ik kan niet op zondagquote:Op vrijdag 18 november 2005 00:24 schreef Subhuman het volgende:
Zijn er meer mensen die deze meet liever op een zondag zien?
Ik heb zondag de 27e inmiddels volgepland. Als de meet op de 27 gepland was geweest had ik dat niet gedaan en was ik gewoon gekomen. Zondag komt mij meestal beter uit, hoef ik nooit te werken.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:24 schreef Subhuman het volgende:
Ik kan niet op zondagquote:Op vrijdag 18 november 2005 00:24 schreef Subhuman het volgende:
Check... EN ik heb al geregeld dat ik met de gele-slak (lees NS) naar Wamsterwam zou gaan.quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:58 schreef PdeHoog het volgende:
We gaan nu niet nog lopen zeuren over zaterdag of zondagDe hele meet staat al een tijd gepland en men heeft alle tijd gehad om te reageren op de datum. Had je maar eerder in je agenda moeten kijken
Gewoon Masterdam, ja?quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:01 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Check... EN ik heb al geregeld dat ik met de gele-slak (lees NS) naar Wamsterwam zou gaan.![]()
Ik reageer niet overspannen....alleen vind ik dit soort dingen dan altijd wel weer jammerquote:Op vrijdag 18 november 2005 10:36 schreef Subhuman het volgende:
Okee, dan verplaatsen we het niet. Het was maar een vraag, geen reden om gelijk zo overspannen te reageren zeg...
Veel gezeik...quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik reageer niet overspannen....alleen vind ik dit soort dingen dan altijd wel weer jammerIs er na veel gezeik eindelijk eens een datum en dan begint het gedoe weer van vorenaf aan. Ik ga het denk ik voortaan maar bij mini-meetjes houden en geen grote dingen meer in de groep gooien
Gelukkig is het bijna weekend![]()
![]()
Er zijn meerdere data genoemd en elke keer konden wel weer mensen niet en uiteindelijk hebben we hier de datum op vastgezet. Er zijn ook meerdere lokaties genoemd en daar is A'dam uitgekomen zoals Shark zei. En ja....ik ben idd dringend aan weekend toe en dat gaat zo gebeuren.quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:07 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Veel gezeik...
Je hebt 1 datum genoemd en gelijk vond iedereen die goed, ik heb verder nog geen gezeik gehoord hoor. Volgens mij ben jij echt flink aan weekend toe.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:03 schreef Astridj0h het volgende:
26 novmeber meet
* Astridj0h probeert de stemming er in te houden
Wat een zeikverhaal zeg.quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Er zijn meerdere data genoemd en elke keer konden wel weer mensen niet en uiteindelijk hebben we hier de datum op vastgezet. Er zijn ook meerdere lokaties genoemd en daar is A'dam uitgekomen zoals Shark zei. En ja....ik ben idd dringend aan weekend toe en dat gaat zo gebeuren.
Het is enigzins frustrerend als je een meet probeert te organiseren, mensen beginnen te miepen over de lokatie en als je dan denkt alles geregeld te hebben en mensen beginnen een week voor de meet weer te miepen over de datum / dag.
Daarom zeg ik al....volgende keer mag fijn iemand anders het doenJij loopt je hier druk te maken over het leeglopen van het forum en het binnenhalen van nieuwe mensen....misschien moet je dan eens beginnen met het organiseren van wat meer meets.
Ik bedoel....ik zie Ronald wat organiseren, ik zie pea wat organiseren, ik probeer zelf wat te organiseren, in het modellen / fotografen-topic liep ook wat voor a.s. zondag, maar da's volgens mij lichtelijk doodgebloed omdat ik gewoon geen tijd heb om dat levendig te houden. Ik zie jullie als mod echter nooit de kar eens trekken hiervoor.
Zo....nu is het tijd voor weekend
quote:Op maandag 21 november 2005 14:06 schreef Vliegvrager het volgende:
Mn vriendin moet zaterdag werken. Dus jullie zullen het zonder mij moeten doen.tenzij je erg zit te wachten op een tweejarig topmodel
Had ik wel even aan gedacht, maar een kind van twee houdt de boel wel erg op hoor. Korte beentjes in combinatie met een eigen willetje zijn wel schattig maar niet erg praktisch.quote:Op maandag 21 november 2005 14:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Je kan haar natuurlijk meenemen
Heeft je vriendin daarna een berg foto's van vriend met dochter
zullen we de foto's van jou op de wallen wel achterwege laten
Wandelwagentjequote:Op maandag 21 november 2005 14:12 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Had ik wel even aan gedacht, maar een kind van twee houdt de boel wel erg op hoor. Korte beentjes in combinatie met een eigen willetje zijn wel schattig maar niet erg praktisch.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |