : Weet je dat dat helemaal langs mij heen is gegaan ? Menno : Ik vind het niet erg.
als BB slim is geven ze gewoon placebo's.....quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:30 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor sufkutten gedoe![]()
Kan ze geen brood zonder pindakaas eten dan?quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:32 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Werkelijk.... wat een stelletje losers daar bij BB. Een weekje pindakaars zou de groep misschien wat fanatieker maken... Dat slappe gedrag van de afgelopen week en al het geklaag over hoe zwaar de opdrachten wel niet zijn hangt me echt de keel uit.
Juist, watjes.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:30 schreef BBscanner het volgende:
Wordt het verzoek ingewilligd om voor Nathalie iets anders dan Pindakaas te eten omdat zij hier niet van houdt? Bah wat is BB toch weer soft!
Ik denk dat dat meer voor Lieske is die allergisch is voor pindakaas...quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:30 schreef BBscanner het volgende:
Help lieske maakt een verkeerde opmerking wereldnieuws.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:30 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Vandaar dat ik de term 'gebazel' de voorkeur gaf scan
Als je echt verslaafd ben merk je wel dat het echt is of niet denk ik hoorquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:33 schreef Maurisico het volgende:
[..]
als BB slim is geven ze gewoon placebo's.....
okee I stand corrected ... maar dan vind ik het helemaal van de zotte ... kan iemand van de Tanja fans mij een linkje naar een medische pagina oid zenden waar staat dat je als rokende zwangere maar beter door kan roken na 8 maanden??quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:32 schreef anneja het volgende:
[..]
Jawel. In de laatste maand groeit de baby nog vooral qua gewicht. En die groei is minder bij een rokende moeder.
Das idd ook nog altijd een optie... Laat ze maar een weekje afzien, dan gaan ze zich misschein wat minder gedragen alsof ze in een hotel zitten en hun best doen voor de weekopdrachten.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Kan ze geen brood zonder pindakaas eten dan?
Onder de voorwaarden van BB (zonder sancties betreffende eten e.d.) zie ik niet in waarom ze niet in het BB huis zou kunnen verblijven.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:33 schreef FlowKey het volgende:
Wie 8 maanden zwanger is hoort niet in een BB huis te zitten. Zij heeft wat mij betreft al die rechten verspeeld door dat wel te doen.
Ralph wordt dan het volgende slachtofferquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:34 schreef Kolomo het volgende:
Als Lieske weg moet, heeft Ralph in ieder geval 1 stem minder (maar ik vrees ook weer stemmen erbij van vertwijfelde Lieske stemmers die een nieuw slachtoffer nodig hebben).
Wat dat betreft zou het mooi zijn als Lieske zou vertrekken. Ik zou de nieuwe keuzes van de dames graag willen zien!
omdat het misdadig is voor het kind en omdat zulke shit-for-brains-trash in dergelijke gevallen tegen zichzelf beschermd zou moeten wordenquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:35 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Onder de voorwaarden van BB (zonder sancties betreffende eten e.d.) zie ik niet in waarom ze niet in het BB huis zou kunnen verblijven.
Klopt er wordt meegelezenquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:35 schreef BONG4002 het volgende:
Regie op dit moment niet al te boeiend, 2 streams op woonkamer incl bromvlieg
EDIT: blijkbaar lezen ze mee, nu weer gewoon beeld
quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:34 schreef Kolomo het volgende:
Als Lieske weg moet, heeft Ralph in ieder geval 1 stem minder (maar ik vrees ook weer stemmen erbij van vertwijfelde Lieske stemmers die een nieuw slachtoffer nodig hebben).
Wat dat betreft zou het mooi zijn als Lieske zou vertrekken. Ik zou de nieuwe keuzes van de dames graag willen zien!
Wat een fijne zwart-wit wereld he. Tanjafans tegen Tanjahaters.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:35 schreef FlowKey het volgende:
okee I stand corrected ... maar dan vind ik het helemaal van de zotte ... kan iemand van de Tanja fans mij een linkje naar een medische pagina oid zenden waar staat dat je als rokende zwangere maar beter door kan roken na 8 maanden??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |