Medelijden? Hoezo medelijden?quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:25 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Als je 8 maanden zwanger bent dan heb je best recht op wat begrip en medelijden hoor. Maar ik verwacht niet van jou dat jij dat snapt.
en andersom als Ralph nu weg moet is Lieske over 2 weken weer het haasjequote:Op vrijdag 23 september 2005 13:15 schreef flugeltje het volgende:
Las ik nou dat Lieske vannacht Ralph heeft zitten bashen?
Probeert ze zichzelf ten koste van Ralph populairder te maken? Met andere woorden: 'kraak je medegenomineerde af om jezelf zo voor de volgende ronde veilig te stellen'
Als Lieske het huis uit zou gaan staat Ralph de volgende ronde wéér genomineerd, daar kun je wel zeker van zijn.
niet van te voren ... make it up as we go along is het mottoquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:30 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Inderdaad als je gelooft dat dit allemaal van tevoren is uitgedacht.
Jawel. In de laatste maand groeit de baby nog vooral qua gewicht. En die groei is minder bij een rokende moeder.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:29 schreef FlowKey het volgende:
[..]
het gevaar is er niet zo zeer voor Tanja als wel voor de baby. En die schade is al aangericht. Het heeft echt geen zin om in de laatste maand nog eens te stoppen met roken.
Werkelijk.... wat een stelletje losers daar bij BB. Een weekje pindakaars zou de groep misschien wat fanatieker maken... Dat slappe gedrag van de afgelopen week en al het geklaag over hoe zwaar de opdrachten wel niet zijn hangt me echt de keel uit.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:30 schreef BBscanner het volgende:
Wordt het verzoek ingewilligd om voor Nathalie iets anders dan Pindakaas te eten omdat zij hier niet van houdt? Bah wat is BB toch weer soft!
Nope, het gaat hieromquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb het even gelezen. Gaat het nou om die cremespoeling opmerking?![]()
Ik vind dat helemaal geen bashen, maar goed. De opmerking slaat nergens op, maar om het nou 'bashen' te noemen, nee. Dacht ik niet. Het waren 2 zinnen geloof ik, dus ik vind het wel meevallen.
quote:1.48 Lieske over Ralph : Hij irriteert me. Ik heb hem bijna gewurgd op die fiets. Ingrid : Hij was zo raar bezig. Hij is echt een goeie gozer. Lieske : Er komt weinig uit hem. Ik weet niks over hem. Hij laat niks los. Hij lult zich vast. Hoe denk jij over de nominaties ? Menno : Ralph heeft een hele slappe reden. Hij doet zelf precies hetzelfde. Rob begreep ik wel. Lieske : Weet je dat dat helemaal langs mij heen is gegaan ? Menno : Ik vind het niet erg.
als BB slim is geven ze gewoon placebo's.....quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:30 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor sufkutten gedoe![]()
Kan ze geen brood zonder pindakaas eten dan?quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:32 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Werkelijk.... wat een stelletje losers daar bij BB. Een weekje pindakaars zou de groep misschien wat fanatieker maken... Dat slappe gedrag van de afgelopen week en al het geklaag over hoe zwaar de opdrachten wel niet zijn hangt me echt de keel uit.
Juist, watjes.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:30 schreef BBscanner het volgende:
Wordt het verzoek ingewilligd om voor Nathalie iets anders dan Pindakaas te eten omdat zij hier niet van houdt? Bah wat is BB toch weer soft!
Ik denk dat dat meer voor Lieske is die allergisch is voor pindakaas...quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:30 schreef BBscanner het volgende:
Help lieske maakt een verkeerde opmerking wereldnieuws.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:30 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Vandaar dat ik de term 'gebazel' de voorkeur gaf scan
Als je echt verslaafd ben merk je wel dat het echt is of niet denk ik hoorquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:33 schreef Maurisico het volgende:
[..]
als BB slim is geven ze gewoon placebo's.....
okee I stand corrected ... maar dan vind ik het helemaal van de zotte ... kan iemand van de Tanja fans mij een linkje naar een medische pagina oid zenden waar staat dat je als rokende zwangere maar beter door kan roken na 8 maanden??quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:32 schreef anneja het volgende:
[..]
Jawel. In de laatste maand groeit de baby nog vooral qua gewicht. En die groei is minder bij een rokende moeder.
Das idd ook nog altijd een optie... Laat ze maar een weekje afzien, dan gaan ze zich misschein wat minder gedragen alsof ze in een hotel zitten en hun best doen voor de weekopdrachten.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Kan ze geen brood zonder pindakaas eten dan?
Onder de voorwaarden van BB (zonder sancties betreffende eten e.d.) zie ik niet in waarom ze niet in het BB huis zou kunnen verblijven.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:33 schreef FlowKey het volgende:
Wie 8 maanden zwanger is hoort niet in een BB huis te zitten. Zij heeft wat mij betreft al die rechten verspeeld door dat wel te doen.
Ralph wordt dan het volgende slachtofferquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:34 schreef Kolomo het volgende:
Als Lieske weg moet, heeft Ralph in ieder geval 1 stem minder (maar ik vrees ook weer stemmen erbij van vertwijfelde Lieske stemmers die een nieuw slachtoffer nodig hebben).
Wat dat betreft zou het mooi zijn als Lieske zou vertrekken. Ik zou de nieuwe keuzes van de dames graag willen zien!
omdat het misdadig is voor het kind en omdat zulke shit-for-brains-trash in dergelijke gevallen tegen zichzelf beschermd zou moeten wordenquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:35 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Onder de voorwaarden van BB (zonder sancties betreffende eten e.d.) zie ik niet in waarom ze niet in het BB huis zou kunnen verblijven.
Klopt er wordt meegelezenquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:35 schreef BONG4002 het volgende:
Regie op dit moment niet al te boeiend, 2 streams op woonkamer incl bromvlieg
EDIT: blijkbaar lezen ze mee, nu weer gewoon beeld
quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:34 schreef Kolomo het volgende:
Als Lieske weg moet, heeft Ralph in ieder geval 1 stem minder (maar ik vrees ook weer stemmen erbij van vertwijfelde Lieske stemmers die een nieuw slachtoffer nodig hebben).
Wat dat betreft zou het mooi zijn als Lieske zou vertrekken. Ik zou de nieuwe keuzes van de dames graag willen zien!
Wat een fijne zwart-wit wereld he. Tanjafans tegen Tanjahaters.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:35 schreef FlowKey het volgende:
okee I stand corrected ... maar dan vind ik het helemaal van de zotte ... kan iemand van de Tanja fans mij een linkje naar een medische pagina oid zenden waar staat dat je als rokende zwangere maar beter door kan roken na 8 maanden??
Beetje vergezocht. Als Tanja het niet had aangeboden had er ook niemand van wakker gelegen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze hadden er wel baat bij om eerst te zeggen dat ze Tanja niet konden opzadelen met die opdracht... om vervolgens van Tanja zelf te horen dat ze wil proberen te stoppen. Dat is exact waar veel kijkers op zaten te wachten en dat scoort dus punten. Ik verwacht dat Tanja enigszins op de hoogte was van wat er ging gebeuren.
Maar niet bij iedereen geloof ik... er zullen zeker een paar zwakke meelopers bijzitten, maar ik weet zeker dat ze tegen die tijd geleerd hebben dat als er veel mensen op Ralph gaan stemmen, iedereen met ook maar een/twee stem(men) ook op de bank plaats moet nemen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ralph wordt dan het volgende slachtoffer
Vind jij dat niet fascinerend?quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ralph wordt dan het volgende slachtoffer
Nou lijkt me toch aardig zwaar zo in de 9e maand van je zwangerschap zitten..quote:
Ik wel iigquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Vind jij dat niet fascinerend?
De mensen die volgens het publiek het meest populair zijn worden nu door de bewoners genomineerd... Vallen wij als publiek dan altijd standaard voor de 'underdog'?
ik ook, maar ik heb genoeg hersens om te bedenken dat ik DUS niet in zo'n huis ga zittenquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wat een fijne zwart-wit wereld he. Tanjafans tegen Tanjahaters.
Ik ben geen van beide, maar ik herken wel veel in de worsteling een plek in de groep te krijgen. En het gebrek aan sociale inzichten en vaardigheden dat te realiseren.
Als Lieske allergische is voor Pinda kaas en Nathalie er niet van houdt.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:34 schreef fantastrick het volgende:
[..]
Ik denk dat dat meer voor Lieske is die allergisch is voor pindakaas...
Wat ook een grappig scenario zou zijn: Lieske eruit, nomineert vanuit de studio Ralph (als dat weer zou mogen) en vervolgens moeten alle bewoners uit de rest kiezen. Dat zou pas een coole nominatieronde worden!quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De mensen die volgens het publiek het meest populair zijn worden nu door de bewoners genomineerd... Vallen wij als publiek dan altijd standaard voor de 'underdog'?
Dat zou idd leuk zijnquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:40 schreef Peter6000 het volgende:
Linda en Nathalie hadden het over het rantsoen.
Nathalie kan zich niet voorstellen dat dit een week moet.
Zou natuurlijk wel leuk zijn als ze dat echt moeten. En dat in de loop der dagen iedereen steeds meer geobsedeerd raakt door het krijgen van voedsel.
En dan een spel waarbij extra voedsel te verdienen is ofzo
nee dat denk ik niet, maar er is op dit moment sprake van een soort van groepsvorming waar een aantal mensen zoals Ralph en lieske buiten vallen.. ik zie hen niet als underdog, maar vindt het juist grappig en goed dat zij onaangepast gedrag vertonen [ Roel is zo ook wel] en niet gaan samenklitten om bevestiging bij elkaar te vindenquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee, de dames dekken elkaar om zo zolang mogelijk in het huis te blijvenquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik denk dat wij als publiek vooral vallen voor degene die opvalt, anders is e.d. ... die doorsnee mensen in het huis willen degene die er iets buiten valt weg hebben. Logisch: wij willen leuke opvallende mensen op TV zien, zij moeten er mee in een huis wonen ...quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik verheug me op het moment dat een van die dames op de schopstoel en (uiteraard) meteen verdwijnt...quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:42 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nee, de dames dekken elkaar om zo zolang mogelijk in het huis te blijven
Of dat de verliezers een halvering van het rantsoen krijgen, en een maaltijd moeten koken voor de winnaarquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:42 schreef BlaBlub het volgende:
Dat zou idd leuk zijnEn de winnaar mag dan geen voedsel delen met de andere
Krijg je ook een beetje meer verdeeldheid int kliekje
Nee de dames zijn de 'underdog' en willen het populaire meisje; hun concurentie uitschakelen!quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Haha, 1 boterham met pindakaas per dag.... oe... afzien...quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Of dat de verliezers een halvering van het rantsoen krijgen, en een maaltijd moeten koken voor de winnaar![]()
Oei Peter, dat is wel een héle goeiequote:Op vrijdag 23 september 2005 13:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Of dat de verliezers een halvering van het rantsoen krijgen, en een maaltijd moeten koken voor de winnaar![]()
Behalve Lieske dan, die "dwarrelt er tussen", aldus Dido.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:42 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nee, de dames dekken elkaar om zo zolang mogelijk in het huis te blijven
Na gisterenavond zal dat inderdaad snel gaan. Daarom denk ik dat ze voorlopig niet op elkaar zullen stemmen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:43 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Ik verheug me op het moment dat een van die dames op de schopstoel en (uiteraard) meteen verdwijnt...
het lijkt me sterk dat Dido/Nathalie/Linda ook maar enig idee hebben hoe populair Lieske is ...quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:46 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Nee de dames zijn de 'underdog' en willen het populaire meisje; hun concurentie uitschakelen!
Lieske is veel te eerlijk voor deze BB Wereldquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:46 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Behalve Lieske dan, die "dwarrelt er tussen", aldus Dido.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |