Voor! hoewel aanstaande dec wel weer heel snel isquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:09 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ja, ik lurk ook wel eens mee in FOT. En ben nog altijd voorstander van een FOT/TRV meet... ik dacht in december ofzo in het Ruhrgebied; oude fabrieksterreinen en kerstmarkten zijn altijd mooie onderwerpen voor zowel FOT als TRV'ers.
December is inderdaad wel erg snel. Januari is ook wel leuk, omdat dan die voormalige fabrieksterreinen volledig uitgestorven zijn, met een beetje geluk er wat sneeuw ligt en in de binnensteden de uitverkoop is begonnen. (mooie stijlloze etalages en mensen die veel te veel gekocht hebben).quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:19 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Voor! hoewel aanstaande dec wel weer heel snel is
Als TRV-mod kan ik dan natuurlijk niet spoorloos blijven. Niet dat ik ook maar enig verstand heb van fotograferen. Maar een rondleiding door het Oostelijk Havengebied klinkt wel erg leuk. Moet alleen even kijken hoe mijn agenda die dag eruit ziet. De IDFA verwacht mij namelijk ook rond die tijd.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:13 schreef PdeHoog het volgende:
Net even bij TRV gecrosspostedMisschien dat dat nog leuke dingen oplevert
Ik zet je op misschien UIO_AMSquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:32 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Als TRV-mod kan ik dan natuurlijk niet spoorloos blijven. Niet dat ik ook maar enig verstand heb van fotograferen. Maar een rondleiding door het Oostelijk Havengebied klinkt wel erg leuk. Moet alleen even kijken hoe mijn agenda die dag eruit ziet. De IDFA verwacht mij namelijk ook rond die tijd.
Donequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:20 schreef Xilantof het volgende:
valt me tegen dat ik nog niet op de misshcien lijst sta
dat wil ik wel namelijk..
Dan ben je wel heeeeeel dankbaarquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:42 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Mijn dank is evenredig met uw goedheid
Je mag best komen hoorquote:
Lijkt me een goed planquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:36 schreef DutchTrain het volgende:
Voorstel voor hoe laat en waar:
12.00 BIM huis / Muziektheater op de Oostelijke Handelskade ?
Ik heb geen idee waar dat is eigenlijk...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:36 schreef DutchTrain het volgende:
Voorstel voor hoe laat en waar:
12.00 BIM huis / Muziektheater op de Oostelijke Handelskade ?
http://www.muziekgebouw.nl/bereikbaarheid_detail.asp?id=15quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:38 schreef -Marjo- het volgende:
Ik heb geen idee waar dat is eigenlijk...
dat lijkt mij ook een goed idee...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:23 schreef Astridj0h het volgende:
klinkt inderdaad goed
en voor de afsluiting kunnen de gene die dat willen eventueel toch gewoon de stad in gaan?
Wij gaan dus gezellig de stad in hequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:23 schreef Astridj0h het volgende:
klinkt inderdaad goed
en voor de afsluiting kunnen de gene die dat willen eventueel toch gewoon de stad in gaan?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:46 schreef Subhuman het volgende:
Heb mezelf even naar de misschien-lijst verplaatst i.v.m. mijn drukke schema de komende weken.
Helaasquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Was dit niet die meet die afgelast zou worden omdat Re en ik er dan niet zijn?
quote:
TRV-meet: nu internationaal! - napraattopicquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:00 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
teering. Parijs wil ik wel een keer schieten idd
zelf wel foto's van jezelf op Fok! zetten he?quote:Op donderdag 10 november 2005 21:09 schreef k_man het volgende:
[..]
TRV-meet: nu internationaal! - napraattopic
Mét foto's.
Mooi hè?![]()
Daar heb je Opa en Oma voor!!quote:Op maandag 14 november 2005 23:43 schreef Auticia het volgende:
Als mijn broertje die dag niet zijn verjaardag viert en ik hoef niet te werken, dan kom ik ook.
Mits ik voor oppas kan zorgen.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:13 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Daar heb je Opa en Oma voor!!![]()
En anders tieft je ze gewoon in de ballen bak bij de MacD![]()
Omdat-ie al een tijdje op een zaterdag staatquote:Op maandag 14 november 2005 19:57 schreef Subhuman het volgende:
Waarom is deze meet op een zaterdag gepland?
Och ja vergeten... Naja, daar heb je vast ook wel een Opa en Oma voor gecreerd...quote:
Je beantwoordt de verkeerde vraag.quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Omdat-ie al een tijdje op een zaterdag staat
quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:36 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Je beantwoordt de verkeerde vraag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |