Check!!! Ik wil ook wel mee..quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:02 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga morgen dat lijstje wel eens bijwerkenEn ik blijf het jammer vinden dat je niet meegaat Ronald
Geen modellenmeet (zie OP), maar je mag alsnog gewoon gezellig mee hoorquote:Op zondag 16 oktober 2005 14:23 schreef SEMTEX het volgende:
Is dit nou een modellenmeet?
Tegen die tijd moet ik nl. (geloof ik) portretten gaan schieten voor school, dus zou 't me wel handig uitkomen. Ik weet alleen nog niet of ik kan..
quote:
joh ga lekker meetenquote:Op maandag 17 oktober 2005 12:50 schreef PdeHoog het volgende:
Moeten we de datum weer gaan verschuivenEen meet zonder Flash en Re is geen meet
We kunnen anders toch de lokatie verschuiven?quote:Op maandag 17 oktober 2005 12:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Moeten we de datum weer gaan verschuivenEen meet zonder Flash en Re is geen meet
Whehehehe...FOK-meet in Polenquote:Op maandag 17 oktober 2005 23:05 schreef Auticia het volgende:
[..]
We kunnen anders toch de lokatie verschuiven?
Uit alle richtingen: Neem op de A-10 de afslag Osdorp, en hou Osdorp aan. Na 50 meter neem je de afslag van deze weg af. Onderaan ga je rechtsaf, en dan al maar rechtdoor (langs het World Fashion Centre). Vlak voor het einde van deze weg kun je parkeren, tegenover gebouw WestPoint. Als hier geen ruimte is: aan de andere kant van het gebouw waar je tegenaan rijdt ligt het al genoemde Delflandplein. Bij WestPoint is ook de tramhalte van Lijn 2, het is 2 zones naar het Centrum.quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:48 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik kom zelf uit A'dam en ik had alleen maar een tip voor mensen die dichtbij het centrum willen parkeren maar het liefst de auto gratis ergens neer zetten. Bij het delflandplein / Rijswijkstraat/ overschiestraat (postcode 1062 EV) kan je nog steeds je auto gratis parkeren. Je kan daar tramlijn 2 nemen richting het centrum (en je zit zo ie zo binnen 5 minuten vanaf delflandplein) op het museumplein en ietsje later op het leidseplein. Misschien een tip.
Ow ja, weekend! In oud zuid ook! da's één halte verder dusquote:Op maandag 17 oktober 2005 23:18 schreef Re het volgende:
zondag hier voor de deur ook gratis parkeren, oud west
lijn 1 is veel toffer dan lijn 2quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:34 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ow ja, weekend! In oud zuid ook! da's één halte verder dus
Ik woonde er precies tussenin. 100m van het (inmiddels gesloopte) Andreas Ziekenhuis.quote:
Mogen wij ook meequote:
Wanneer vertrekken wequote:
Da's kutquote:
Hmmm...een klein weekje gaan jullie dusquote:
Tja...mij maakt het eigenlijk niet uitquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:35 schreef Re het volgende:
volgende keer dan maar idd... maaruh, 26ste blijft staan dan als A'dam meet? of kan dat op een ander dagje?
van donderdag tot dinsdag. Uitgebreid lang weekend, meer nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmm...een klein weekje gaan jullie dusVolgende keer wil ik ook mee
![]()
Ties!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:38 schreef Re het volgende:
doe we sinterklaas meet, allemaal met mijter door de stad lopen pepernoten strooien, en Ties als zwarte piet
he-he Amsterdam kan idd altijdquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Amsterdam meet kan ieder weekend welalleen DAT weekend zijn Re en ik er ff niet
Re: mail
Daar hebben we jou dan toch voorquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En maak je geen illusies, Polen is niet voor mietjes die denken dat ze zich er met steenkolen-engels wel uit lullen
Kan ookquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:56 schreef Astridj0h het volgende:
een week eerder of later moet ik iig op de zaterdag werken...
Maar waarom niet gewoon deze meet laten staan en gewoon een nieuwe sinterklaas meet opzetten? in andere stad evt, hoewel amsterdam volgens mij genoeg delen heeft om twee dagen te kunnen fotograferen.
Flauwquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:30 schreef Gizz het volgende:
He leuk, op mijn verjaardag!
Ik kom niet
Zet mij eens op de WEL lijst.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:03 schreef PdeHoog het volgende:
Subtiele kick met een bijgewerkte deelnemerslijst:
Wie komen er-Marjo- PdeHoog Sub Vliegvrager Astridjoh
Misschien-lijstElefes pea4fun Shark ultra_ivo
NietRonaldV Dr_Flash Re
Checkquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:44 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Zet mij eens op de WEL lijst.![]()
Dubbelcheck en okee bevondenquote:
Ja, ik lurk ook wel eens mee in FOT. En ben nog altijd voorstander van een FOT/TRV meet... ik dacht in december ofzo in het Ruhrgebied; oude fabrieksterreinen en kerstmarkten zijn altijd mooie onderwerpen voor zowel FOT als TRV'ers.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:19 schreef k_man het volgende:
Ik was er niet bij, maar fotografisch was het niet zo boeiend volgens mij. Tapas eten enzow.
Zelf zal ik niet snel naar een FOT-meet (meer) komen als de wens om niet herkenbaar op Fok te komen niet gerespecteerd wordt. Maar da's bekend.
Behalve ultra_ivo, die al veel in FOT komt, weet ik trouwens niet of er meer mensen fotografie zodanig leuk vinden dat ze naar een meet zouden komen, maar het is een poging waard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |