abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 november 2005 @ 00:24:47 #251
40714 Subhuman
Televised confession
pi_32361224
Zijn er meer mensen die deze meet liever op een zondag zien?
  FOK!fotograaf vrijdag 18 november 2005 @ 07:14:21 #252
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_32364056
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 00:24 schreef Subhuman het volgende:
ik kan niet op zondag
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!fotograaf vrijdag 18 november 2005 @ 07:48:13 #253
73911 ultra_ivo
pi_32364166
quote:
Ik heb zondag de 27e inmiddels volgepland. Als de meet op de 27 gepland was geweest had ik dat niet gedaan en was ik gewoon gekomen. Zondag komt mij meestal beter uit, hoef ik nooit te werken.
pi_32365318
quote:
Ik kan niet op zondag
pi_32365794
We gaan nu niet nog lopen zeuren over zaterdag of zondag De hele meet staat al een tijd gepland en men heeft alle tijd gehad om te reageren op de datum. Had je maar eerder in je agenda moeten kijken
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_32365851
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 09:58 schreef PdeHoog het volgende:
We gaan nu niet nog lopen zeuren over zaterdag of zondag De hele meet staat al een tijd gepland en men heeft alle tijd gehad om te reageren op de datum. Had je maar eerder in je agenda moeten kijken
Check... EN ik heb al geregeld dat ik met de gele-slak (lees NS) naar Wamsterwam zou gaan.
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
  vrijdag 18 november 2005 @ 10:34:17 #257
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_32366498
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 10:01 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

Check... EN ik heb al geregeld dat ik met de gele-slak (lees NS) naar Wamsterwam zou gaan.
Gewoon Masterdam, ja?

en da's geen tikfout, nee
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  vrijdag 18 november 2005 @ 10:36:03 #258
40714 Subhuman
Televised confession
pi_32366533
Okee, dan verplaatsen we het niet. Het was maar een vraag, geen reden om gelijk zo overspannen te reageren zeg...
pi_32368167
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 10:36 schreef Subhuman het volgende:
Okee, dan verplaatsen we het niet. Het was maar een vraag, geen reden om gelijk zo overspannen te reageren zeg...
Ik reageer niet overspannen....alleen vind ik dit soort dingen dan altijd wel weer jammer Is er na veel gezeik eindelijk eens een datum en dan begint het gedoe weer van vorenaf aan. Ik ga het denk ik voortaan maar bij mini-meetjes houden en geen grote dingen meer in de groep gooien

Gelukkig is het bijna weekend
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_32375218
Ik ga het helaas niet maken op die zaterdag
(Nee, ik ga niet zeuren over de zondag, ik had al vanaf het begin door dat 't een zaterdag was )

PdeHoog; blijf alstjeblieft de meets lekker op het forum gooien, want ik wil wel graag een keer mee!
Helaas komt het me nu echt niet goed uit.. Volgende keer hoop ik er bij te zijn.
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
  vrijdag 18 november 2005 @ 16:07:39 #261
40714 Subhuman
Televised confession
pi_32375606
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 11:51 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik reageer niet overspannen....alleen vind ik dit soort dingen dan altijd wel weer jammer Is er na veel gezeik eindelijk eens een datum en dan begint het gedoe weer van vorenaf aan. Ik ga het denk ik voortaan maar bij mini-meetjes houden en geen grote dingen meer in de groep gooien

Gelukkig is het bijna weekend
Veel gezeik...

Je hebt 1 datum genoemd en gelijk vond iedereen die goed, ik heb verder nog geen gezeik gehoord hoor. Volgens mij ben jij echt flink aan weekend toe.
  vrijdag 18 november 2005 @ 16:40:13 #262
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_32376577
Als ik het topic een beetje doorlees waren er verschillende dagen genoemd en kwam er uiteindelijk amsterdam en 26 november uit.
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_32377757
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 16:07 schreef Subhuman het volgende:

[..]

Veel gezeik...

Je hebt 1 datum genoemd en gelijk vond iedereen die goed, ik heb verder nog geen gezeik gehoord hoor. Volgens mij ben jij echt flink aan weekend toe.
Er zijn meerdere data genoemd en elke keer konden wel weer mensen niet en uiteindelijk hebben we hier de datum op vastgezet. Er zijn ook meerdere lokaties genoemd en daar is A'dam uitgekomen zoals Shark zei. En ja....ik ben idd dringend aan weekend toe en dat gaat zo gebeuren.

Het is enigzins frustrerend als je een meet probeert te organiseren, mensen beginnen te miepen over de lokatie en als je dan denkt alles geregeld te hebben en mensen beginnen een week voor de meet weer te miepen over de datum / dag.

Daarom zeg ik al....volgende keer mag fijn iemand anders het doen Jij loopt je hier druk te maken over het leeglopen van het forum en het binnenhalen van nieuwe mensen....misschien moet je dan eens beginnen met het organiseren van wat meer meets.

Ik bedoel....ik zie Ronald wat organiseren, ik zie pea wat organiseren, ik probeer zelf wat te organiseren, in het modellen / fotografen-topic liep ook wat voor a.s. zondag, maar da's volgens mij lichtelijk doodgebloed omdat ik gewoon geen tijd heb om dat levendig te houden. Ik zie jullie als mod echter nooit de kar eens trekken hiervoor.

Zo....nu is het tijd voor weekend
  vrijdag 18 november 2005 @ 20:03:54 #264
78150 Astridj0h
He shot me down, BANG BANG
pi_32382243
26 novmeber meet

* Astridj0h probeert de stemming er in te houden
[Hoe trager je drinkt, des te langer dat het duurt. En zo is het goed...]
Foto's
pi_32384195
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 20:03 schreef Astridj0h het volgende:
26 novmeber meet

* Astridj0h probeert de stemming er in te houden
Wel komen he Het wordt nu wel eens tijd dat we gaan meeten vind ik
pi_32384361
OK...nog een week te gaan dus....de lijst met meeters staat hieronder. Nog meer liefhebbers Nog mensen die af willen zeggen Die van de ene naar de andere lijst willen

Wie komen er
  • -Marjo-
  • PdeHoog
  • Vliegvrager
  • Astridjoh
  • HMaster-II
  • DutchTrain
  • Xilantof

Misschien-lijst
  • pea4fun
  • Shark
  • Sub
  • UIO_AMS

Gaat dus helaas niet mee
  • Elefes
  • ultra_ivo
  • "We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
      FOK!fotograaf vrijdag 18 november 2005 @ 21:23:24 #267
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_32384427
    meeten
    Xilantof Flickrt
    foto-nerd
      vrijdag 18 november 2005 @ 21:34:22 #268
    40714 Subhuman
    Televised confession
    pi_32384748
    quote:
    Op vrijdag 18 november 2005 17:18 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Er zijn meerdere data genoemd en elke keer konden wel weer mensen niet en uiteindelijk hebben we hier de datum op vastgezet. Er zijn ook meerdere lokaties genoemd en daar is A'dam uitgekomen zoals Shark zei. En ja....ik ben idd dringend aan weekend toe en dat gaat zo gebeuren.

Het is enigzins frustrerend als je een meet probeert te organiseren, mensen beginnen te miepen over de lokatie en als je dan denkt alles geregeld te hebben en mensen beginnen een week voor de meet weer te miepen over de datum / dag.

Daarom zeg ik al....volgende keer mag fijn iemand anders het doen Jij loopt je hier druk te maken over het leeglopen van het forum en het binnenhalen van nieuwe mensen....misschien moet je dan eens beginnen met het organiseren van wat meer meets.

Ik bedoel....ik zie Ronald wat organiseren, ik zie pea wat organiseren, ik probeer zelf wat te organiseren, in het modellen / fotografen-topic liep ook wat voor a.s. zondag, maar da's volgens mij lichtelijk doodgebloed omdat ik gewoon geen tijd heb om dat levendig te houden. Ik zie jullie als mod echter nooit de kar eens trekken hiervoor.

Zo....nu is het tijd voor weekend
    Wat een zeikverhaal zeg. Ik begon niet te miepen, ik stelde enkel een vraag. Organiseren van meets trekt geen nieuwelingen, alleen de mensen die hier regelmatig posten gaan naar meets. En misschien ben je vergeten dat ik al een hele modellensite heb opgezet? Kost meer werk dan het organiseren van een meet. En meer zeg ik hier niet over.
    pi_32384931
      zaterdag 19 november 2005 @ 11:26:47 #270
    40714 Subhuman
    Televised confession
    pi_32394398

Ik weet nog steeds niet zeker of ik komen kan.
    pi_32452055
    Mn vriendin moet zaterdag werken. Dus jullie zullen het zonder mij moeten doen. tenzij je erg zit te wachten op een tweejarig topmodel
    Mijn DeviantART gallery
    ,
    Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
    pi_32452122
    quote:
    Op maandag 21 november 2005 14:06 schreef Vliegvrager het volgende:
    Mn vriendin moet zaterdag werken. Dus jullie zullen het zonder mij moeten doen. tenzij je erg zit te wachten op een tweejarig topmodel
    Je kan haar natuurlijk meenemen Heeft je vriendin daarna een berg foto's van vriend met dochter zullen we de foto's van jou op de wallen wel achterwege laten
    pi_32452212
    quote:
    Op maandag 21 november 2005 14:08 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Je kan haar natuurlijk meenemen Heeft je vriendin daarna een berg foto's van vriend met dochter zullen we de foto's van jou op de wallen wel achterwege laten
    Had ik wel even aan gedacht, maar een kind van twee houdt de boel wel erg op hoor. Korte beentjes in combinatie met een eigen willetje zijn wel schattig maar niet erg praktisch.
    Mijn DeviantART gallery
    ,
    pi_32452251
    quote:
    Op maandag 21 november 2005 14:12 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

Had ik wel even aan gedacht, maar een kind van twee houdt de boel wel erg op hoor. Korte beentjes in combinatie met een eigen willetje zijn wel schattig maar niet erg praktisch.
    Wandelwagentje En dat eigen willetje is vast wel wat aan te doen nu onze lieve Sint in het land is
    pi_32452297
    Ík zal nog es overleggen met de moeder van het betreffende model. Op zoch moet het met wandelwagen wel te doen zijn. U hoort nog van ons.
    Mijn DeviantART gallery
    ,
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')