abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30841065
Hoi

We hebben nu diverse portretmeets achter de rug Gezellig en leuk en bijzonder leerzaam uiteraard, maar....de laatste grootschalige FOT-niet-portret-meet is toch alweer bijna een jaar geleden (Naarden, november vorig jaar).

Daarom dus dit topic Laten we eens kijken wie er dus zin heeft in een dergelijke meet en met wat voor ideeen we kunnen komen

Het lijkt me zelf wel leuk om weer een stad in te duiken. Ik vond Naarden (afgezien van het weer) uitstekend geslaagd Een natuurgebied zou ook een optie kunnen zijn, maar de natuur is voor de komende maanden een aflopende zaak denk ik.

Ik ben benieuwd of er interesse is en met wat voor ideeen jullie komen

---

Wie komen er
  • -Marjo-
  • PdeHoog
  • Vliegvrager
  • Astridjoh
  • HMaster-II
  • DutchTrain

Misschien-lijst
  • Elefes
  • pea4fun
  • Shark
  • Sub
  • ultra_ivo
  • UIO_AMS
  • Xilantof

Verzamelplek

12.00 BIM huis / Muziektheater op de Oostelijke Handelskade

http://www.muziekgebouw.nl/bereikbaarheid_detail.asp?id=15

ongeveer 10 minuten oostwaarts lopen vanaf de achterkant van het Centraal Station. Het eerste grote gebouw wat je tegenkomt aan je linkerhand (de IJ-zijde)

[ Bericht 24% gewijzigd door Subhuman op 29-10-2005 19:46:14 ]
  • "We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
      donderdag 22 september 2005 @ 22:50:50 #2
    52657 pea4fun
    valt geen soep van te maken
    pi_30841193
    Leuk idee, er zijn natuurlijk nog veel meer dingen op de foto te zetten als mensen Misschien opnieuw iets waar leuke architectuur is, maar het kan ook eens het strand en de zee zijn ofzo.
    http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
    pi_30841256
    Naarden was 24 oktober grappenmaker
    Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
    pi_30841291
    quote:
    Op donderdag 22 september 2005 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
    Naarden was 24 oktober grappenmaker
    1 november - 24 oktober = 7 dagen verschil Boeie

Enneh, zee en strand zijn een leuk plan pea
    "We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
      donderdag 22 september 2005 @ 22:54:17 #5
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_30841338
    De haven van Rotterdam? De Betuwe? Utrechtse Heuvelrug?

Het vervelende van Naarden (achteraf) vond ik dat er zo veel auto's in de straten stonden. Overigens praat ik mee onder voorbehoud, het is mogelijk dat ik de komende weken op een opdracht kom waarin ik op vreemde tijden moet werken (inclusief weekeindes)
    - "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
    - Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
    - Privacy Matters
    pi_30841365
    Stad lijkt me wel leuk
    Maar ga maar niet op mij af, want de kans dat ik kan is erg klein net als bij vorige meets die ik wilde komen
    The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
    Sieraden en meer, Gingerfantasies.
    pi_30841398
    quote:
    Op donderdag 22 september 2005 22:54 schreef RonaldV het volgende:
    Betuwe Utrechtse Heuvelrug

Enneh...over data praten we nog niet Ronald
    "We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
    pi_30841407
    klinkt goed P

* kwiebuske zit alleen met de arbeit ( die ook wel in het weekeinde verricht moet worden
    dus voor mij hangt het af van de datum
    ( fotografisch verantwoordde plaats laat ik aan U allen over, ben overal voor in )
    Op dinsdag 25 september 2012 02:54 schreef dolfina-chica het volgende: zie kwiebus, zo moeilijk ben ik niet, ik geef je gewoon gelijk ;)
    pi_30841408
    quote:
    Op donderdag 22 september 2005 22:54 schreef Elefes het volgende:
    Stad lijkt me wel leuk
    Maar ga maar niet op mij af, want de kans dat ik kan is erg klein net als bij vorige meets die ik wilde komen
    Je komt gewoon ja
      donderdag 22 september 2005 @ 22:56:03 #10
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_30841436
    quote:
    Op donderdag 22 september 2005 22:55 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Betuwe Utrechtse Heuvelrug

Enneh...over data praten we nog niet Ronald
    Wel als je voor het einde van dit jaar wilt meeten
    - "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
    - Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
    - Privacy Matters
      donderdag 22 september 2005 @ 22:56:40 #11
    52657 pea4fun
    pi_30841472
    quote:
    Op donderdag 22 september 2005 22:54 schreef RonaldV het volgende:

Het vervelende van Naarden (achteraf) vond ik dat er zo veel auto's in de straten stonden. Overigens praat ik mee onder voorbehoud, het is mogelijk dat ik de komende weken op een opdracht kom waarin ik op vreemde tijden moet werken (inclusief weekeindes)
    Hm, stad zonder auto's...volgens mij ben ik ooit met mijn ouders ergens geweest waar mensen in klederdracht lopen en de straten autoloos zijn...moet iets als urk geweest zijn ofzo ff navragen misschien
    pi_30841476
    quote:
    Op donderdag 22 september 2005 22:56 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Wel als je voor het einde van dit jaar wilt meeten
    Zie maar eerst die opdracht te krijgen dit ontaardt weer in slowchat
    pi_30841509
    quote:
    Op donderdag 22 september 2005 22:56 schreef pea4fun het volgende:

[..]

Hm, stad zonder auto's...volgens mij ben ik ooit met mijn ouders ergens geweest waar mensen in klederdracht lopen en de straten autoloos zijn...moet iets als urk geweest zijn ofzo ff navragen misschien
    Da's Urk idd En dat wilde ik net voor gaan stellen Alleen ga je daar geen dag doorbrengen hoor
      donderdag 22 september 2005 @ 22:59:18 #14
    45796 Offy
    rooi'n bin kwooi'n
    pi_30841572
    Leuk, weer een grote meet

* Offy meldt zich vast aan

(ik moet nog even nadenken over locaties...strand & stad klinkt in ieder geval al goed )
    Op zaterdag 2 oktober 2004 19:35 schreef Ouwesok het volgende:
    Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
    pi_30841593
    Zee en strand is een geweldig plan voor iedereen die over een 8-500 mm zoomlens beschikt En ook voor iedereen die graag zand tussen iedere 2 denkbare voorwerpen wil hebben
    pi_30841594
    Leuk!
    Lijkt me echt leuk!
    Count me in!!!
      donderdag 22 september 2005 @ 23:00:01 #17
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_30841607
    quote:
    Op donderdag 22 september 2005 22:57 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Da's Urk idd En dat wilde ik net voor gaan stellen Alleen ga je daar geen dag doorbrengen hoor
    Spakenburg en Bunschoten zou ook nog kunnen
    - Privacy Matters
    pi_30841624
    Leuk!!!
    When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
    Woeiii - Blog
    PdeHoog says: je bent tof O+
    pi_30841690
    *onder dwang tvp't.
    I bet you are flying inside.
    pi_30841701
    quote:
    Op donderdag 22 september 2005 23:00 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Spakenburg en Bunschoten zou ook nog kunnen
    pi_30841748
    quote:
    Op donderdag 22 september 2005 23:01 schreef Auticia het volgende:
    *onder dwang tvp't.
    Zo dwingend was ik toch niet
      donderdag 22 september 2005 @ 23:04:46 #22
    111340 Vigile
    Always on the move
    pi_30841795
    Ik lees al een jaar mee hier, ben zelf hobby-fotograaf in de leer, en denk dat ik maar 's een keertje mee ga op een meet, lijkt me erg leuk!

Over het 'thema' ik denk dat er juist in de natuur erg mooie locaties te vinden zijn, aangezien het hefst wordt, en de natuur dan júíst op z'n mooist is! We zouden naar een natuurgebied kunnen gaan, en de herfstkleuren als thema kunnen nemen!
    I reject your reality and substitute it for my own.
    pi_30841831
    Ik kan me voorstellen dat jullie heel graag willen dat ik ook weer kom.

Als jullie het vriendelijk vragen zal ik het in overweging nemen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 22-09-2005 23:06:10 ]
    pi_30841839
    quote:
    Op donderdag 22 september 2005 22:55 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Je komt gewoon ja
    Ik doe mijn best
    The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
    pi_30841866
    quote:
    Op donderdag 22 september 2005 23:04 schreef Vigile het volgende:
    Ik lees al een jaar mee hier, ben zelf hobby-fotograaf in de leer, en denk dat ik maar 's een keertje mee ga op een meet, lijkt me erg leuk!

Over het 'thema' ik denk dat er juist in de natuur erg mooie locaties te vinden zijn, aangezien het hefst wordt, en de natuur dan júíst op z'n mooist is! We zouden naar een natuurgebied kunnen gaan, en de herfstkleuren als thema kunnen nemen!
    Hoi Vigile Dat is idd een optie Probleem is dat je dan de meet heel snel moet organiseren (zeg: de komende paar weken) en ervaring leert dat de agenda's van een boel mensen op een dergelijke termijn niet altijd even flexibel zijn
    pi_30841884
    quote:
    Op donderdag 22 september 2005 23:05 schreef k_man het volgende:

Je mag gerust langskomen hoor Alleen geen gezeik over niet op de foto komen dit keer Je word er niet meer afgesoept zoals de vorige keer.

edit: oh...en vragen doen we het niet Dan hoef je daar alvast niet meer op te rekenen
      donderdag 22 september 2005 @ 23:07:48 #27
    111340 Vigile
    Always on the move
    pi_30841896
    quote:
    Op donderdag 22 september 2005 23:06 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Hoi Vigile Dat is idd een optie Probleem is dat je dan de meet heel snel moet organiseren (zeg: de komende paar weken) en ervaring leert dat de agenda's van een boel mensen op een dergelijke termijn niet altijd even flexibel zijn
    Sja, ik denk dat als je een termijn neemt van 4 of 5 weken...dat is misschien wel haalbaar? En dan zijn de herfstkleuren op z'n mooist denk ik
    pi_30841973
    quote:
    Op donderdag 22 september 2005 23:07 schreef Vigile het volgende:

[..]

Sja, ik denk dat als je een termijn neemt van 4 of 5 weken...dat is misschien wel haalbaar? En dan zijn de herfstkleuren op z'n mooist denk ik
    Wat denkt de rest ervan De Utrechtse Heuvelrug of een ander natuurgebied met veel bomen is natuurlijk wel ideaal hiervoor
      donderdag 22 september 2005 @ 23:11:39 #29
    111340 Vigile
    Always on the move
    pi_30842057
    quote:
    Op donderdag 22 september 2005 23:09 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Wat denkt de rest ervan De Utrechtse Heuvelrug of een ander natuurgebied met veel bomen is natuurlijk wel ideaal hiervoor
    Utrecht (de heuvelrug) is mooi, én centraal. Andere opties zijn misschien de drunense duinen (erg mooi) of de veluwe?
    pi_30842422
    quote:
    Op donderdag 22 september 2005 23:07 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Je mag gerust langskomen hoor Alleen geen gezeik over niet op de foto komen dit keer Je word er niet meer afgesoept zoals de vorige keer.

edit: oh...en vragen doen we het niet Dan hoef je daar alvast niet meer op te rekenen
    hap!
    pi_30842479
    quote:
    Op donderdag 22 september 2005 23:01 schreef Auticia het volgende:
    *onder dwang tvp't.
    AUTICIA, TVP POSTEN, NU!!!
    pi_30842514
    quote:
    Op donderdag 22 september 2005 23:05 schreef k_man het volgende:

Ik weet niet wat jij geslikt hebt, maar IK hoef het niet
      donderdag 22 september 2005 @ 23:27:34 #33
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_30842692
    quote:
    Op donderdag 22 september 2005 23:11 schreef Vigile het volgende:

[..]

Utrecht (de heuvelrug) is mooi, én centraal. Andere opties zijn misschien de drunense duinen (erg mooi) of de veluwe?
    Utrecht of de Vale Ouwe!
    - Privacy Matters
    pi_30842701
    quote:
    Op donderdag 22 september 2005 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ik weet niet wat jij geslikt hebt, maar IK hoef het niet

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 22-09-2005 23:28:04 ]
      donderdag 22 september 2005 @ 23:40:19 #35
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_30843133
    quote:
    Op donderdag 22 september 2005 23:27 schreef k_man het volgende:

[..]

* tranquillizertje inwerpt
    - Privacy Matters
    pi_30843143
    quote:
    Op donderdag 22 september 2005 23:20 schreef k_man het volgende:

[..]

[afbeelding]hap!
    Je hebt alweer teveel aandacht gekregen. Ga je hokje maar weer in hoor
    pi_30843468
    Het lijkt mij wel leuk maar wat is dat voor gedoe over foto s shoppen?
    "Who are you?"
    "The Anti-Christ. You get me in a vendetta kind of mood. You tell the angels in heaven you never seen evil so singularly personified as you did in the face of the man who killed you. My name is Vincent Cocotti."
    pi_30843513
    quote:
    Op donderdag 22 september 2005 23:49 schreef DonVincenzo het volgende:
    Het lijkt mij wel leuk maar wat is dat voor gedoe over foto s shoppen?
    Welk gedoe? Het k_man gedoe?

Ron, je LAAT het hoor
    pi_30843610
    quote:
    Op donderdag 22 september 2005 23:51 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Welk gedoe? Het k_man gedoe?

Ron, je LAAT het hoor
    ja?
    "Who are you?"
    "The Anti-Christ. You get me in a vendetta kind of mood. You tell the angels in heaven you never seen evil so singularly personified as you did in the face of the man who killed you. My name is Vincent Cocotti."
    pi_30843922
    quote:
    Op donderdag 22 september 2005 23:54 schreef DonVincenzo het volgende:

[..]

ja?
    Ter toelichting:

De vorige FOT-meet (in Naarden dus ) was onze gewaardeerde FOT-ter K-man ook aanwezig. Helaas voor ons wil die knakker dus niet met zijn smoel op internet komen. Wat doe je dan ook Juist....je gaat naar een fotomeet van een internetforum .

We konden daarna al onze foto's gaan zitten photoshoppen (waarbij creatief gebruik is gemaakt van allerhande afbeeldingen ) om die prutser eruit te slopen

Dat doen we dus niet nog een keer Al gaat-ie bij Yvonne klagen Dan post ik mijn foto's wel ergens anders met een linkje hier naar toe, maar online gaan ze

U zijt dus gewaarschuwd Als je je gezicht niet online wil zien, dan moet je niet meegaan

edit: uiteraard is dit een persoonlijk standpunt Er is geen policy voor en zo
      vrijdag 23 september 2005 @ 01:22:11 #41
    58141 Briggy
    GOEDEMIDDAG!!!
    pi_30846382
    Ik wil ook wel mee Lokatie maakt me niet uit
    kwil alleen niet gefotografeerd worden , kben cameraschuw
    fotografieverslaafde | muziek: Look up through the trees to feel as small as you can | Tricks up my Sleeve
    *** Gedicht *** | I'm not totally useless, I can be used as a bad example.
    pi_30848428
    quote:
    Op vrijdag 23 september 2005 01:22 schreef Briggy het volgende:
    Ik wil ook wel mee Lokatie maakt me niet uit
    kwil alleen niet gefotografeerd worden , kben cameraschuw
    quote:
    Op vrijdag 23 september 2005 00:03 schreef PdeHoog het volgende:

U zijt dus gewaarschuwd Als je je gezicht niet online wil zien, dan moet je niet meegaan
      FOK!fotograaf vrijdag 23 september 2005 @ 07:20:22 #43
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_30848463
    tvp
    ik zou ook weer mee willen
    Xilantof Flickrt
    foto-nerd
    pi_30848489
    Mag ik ook mee met mijn zielige powershotje?
    pi_30848577
    quote:
    Op vrijdag 23 september 2005 07:26 schreef Toeps het volgende:
    Waarom niet Powershotjes zijn goed
    pi_30848632
    Als we het over een termijn van 4-6 weken hebben, Naarden (Fotografica-beurs) is op 6 november. Daar wilden al een paar mensen heen.
    pi_30848799
    -- laat maar....schijnt niet in goeie aarde te gaan vallen --

Oh ja....en Fotografica-beurs is in Houten hoor
    http://www.watbenjedan.nl

[ Bericht 64% gewijzigd door PdeHoog op 23-09-2005 08:34:56 ]
      vrijdag 23 september 2005 @ 08:27:11 #48
    15985 huiz
    Man in Black
    pi_30848857
    Betuwe, Utrechtse Heuvelrug, Grebbeberg, Blauwe Kamer, De Rijn...
    Scope Pure Colombia BV
      vrijdag 23 september 2005 @ 08:33:05 #49
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_30848915
    quote:
    Op vrijdag 23 september 2005 07:26 schreef Toeps het volgende:
    Voor zover ik me kan herinneren zijn er nooit eisen gesteld aan de cameras die je mag gebruiken om jezelf fotograaf te noemen. Je bent dus net zo welkom als ieder ander met een camera. Alleen kun je niet verwachten dat je niet op een foto komt te staat op een fotomeet van een internetforum. Wat dat betreft moet ik helemaal meegaan met PdeHoog
    - Privacy Matters
    pi_30848946
    RonaldV is het met me eens
    pi_30849089
    Jullie zijn wel leuke gasten. Wil ik best weer eens een middagje mee doorbrengen.

Locatie maakt me niet zo uit, maar iets met een uitwijk naar binnen (een inwijk?) is misschien wel handig
    Mijn DeviantART gallery
    ,
    Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
      vrijdag 23 september 2005 @ 08:50:37 #52
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_30849126
    quote:
    Op vrijdag 23 september 2005 08:35 schreef PdeHoog het volgende:
    RonaldV is het met me eens
    Ja, laat ik ook eens de beroerdste niet zijn...

- Privacy Matters
    pi_30850082
    * HMaster-II moet ook maar eens zijn snapshotjes afleren (of niet PdH)

meldt
    Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
    Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
    pi_30852469
    quote:
    Op vrijdag 23 september 2005 09:41 schreef HMaster-II het volgende:
    * HMaster-II moet ook maar eens zijn snapshotjes afleren (of niet PdH)

meldt
      vrijdag 23 september 2005 @ 11:58:12 #55
    40714 Subhuman
    Televised confession
    pi_30853599
    Ik ga ook mee!

En die fotografica-beurs wil ik ook zeker nog heen! Wie nog meer?
      vrijdag 23 september 2005 @ 12:19:30 #56
    22914 Shark.Bait
    Deze zin geen werkwoord.
    pi_30854178
    quote:
    Op vrijdag 23 september 2005 11:58 schreef Subhuman het volgende:
    Ik ga ook mee!

En die fotografica-beurs wil ik ook zeker nog heen! Wie nog meer?
    Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
    pi_30854883
    quote:
    Op vrijdag 23 september 2005 12:19 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]
    Mocht mijn vrouw nie net aan het bevallen zijn of zijn bevallen ga ik ook.
    Een kijken of ik nog iets leuks op de kop kan tikken.

Ow en voor deze shoot heb ik ook wel intresse, zeker als het in het midden van het land is.
    "So, I cant be a Bi without having sexual feelings towards girls?"
      vrijdag 23 september 2005 @ 13:00:48 #58
    40714 Subhuman
    Televised confession
    pi_30855266
    Om dit topic niet te veel te vervuilen met berichten over de Fotografica:

[06-11-2005] Fotografica Houten
      zaterdag 24 september 2005 @ 08:16:02 #59
    78150 Astridj0h
    He shot me down, BANG BANG
    pi_30879545
    * Astridj0h meldt ook voorzichtig...

Als het 'natuur' wordt ga ik liever naar het strand met de mogelijkheid een stad in te duiken (lees scheveningen oid), 'echte natuurfotografie' is niet zo erg aan mij besteed... en aangezien we het waarschijnlijk wel over een meet in Nederland hebben lijkt het me inderdaad niet zo'n slecht plan om een back-up binnen plan te hebben
    [Hoe trager je drinkt, des te langer dat het duurt. En zo is het goed...]
    Foto's
    pi_31046191
    waar en wanneer is de fotomeet?

ik meld me aan onder voorbehoud
    Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje
    pi_31046400
    Er is nog niets geplanned sararaats Dit is slechts een inventarisatie van ideeen en zo
    pi_31099178
    Mag ik nu ook mee???
    When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
    Woeiii - Blog
      zaterdag 1 oktober 2005 @ 22:24:55 #63
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_31099212
    quote:
    Op zaterdag 1 oktober 2005 22:23 schreef -Marjo- het volgende:
    Mag ik nu ook mee???
    Moet
    - Privacy Matters
    pi_31101137
    quote:
    Op zaterdag 1 oktober 2005 22:24 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Moet
    Nu heb ik er zin in!!
    Woeiii - Blog
    pi_31101664
    quote:
    Op zaterdag 1 oktober 2005 22:23 schreef -Marjo- het volgende:
    Mag ik nu ook mee???
    Je mocht toch al mee hoor Hoe meer zielen, hoe meer vreugd zeg maar
      zaterdag 1 oktober 2005 @ 23:47:23 #66
    40714 Subhuman
    Televised confession
    pi_31101724
    Ik ga nog steeds mee, wisten jullie dat?
    pi_31101803
    quote:
    Op zaterdag 1 oktober 2005 23:47 schreef Subhuman het volgende:
    Ik ga nog steeds mee, wisten jullie dat?
    Nee
      zaterdag 1 oktober 2005 @ 23:51:43 #68
    40714 Subhuman
    Televised confession
    pi_31101853
    quote:
    Op zaterdag 1 oktober 2005 23:50 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Nee
    Shit...

Nouja, bij deze dan!
      zondag 2 oktober 2005 @ 00:24:47 #69
    68154 blackbully
    olie doet wonderen op vuur
    pi_31102813
    heb ook intresse.
    dus ik lurk eff mee
    [quote]Op donderdag 13 juli 2006 23:00 schreef freud het volgende:
    Mijn stem voor FA heb je! Beetje rellen is goed. Viva la revolucion!
    [/quote]
    pi_31102836
    quote:
    Op zaterdag 1 oktober 2005 23:45 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Je mocht toch al mee hoor Hoe meer zielen, hoe meer vreugd zeg maar
    Schiet eens even op met plannen dan!!!
    Woeiii - Blog
    pi_31188895
    Ik heb een idee en ik ben benieuwd naar jullie mening

Als lokatie zou ik Nijmegen voor willen stellen. Dit is een lokatie die voor eenieder wel te bereiken is lijkt me. Verder biedt Nijmegen een voldoende interessant programma met de historische binnenstad.

Om nou niet iedereen doelloos plaatjes te laten schieten ( ), leek het me leuk om er gelijk een thema-achtig iets aan te verbinden. Bijvoorbeeld door een zestal onderwerpen in de groep te gooien waarna iedereen die voor zichzelf kan uitvoeren op de door hem / haar gewenste manier Dan kunnen we achteraf nog eens een leuke wedstrijd houden

Als tijdstip had ik het weekend van 12 of 19 november in gedachten

Roept u maar
    pi_31189188
    * kwiebuske is 2 weekeinden vrij in november, de 4e en de 19e.
    op de 19e staat al een feessie
    dus sorry

veel plezier in nimwegen
    prachtige stad langs de woal
    Op dinsdag 25 september 2012 02:54 schreef dolfina-chica het volgende: zie kwiebus, zo moeilijk ben ik niet, ik geef je gewoon gelijk ;)
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 22:47:31 #73
    40714 Subhuman
    Televised confession
    pi_31189350
    Ik ga liever niet naar Nijmegen, ben daar al te vaak geweest. Iets als Amsterdam ofzo lijkt me veel cooler!
    pi_31189354
    Ik hoor net dat Amsterdam ook wel leuk zou zijn ipv Nijmegen
    pi_31189371
    * -Marjo- kan beide weekenden niet...
    Woeiii - Blog
    pi_31189392
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 22:48 schreef -Marjo- het volgende:
    * -Marjo- kan beide weekenden niet...
    Begin eens te vertellen wanneer je dan wel kunt
    pi_31189407
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 22:47 schreef PdeHoog het volgende:
    Ik hoor net dat Amsterdam ook wel leuk zou zijn ipv Nijmegen
    Jaaaa, veel dichter bij ook
    Woeiii - Blog
    pi_31189423
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 22:48 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Begin eens te vertellen wanneer je dan wel kunt
    De twee ervoor en erna...
    Woeiii - Blog
    pi_31189473
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 22:49 schreef -Marjo- het volgende:

[..]

De twee ervoor en erna...

Kwiebuske kan ook het weekend van de 4e dus misschien moeten we ons daar eens op gaan fixeren
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 22:58:53 #80
    22914 Shark.Bait
    Deze zin geen werkwoord.
    pi_31189734
    Nijmegen? hebben ze dan nog meer behalve die hirstorische bouwval die de kapel was van Roodbaard?

Frederik Barbarossa bedoel ik.
    Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
    pi_31189876
    Blijkbaar wel he Shark Lees de link eens na zou ik zeggen Ik heb hem er niet voor niets bijgedaan
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 23:11:21 #82
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_31190178
    Amsterdam da's lekker dichtbij , owww kan best in combi met..... housewarming party
    04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
    pi_31190214
    quote:
    Op dinsdag 4 oktober 2005 23:11 schreef Re het volgende:
    Amsterdam da's lekker dichtbij , owww kan best in combi met..... housewarming party
    Jaaaa, strak plan. En dan het Vondelpark in...
    Woeiii - Blog
    pi_31190349
    Hmmmm...ik zie hier goeie plannen verschijnen Kunnen we gelijk die studio van jou uitproberen
    pi_31190384
    Hmm volgens mij kan ik ook het weekend voor de 12e en het weekend na de 19e onder voorbehoud
    Locatie maakt me eigenlijk niet zo heel veel uit (stad lijkt me wel erg leuk!) zolang het maar goed met ov te doen is.
    pi_31196879
    Ik kan beide weekenden wel. Locatie maakt mij nie zo veel uit..
    Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
    Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
    pi_31197655
    Ik sla even over.
    Ik wil wel proberen naar de fotografica te komen.
    Maar twee meets begin november wordt me wat te druk.
    "So, I cant be a Bi without having sexual feelings towards girls?"
    pi_31198613
    12 of 19 november vallen beide te vroeg voor mij. Nijmegen of Amsterdam vind ik beide prima.
    Mijn DeviantART gallery
    ,
      woensdag 5 oktober 2005 @ 11:08:09 #89
    40714 Subhuman
    Televised confession
    pi_31198968
    -laat maar-
      FOK!fotograaf woensdag 5 oktober 2005 @ 13:18:48 #90
    73911 ultra_ivo
    pi_31202299
    In november moeten we wel vroeg beginnen met een stadsmeet na een uur of 4 wordt het voor de analoge schutters met zoomlensen toch wat lastig met de hoeveelheid licht. Vorig jaar hadden we een mini-meet in Maastricht in november, bij slechter wordend weer was het halverwege de middag uit met de pret.
    Nijmegen is voor mij trouwens dichterbij dan Amsterdam
      woensdag 5 oktober 2005 @ 16:24:27 #91
    78150 Astridj0h
    pi_31207362
    Ik vind Amsterdam wel mooi!! Ik kom er bijna dagelijks en neem nooit de moeite mijn camera mee te nemen (zo loos als je naar school gaat)

12 november kan ik in ieder geval niet, aangezien ik dan de goedheilig man moet bijstaan met zijn aankomst in den Nederlanden

Verder hangt het uiteraard beetje van werk af, maar hoor ik wel gewoon wel welk weekend het is. (hoe eerder ik het weet hoe beter het te regelen is met werk overigens!)
    Foto's
    pi_31332779
    * PdeHoog kickt het topic even...

Zullen we dan maar Amsterdam doen Het weekend van 6 november wordt overigens problematisch omdat dan ook de fotografica-beurs is waar mensen naar toe willen geloof ik.

Wat vonden we eigenlijk van mijn suggestie om er een soort van thema-ding aan te hangen
    pi_31333305
    quote:
    Op maandag 10 oktober 2005 13:42 schreef PdeHoog het volgende:

Wat vonden we eigenlijk van mijn suggestie om er een soort van thema-ding aan te hangen
    Het meest voor de hand liggende antwoord: dat hangt van het thema af. Maar in principe: ja.

Los id-tje: The not-so-tourist guide to Amsterdam
    Mijn DeviantART gallery
    ,
    pi_31334015
    Tja, wat voor thema inderdaad.
    Maar Amsterdam vind ik een puik plan!!!

Ow, en 6 november komt voor mij ook niet uit. Zoon viert verjaardag dan...
    Woeiii - Blog
    pi_31334108
    quote:
    Op maandag 10 oktober 2005 14:08 schreef Vliegvrager het volgende:
    Los id-tje: The not-so-tourist guide to Amsterdam
    Goed plan idd Daarbij de coffeeshops en de wallen tot het stukje toeristisch Amsterdam rekenend
      maandag 10 oktober 2005 @ 15:54:15 #96
    40714 Subhuman
    Televised confession
    pi_31335440
    Het thema-idee ben ik niet zo'n fan van. Iedereen maakt toch de foto's die hij of zij zelf mooi vindt. Moet je dan ineens bepaalde foto's niet meer maken omdat die buiten het thema vallen? Of mag je ze niet plaatsen omdat ze buiten het thema vallen? Ik zou zeggen laat het thema gewoon achterwege. Tenzij natuurlijk je met het thema bedoelt dat we een bepaald gedeelte van Amsterdam bezoeken, op die manier kan het ook geïnterpreteerd worden natuurlijk.
    pi_31336846
    quote:
    Op maandag 10 oktober 2005 15:54 schreef Subhuman het volgende:
    Het thema-idee ben ik niet zo'n fan van. Iedereen maakt toch de foto's die hij of zij zelf mooi vindt. Moet je dan ineens bepaalde foto's niet meer maken omdat die buiten het thema vallen? Of mag je ze niet plaatsen omdat ze buiten het thema vallen? Ik zou zeggen laat het thema gewoon achterwege. Tenzij natuurlijk je met het thema bedoelt dat we een bepaald gedeelte van Amsterdam bezoeken, op die manier kan het ook geïnterpreteerd worden natuurlijk.
    Ik bedoelde eigenlijk zoiets als wat Toeps met dat alfabet gedaan heeft...of een bepaald onderwerp waar dan een creatieve draai aan moet worden gegeven. Puur en alleen bedoeld om de meet een andere insteek te geven dan "gezellig met elkaar kiekjes maken". En daarna eens kijken wat iedereen er van heeft gemaakt.

Overigens wil dat natuurlijk niet zeggen dat andere foto's niet gemaakt of gepost mogen worden
    pi_31341965
    quote:
    Op maandag 10 oktober 2005 13:42 schreef PdeHoog het volgende:
    Zullen we dan maar Amsterdam doen Het weekend van 6 november wordt overigens problematisch omdat dan ook de fotografica-beurs is waar mensen naar toe willen geloof ik.
    Bovendien is er dan al een TRV-meet.
    pi_31342015
    quote:
    Op maandag 10 oktober 2005 20:57 schreef k_man het volgende:

[..]

Bovendien is er dan al een TRV-meet.
    Dus FOT != TRV
    pi_31342862
    Dús kan ik niet. En mijn komst lijkt me toch wel een voorwaarde voor een geslaagde FOT-meet.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2005 21:29:49 ]
    pi_31343593
    quote:
    Op maandag 10 oktober 2005 21:29 schreef k_man het volgende:
    Dús kan ik niet. En mijn komst lijkt me toch wel een voorwaarde voor een geslaagde FOT-meet.
    Eigenlijk wel ja.....we moeten toch op IEMAND onze burstmode uit kunnen testen
    pi_31343666
    Ik heb zojuist het thema voor de meet gevonden

"zet k_man zo vaak mogelijk op de foto op allerlei lokaties in Amsterdam"
      maandag 10 oktober 2005 @ 21:58:33 #103
    22914 Shark.Bait
    Deze zin geen werkwoord.
    pi_31343804
    quote:
    Op maandag 10 oktober 2005 21:29 schreef k_man het volgende:
    je stelt je prioriteiten verkeerd. Dat stellen wij, de andere FOTters niet op prijs. wij eisen dat jij je lidmaatschapskaart in 2-en knipt. En wel onmiddelijk. Ik spreek hier namens Danny, yvonne en Subhuman. En HGT ook natuurlijk.
    pi_31344537
    We kunnen die twee meets natuurlijk ook combineren. Die TRV-meet is weliswaar in Parijs, maar da's ook een mooie lokatie voor een FOT-meet.
    pi_31344954
    quote:
    Op maandag 10 oktober 2005 22:20 schreef k_man het volgende:
    We kunnen die twee meets natuurlijk ook combineren. Die TRV-meet is weliswaar in Parijs, maar da's ook een mooie lokatie voor een FOT-meet.
    Ja Parijs ligt vlakbij Amsterdam tenslotte...
    Woeiii - Blog
    pi_31345045
    quote:
    Op maandag 10 oktober 2005 22:33 schreef -Marjo- het volgende:

[..]

Ja Parijs ligt vlakbij Amsterdam tenslotte...
    Precies, wat zijn nou die vier uurtjes? En de NS heeft nu een aanbieding voor 48 euro.
      maandag 10 oktober 2005 @ 23:00:36 #107
    22914 Shark.Bait
    Deze zin geen werkwoord.
    pi_31345731
    quote:
    Op maandag 10 oktober 2005 22:20 schreef k_man het volgende:
    teering. Parijs wil ik wel een keer schieten idd
      maandag 10 oktober 2005 @ 23:08:30 #108
    40714 Subhuman
    Televised confession
    pi_31345950
    quote:
    Op maandag 10 oktober 2005 23:00 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Voor het beramen van een terroristische aanslag kan je de cel in gaan hè, wist je dat?
    pi_31430668
    Klein kickje maar

Amsterdam it will be Thema laten we geloof ik maar varen Dus dan wordt het rondlopen, klikken en daarna ergens een hapje eten
    pi_31430799
    psst P,
    is het mogelijk om de datum erbij te vermeldden

tnx
    pi_31431076
    quote:
    Op vrijdag 14 oktober 2005 09:32 schreef kwiebuske het volgende:
    psst P,
    is het mogelijk om de datum erbij te vermeldden

tnx
    Datum moet nog even bepaald worden Dat is de volgende stap

edit: Laten we die datum op 26 november zetten Dat kwam de meesten wel goed uit geloof ik

[ Bericht 21% gewijzigd door PdeHoog op 14-10-2005 10:02:14 ]
    pi_31432334
    Hmm ik geloof dat ik dan zelfs wel kan Maar het blijft onder heeel groot voorbehoud..
    pi_31432354
    quote:
    Op vrijdag 14 oktober 2005 10:50 schreef Elefes het volgende:
    Hmm ik geloof dat ik dan zelfs wel kan Maar het blijft onder heeel groot voorbehoud..
    niets voorbehoud

Je komt gewoon
      vrijdag 14 oktober 2005 @ 10:55:57 #114
    22914 Shark.Bait
    Deze zin geen werkwoord.
    pi_31432446
    quote:
    Op maandag 10 oktober 2005 23:08 schreef Subhuman het volgende:
    Voor het beramen van een terroristische aanslag kan je de cel in gaan hè, wist je dat?
    Hij's toch al duizenden jaren dood. En hij had Helene ontvoerd. boontje en loontje dus...
      vrijdag 14 oktober 2005 @ 12:00:06 #115
    40714 Subhuman
    Televised confession
    pi_31434057
    quote:
    Op vrijdag 14 oktober 2005 10:55 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Hij's toch al duizenden jaren dood. En hij had Helene ontvoerd. boontje en loontje dus...
    Ohja, hij was een stoute jongen.

Oh P zal ik de TT even voor je aanpassen met de datum en plaats erin?
    pi_31434195
    *noteert in agenda...
    Woeiii - Blog
    pi_31434826
    quote:
    Op vrijdag 14 oktober 2005 12:00 schreef Subhuman het volgende:
    Oh P zal ik de TT even voor je aanpassen met de datum en plaats erin?
    Leef je uit
    pi_31434867
    Aanmeldingen kunnen dus nu gedaan worden

Wie komt er
  • -Marjo (dacht ik zo uit haar post te lezen )
  • PdeHoog dus
  • Subhuman
  • Vliegvrager (met een piepklein voorbehoudje)

Wie komt er niet

Wie wil er misschien komen
  • Elefes (hoewel die begon over voorbehouden e.d. )

[ Bericht 8% gewijzigd door PdeHoog op 14-10-2005 14:28:51 ]
  • "We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
      vrijdag 14 oktober 2005 @ 12:34:30 #119
    40714 Subhuman
    Televised confession
    pi_31434917
    Ik kom ook!
      vrijdag 14 oktober 2005 @ 13:33:26 #120
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_31436285
    Aangezien Amsterdam vrij groot is: waar gaat de meet naar toe?
    Oostelijk havengebied/KNSM-eiland? Bijlmer? Indische buurt?
    De grachtengordel? De ring A-10? Tuindorp Oostzaan? De Banne?
    Osdorp? Havens West? Teleport? Het IJ? De Pijp? Stadionbuurt?
    Mercatorpleinbuurt? Slotermeer/Slotervaart? Vondelpark?
    Zuidas? Buitenveldert? Betondorp? Langs de Amstel?
    Alle NS stations van Amsterdam?

Ik roep maar een paar opties hoor...
    Overigens: houdt even rekening met excessieve parkeerkosten als je binnen de ring je auto wilt parkeren. Daarbuiten is het op de meeste plaatsen minderduur of zelfs gratis.
    - Privacy Matters
    pi_31436406
    quote:
    Op vrijdag 14 oktober 2005 13:33 schreef RonaldV het volgende:

Overigens: houdt even rekening met excessieve parkeerkosten als je binnen de ring je auto wilt parkeren. Daarbuiten is het op de meeste plaatsen minderduur of zelfs gratis.
    We gaan meeten bij Re Ik zou zeggen: een beetje het centrum

Parkeren kan dan uitstekend bij het Arena denk ik. EUR 5,50 voor de hele dag incl. OV-kaartjes om het centrum in te komen. Ik persoonlijk ga waarschijnlijk gewoon met de trein

En voordat je verder moeilijk gaat doen: eerst zeggen of je mee gaat of niet
      vrijdag 14 oktober 2005 @ 13:43:40 #122
    1592 Puckzzz
    Bitch please!
    pi_31436554
    quote:
    Op vrijdag 14 oktober 2005 13:33 schreef RonaldV het volgende:

verkapte 'kijk-mij-de-amsterdamse-buurten-eens-kennen' post
    schijnt dat je in Noord (geloof ik) gratis kan parkeren en dan gewoon met het pontje oversteken naar Centraal.

maarja ik ken A'dam totaal niet dus misschien klets ik ook wel volledig uit mijn nek
    Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
    pi_31437174
    quote:
    Op vrijdag 14 oktober 2005 13:43 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

schijnt dat je in Noord (geloof ik) gratis kan parkeren en dan gewoon met het pontje oversteken naar Centraal.
    Moet je wel een stukkie lopen, vlak bij de pontjes hebben ze tegenwoordig blauwe zones.

Kijk: http://www.noord.amsterdam.nl/smartsite.dws?id=4896#1

en ook handig: http://www.parkeren.amsterdam.nl

verkapte 'kijk-mij-eens-voor-de-gemeente-werken' post
    I am ambitious for a motley coat
    pi_31437482
    quote:
    Op vrijdag 14 oktober 2005 14:13 schreef ElsCapone het volgende:

[..]

Moet je wel een stukkie lopen, vlak bij de pontjes hebben ze tegenwoordig blauwe zones.

Kijk: http://www.noord.amsterdam.nl/smartsite.dws?id=4896#1

en ook handig: http://www.parkeren.amsterdam.nl

verkapte 'kijk-mij-eens-voor-de-gemeente-werken' post
    ElsC Jij komt ook
    pi_31437514
    quote:

[..]

En dan door de mand vallen door het Westelijk havengebied (de Westelijke eilanden) niet te kennen

Op loopafstand van het centrum, veel authentieke pakhuizen en weinig toeristen (want lekker onbekend) --> zeker fotogeniek

edit: een snappie om een idee te krijgen:

Ik ga trouwens graag mee, met een piepklein voorbehoudje van uitlopende verbouwingen.
    Mijn DeviantART gallery
    ,
    pi_31437594
    quote:
    Op vrijdag 14 oktober 2005 14:26 schreef Vliegvrager het volgende:
    Ik ga trouwens graag mee, met een piepklein voorbehoudje van uitlopende verbouwingen.
    Mag ik je naar het DHZ-forum doorverwijzen om wat vrijwilligers te scoren
    pi_31438316
    quote:
    Op vrijdag 14 oktober 2005 14:25 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

ElsC Jij komt ook
    PdH! Ik wou al bijna zeggen "waarom ook niet", maar ik kom er net achter dat ik niet kan de 26ste..
    er moet weer zo nodig iemand trouwen die dag
      vrijdag 14 oktober 2005 @ 15:22:10 #128
    78150 Astridj0h
    pi_31438570
    * Astridj0h hoeft in ieder geval niet te werken...

en is dus wel in voor een meet (hoewel... MEET ANGST)

Dus ik gaat ook mee gok ik... kom met OV met ook een piepklein voorbehoudje omdat ik dan net met stage ben begonnen, maar verwacht daar in het weekend niet superveel tijd aan te hoeven besteden

oh jah: Westelijk havengebied klinkt goed? Moeten we alleen nog even aan een back-up-anti-regen-en-wind-plan werken?
    Foto's
    pi_31438709
    quote:
    Op vrijdag 14 oktober 2005 15:07 schreef ElsCapone het volgende:

[..]

PdH! Ik wou al bijna zeggen "waarom ook niet", maar ik kom er net achter dat ik niet kan de 26ste..
    er moet weer zo nodig iemand trouwen die dag

Trouwen ze in A'dam Zo ja, nog behoefte aan wat ervaren trouwfotografen
    pi_31438735
    quote:
    Op vrijdag 14 oktober 2005 15:22 schreef Astridj0h het volgende:
    Dus ik gaat ook mee gok ik...
    quote:
    oh jah: Westelijk havengebied klinkt goed? Moeten we alleen nog even aan een back-up-anti-regen-
    en-wind-plan werken?
    Kroegentocht in A'dam
    pi_31438823
    quote:
    Op vrijdag 14 oktober 2005 15:29 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Trouwen ze in A'dam Zo ja, nog behoefte aan wat ervaren trouwfotografen
    In A'dam ja, wou je er een bruidsfotografiemeet van maken?
    pi_31438886
    quote:
    Op vrijdag 14 oktober 2005 15:37 schreef ElsCapone het volgende:

[..]

In A'dam ja, wou je er een bruidsfotografiemeet van maken?
    Het is een idee
    pi_31439377
    quote:
    Op vrijdag 14 oktober 2005 15:31 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Kroegentocht in A'dam
    En dan foto's maken
      vrijdag 14 oktober 2005 @ 16:09:22 #134
    78150 Astridj0h
    pi_31439438
    Oh ik stem voor hoor, bruidsfotografie is definetly iets om te oefenen

En die kroegentocht vervangen we dan gewoon voor het feest in de avond
    Foto's
    pi_31439524
    quote:
    Op vrijdag 14 oktober 2005 16:09 schreef Astridj0h het volgende:
    Oh ik stem voor hoor, bruidsfotografie is definetly iets om te oefenen

En die kroegentocht vervangen we dan gewoon voor het feest in de avond
    ik denk dat ik even met een paar mensen moet gaan overleggen dan
      vrijdag 14 oktober 2005 @ 16:25:41 #136
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_31439699
    quote:

[..]

Geboren en getogen, provincie-madam!
    quote:
    klopt, mits er plaats is natuurlijk. Aan de westkant van de A-10 kan het ook, maar dat is de buurt van Samir A.
    your choice
    quote:
    maarja ik ken A'dam totaal niet dus misschien klets ik ook wel volledig uit mijn nek
    Dat zou ik natuurlijk nooooit durven beweren
    - Privacy Matters
      vrijdag 14 oktober 2005 @ 16:50:13 #137
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_31440103
    quote:
    Op vrijdag 14 oktober 2005 14:26 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

En dan door de mand vallen door het Westelijk havengebied (de Westelijke eilanden) niet te kennen
    Niet noemen is niet hetzelfe als niet kennen. Ik heb wel meer buurten niet genoemd.
    quote:
    Op loopafstand van het centrum, veel authentieke pakhuizen en weinig toeristen (want lekker onbekend) --> zeker fotogeniek

edit: een snappie om een idee te krijgen:

[afbeelding]

Ik ga trouwens niet mee. Ik ben er geboren, getogen, en weg. Ik vind het al erg genoeg dat ik er op familiebezoek moet. Wat voor de meesten een leuke trip is is voor mij een confrontatie met plekken die niet meer bestaan.
    - Privacy Matters
      vrijdag 14 oktober 2005 @ 17:17:26 #138
    22914 Shark.Bait
    Deze zin geen werkwoord.
    pi_31440671
    quote:
    Op vrijdag 14 oktober 2005 16:14 schreef ElsCapone het volgende:
    ik denk dat ik even met een paar mensen moet gaan overleggen dan
    pi_31440843
    quote:
    Op vrijdag 14 oktober 2005 17:17 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Shark! Nou ik vind het best een goed plan hoor, maar dan moeten jullie je wel een beetje onopvallend gedragen, anders heb ik het gedaan
    pi_31440888
    quote:
    Op vrijdag 14 oktober 2005 17:25 schreef ElsCapone het volgende:

[..]

Shark! Nou ik vind het best een goed plan hoor, maar dan moeten jullie je wel een beetje onopvallend gedragen, anders heb ik het gedaan
    Whehehehe

Nee dank je Wij van FOT ons onopvallend gedragen
    pi_31440899
    quote:
    Op vrijdag 14 oktober 2005 16:50 schreef RonaldV het volgende:
    Ik ga trouwens niet mee.
    Dat is dan wel weer jammer
      vrijdag 14 oktober 2005 @ 17:31:30 #142
    22914 Shark.Bait
    Deze zin geen werkwoord.
    pi_31440997
    quote:
    Op vrijdag 14 oktober 2005 17:25 schreef ElsCapone het volgende:

als je de film gezien hebt, dan weet je hoe dat moet

Kunnen ze je niet een paar uur missen dan?
    pi_31441237
    quote:
    Op vrijdag 14 oktober 2005 17:31 schreef Shark.Bait het volgende:
    Kunnen ze je niet een paar uur missen dan?
    Zat ik ook al aan te denken, maar ik vraag me sowieso af of het wat wordt met die bruiloft aangezien ik de avond ervoor een feestje heb waar ik geacht word "me zoveel mogelijk te misdragen"

zal me het weekendje wel worden
      zaterdag 15 oktober 2005 @ 22:44:21 #144
    52657 pea4fun
    pi_31474739
    Mag ik ook op misschien?
      zaterdag 15 oktober 2005 @ 22:52:15 #145
    22914 Shark.Bait
    Deze zin geen werkwoord.
    pi_31474986
    quote:
    Op vrijdag 14 oktober 2005 15:31 schreef PdeHoog het volgende:
    Kroegentocht in A'dam
    Mag ik jou de bananenbar aanbevelen?

Echt iets voor jou

adam aksent
    Gooi mein ook effe op de misgien leis gozer.
    /adam aksent

[ Bericht 8% gewijzigd door Shark.Bait op 15-10-2005 22:58:29 ]
    pi_31474997
    quote:
    Op zaterdag 15 oktober 2005 22:52 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Echt iets voor jou
    Echt niet
      zaterdag 15 oktober 2005 @ 22:54:20 #147
    52657 pea4fun
    pi_31475050
    quote:
    Op zaterdag 15 oktober 2005 22:52 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Echt niet
    Je lust geen bananen?
      zaterdag 15 oktober 2005 @ 22:56:09 #148
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_31475107
    quote:
    Op zaterdag 15 oktober 2005 22:52 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Echt iets voor jou

adam aksent
    Gooit mijn ook maar op de misgien leis knul.
    /adam aksent

"gooi mein ook effe op de messgien leis, goser!"

Een Amsterdammer zegt geen "gooit"
    - Privacy Matters
      zaterdag 15 oktober 2005 @ 22:57:06 #149
    22914 Shark.Bait
    Deze zin geen werkwoord.
    pi_31475135
    quote:
    Op zaterdag 15 oktober 2005 22:56 schreef RonaldV het volgende:

"gooi mein ook effe op de messgien leis, goser!"

Een Amsterdammer zegt geen "gooit"
    kniesoor die er op let.

hoi

weer eentje
      zaterdag 15 oktober 2005 @ 22:57:59 #150
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_31475158
    quote:
    Op zaterdag 15 oktober 2005 22:57 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

hoi
    Hoi!
    quote:
    weer eentje
    Nope. Zie eerdere post in dit topic.
    - Privacy Matters
    pi_31475323
    Ik ga morgen dat lijstje wel eens bijwerken En ik blijf het jammer vinden dat je niet meegaat Ronald
      zondag 16 oktober 2005 @ 02:34:38 #152
    117222 HMaster-II
    <3 HMistress
    pi_31481016
    quote:
    Op zaterdag 15 oktober 2005 23:02 schreef PdeHoog het volgende:
    Ik ga morgen dat lijstje wel eens bijwerken En ik blijf het jammer vinden dat je niet meegaat Ronald
    Check!!! Ik wil ook wel mee..
      zondag 16 oktober 2005 @ 14:23:39 #153
    11091 SEMTEX
    Mevr. Hoe-die-nie
    pi_31487628
    Is dit nou een modellenmeet?
    Tegen die tijd moet ik nl. (geloof ik) portretten gaan schieten voor school, dus zou 't me wel handig uitkomen. Ik weet alleen nog niet of ik kan..
    Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
    pi_31487686
    Nee, dit dan net weer niet. Maar het Sterren van lang geleden topic weer wel. Lijkt me zeer tof om een keer door jou gefotografeerd te worden.
      zondag 16 oktober 2005 @ 14:39:39 #155
    11091 SEMTEX
    Mevr. Hoe-die-nie
    pi_31487970
    Dat vind ik een lief compliment, maar glamourachtige foto's..hmmm..dat is echt helemaal niet mijn stijl
    Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
    pi_31489536
    quote:
    Op zondag 16 oktober 2005 14:23 schreef SEMTEX het volgende:
    Is dit nou een modellenmeet?
    Tegen die tijd moet ik nl. (geloof ik) portretten gaan schieten voor school, dus zou 't me wel handig uitkomen. Ik weet alleen nog niet of ik kan..
    Geen modellenmeet (zie OP), maar je mag alsnog gewoon gezellig mee hoor
    pi_31508306
    Ik kom zelf uit A'dam en ik had alleen maar een tip voor mensen die dichtbij het centrum willen parkeren maar het liefst de auto gratis ergens neer zetten. Bij het delflandplein / Rijswijkstraat/ overschiestraat (postcode 1062 EV) kan je nog steeds je auto gratis parkeren. Je kan daar tramlijn 2 nemen richting het centrum (en je zit zo ie zo binnen 5 minuten vanaf delflandplein) op het museumplein en ietsje later op het leidseplein. Misschien een tip.
      FOK!fotograaf maandag 17 oktober 2005 @ 12:05:14 #158
    73911 ultra_ivo
    pi_31508668
    Als ik de schaatskalender bekijk dan krijg ik Houten-visioenen, de avond van te voren wedstrijd in Breda...
    Zet mij maar dus bij mischien, ik hoef wel die dag niet te werken.
      maandag 17 oktober 2005 @ 12:07:11 #159
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_31508704
    ja duh, fles en ik zitten dan in Polen
    pi_31509419
    quote:
    Op maandag 17 oktober 2005 12:07 schreef Re het volgende:

Moeten we de datum weer gaan verschuiven Een meet zonder Flash en Re is geen meet
      maandag 17 oktober 2005 @ 22:49:50 #161
    31936 Dr_Flash
    CubeMeister
    pi_31520059
    quote:
    Op maandag 17 oktober 2005 12:50 schreef PdeHoog het volgende:

Moeten we de datum weer gaan verschuiven Een meet zonder Flash en Re is geen meet
    joh ga lekker meeten Wij hebben vast vettere foto's dan
    pi_31520111
    quote:
    Op maandag 17 oktober 2005 12:07 schreef Re het volgende:
    Ow handig...
    Woeiii - Blog
      maandag 17 oktober 2005 @ 23:05:05 #163
    48233 Auticia
    warriorette
    pi_31520500
    quote:
    Op maandag 17 oktober 2005 12:50 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

We kunnen anders toch de lokatie verschuiven?
    pi_31520558
    quote:
    Op maandag 17 oktober 2005 23:05 schreef Auticia het volgende:

[..]

We kunnen anders toch de lokatie verschuiven?
    Whehehehe...FOK-meet in Polen
      maandag 17 oktober 2005 @ 23:10:11 #165
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_31520622
    quote:
    Op maandag 17 oktober 2005 11:48 schreef Faja-Lobi het volgende:
    Ik kom zelf uit A'dam en ik had alleen maar een tip voor mensen die dichtbij het centrum willen parkeren maar het liefst de auto gratis ergens neer zetten. Bij het delflandplein / Rijswijkstraat/ overschiestraat (postcode 1062 EV) kan je nog steeds je auto gratis parkeren. Je kan daar tramlijn 2 nemen richting het centrum (en je zit zo ie zo binnen 5 minuten vanaf delflandplein) op het museumplein en ietsje later op het leidseplein. Misschien een tip.
    Uit alle richtingen: Neem op de A-10 de afslag Osdorp, en hou Osdorp aan. Na 50 meter neem je de afslag van deze weg af. Onderaan ga je rechtsaf, en dan al maar rechtdoor (langs het World Fashion Centre). Vlak voor het einde van deze weg kun je parkeren, tegenover gebouw WestPoint. Als hier geen ruimte is: aan de andere kant van het gebouw waar je tegenaan rijdt ligt het al genoemde Delflandplein. Bij WestPoint is ook de tramhalte van Lijn 2, het is 2 zones naar het Centrum.

mijn ouwe buurt ligt één halte verder...
    - Privacy Matters
      maandag 17 oktober 2005 @ 23:18:03 #166
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_31520858
    zondag hier voor de deur ook gratis parkeren , oud west
      maandag 17 oktober 2005 @ 23:34:45 #167
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_31521340
    quote:
    Op maandag 17 oktober 2005 23:18 schreef Re het volgende:
    zondag hier voor de deur ook gratis parkeren , oud west
    Ow ja, weekend! In oud zuid ook! da's één halte verder dus
    - Privacy Matters
      maandag 17 oktober 2005 @ 23:36:34 #168
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_31521393
    quote:
    Op maandag 17 oktober 2005 23:34 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Ow ja, weekend! In oud zuid ook! da's één halte verder dus
    lijn 1 is veel toffer dan lijn 2
      maandag 17 oktober 2005 @ 23:39:09 #169
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_31521484
    quote:
    Op maandag 17 oktober 2005 23:36 schreef Re het volgende:

[..]

lijn 1 is veel toffer dan lijn 2
    Ik woonde er precies tussenin. 100m van het (inmiddels gesloopte) Andreas Ziekenhuis.

Lijn 1 en 17 vanaf het Surinameplein naar het centraal, en lijn 2 vanaf het Hoofddorpplein. Lijn 15 naar Amstel en Sloterdijk, en Lijn 23 naar Amsterdam WTC
    de tramlijnen bestaan nog, maar van de bussen heb ik geen idee eigenlijk
    - Privacy Matters
      maandag 17 oktober 2005 @ 23:41:33 #170
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_31521559
    15 wel iig, lijn 12 gaat naar sloterdijk, die neem ik nu althans naar werk dan he
      dinsdag 18 oktober 2005 @ 00:14:15 #171
    31936 Dr_Flash
    CubeMeister
    pi_31522363
    quote:
    Op maandag 17 oktober 2005 23:07 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Whehehehe...FOK-meet in Polen
    Ja cool ik doe mee
      dinsdag 18 oktober 2005 @ 00:23:11 #172
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_31522545
    quote:
    Op dinsdag 18 oktober 2005 00:14 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ja cool ik doe mee
    count me in
    pi_31522563
    quote:
    Op dinsdag 18 oktober 2005 00:14 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ja cool ik doe mee
    Mogen wij ook mee
      dinsdag 18 oktober 2005 @ 00:25:44 #174
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_31522604
    quote:
    Op dinsdag 18 oktober 2005 00:23 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Mogen wij ook mee
    iedereen mag mee
    pi_31522624
    quote:
    Op dinsdag 18 oktober 2005 00:25 schreef Re het volgende:

[..]

iedereen mag mee
    Wanneer vertrekken we
      dinsdag 18 oktober 2005 @ 00:29:07 #176
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_31522680
    quote:
    Op dinsdag 18 oktober 2005 00:26 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Wanneer vertrekken we
    24ste
    pi_31522685
    quote:
    Op dinsdag 18 oktober 2005 00:29 schreef Re het volgende:

[..]

24ste
    Da's kut Dan moet ik werken En wanneer komen we terug
      dinsdag 18 oktober 2005 @ 00:31:33 #178
    31936 Dr_Flash
    CubeMeister
    pi_31522734
    29-11 komen we terug
    pi_31522766
    quote:
    Op dinsdag 18 oktober 2005 00:31 schreef Dr_Flash het volgende:
    29-11 komen we terug
    Hmmm...een klein weekje gaan jullie dus Volgende keer wil ik ook mee
      dinsdag 18 oktober 2005 @ 00:35:44 #180
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_31522830
    volgende keer dan maar idd... maaruh, 26ste blijft staan dan als A'dam meet? of kan dat op een ander dagje?
    pi_31522860
    quote:
    Op dinsdag 18 oktober 2005 00:35 schreef Re het volgende:
    volgende keer dan maar idd... maaruh, 26ste blijft staan dan als A'dam meet? of kan dat op een ander dagje?
    Tja...mij maakt het eigenlijk niet uit Weekje opschuiven Weekje terug Wat vind de rest?
      dinsdag 18 oktober 2005 @ 00:38:27 #182
    31936 Dr_Flash
    CubeMeister
    pi_31522901
    Amsterdam meet kan ieder weekend wel alleen DAT weekend zijn Re en ik er ff niet

Re: mail
      dinsdag 18 oktober 2005 @ 00:38:29 #183
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_31522903
    doe we sinterklaas meet, allemaal met mijter door de stad lopen pepernoten strooien, en Ties als zwarte piet
      dinsdag 18 oktober 2005 @ 00:39:45 #184
    31936 Dr_Flash
    CubeMeister
    pi_31522922
    quote:
    Op dinsdag 18 oktober 2005 00:33 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Hmmm...een klein weekje gaan jullie dus Volgende keer wil ik ook mee
    van donderdag tot dinsdag. Uitgebreid lang weekend, meer niet En maak je geen illusies, Polen is niet voor mietjes die denken dat ze zich er met steenkolen-engels wel uit lullen
      dinsdag 18 oktober 2005 @ 00:39:59 #185
    31936 Dr_Flash
    CubeMeister
    pi_31522929
    quote:
    Op dinsdag 18 oktober 2005 00:38 schreef Re het volgende:
    doe we sinterklaas meet, allemaal met mijter door de stad lopen pepernoten strooien, en Ties als zwarte piet
    Ties!!
      dinsdag 18 oktober 2005 @ 00:41:29 #186
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_31522958
    quote:
    Op dinsdag 18 oktober 2005 00:38 schreef Dr_Flash het volgende:
    Amsterdam meet kan ieder weekend wel alleen DAT weekend zijn Re en ik er ff niet

Re: mail
    he-he Amsterdam kan idd altijd

en check
    pi_31526321
    quote:
    Op dinsdag 18 oktober 2005 00:39 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

En maak je geen illusies, Polen is niet voor mietjes die denken dat ze zich er met steenkolen-engels wel uit lullen
    Daar hebben we jou dan toch voor
      dinsdag 18 oktober 2005 @ 10:16:03 #188
    31936 Dr_Flash
    CubeMeister
    pi_31528314
    quote:
    Op dinsdag 18 oktober 2005 08:27 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Daar hebben we jou dan toch voor

doei he
    pi_31528612
    quote:
    Op dinsdag 18 oktober 2005 10:16 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

doei he
      dinsdag 18 oktober 2005 @ 13:56:44 #190
    78150 Astridj0h
    pi_31533646
    een week eerder of later moet ik iig op de zaterdag werken...

Maar waarom niet gewoon deze meet laten staan en gewoon een nieuwe sinterklaas meet opzetten? in andere stad evt, hoewel amsterdam volgens mij genoeg delen heeft om twee dagen te kunnen fotograferen.
    Foto's
    pi_31552876
    quote:
    Op dinsdag 18 oktober 2005 13:56 schreef Astridj0h het volgende:
    een week eerder of later moet ik iig op de zaterdag werken...

Maar waarom niet gewoon deze meet laten staan en gewoon een nieuwe sinterklaas meet opzetten? in andere stad evt, hoewel amsterdam volgens mij genoeg delen heeft om twee dagen te kunnen fotograferen.
    Kan ook Laten we deze gewoon staan en dan gaan we nog een keer het huis van Re housewarmen

Maar goed...wat heeft de voorkeur van mensen qua lokatie Gaan we het centrum overvallen Grote kans trouwens dat het daar stervensdruk is op zaterdag
    pi_31591379
    Subtiele kick met een bijgewerkte deelnemerslijst:

Wie komen er
  • -Marjo-
  • PdeHoog
  • Sub
  • Vliegvrager
  • Astridjoh
  • HMaster-II
  • DutchTrain

Misschien-lijst
  • Elefes
  • pea4fun
  • Shark
  • ultra_ivo
  • UIO_AMS
  • Xilantof

Niet
  • RonaldV
  • Dr_Flash
  • Re

[ Bericht 10% gewijzigd door PdeHoog op 21-10-2005 15:36:05 ]
    pi_31591682
    Net even bij TRV gecrossposted Misschien dat dat nog leuke dingen oplevert
    pi_31592211
    He leuk, op mijn verjaardag!
    Ik kom niet
    pi_31592327
    quote:
    Op donderdag 20 oktober 2005 23:30 schreef Gizz het volgende:
    He leuk, op mijn verjaardag!
    Ik kom niet
    Flauw We kunnen dus wel gebak en koffie bij jou komen halen
    pi_31592676
    quote:
    Op donderdag 20 oktober 2005 23:03 schreef PdeHoog het volgende:
    Subtiele kick met een bijgewerkte deelnemerslijst:

Wie komen er
  • -Marjo-
  • PdeHoog
  • Sub
  • Vliegvrager
  • Astridjoh

Misschien-lijst
  • Elefes
  • pea4fun
  • Shark
  • ultra_ivo

Niet
  • RonaldV
  • Dr_Flash
  • Re
  • Zet mij eens op de WEL lijst.
    pi_31592839
    quote:
    Op donderdag 20 oktober 2005 23:44 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

Zet mij eens op de WEL lijst.
    Check
    pi_31592898
    quote:
    Op donderdag 20 oktober 2005 23:50 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Check
    Dubbelcheck en okee bevonden
    pi_31598446
    quote:
    Op donderdag 20 oktober 2005 23:19 schreef k_man het volgende:
    Ik was er niet bij, maar fotografisch was het niet zo boeiend volgens mij. Tapas eten enzow.

Zelf zal ik niet snel naar een FOT-meet (meer) komen als de wens om niet herkenbaar op Fok te komen niet gerespecteerd wordt. Maar da's bekend.

Behalve ultra_ivo, die al veel in FOT komt, weet ik trouwens niet of er meer mensen fotografie zodanig leuk vinden dat ze naar een meet zouden komen, maar het is een poging waard.
    Ja, ik lurk ook wel eens mee in FOT. En ben nog altijd voorstander van een FOT/TRV meet... ik dacht in december ofzo in het Ruhrgebied; oude fabrieksterreinen en kerstmarkten zijn altijd mooie onderwerpen voor zowel FOT als TRV'ers.

w.b. Amsterdam; leuke fotoplekken voor architectuur zijn het hele Oostelijk Havengebied (Java- en KNSM-eiland), de Westergasfabriek, waterleidingterrein bij eindpunt lijn 10, Amsterdam Noord etc. Desnoods de kille omgeving van de Zuidas. Om mensen te fotograferen: PC Hooftstraat, Vondelpark, Museumplein, Albert Cuypstraat.
    Voor wat meer avontuur ga je natuurlijk naar AmsterdamZuidoost; een mooie combinatie van oude en nieuwe architectuur, en een prachtige mix van mensen.

Oh en ik ben er graag bij... moet 's avonds toch al in Amsterdam zijn
    pi_31598464
    En voor de liefhebbers en bij voldoende animo geef ik graag een architectuur rondleiding door het Oostelijk Havengebied of de Bijlmer
    pi_31598518
    Leuk aanbod DutchTrain Dat Oostelijk Havengebied lijkt me wel wat
    pi_31598574
    quote:
    Op vrijdag 21 oktober 2005 09:09 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Ja, ik lurk ook wel eens mee in FOT. En ben nog altijd voorstander van een FOT/TRV meet... ik dacht in december ofzo in het Ruhrgebied; oude fabrieksterreinen en kerstmarkten zijn altijd mooie onderwerpen voor zowel FOT als TRV'ers.
    Voor! hoewel aanstaande dec wel weer heel snel is
    Mijn DeviantART gallery
    ,
    pi_31598639
    quote:
    Op vrijdag 21 oktober 2005 09:19 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

Voor! hoewel aanstaande dec wel weer heel snel is
    December is inderdaad wel erg snel. Januari is ook wel leuk, omdat dan die voormalige fabrieksterreinen volledig uitgestorven zijn, met een beetje geluk er wat sneeuw ligt en in de binnensteden de uitverkoop is begonnen. (mooie stijlloze etalages en mensen die veel te veel gekocht hebben).
      Moderator vrijdag 21 oktober 2005 @ 09:32:04 #204
    61302 crew  UIO_AMS
    Dobbelsteenavonturier
    pi_31598747
    quote:
    Op donderdag 20 oktober 2005 23:13 schreef PdeHoog het volgende:
    Net even bij TRV gecrossposted Misschien dat dat nog leuke dingen oplevert
    Als TRV-mod kan ik dan natuurlijk niet spoorloos blijven. Niet dat ik ook maar enig verstand heb van fotograferen. Maar een rondleiding door het Oostelijk Havengebied klinkt wel erg leuk. Moet alleen even kijken hoe mijn agenda die dag eruit ziet. De IDFA verwacht mij namelijk ook rond die tijd.
    Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
    Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
    Beste moderator UIO_AMS
    Stuur een mod weg.
    pi_31598849
    quote:
    Op vrijdag 21 oktober 2005 09:32 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Als TRV-mod kan ik dan natuurlijk niet spoorloos blijven. Niet dat ik ook maar enig verstand heb van fotograferen. Maar een rondleiding door het Oostelijk Havengebied klinkt wel erg leuk. Moet alleen even kijken hoe mijn agenda die dag eruit ziet. De IDFA verwacht mij namelijk ook rond die tijd.
    Ik zet je op misschien UIO_AMS
      FOK!fotograaf vrijdag 21 oktober 2005 @ 15:20:11 #206
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_31605430
    valt me tegen dat ik nog niet op de misshcien lijst sta
    dat wil ik wel namelijk..

zit een zaterdag baantje aan tekomen.. en dat moet ik dus even zo plannen dat ik mee kan.
    bovendien viert mijn pa misschien dan z'n verjaardag...
    op de misschienlijst wil ik dus
    Xilantof Flickrt
    foto-nerd
    pi_31605762
    quote:
    Op vrijdag 21 oktober 2005 15:20 schreef Xilantof het volgende:
    valt me tegen dat ik nog niet op de misshcien lijst sta
    dat wil ik wel namelijk..
    Done
      FOK!fotograaf vrijdag 21 oktober 2005 @ 15:42:21 #208
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_31605891
    quote:
    Op vrijdag 21 oktober 2005 15:37 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Done
    Mijn dank is evenredig met uw goedheid

Xilantof Flickrt
    foto-nerd
    pi_31606187
    quote:
    Op vrijdag 21 oktober 2005 15:42 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Mijn dank is evenredig met uw goedheid

Dan ben je wel heeeeeel dankbaar
    pi_31611121
    Ik zou ook graag komen, maar ja...
    pi_31611936
    quote:
    Op vrijdag 21 oktober 2005 20:01 schreef k_man het volgende:
    Ik zou ook graag komen, maar ja...
    Je mag best komen hoor
    * PdeHoog stelt camera vast in op JPEG
    Dan loopt de buffer minder snel vol
    pi_31747999
    Subtiel schopje
    pi_31748565
    Voorstel voor hoe laat en waar:

12.00 BIM huis / Muziektheater op de Oostelijke Handelskade ?
    pi_31749802
    quote:
    Op vrijdag 28 oktober 2005 10:36 schreef DutchTrain het volgende:

Lijkt me een goed plan

Misschien kan één van de modjes de openingspost even aanpassen En dan alle relevante info erin plaatsen
    pi_31749965
    quote:
    Op vrijdag 28 oktober 2005 10:36 schreef DutchTrain het volgende:

Ik heb geen idee waar dat is eigenlijk...
    Woeiii - Blog
    pi_31750054
    En dan nog voor mijn info toch nog iets van een thema of geliefde foto-onderwerpen.
    (ik heb zelf als eens een tuinkabouter fotoshoot in een ViNEx wijk gedaan met buitenlandse studenten, maar dat moet je denk ik niet doen als de mensen thuis zijn )

Om jullie op weg te helpen... wat is er zoal te zien: huizen, water, oude pakhuizen, nieuwe kantoren, moderne architectuur, een paar kunstwerkjes... ik denk dat het net zoiets wordt als op de Uithof?
    pi_31750140
    quote:
    Op vrijdag 28 oktober 2005 11:38 schreef -Marjo- het volgende:
    Ik heb geen idee waar dat is eigenlijk...
    http://www.muziekgebouw.nl/bereikbaarheid_detail.asp?id=15

ongeveer 10 minuten oostwaarts lopen vanaf de achterkant van het Centraal Station. Het eerste grote gebouw wat je tegenkomt aan je linkerhand (de IJ-zijde)

[ Bericht 5% gewijzigd door DutchTrain op 28-10-2005 11:54:00 ]
    pi_31750228
    Da's een heel cool gebouw Daar heb ik al eerder eens hard voorbij gelopen op weg om mijn D30 op te halen
    pi_31750384
    Ik heb alleen nog niet kunnen vinden of het café geopend is in het theater of het muziekcentrum. Ook Post 11 lijkt dan niet open te zijn... iemand die daar in de buurt eens een kijkje kan nemen?

Post 11 is wel een erg leuke plek om de meeting te beginnen of af te sluiten; het is het voormalige postgebouw op het Oosterdokseiland, dat gesloopt moet gaan worden. Het is ook één van de weinige punten waarvandaan je uitzicht hebt over de oude binnenstad. Er gaan eten is overigens wel wat prijzig: er is slechts 1 menu en dat kost 45 euro. Maar zoals gezegd kan ik niet vinden of het überhaupt nog bestaat.
    pi_31750447
    Oh, dat vind ik wel...
    Woeiii - Blog
      vrijdag 28 oktober 2005 @ 12:11:46 #221
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_31750682
      vrijdag 28 oktober 2005 @ 16:23:03 #222
    78150 Astridj0h
    pi_31757668
    klinkt inderdaad goed
    en voor de afsluiting kunnen de gene die dat willen eventueel toch gewoon de stad in gaan?
    Foto's
    pi_31757762
    quote:
    Op vrijdag 28 oktober 2005 16:23 schreef Astridj0h het volgende:
    klinkt inderdaad goed
    en voor de afsluiting kunnen de gene die dat willen eventueel toch gewoon de stad in gaan?
    dat lijkt mij ook een goed idee...
    pi_31759927
    ja Allemaal briljante ideeen Het gaat leuk worden als de weergoden meewerken
    pi_31759951
    quote:
    Op vrijdag 28 oktober 2005 16:23 schreef Astridj0h het volgende:
    klinkt inderdaad goed
    Wij gaan dus gezellig de stad in he We moeten natuurlijk wel een F2-crewmeet houden
      zaterdag 29 oktober 2005 @ 18:27:57 #226
    40714 Subhuman
    Televised confession
    pi_31786376
    Als iemand een mooi overzichtje maakt van wat er in de OP moet wil ik die best aanpassen. Ik heb her en der wat gelezen, Oostelijk Havengebied, 12.00 BIM huis / Muziektheater op de Oostelijke Handelskade, en die twee leuke plaatjes. Nog meer?
    pi_31787260
    Een lijstje van meeters natuurlijk
      zaterdag 29 oktober 2005 @ 19:46:49 #228
    40714 Subhuman
    Televised confession
    pi_31788820
    Consider it done.

Heb mezelf even naar de misschien-lijst verplaatst i.v.m. mijn drukke schema de komende weken.
    pi_31789622
    quote:
    Op zaterdag 29 oktober 2005 19:46 schreef Subhuman het volgende:
    Heb mezelf even naar de misschien-lijst verplaatst i.v.m. mijn drukke schema de komende weken.
    pi_31791966
    Was dit niet die meet die afgelast zou worden omdat Re en ik er dan niet zijn?

pi_31792614
    quote:
    Op zaterdag 29 oktober 2005 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
    Was dit niet die meet die afgelast zou worden omdat Re en ik er dan niet zijn?

Helaas Volgende keer beter
    pi_31794576
    quote:
    Op zaterdag 29 oktober 2005 21:41 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Helaas Volgende keer beter
    Sterker nog:

DEZE keer beter
    pi_31794942
    quote:
    Op zaterdag 29 oktober 2005 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Sterker nog:

DEZE keer beter
    Jaja...veel plezier in Polen
    pi_31996166
    Zo....deze even voorzien van een subtiele kick Nog drie weken, mensen Er kunnen meer liefhebbers mee hoor
      FOK!fotograaf zondag 6 november 2005 @ 01:32:46 #235
    73911 ultra_ivo
    pi_32011519
    Mijn misschien wordt een niet. Zal toch moeten schaatsen die avond, 3000m wedstirjd.
    pi_32159744
    quote:
    Op maandag 10 oktober 2005 23:00 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

TRV-meet: nu internationaal! - napraattopic

Mét foto's.

Mooi hè?
    pi_32161286
    quote:
    Op donderdag 10 november 2005 21:09 schreef k_man het volgende:

[..]

TRV-meet: nu internationaal! - napraattopic

Mét foto's.

Mooi hè?
    zelf wel foto's van jezelf op Fok! zetten he?

Schijnheil
    Mijn DeviantART gallery
    ,
    pi_32162470
    Ja, en zó herkenbaar...
    pi_32262907
    Subtiele kick....nog twee weken mensen
      maandag 14 november 2005 @ 19:57:16 #240
    40714 Subhuman
    Televised confession
    pi_32267388
    Waarom is deze meet op een zaterdag gepland?
    pi_32270187
    Ik kom ook op die zaterdag, de vorige keer (Arnhem dierentuin) was er wat misgegaan (ik was een week te vroeg er naar toe gegaan).
    C ya, ben benieuwd.
      FOK!fotograaf maandag 14 november 2005 @ 22:35:15 #242
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_32272550
    Owhja, ik kom trouwens zeker
    heb misschien wel werk, maar kan deze datum vast wel van te voren melden als "niet mogelijk".
    Xilantof Flickrt
    foto-nerd
      maandag 14 november 2005 @ 23:43:19 #243
    48233 Auticia
    warriorette
    pi_32274684
    Als mijn broertje die dag niet zijn verjaardag viert en ik hoef niet te werken, dan kom ik ook.

Mits ik voor oppas kan zorgen .
    pi_32279597
    quote:
    Op maandag 14 november 2005 23:43 schreef Auticia het volgende:
    Als mijn broertje die dag niet zijn verjaardag viert en ik hoef niet te werken, dan kom ik ook.

Mits ik voor oppas kan zorgen .
    Daar heb je Opa en Oma voor!!

En anders tieft je ze gewoon in de ballen bak bij de MacD
      dinsdag 15 november 2005 @ 10:26:58 #245
    48233 Auticia
    warriorette
    pi_32279868
    quote:
    Op dinsdag 15 november 2005 10:13 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

Daar heb je Opa en Oma voor!!

En anders tieft je ze gewoon in de ballen bak bij de MacD
    . Oppas voor mijn hond.
    pi_32279984
    quote:
    Op maandag 14 november 2005 19:57 schreef Subhuman het volgende:
    Waarom is deze meet op een zaterdag gepland?
    Omdat-ie al een tijdje op een zaterdag staat
    pi_32280119
    quote:
    Op dinsdag 15 november 2005 10:26 schreef Auticia het volgende:

[..]

. Oppas voor mijn hond.
    Och ja vergeten... Naja, daar heb je vast ook wel een Opa en Oma voor gecreerd...

Okee die ballenbak is niet zo'n goed idee.
      dinsdag 15 november 2005 @ 14:36:23 #248
    40714 Subhuman
    Televised confession
    pi_32286433
    quote:
    Op dinsdag 15 november 2005 10:32 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Omdat-ie al een tijdje op een zaterdag staat
    Je beantwoordt de verkeerde vraag.
    pi_32286852
    quote:
    Op dinsdag 15 november 2005 14:36 schreef Subhuman het volgende:

[..]

Je beantwoordt de verkeerde vraag.
      dinsdag 15 november 2005 @ 15:24:19 #250
    40714 Subhuman
    Televised confession
    pi_32287637
    quote:
    Op dinsdag 15 november 2005 14:54 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Laat maar.

De kans dat ik op zaterdag kom is alleen een stuk kleiner dan op zondag.
      vrijdag 18 november 2005 @ 00:24:47 #251
    40714 Subhuman
    Televised confession
    pi_32361224
    Zijn er meer mensen die deze meet liever op een zondag zien?
      FOK!fotograaf vrijdag 18 november 2005 @ 07:14:21 #252
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_32364056
    quote:
    Op vrijdag 18 november 2005 00:24 schreef Subhuman het volgende:
    ik kan niet op zondag
    Xilantof Flickrt
    foto-nerd
      FOK!fotograaf vrijdag 18 november 2005 @ 07:48:13 #253
    73911 ultra_ivo
    pi_32364166
    quote:
    Ik heb zondag de 27e inmiddels volgepland. Als de meet op de 27 gepland was geweest had ik dat niet gedaan en was ik gewoon gekomen. Zondag komt mij meestal beter uit, hoef ik nooit te werken.
    pi_32365318
    quote:
    Ik kan niet op zondag
    pi_32365794
    We gaan nu niet nog lopen zeuren over zaterdag of zondag De hele meet staat al een tijd gepland en men heeft alle tijd gehad om te reageren op de datum. Had je maar eerder in je agenda moeten kijken
    pi_32365851
    quote:
    Op vrijdag 18 november 2005 09:58 schreef PdeHoog het volgende:
    We gaan nu niet nog lopen zeuren over zaterdag of zondag De hele meet staat al een tijd gepland en men heeft alle tijd gehad om te reageren op de datum. Had je maar eerder in je agenda moeten kijken
    Check... EN ik heb al geregeld dat ik met de gele-slak (lees NS) naar Wamsterwam zou gaan.
      vrijdag 18 november 2005 @ 10:34:17 #257
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_32366498
    quote:
    Op vrijdag 18 november 2005 10:01 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

Check... EN ik heb al geregeld dat ik met de gele-slak (lees NS) naar Wamsterwam zou gaan.
    Gewoon Masterdam, ja?

en da's geen tikfout, nee
    - Privacy Matters
      vrijdag 18 november 2005 @ 10:36:03 #258
    40714 Subhuman
    Televised confession
    pi_32366533
    Okee, dan verplaatsen we het niet. Het was maar een vraag, geen reden om gelijk zo overspannen te reageren zeg...
    pi_32368167
    quote:
    Op vrijdag 18 november 2005 10:36 schreef Subhuman het volgende:
    Okee, dan verplaatsen we het niet. Het was maar een vraag, geen reden om gelijk zo overspannen te reageren zeg...
    Ik reageer niet overspannen....alleen vind ik dit soort dingen dan altijd wel weer jammer Is er na veel gezeik eindelijk eens een datum en dan begint het gedoe weer van vorenaf aan. Ik ga het denk ik voortaan maar bij mini-meetjes houden en geen grote dingen meer in de groep gooien

Gelukkig is het bijna weekend
    pi_32375218
    Ik ga het helaas niet maken op die zaterdag
    (Nee, ik ga niet zeuren over de zondag, ik had al vanaf het begin door dat 't een zaterdag was )

PdeHoog; blijf alstjeblieft de meets lekker op het forum gooien, want ik wil wel graag een keer mee!
    Helaas komt het me nu echt niet goed uit.. Volgende keer hoop ik er bij te zijn.
      vrijdag 18 november 2005 @ 16:07:39 #261
    40714 Subhuman
    Televised confession
    pi_32375606
    quote:
    Op vrijdag 18 november 2005 11:51 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik reageer niet overspannen....alleen vind ik dit soort dingen dan altijd wel weer jammer Is er na veel gezeik eindelijk eens een datum en dan begint het gedoe weer van vorenaf aan. Ik ga het denk ik voortaan maar bij mini-meetjes houden en geen grote dingen meer in de groep gooien

Gelukkig is het bijna weekend
    Veel gezeik...

Je hebt 1 datum genoemd en gelijk vond iedereen die goed, ik heb verder nog geen gezeik gehoord hoor. Volgens mij ben jij echt flink aan weekend toe.
      vrijdag 18 november 2005 @ 16:40:13 #262
    22914 Shark.Bait
    Deze zin geen werkwoord.
    pi_32376577
    Als ik het topic een beetje doorlees waren er verschillende dagen genoemd en kwam er uiteindelijk amsterdam en 26 november uit.
    pi_32377757
    quote:
    Op vrijdag 18 november 2005 16:07 schreef Subhuman het volgende:

[..]

Veel gezeik...

Je hebt 1 datum genoemd en gelijk vond iedereen die goed, ik heb verder nog geen gezeik gehoord hoor. Volgens mij ben jij echt flink aan weekend toe.
    Er zijn meerdere data genoemd en elke keer konden wel weer mensen niet en uiteindelijk hebben we hier de datum op vastgezet. Er zijn ook meerdere lokaties genoemd en daar is A'dam uitgekomen zoals Shark zei. En ja....ik ben idd dringend aan weekend toe en dat gaat zo gebeuren.

Het is enigzins frustrerend als je een meet probeert te organiseren, mensen beginnen te miepen over de lokatie en als je dan denkt alles geregeld te hebben en mensen beginnen een week voor de meet weer te miepen over de datum / dag.

Daarom zeg ik al....volgende keer mag fijn iemand anders het doen Jij loopt je hier druk te maken over het leeglopen van het forum en het binnenhalen van nieuwe mensen....misschien moet je dan eens beginnen met het organiseren van wat meer meets.

Ik bedoel....ik zie Ronald wat organiseren, ik zie pea wat organiseren, ik probeer zelf wat te organiseren, in het modellen / fotografen-topic liep ook wat voor a.s. zondag, maar da's volgens mij lichtelijk doodgebloed omdat ik gewoon geen tijd heb om dat levendig te houden. Ik zie jullie als mod echter nooit de kar eens trekken hiervoor.

Zo....nu is het tijd voor weekend
      vrijdag 18 november 2005 @ 20:03:54 #264
    78150 Astridj0h
    pi_32382243
    26 novmeber meet

* Astridj0h probeert de stemming er in te houden
    Foto's
    pi_32384195
    quote:
    Op vrijdag 18 november 2005 20:03 schreef Astridj0h het volgende:
    26 novmeber meet

* Astridj0h probeert de stemming er in te houden
    Wel komen he Het wordt nu wel eens tijd dat we gaan meeten vind ik
    pi_32384361
    OK...nog een week te gaan dus....de lijst met meeters staat hieronder. Nog meer liefhebbers Nog mensen die af willen zeggen Die van de ene naar de andere lijst willen

Wie komen er
  • -Marjo-
  • PdeHoog
  • Vliegvrager
  • Astridjoh
  • HMaster-II
  • DutchTrain
  • Xilantof

Misschien-lijst
  • pea4fun
  • Shark
  • Sub
  • UIO_AMS

Gaat dus helaas niet mee
  • Elefes
  • ultra_ivo
      FOK!fotograaf vrijdag 18 november 2005 @ 21:23:24 #267
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_32384427
    meeten
    Xilantof Flickrt
    foto-nerd
      vrijdag 18 november 2005 @ 21:34:22 #268
    40714 Subhuman
    Televised confession
    pi_32384748
    quote:
    Op vrijdag 18 november 2005 17:18 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Er zijn meerdere data genoemd en elke keer konden wel weer mensen niet en uiteindelijk hebben we hier de datum op vastgezet. Er zijn ook meerdere lokaties genoemd en daar is A'dam uitgekomen zoals Shark zei. En ja....ik ben idd dringend aan weekend toe en dat gaat zo gebeuren.

Het is enigzins frustrerend als je een meet probeert te organiseren, mensen beginnen te miepen over de lokatie en als je dan denkt alles geregeld te hebben en mensen beginnen een week voor de meet weer te miepen over de datum / dag.

Daarom zeg ik al....volgende keer mag fijn iemand anders het doen Jij loopt je hier druk te maken over het leeglopen van het forum en het binnenhalen van nieuwe mensen....misschien moet je dan eens beginnen met het organiseren van wat meer meets.

Ik bedoel....ik zie Ronald wat organiseren, ik zie pea wat organiseren, ik probeer zelf wat te organiseren, in het modellen / fotografen-topic liep ook wat voor a.s. zondag, maar da's volgens mij lichtelijk doodgebloed omdat ik gewoon geen tijd heb om dat levendig te houden. Ik zie jullie als mod echter nooit de kar eens trekken hiervoor.

Zo....nu is het tijd voor weekend
    Wat een zeikverhaal zeg. Ik begon niet te miepen, ik stelde enkel een vraag. Organiseren van meets trekt geen nieuwelingen, alleen de mensen die hier regelmatig posten gaan naar meets. En misschien ben je vergeten dat ik al een hele modellensite heb opgezet? Kost meer werk dan het organiseren van een meet. En meer zeg ik hier niet over.
    pi_32384931
      zaterdag 19 november 2005 @ 11:26:47 #270
    40714 Subhuman
    Televised confession
    pi_32394398

Ik weet nog steeds niet zeker of ik komen kan.
    pi_32452055
    Mn vriendin moet zaterdag werken. Dus jullie zullen het zonder mij moeten doen. tenzij je erg zit te wachten op een tweejarig topmodel
    Mijn DeviantART gallery
    ,
    pi_32452122
    quote:
    Op maandag 21 november 2005 14:06 schreef Vliegvrager het volgende:
    Mn vriendin moet zaterdag werken. Dus jullie zullen het zonder mij moeten doen. tenzij je erg zit te wachten op een tweejarig topmodel
    Je kan haar natuurlijk meenemen Heeft je vriendin daarna een berg foto's van vriend met dochter zullen we de foto's van jou op de wallen wel achterwege laten
    pi_32452212
    quote:
    Op maandag 21 november 2005 14:08 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Je kan haar natuurlijk meenemen Heeft je vriendin daarna een berg foto's van vriend met dochter zullen we de foto's van jou op de wallen wel achterwege laten
    Had ik wel even aan gedacht, maar een kind van twee houdt de boel wel erg op hoor. Korte beentjes in combinatie met een eigen willetje zijn wel schattig maar niet erg praktisch.
    Mijn DeviantART gallery
    ,
    pi_32452251
    quote:
    Op maandag 21 november 2005 14:12 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

Had ik wel even aan gedacht, maar een kind van twee houdt de boel wel erg op hoor. Korte beentjes in combinatie met een eigen willetje zijn wel schattig maar niet erg praktisch.
    Wandelwagentje En dat eigen willetje is vast wel wat aan te doen nu onze lieve Sint in het land is
    pi_32452297
    Ík zal nog es overleggen met de moeder van het betreffende model. Op zoch moet het met wandelwagen wel te doen zijn. U hoort nog van ons.
    Mijn DeviantART gallery
    ,
      maandag 21 november 2005 @ 15:22:39 #276
    78150 Astridj0h
    pi_32453867
    Wel ja en anders hebben we gewoon eens een keer geen schattige kinderfotootjes, maar huilende kinderhoofdjes met gefrustreerde oppassers
    Foto's
    pi_32473587
    Ik vrees toch dat het echt niets word. Qua tijdstip en middagslaapje. En ik wil niet degene zijn die de boel ophoudt. Jullie veel plezier en ben benieuwd naar de foto's.
    Mijn DeviantART gallery
    ,
    pi_32473756
    Voor de kleine van Vliegvrager, hebben we Pea, Puckzzz, -Marjo-, (insert andere Fok-Fot vrouwen)

Kunnen de kleine wel verzorgen en zo.. Gaan wij wel fotograferen.
      dinsdag 22 november 2005 @ 13:59:59 #279
    52657 pea4fun
    pi_32478849
    quote:
    Op dinsdag 22 november 2005 10:03 schreef HMaster-II het volgende:
    Voor de kleine van Vliegvrager, hebben we Pea, Puckzzz, -Marjo-, (insert andere Fok-Fot vrouwen)

Kunnen de kleine wel verzorgen en zo.. Gaan wij wel fotograferen.
    Had je gedacht! Ben blij dat mijn eigen broedsels langzamerhand voor zichzelf kunnen zorgen, ga écht niet voor die van een ander zorgen
      Moderator woensdag 23 november 2005 @ 10:05:58 #280
    61302 crew  UIO_AMS
    Dobbelsteenavonturier
    pi_32501157
    Kom er net achter dat er 2 meetings zijn in A'dam. Mijn agenda zei alleen FOK-meeting. Zie ook [meet]FOK! 6 jaar, Danny & Knorretje 5 jaar III voor de geïnteresseerden.
    Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
    Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
    Beste moderator UIO_AMS
    Stuur een mod weg.
    pi_32501239
    Als titel voor de rondleiding over het java- eiland heb ik:

"Heilige bergen en andere perspectiefverstoorders"

Nu blijkt het ook nog eens te gaan sneeuwen, dus zouden we zelfs heilige bergen met sneeuw te zien kunnen krijgen
    pi_32501401
    cool DutchTrain
      woensdag 23 november 2005 @ 16:04:53 #283
    52657 pea4fun
    pi_32510220
    Jammer maar helaas, ik mag zaterdag taxi spelen voor zwarte piet....
      FOK!fotograaf woensdag 23 november 2005 @ 16:39:20 #284
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_32511173
    Sneeuw is leuk... Maar toch niet dit weekend al?
    Xilantof Flickrt
    foto-nerd
      woensdag 23 november 2005 @ 16:53:59 #285
    22914 Shark.Bait
    Deze zin geen werkwoord.
    pi_32511610
    mijn linkervoet (voor de kijkers rechts) doet al een paar dagen "au"

ik zal het dus aankijken
      FOK!fotograaf woensdag 23 november 2005 @ 16:57:43 #286
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_32511695
    quote:
    Op woensdag 23 november 2005 16:53 schreef Shark.Bait het volgende:
    mijn linkervoet (voor de kijkers rechts) doet al een paar dagen "au"

ik zal het dus aankijken
    heb je je kleine teen gestoten?
    Xilantof Flickrt
    foto-nerd
      woensdag 23 november 2005 @ 21:07:17 #287
    78150 Astridj0h
    pi_32519145
    hey uhhh... voordat ik weer alle post moet door scrollen... hoe laat hadden we ook al weer waar afgesproken 8)
    Foto's
    pi_32521085
    Ik dacht 12.00 uur... Ik kom een 15 minuttjes later den ik wnt ik heb nog een handeltje te doen..
    pi_32521530
    12.00 it is; zie: [26-11-2005] Amsterdam Meet
      FOK!fotograaf woensdag 23 november 2005 @ 22:42:35 #290
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_32522637
    owh 12 uur is mooi
    ik dacht even 1 uur, maar goed
    Xilantof Flickrt
    foto-nerd
    pi_32523033
    quote:
    Op woensdag 23 november 2005 16:04 schreef pea4fun het volgende:
    Jammer maar helaas, ik mag zaterdag taxi spelen voor zwarte piet....
    Jammer pea Volgende keer beter
    pi_32523047
    Enneh 12.00 uur is een mooie tijd Wij moeten ff onze treintijden afstemmen, vriend Xil

En na deze week heb ik best veel zin in een dagje fotograferen en gezelligheid
      FOK!fotograaf woensdag 23 november 2005 @ 22:55:19 #293
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_32523050
    P.!
    hoelaat wij? waar? enzo?
    Xilantof Flickrt
    foto-nerd
    pi_32523123
    quote:
    Op woensdag 23 november 2005 22:55 schreef Xilantof het volgende:
    P.!
    hoelaat wij? waar? enzo?
    X!

Hollands Spoor dacht ik zo Trein van 11:05. Ik zit er dan al in Hij vertrekt 10:58 vanaf Delft 11:52 zijn we dan in A'dam.
    pi_32523516
    quote:
    Op woensdag 23 november 2005 22:57 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

X!

Hollands Spoor dacht ik zo Trein van 11:05. Ik zit er dan al in Hij vertrekt 10:58 vanaf Delft 11:52 zijn we dan in A'dam.
    Ik ga ook met de trein. Ergens op station afspreken???
    Woeiii - Blog
    pi_32523565
    quote:
    Op woensdag 23 november 2005 23:10 schreef -Marjo- het volgende:

[..]

Ik ga ook met de trein. Ergens op station afspreken???
    Goed plan. We moeten er iig aan de achterkant uit, dus misschien ergens in de buurt van de AH to-go
    pi_32523593
    quote:
    Op woensdag 23 november 2005 23:11 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Goed plan. We moeten er iig aan de achterkant uit, dus misschien ergens in de buurt van de AH to-go
    Oh, die vind ik vast wel...
    Woeiii - Blog
    pi_32529411
    quote:
    Op woensdag 23 november 2005 23:11 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik heb om 12.00 uur bij de achterkant van het CS een V&A handeltje te doen, dus ik sta daar zo-wie-zo.
      FOK!fotograaf donderdag 24 november 2005 @ 09:00:38 #299
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_32529492
    Ik zag gisteren het weer bericht, en zoals ze 't zeiden zitten we tussen de sneeuw en regen in.
    Vrijdag is slecht en zondag is slecht
    Xilantof Flickrt
    foto-nerd
    pi_32530102
    Ik kom ook met de trein uit het zuidelijke westen.. dus wellicht zit ik in dezelfde trein, anders zien we elkaar hopelijk wel bij de AH of bij het BIM

* DutchTrain gaat wel even fotoboekspeuren
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')