Ja, laat ik ook eens de beroerdste niet zijn...quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:41 schreef HMaster-II het volgende:
* HMaster-II moet ook maar eens zijn snapshotjes afleren (of niet PdH)![]()
meldt
![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:58 schreef Subhuman het volgende:
Ik ga ook mee!
En die fotografica-beurs wil ik ook zeker nog heen!Wie nog meer?
Mocht mijn vrouw nie net aan het bevallen zijn of zijn bevallen ga ik ook.quote:
Moetquote:
Je mocht toch al mee hoorquote:
Neequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:47 schreef Subhuman het volgende:
Ik ga nog steeds mee, wisten jullie dat?
Schiet eens even op met plannen dan!!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je mocht toch al mee hoorHoe meer zielen, hoe meer vreugd zeg maar
Begin eens te vertellen wanneer je dan wel kuntquote:
Jaaaa, veel dichter bij ookquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:47 schreef PdeHoog het volgende:
Ik hoor net dat Amsterdam ook wel leuk zou zijn ipv Nijmegen
De twee ervoor en erna...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Begin eens te vertellen wanneer je dan wel kunt
quote:
Jaaaa, strak plan. En dan het Vondelpark in...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:11 schreef Re het volgende:
Amsterdamda's lekker dichtbij
, owww kan best in combi met..... housewarming party
![]()
![]()
Het meest voor de hand liggende antwoord: dat hangt van het thema af. Maar in principe: ja.quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:42 schreef PdeHoog het volgende:
Wat vonden we eigenlijk van mijn suggestie om er een soort van thema-ding aan te hangen
quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:08 schreef Vliegvrager het volgende:
Los id-tje: The not-so-tourist guide to Amsterdam![]()
Ik bedoelde eigenlijk zoiets als wat Toeps met dat alfabet gedaan heeft...of een bepaald onderwerp waar dan een creatieve draai aan moet worden gegeven. Puur en alleen bedoeld om de meet een andere insteek te geven dan "gezellig met elkaar kiekjes maken". En daarna eens kijken wat iedereen er van heeft gemaakt.quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:54 schreef Subhuman het volgende:
Het thema-idee ben ik niet zo'n fan van. Iedereen maakt toch de foto's die hij of zij zelf mooi vindt. Moet je dan ineens bepaalde foto's niet meer maken omdat die buiten het thema vallen? Of mag je ze niet plaatsen omdat ze buiten het thema vallen? Ik zou zeggen laat het thema gewoon achterwege. Tenzij natuurlijk je met het thema bedoelt dat we een bepaald gedeelte van Amsterdam bezoeken, op die manier kan het ook geïnterpreteerd worden natuurlijk.
Bovendien is er dan al een TRV-meet.quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:42 schreef PdeHoog het volgende:
Zullen we dan maar Amsterdam doenHet weekend van 6 november wordt overigens problematisch omdat dan ook de fotografica-beurs is waar mensen naar toe willen geloof ik.
Dusquote:Op maandag 10 oktober 2005 20:57 schreef k_man het volgende:
[..]
Bovendien is er dan al een TRV-meet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |