1 november - 24 oktober = 7 dagen verschilquote:Op donderdag 22 september 2005 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Naarden was 24 oktober grappenmaker
Betuwequote:Op donderdag 22 september 2005 22:54 schreef RonaldV het volgende:
De haven van Rotterdam? De Betuwe? Utrechtse Heuvelrug?
Je komt gewoon jaquote:Op donderdag 22 september 2005 22:54 schreef Elefes het volgende:
Stad lijkt me wel leuk
Maar ga maar niet op mij af, want de kans dat ik kan is erg klein net als bij vorige meets die ik wilde komen
Wel als je voor het einde van dit jaar wilt meetenquote:Op donderdag 22 september 2005 22:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
BetuweUtrechtse Heuvelrug
Enneh...over data praten we nog niet Ronald
Hm, stad zonder auto's...volgens mij ben ik ooit met mijn ouders ergens geweest waar mensen in klederdracht lopen en de straten autoloos zijn...moet iets als urk geweest zijn ofzoquote:Op donderdag 22 september 2005 22:54 schreef RonaldV het volgende:
De haven van Rotterdam? De Betuwe? Utrechtse Heuvelrug?
Het vervelende van Naarden (achteraf) vond ik dat er zo veel auto's in de straten stonden. Overigens praat ik mee onder voorbehoud, het is mogelijk dat ik de komende weken op een opdracht kom waarin ik op vreemde tijden moet werken (inclusief weekeindes)
Zie maar eerst die opdracht te krijgenquote:Op donderdag 22 september 2005 22:56 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Wel als je voor het einde van dit jaar wilt meeten
Da's Urk iddquote:Op donderdag 22 september 2005 22:56 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Hm, stad zonder auto's...volgens mij ben ik ooit met mijn ouders ergens geweest waar mensen in klederdracht lopen en de straten autoloos zijn...moet iets als urk geweest zijn ofzoff navragen misschien
Spakenburg en Bunschoten zou ook nog kunnenquote:Op donderdag 22 september 2005 22:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's Urk iddEn dat wilde ik net voor gaan stellen
Alleen ga je daar geen dag doorbrengen hoor
quote:Op donderdag 22 september 2005 23:00 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Spakenburg en Bunschoten zou ook nog kunnen
quote:Op donderdag 22 september 2005 23:01 schreef Auticia het volgende:
*onder dwang tvp't.
quote:
Hoi Vigilequote:Op donderdag 22 september 2005 23:04 schreef Vigile het volgende:
Ik lees al een jaar mee hier, ben zelf hobby-fotograaf in de leer, en denk dat ik maar 's een keertje mee ga op een meet, lijkt me erg leuk!
Over het 'thema' ik denk dat er juist in de natuur erg mooie locaties te vinden zijn, aangezien het hefst wordt, en de natuur dan júíst op z'n mooist is! We zouden naar een natuurgebied kunnen gaan, en de herfstkleuren als thema kunnen nemen!
Je mag gerust langskomen hoorquote:Op donderdag 22 september 2005 23:05 schreef k_man het volgende:
Ik kan me voorstellen dat jullie heel graag willen dat ik ook weer kom.
Als jullie het vriendelijk vragen zal ik het in overweging nemen.
Sja, ik denk dat als je een termijn neemt van 4 of 5 weken...dat is misschien wel haalbaar? En dan zijn de herfstkleuren op z'n mooist denk ikquote:Op donderdag 22 september 2005 23:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hoi VigileDat is idd een optie
Probleem is dat je dan de meet heel snel moet organiseren (zeg: de komende paar weken) en ervaring leert dat de agenda's van een boel mensen op een dergelijke termijn niet altijd even flexibel zijn
Wat denkt de rest ervanquote:Op donderdag 22 september 2005 23:07 schreef Vigile het volgende:
[..]
Sja, ik denk dat als je een termijn neemt van 4 of 5 weken...dat is misschien wel haalbaar? En dan zijn de herfstkleuren op z'n mooist denk ik
Utrecht (de heuvelrug) is mooi, én centraal. Andere opties zijn misschien de drunense duinen (erg mooi) of de veluwe?quote:Op donderdag 22 september 2005 23:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat denkt de rest ervanDe Utrechtse Heuvelrug of een ander natuurgebied met veel bomen is natuurlijk wel ideaal hiervoor
quote:Op donderdag 22 september 2005 23:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je mag gerust langskomen hoorAlleen geen gezeik over niet op de foto komen dit keer
Je word er niet meer afgesoept zoals de vorige keer.
edit: oh...en vragen doen we het nietDan hoef je daar alvast niet meer op te rekenen
AUTICIA, TVP POSTEN, NU!!!quote:Op donderdag 22 september 2005 23:01 schreef Auticia het volgende:
*onder dwang tvp't.
quote:Op donderdag 22 september 2005 23:05 schreef k_man het volgende:
Ik kan me voorstellen dat jullie heel graag willen dat ik ook weer kom.
Als jullie het vriendelijk vragen zal ik het in overweging nemen.
Utrecht of de Vale Ouwe!quote:Op donderdag 22 september 2005 23:11 schreef Vigile het volgende:
[..]
Utrecht (de heuvelrug) is mooi, én centraal. Andere opties zijn misschien de drunense duinen (erg mooi) of de veluwe?
quote:Op donderdag 22 september 2005 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Ik weet niet wat jij geslikt hebt, maar IK hoef het niet
* tranquillizertje inwerptquote:
quote:
Welk gedoe?quote:Op donderdag 22 september 2005 23:49 schreef DonVincenzo het volgende:
Het lijkt mij wel leuk maar wat is dat voor gedoe over foto s shoppen?
ja?quote:Op donderdag 22 september 2005 23:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welk gedoe?Het k_man gedoe?
Ron, je LAAT het hoor![]()
Ter toelichting:quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:22 schreef Briggy het volgende:
Ik wil ook wel meeLokatie maakt me niet uit
![]()
kwil alleen niet gefotografeerd worden, kben cameraschuw
![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:03 schreef PdeHoog het volgende:
U zijt dus gewaarschuwdAls je je gezicht niet online wil zien, dan moet je niet meegaan
Waarom nietquote:Op vrijdag 23 september 2005 07:26 schreef Toeps het volgende:
Mag ik ook mee met mijn zielige powershotje?
Voor zover ik me kan herinneren zijn er nooit eisen gesteld aan de cameras die je mag gebruiken om jezelf fotograaf te noemen. Je bent dus net zo welkom als ieder ander met een camera. Alleen kun je niet verwachten dat je niet op een foto komt te staat op een fotomeet van een internetforum. Wat dat betreft moet ik helemaal meegaan met PdeHoogquote:Op vrijdag 23 september 2005 07:26 schreef Toeps het volgende:
Mag ik ook mee met mijn zielige powershotje?
Ja, laat ik ook eens de beroerdste niet zijn...quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:41 schreef HMaster-II het volgende:
* HMaster-II moet ook maar eens zijn snapshotjes afleren (of niet PdH)![]()
meldt
![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:58 schreef Subhuman het volgende:
Ik ga ook mee!
En die fotografica-beurs wil ik ook zeker nog heen!Wie nog meer?
Mocht mijn vrouw nie net aan het bevallen zijn of zijn bevallen ga ik ook.quote:
Moetquote:
Je mocht toch al mee hoorquote:
Neequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:47 schreef Subhuman het volgende:
Ik ga nog steeds mee, wisten jullie dat?
Schiet eens even op met plannen dan!!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je mocht toch al mee hoorHoe meer zielen, hoe meer vreugd zeg maar
Begin eens te vertellen wanneer je dan wel kuntquote:
Jaaaa, veel dichter bij ookquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:47 schreef PdeHoog het volgende:
Ik hoor net dat Amsterdam ook wel leuk zou zijn ipv Nijmegen
De twee ervoor en erna...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Begin eens te vertellen wanneer je dan wel kunt
quote:
Jaaaa, strak plan. En dan het Vondelpark in...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:11 schreef Re het volgende:
Amsterdamda's lekker dichtbij
, owww kan best in combi met..... housewarming party
![]()
![]()
Het meest voor de hand liggende antwoord: dat hangt van het thema af. Maar in principe: ja.quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:42 schreef PdeHoog het volgende:
Wat vonden we eigenlijk van mijn suggestie om er een soort van thema-ding aan te hangen
quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:08 schreef Vliegvrager het volgende:
Los id-tje: The not-so-tourist guide to Amsterdam![]()
Ik bedoelde eigenlijk zoiets als wat Toeps met dat alfabet gedaan heeft...of een bepaald onderwerp waar dan een creatieve draai aan moet worden gegeven. Puur en alleen bedoeld om de meet een andere insteek te geven dan "gezellig met elkaar kiekjes maken". En daarna eens kijken wat iedereen er van heeft gemaakt.quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:54 schreef Subhuman het volgende:
Het thema-idee ben ik niet zo'n fan van. Iedereen maakt toch de foto's die hij of zij zelf mooi vindt. Moet je dan ineens bepaalde foto's niet meer maken omdat die buiten het thema vallen? Of mag je ze niet plaatsen omdat ze buiten het thema vallen? Ik zou zeggen laat het thema gewoon achterwege. Tenzij natuurlijk je met het thema bedoelt dat we een bepaald gedeelte van Amsterdam bezoeken, op die manier kan het ook geïnterpreteerd worden natuurlijk.
Bovendien is er dan al een TRV-meet.quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:42 schreef PdeHoog het volgende:
Zullen we dan maar Amsterdam doenHet weekend van 6 november wordt overigens problematisch omdat dan ook de fotografica-beurs is waar mensen naar toe willen geloof ik.
Dusquote:Op maandag 10 oktober 2005 20:57 schreef k_man het volgende:
[..]
Bovendien is er dan al een TRV-meet.
Eigenlijk wel ja.....we moeten toch op IEMAND onze burstmode uit kunnen testenquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:29 schreef k_man het volgende:
Dús kan ik niet. En mijn komst lijkt me toch wel een voorwaarde voor een geslaagde FOT-meet.
je stelt je prioriteiten verkeerd. Dat stellen wij, de andere FOTters niet op prijs. wij eisen dat jij je lidmaatschapskaart in 2-en knipt. En wel onmiddelijk. Ik spreek hier namens Danny, yvonne en Subhuman. En HGT ook natuurlijk.quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:29 schreef k_man het volgende:
Dús kan ik niet. En mijn komst lijkt me toch wel een voorwaarde voor een geslaagde FOT-meet.
Ja Parijs ligt vlakbij Amsterdam tenslotte...quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:20 schreef k_man het volgende:
We kunnen die twee meets natuurlijk ook combineren. Die TRV-meet is weliswaar in Parijs, maar da's ook een mooie lokatie voor een FOT-meet.
Precies, wat zijn nou die vier uurtjes? En de NS heeft nu een aanbieding voor 48 euro.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:33 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ja Parijs ligt vlakbij Amsterdam tenslotte...
teering. Parijs wil ik wel een keer schieten iddquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:20 schreef k_man het volgende:
We kunnen die twee meets natuurlijk ook combineren. Die TRV-meet is weliswaar in Parijs, maar da's ook een mooie lokatie voor een FOT-meet.
Voor het beramen van een terroristische aanslag kan je de cel in gaan hè, wist je dat?quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:00 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
teering. Parijs wil ik wel een keer schieten idd
Datum moet nog even bepaald wordenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:32 schreef kwiebuske het volgende:
psst P,
is het mogelijk om de datum erbij te vermeldden
tnx
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:50 schreef Elefes het volgende:
Hmm ik geloof dat ik dan zelfs wel kanMaar het blijft onder heeel groot voorbehoud..
![]()
Hij's toch al duizenden jaren dood. En hij had Helene ontvoerd. boontje en loontje dus...quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:08 schreef Subhuman het volgende:
Voor het beramen van een terroristische aanslag kan je de cel in gaan hè, wist je dat?
Ohja, hij was een stoute jongen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:55 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hij's toch al duizenden jaren dood. En hij had Helene ontvoerd. boontje en loontje dus...
Leef je uitquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:00 schreef Subhuman het volgende:
Oh P zal ik de TT even voor je aanpassen met de datum en plaats erin?
We gaan meeten bij Requote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:33 schreef RonaldV het volgende:
Aangezien Amsterdam vrij groot is: waar gaat de meet naar toe?
Oostelijk havengebied/KNSM-eiland? Bijlmer? Indische buurt?
De grachtengordel? De ring A-10? Tuindorp Oostzaan? De Banne?
Osdorp? Havens West? Teleport? Het IJ? De Pijp? Stadionbuurt?
Mercatorpleinbuurt? Slotermeer/Slotervaart? Vondelpark?
Zuidas? Buitenveldert? Betondorp? Langs de Amstel?
Alle NS stations van Amsterdam?
Ik roep maar een paar opties hoor...![]()
Overigens: houdt even rekening met excessieve parkeerkosten als je binnen de ring je auto wilt parkeren. Daarbuiten is het op de meeste plaatsen minderduur of zelfs gratis.
verkapte 'kijk-mij-de-amsterdamse-buurten-eens-kennen' postquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:33 schreef RonaldV het volgende:
Aangezien Amsterdam vrij groot is: waar gaat de meet naar toe?
Oostelijk havengebied/KNSM-eiland? Bijlmer? Indische buurt?
De grachtengordel? De ring A-10? Tuindorp Oostzaan? De Banne?
Osdorp? Havens West? Teleport? Het IJ? De Pijp? Stadionbuurt?
Mercatorpleinbuurt? Slotermeer/Slotervaart? Vondelpark?
Zuidas? Buitenveldert? Betondorp? Langs de Amstel?
Alle NS stations van Amsterdam?
Ik roep maar een paar opties hoor...![]()
Overigens: houdt even rekening met excessieve parkeerkosten als je binnen de ring je auto wilt parkeren. Daarbuiten is het op de meeste plaatsen minderduur of zelfs gratis.
Moet je wel een stukkie lopen, vlak bij de pontjes hebben ze tegenwoordig blauwe zones.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
verkapte 'kijk-mij-de-amsterdamse-buurten-eens-kennen' post![]()
schijnt dat je in Noord (geloof ik) gratis kan parkeren en dan gewoon met het pontje oversteken naar Centraal.
ElsCquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:13 schreef ElsCapone het volgende:
[..]
Moet je wel een stukkie lopen, vlak bij de pontjes hebben ze tegenwoordig blauwe zones.
Kijk: http://www.noord.amsterdam.nl/smartsite.dws?id=4896#1
en ook handig: http://www.parkeren.amsterdam.nl
verkapte 'kijk-mij-eens-voor-de-gemeente-werken' post![]()
En dan door de mand vallen door het Westelijk havengebied (de Westelijke eilanden) niet te kennenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mag ik je naar het DHZ-forum doorverwijzen om wat vrijwilligers te scorenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:26 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik ga trouwens graag mee, met een piepklein voorbehoudje van uitlopende verbouwingen.
PdH!quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:07 schreef ElsCapone het volgende:
[..]
PdH!Ik wou al bijna zeggen "waarom ook niet", maar ik kom er net achter dat ik niet kan de 26ste..
![]()
er moet weer zo nodig iemand trouwen die dag
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:22 schreef Astridj0h het volgende:
Dus ik gaat ook mee gok ik...
Kroegentocht in A'damquote:oh jah: Westelijk havengebied klinkt goed? Moeten we alleen nog even aan een back-up-anti-regen-
en-wind-plan werken?
In A'dam ja, wou je er een bruidsfotografiemeet van maken?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Trouwen ze in A'damZo ja, nog behoefte aan wat ervaren trouwfotografen
![]()
Het is een ideequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:37 schreef ElsCapone het volgende:
[..]
In A'dam ja, wou je er een bruidsfotografiemeet van maken?
quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:09 schreef Astridj0h het volgende:
Oh ik stem voor hoor, bruidsfotografie is definetly iets om te oefenen![]()
En die kroegentocht vervangen we dan gewoon voor het feest in de avond
Geboren en getogen, provincie-madam!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
klopt, mits er plaats is natuurlijk. Aan de westkant van de A-10 kan het ook, maar dat is de buurt van Samir A.quote:schijnt dat je in Noord (geloof ik) gratis kan parkeren en dan gewoon met het pontje oversteken naar Centraal.
Dat zou ik natuurlijk nooooit durven bewerenquote:maarja ik ken A'dam totaal niet dus misschien klets ik ook wel volledig uit mijn nek
Niet noemen is niet hetzelfe als niet kennen. Ik heb wel meer buurten niet genoemd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:26 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
En dan door de mand vallen door het Westelijk havengebied (de Westelijke eilanden) niet te kennen
Ik ga trouwens niet mee. Ik ben er geboren, getogen, en weg. Ik vind het al erg genoeg dat ik er op familiebezoek moet. Wat voor de meesten een leuke trip is is voor mij een confrontatie met plekken die niet meer bestaan.quote:Op loopafstand van het centrum, veel authentieke pakhuizen en weinig toeristen (want lekker onbekend) --> zeker fotogeniek
edit: een snappie om een idee te krijgen:
[afbeelding]
Ik ga trouwens graag mee, met een piepklein voorbehoudje van uitlopende verbouwingen.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:14 schreef ElsCapone het volgende:
![]()
![]()
![]()
ik denk dat ik even met een paar mensen moet gaan overleggen dan
![]()
![]()
![]()
Shark!quote:
Whehehehequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:25 schreef ElsCapone het volgende:
[..]
Shark!Nou ik vind het best een goed plan hoor, maar dan moeten jullie je wel een beetje onopvallend gedragen, anders heb ik het gedaan
![]()
Dat is dan wel weer jammerquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:50 schreef RonaldV het volgende:
Ik ga trouwens niet mee.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:25 schreef ElsCapone het volgende:
Shark!Nou ik vind het best een goed plan hoor, maar dan moeten jullie je wel een beetje onopvallend gedragen, anders heb ik het gedaan
![]()
Zat ik ook al aan te denken, maar ik vraag me sowieso af of het wat wordt met die bruiloft aangezien ik de avond ervoor een feestje heb waar ik geacht word "me zoveel mogelijk te misdragen"quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:31 schreef Shark.Bait het volgende:
Kunnen ze je niet een paar uur missen dan?![]()
Mag ik jou de bananenbar aanbevelen?quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:52 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Mag ik jou de bananenbar aanbevelen?
Echt iets voor jou
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:52 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Mag ik jou de bananenbar aanbevelen?
Echt iets voor jou
adam aksent
Gooit mijn ook maar op de misgien leis knul.
/adam aksent
kniesoor die er op let.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:56 schreef RonaldV het volgende:
"gooi mein ook effe op de messgien leis, goser!"![]()
Een Amsterdammer zegt geen "gooit"![]()
Hoi!quote:
Nope. Zie eerdere post in dit topic.quote:weer eentje![]()
Check!!! Ik wil ook wel mee..quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:02 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga morgen dat lijstje wel eens bijwerkenEn ik blijf het jammer vinden dat je niet meegaat Ronald
Geen modellenmeet (zie OP), maar je mag alsnog gewoon gezellig mee hoorquote:Op zondag 16 oktober 2005 14:23 schreef SEMTEX het volgende:
Is dit nou een modellenmeet?
Tegen die tijd moet ik nl. (geloof ik) portretten gaan schieten voor school, dus zou 't me wel handig uitkomen. Ik weet alleen nog niet of ik kan..
quote:
joh ga lekker meetenquote:Op maandag 17 oktober 2005 12:50 schreef PdeHoog het volgende:
Moeten we de datum weer gaan verschuivenEen meet zonder Flash en Re is geen meet
We kunnen anders toch de lokatie verschuiven?quote:Op maandag 17 oktober 2005 12:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Moeten we de datum weer gaan verschuivenEen meet zonder Flash en Re is geen meet
Whehehehe...FOK-meet in Polenquote:Op maandag 17 oktober 2005 23:05 schreef Auticia het volgende:
[..]
We kunnen anders toch de lokatie verschuiven?
Uit alle richtingen: Neem op de A-10 de afslag Osdorp, en hou Osdorp aan. Na 50 meter neem je de afslag van deze weg af. Onderaan ga je rechtsaf, en dan al maar rechtdoor (langs het World Fashion Centre). Vlak voor het einde van deze weg kun je parkeren, tegenover gebouw WestPoint. Als hier geen ruimte is: aan de andere kant van het gebouw waar je tegenaan rijdt ligt het al genoemde Delflandplein. Bij WestPoint is ook de tramhalte van Lijn 2, het is 2 zones naar het Centrum.quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:48 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik kom zelf uit A'dam en ik had alleen maar een tip voor mensen die dichtbij het centrum willen parkeren maar het liefst de auto gratis ergens neer zetten. Bij het delflandplein / Rijswijkstraat/ overschiestraat (postcode 1062 EV) kan je nog steeds je auto gratis parkeren. Je kan daar tramlijn 2 nemen richting het centrum (en je zit zo ie zo binnen 5 minuten vanaf delflandplein) op het museumplein en ietsje later op het leidseplein. Misschien een tip.
Ow ja, weekend! In oud zuid ook! da's één halte verder dusquote:Op maandag 17 oktober 2005 23:18 schreef Re het volgende:
zondag hier voor de deur ook gratis parkeren, oud west
lijn 1 is veel toffer dan lijn 2quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:34 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ow ja, weekend! In oud zuid ook! da's één halte verder dus
Ik woonde er precies tussenin. 100m van het (inmiddels gesloopte) Andreas Ziekenhuis.quote:
Mogen wij ook meequote:
Wanneer vertrekken wequote:
Da's kutquote:
Hmmm...een klein weekje gaan jullie dusquote:
Tja...mij maakt het eigenlijk niet uitquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:35 schreef Re het volgende:
volgende keer dan maar idd... maaruh, 26ste blijft staan dan als A'dam meet? of kan dat op een ander dagje?
van donderdag tot dinsdag. Uitgebreid lang weekend, meer nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmm...een klein weekje gaan jullie dusVolgende keer wil ik ook mee
![]()
Ties!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:38 schreef Re het volgende:
doe we sinterklaas meet, allemaal met mijter door de stad lopen pepernoten strooien, en Ties als zwarte piet
he-he Amsterdam kan idd altijdquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Amsterdam meet kan ieder weekend welalleen DAT weekend zijn Re en ik er ff niet
Re: mail
Daar hebben we jou dan toch voorquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En maak je geen illusies, Polen is niet voor mietjes die denken dat ze zich er met steenkolen-engels wel uit lullen
Kan ookquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:56 schreef Astridj0h het volgende:
een week eerder of later moet ik iig op de zaterdag werken...
Maar waarom niet gewoon deze meet laten staan en gewoon een nieuwe sinterklaas meet opzetten? in andere stad evt, hoewel amsterdam volgens mij genoeg delen heeft om twee dagen te kunnen fotograferen.
Flauwquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:30 schreef Gizz het volgende:
He leuk, op mijn verjaardag!
Ik kom niet
Zet mij eens op de WEL lijst.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:03 schreef PdeHoog het volgende:
Subtiele kick met een bijgewerkte deelnemerslijst:
Wie komen er-Marjo- PdeHoog Sub Vliegvrager Astridjoh
Misschien-lijstElefes pea4fun Shark ultra_ivo
NietRonaldV Dr_Flash Re
Checkquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:44 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Zet mij eens op de WEL lijst.![]()
Dubbelcheck en okee bevondenquote:
Ja, ik lurk ook wel eens mee in FOT. En ben nog altijd voorstander van een FOT/TRV meet... ik dacht in december ofzo in het Ruhrgebied; oude fabrieksterreinen en kerstmarkten zijn altijd mooie onderwerpen voor zowel FOT als TRV'ers.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:19 schreef k_man het volgende:
Ik was er niet bij, maar fotografisch was het niet zo boeiend volgens mij. Tapas eten enzow.
Zelf zal ik niet snel naar een FOT-meet (meer) komen als de wens om niet herkenbaar op Fok te komen niet gerespecteerd wordt. Maar da's bekend.
Behalve ultra_ivo, die al veel in FOT komt, weet ik trouwens niet of er meer mensen fotografie zodanig leuk vinden dat ze naar een meet zouden komen, maar het is een poging waard.
Voor! hoewel aanstaande dec wel weer heel snel isquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:09 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ja, ik lurk ook wel eens mee in FOT. En ben nog altijd voorstander van een FOT/TRV meet... ik dacht in december ofzo in het Ruhrgebied; oude fabrieksterreinen en kerstmarkten zijn altijd mooie onderwerpen voor zowel FOT als TRV'ers.
December is inderdaad wel erg snel. Januari is ook wel leuk, omdat dan die voormalige fabrieksterreinen volledig uitgestorven zijn, met een beetje geluk er wat sneeuw ligt en in de binnensteden de uitverkoop is begonnen. (mooie stijlloze etalages en mensen die veel te veel gekocht hebben).quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:19 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Voor! hoewel aanstaande dec wel weer heel snel is
Als TRV-mod kan ik dan natuurlijk niet spoorloos blijven. Niet dat ik ook maar enig verstand heb van fotograferen. Maar een rondleiding door het Oostelijk Havengebied klinkt wel erg leuk. Moet alleen even kijken hoe mijn agenda die dag eruit ziet. De IDFA verwacht mij namelijk ook rond die tijd.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:13 schreef PdeHoog het volgende:
Net even bij TRV gecrosspostedMisschien dat dat nog leuke dingen oplevert
Ik zet je op misschien UIO_AMSquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:32 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Als TRV-mod kan ik dan natuurlijk niet spoorloos blijven. Niet dat ik ook maar enig verstand heb van fotograferen. Maar een rondleiding door het Oostelijk Havengebied klinkt wel erg leuk. Moet alleen even kijken hoe mijn agenda die dag eruit ziet. De IDFA verwacht mij namelijk ook rond die tijd.
Donequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:20 schreef Xilantof het volgende:
valt me tegen dat ik nog niet op de misshcien lijst sta
dat wil ik wel namelijk..
Dan ben je wel heeeeeel dankbaarquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:42 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Mijn dank is evenredig met uw goedheid
Je mag best komen hoorquote:
Lijkt me een goed planquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:36 schreef DutchTrain het volgende:
Voorstel voor hoe laat en waar:
12.00 BIM huis / Muziektheater op de Oostelijke Handelskade ?
Ik heb geen idee waar dat is eigenlijk...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:36 schreef DutchTrain het volgende:
Voorstel voor hoe laat en waar:
12.00 BIM huis / Muziektheater op de Oostelijke Handelskade ?
http://www.muziekgebouw.nl/bereikbaarheid_detail.asp?id=15quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:38 schreef -Marjo- het volgende:
Ik heb geen idee waar dat is eigenlijk...
dat lijkt mij ook een goed idee...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:23 schreef Astridj0h het volgende:
klinkt inderdaad goed
en voor de afsluiting kunnen de gene die dat willen eventueel toch gewoon de stad in gaan?
Wij gaan dus gezellig de stad in hequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:23 schreef Astridj0h het volgende:
klinkt inderdaad goed
en voor de afsluiting kunnen de gene die dat willen eventueel toch gewoon de stad in gaan?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:46 schreef Subhuman het volgende:
Heb mezelf even naar de misschien-lijst verplaatst i.v.m. mijn drukke schema de komende weken.
Helaasquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Was dit niet die meet die afgelast zou worden omdat Re en ik er dan niet zijn?
quote:
TRV-meet: nu internationaal! - napraattopicquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:00 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
teering. Parijs wil ik wel een keer schieten idd
zelf wel foto's van jezelf op Fok! zetten he?quote:Op donderdag 10 november 2005 21:09 schreef k_man het volgende:
[..]
TRV-meet: nu internationaal! - napraattopic
Mét foto's.
Mooi hè?![]()
Daar heb je Opa en Oma voor!!quote:Op maandag 14 november 2005 23:43 schreef Auticia het volgende:
Als mijn broertje die dag niet zijn verjaardag viert en ik hoef niet te werken, dan kom ik ook.
Mits ik voor oppas kan zorgen.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:13 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Daar heb je Opa en Oma voor!!![]()
En anders tieft je ze gewoon in de ballen bak bij de MacD![]()
Omdat-ie al een tijdje op een zaterdag staatquote:Op maandag 14 november 2005 19:57 schreef Subhuman het volgende:
Waarom is deze meet op een zaterdag gepland?
Och ja vergeten... Naja, daar heb je vast ook wel een Opa en Oma voor gecreerd...quote:
Je beantwoordt de verkeerde vraag.quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Omdat-ie al een tijdje op een zaterdag staat
quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:36 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Je beantwoordt de verkeerde vraag.
ik kan niet op zondagquote:Op vrijdag 18 november 2005 00:24 schreef Subhuman het volgende:
Zijn er meer mensen die deze meet liever op een zondag zien?
Ik heb zondag de 27e inmiddels volgepland. Als de meet op de 27 gepland was geweest had ik dat niet gedaan en was ik gewoon gekomen. Zondag komt mij meestal beter uit, hoef ik nooit te werken.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:24 schreef Subhuman het volgende:
Ik kan niet op zondagquote:Op vrijdag 18 november 2005 00:24 schreef Subhuman het volgende:
Check... EN ik heb al geregeld dat ik met de gele-slak (lees NS) naar Wamsterwam zou gaan.quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:58 schreef PdeHoog het volgende:
We gaan nu niet nog lopen zeuren over zaterdag of zondagDe hele meet staat al een tijd gepland en men heeft alle tijd gehad om te reageren op de datum. Had je maar eerder in je agenda moeten kijken
Gewoon Masterdam, ja?quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:01 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Check... EN ik heb al geregeld dat ik met de gele-slak (lees NS) naar Wamsterwam zou gaan.![]()
Ik reageer niet overspannen....alleen vind ik dit soort dingen dan altijd wel weer jammerquote:Op vrijdag 18 november 2005 10:36 schreef Subhuman het volgende:
Okee, dan verplaatsen we het niet. Het was maar een vraag, geen reden om gelijk zo overspannen te reageren zeg...
Veel gezeik...quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik reageer niet overspannen....alleen vind ik dit soort dingen dan altijd wel weer jammerIs er na veel gezeik eindelijk eens een datum en dan begint het gedoe weer van vorenaf aan. Ik ga het denk ik voortaan maar bij mini-meetjes houden en geen grote dingen meer in de groep gooien
Gelukkig is het bijna weekend![]()
![]()
Er zijn meerdere data genoemd en elke keer konden wel weer mensen niet en uiteindelijk hebben we hier de datum op vastgezet. Er zijn ook meerdere lokaties genoemd en daar is A'dam uitgekomen zoals Shark zei. En ja....ik ben idd dringend aan weekend toe en dat gaat zo gebeuren.quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:07 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Veel gezeik...
Je hebt 1 datum genoemd en gelijk vond iedereen die goed, ik heb verder nog geen gezeik gehoord hoor. Volgens mij ben jij echt flink aan weekend toe.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:03 schreef Astridj0h het volgende:
26 novmeber meet
* Astridj0h probeert de stemming er in te houden
Wat een zeikverhaal zeg.quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Er zijn meerdere data genoemd en elke keer konden wel weer mensen niet en uiteindelijk hebben we hier de datum op vastgezet. Er zijn ook meerdere lokaties genoemd en daar is A'dam uitgekomen zoals Shark zei. En ja....ik ben idd dringend aan weekend toe en dat gaat zo gebeuren.
Het is enigzins frustrerend als je een meet probeert te organiseren, mensen beginnen te miepen over de lokatie en als je dan denkt alles geregeld te hebben en mensen beginnen een week voor de meet weer te miepen over de datum / dag.
Daarom zeg ik al....volgende keer mag fijn iemand anders het doenJij loopt je hier druk te maken over het leeglopen van het forum en het binnenhalen van nieuwe mensen....misschien moet je dan eens beginnen met het organiseren van wat meer meets.
Ik bedoel....ik zie Ronald wat organiseren, ik zie pea wat organiseren, ik probeer zelf wat te organiseren, in het modellen / fotografen-topic liep ook wat voor a.s. zondag, maar da's volgens mij lichtelijk doodgebloed omdat ik gewoon geen tijd heb om dat levendig te houden. Ik zie jullie als mod echter nooit de kar eens trekken hiervoor.
Zo....nu is het tijd voor weekend
quote:Op maandag 21 november 2005 14:06 schreef Vliegvrager het volgende:
Mn vriendin moet zaterdag werken. Dus jullie zullen het zonder mij moeten doen.tenzij je erg zit te wachten op een tweejarig topmodel
Had ik wel even aan gedacht, maar een kind van twee houdt de boel wel erg op hoor. Korte beentjes in combinatie met een eigen willetje zijn wel schattig maar niet erg praktisch.quote:Op maandag 21 november 2005 14:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Je kan haar natuurlijk meenemen
Heeft je vriendin daarna een berg foto's van vriend met dochter
zullen we de foto's van jou op de wallen wel achterwege laten
Wandelwagentjequote:Op maandag 21 november 2005 14:12 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Had ik wel even aan gedacht, maar een kind van twee houdt de boel wel erg op hoor. Korte beentjes in combinatie met een eigen willetje zijn wel schattig maar niet erg praktisch.![]()
Had je gedacht! Ben blij dat mijn eigen broedsels langzamerhand voor zichzelf kunnen zorgen, ga écht niet voor die van een ander zorgenquote:Op dinsdag 22 november 2005 10:03 schreef HMaster-II het volgende:
Voor de kleine van Vliegvrager, hebben we Pea, Puckzzz, -Marjo-, (insert andere Fok-Fot vrouwen)![]()
Kunnen de kleine wel verzorgen en zo..Gaan wij wel fotograferen.
heb je je kleine teen gestoten?quote:Op woensdag 23 november 2005 16:53 schreef Shark.Bait het volgende:
mijn linkervoet (voor de kijkers rechts) doet al een paar dagen "au"
ik zal het dus aankijken
Jammer peaquote:Op woensdag 23 november 2005 16:04 schreef pea4fun het volgende:
Jammer maar helaas, ik mag zaterdag taxi spelen voor zwarte piet....
X!quote:
Ik ga ook met de trein. Ergens op station afspreken???quote:Op woensdag 23 november 2005 22:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
X!
Hollands Spoor dacht ik zoTrein van 11:05. Ik zit er dan al in
Hij vertrekt 10:58 vanaf Delft
11:52 zijn we dan in A'dam.
Goed plan. We moeten er iig aan de achterkant uit, dus misschien ergens in de buurt van de AH to-goquote:Op woensdag 23 november 2005 23:10 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ik ga ook met de trein. Ergens op station afspreken???
Oh, die vind ik vast wel...quote:Op woensdag 23 november 2005 23:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Goed plan. We moeten er iig aan de achterkant uit, dus misschien ergens in de buurt van de AH to-go
Ik heb om 12.00 uur bij de achterkant van het CS een V&A handeltje te doen, dus ik sta daar zo-wie-zo.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Goed plan. We moeten er iig aan de achterkant uit, dus misschien ergens in de buurt van de AH to-go
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |