Eigenlijk wel ja.....we moeten toch op IEMAND onze burstmode uit kunnen testenquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:29 schreef k_man het volgende:
Dús kan ik niet. En mijn komst lijkt me toch wel een voorwaarde voor een geslaagde FOT-meet.
je stelt je prioriteiten verkeerd. Dat stellen wij, de andere FOTters niet op prijs. wij eisen dat jij je lidmaatschapskaart in 2-en knipt. En wel onmiddelijk. Ik spreek hier namens Danny, yvonne en Subhuman. En HGT ook natuurlijk.quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:29 schreef k_man het volgende:
Dús kan ik niet. En mijn komst lijkt me toch wel een voorwaarde voor een geslaagde FOT-meet.
Ja Parijs ligt vlakbij Amsterdam tenslotte...quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:20 schreef k_man het volgende:
We kunnen die twee meets natuurlijk ook combineren. Die TRV-meet is weliswaar in Parijs, maar da's ook een mooie lokatie voor een FOT-meet.
Precies, wat zijn nou die vier uurtjes? En de NS heeft nu een aanbieding voor 48 euro.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:33 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ja Parijs ligt vlakbij Amsterdam tenslotte...
teering. Parijs wil ik wel een keer schieten iddquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:20 schreef k_man het volgende:
We kunnen die twee meets natuurlijk ook combineren. Die TRV-meet is weliswaar in Parijs, maar da's ook een mooie lokatie voor een FOT-meet.
Voor het beramen van een terroristische aanslag kan je de cel in gaan hè, wist je dat?quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:00 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
teering. Parijs wil ik wel een keer schieten idd
Datum moet nog even bepaald wordenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:32 schreef kwiebuske het volgende:
psst P,
is het mogelijk om de datum erbij te vermeldden
tnx
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:50 schreef Elefes het volgende:
Hmm ik geloof dat ik dan zelfs wel kanMaar het blijft onder heeel groot voorbehoud..
![]()
Hij's toch al duizenden jaren dood. En hij had Helene ontvoerd. boontje en loontje dus...quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:08 schreef Subhuman het volgende:
Voor het beramen van een terroristische aanslag kan je de cel in gaan hè, wist je dat?
Ohja, hij was een stoute jongen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:55 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hij's toch al duizenden jaren dood. En hij had Helene ontvoerd. boontje en loontje dus...
Leef je uitquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:00 schreef Subhuman het volgende:
Oh P zal ik de TT even voor je aanpassen met de datum en plaats erin?
We gaan meeten bij Requote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:33 schreef RonaldV het volgende:
Aangezien Amsterdam vrij groot is: waar gaat de meet naar toe?
Oostelijk havengebied/KNSM-eiland? Bijlmer? Indische buurt?
De grachtengordel? De ring A-10? Tuindorp Oostzaan? De Banne?
Osdorp? Havens West? Teleport? Het IJ? De Pijp? Stadionbuurt?
Mercatorpleinbuurt? Slotermeer/Slotervaart? Vondelpark?
Zuidas? Buitenveldert? Betondorp? Langs de Amstel?
Alle NS stations van Amsterdam?
Ik roep maar een paar opties hoor...![]()
Overigens: houdt even rekening met excessieve parkeerkosten als je binnen de ring je auto wilt parkeren. Daarbuiten is het op de meeste plaatsen minderduur of zelfs gratis.
verkapte 'kijk-mij-de-amsterdamse-buurten-eens-kennen' postquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:33 schreef RonaldV het volgende:
Aangezien Amsterdam vrij groot is: waar gaat de meet naar toe?
Oostelijk havengebied/KNSM-eiland? Bijlmer? Indische buurt?
De grachtengordel? De ring A-10? Tuindorp Oostzaan? De Banne?
Osdorp? Havens West? Teleport? Het IJ? De Pijp? Stadionbuurt?
Mercatorpleinbuurt? Slotermeer/Slotervaart? Vondelpark?
Zuidas? Buitenveldert? Betondorp? Langs de Amstel?
Alle NS stations van Amsterdam?
Ik roep maar een paar opties hoor...![]()
Overigens: houdt even rekening met excessieve parkeerkosten als je binnen de ring je auto wilt parkeren. Daarbuiten is het op de meeste plaatsen minderduur of zelfs gratis.
Moet je wel een stukkie lopen, vlak bij de pontjes hebben ze tegenwoordig blauwe zones.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
verkapte 'kijk-mij-de-amsterdamse-buurten-eens-kennen' post![]()
schijnt dat je in Noord (geloof ik) gratis kan parkeren en dan gewoon met het pontje oversteken naar Centraal.
ElsCquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:13 schreef ElsCapone het volgende:
[..]
Moet je wel een stukkie lopen, vlak bij de pontjes hebben ze tegenwoordig blauwe zones.
Kijk: http://www.noord.amsterdam.nl/smartsite.dws?id=4896#1
en ook handig: http://www.parkeren.amsterdam.nl
verkapte 'kijk-mij-eens-voor-de-gemeente-werken' post![]()
En dan door de mand vallen door het Westelijk havengebied (de Westelijke eilanden) niet te kennenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mag ik je naar het DHZ-forum doorverwijzen om wat vrijwilligers te scorenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:26 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik ga trouwens graag mee, met een piepklein voorbehoudje van uitlopende verbouwingen.
PdH!quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:07 schreef ElsCapone het volgende:
[..]
PdH!Ik wou al bijna zeggen "waarom ook niet", maar ik kom er net achter dat ik niet kan de 26ste..
![]()
er moet weer zo nodig iemand trouwen die dag
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:22 schreef Astridj0h het volgende:
Dus ik gaat ook mee gok ik...
Kroegentocht in A'damquote:oh jah: Westelijk havengebied klinkt goed? Moeten we alleen nog even aan een back-up-anti-regen-
en-wind-plan werken?
In A'dam ja, wou je er een bruidsfotografiemeet van maken?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Trouwen ze in A'damZo ja, nog behoefte aan wat ervaren trouwfotografen
![]()
Het is een ideequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:37 schreef ElsCapone het volgende:
[..]
In A'dam ja, wou je er een bruidsfotografiemeet van maken?
quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:09 schreef Astridj0h het volgende:
Oh ik stem voor hoor, bruidsfotografie is definetly iets om te oefenen![]()
En die kroegentocht vervangen we dan gewoon voor het feest in de avond
Geboren en getogen, provincie-madam!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
klopt, mits er plaats is natuurlijk. Aan de westkant van de A-10 kan het ook, maar dat is de buurt van Samir A.quote:schijnt dat je in Noord (geloof ik) gratis kan parkeren en dan gewoon met het pontje oversteken naar Centraal.
Dat zou ik natuurlijk nooooit durven bewerenquote:maarja ik ken A'dam totaal niet dus misschien klets ik ook wel volledig uit mijn nek
Niet noemen is niet hetzelfe als niet kennen. Ik heb wel meer buurten niet genoemd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:26 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
En dan door de mand vallen door het Westelijk havengebied (de Westelijke eilanden) niet te kennen
Ik ga trouwens niet mee. Ik ben er geboren, getogen, en weg. Ik vind het al erg genoeg dat ik er op familiebezoek moet. Wat voor de meesten een leuke trip is is voor mij een confrontatie met plekken die niet meer bestaan.quote:Op loopafstand van het centrum, veel authentieke pakhuizen en weinig toeristen (want lekker onbekend) --> zeker fotogeniek
edit: een snappie om een idee te krijgen:
[afbeelding]
Ik ga trouwens graag mee, met een piepklein voorbehoudje van uitlopende verbouwingen.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:14 schreef ElsCapone het volgende:
![]()
![]()
![]()
ik denk dat ik even met een paar mensen moet gaan overleggen dan
![]()
![]()
![]()
Shark!quote:
Whehehehequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:25 schreef ElsCapone het volgende:
[..]
Shark!Nou ik vind het best een goed plan hoor, maar dan moeten jullie je wel een beetje onopvallend gedragen, anders heb ik het gedaan
![]()
Dat is dan wel weer jammerquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:50 schreef RonaldV het volgende:
Ik ga trouwens niet mee.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:25 schreef ElsCapone het volgende:
Shark!Nou ik vind het best een goed plan hoor, maar dan moeten jullie je wel een beetje onopvallend gedragen, anders heb ik het gedaan
![]()
Zat ik ook al aan te denken, maar ik vraag me sowieso af of het wat wordt met die bruiloft aangezien ik de avond ervoor een feestje heb waar ik geacht word "me zoveel mogelijk te misdragen"quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:31 schreef Shark.Bait het volgende:
Kunnen ze je niet een paar uur missen dan?![]()
Mag ik jou de bananenbar aanbevelen?quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:52 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Mag ik jou de bananenbar aanbevelen?
Echt iets voor jou
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:52 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Mag ik jou de bananenbar aanbevelen?
Echt iets voor jou
adam aksent
Gooit mijn ook maar op de misgien leis knul.
/adam aksent
kniesoor die er op let.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:56 schreef RonaldV het volgende:
"gooi mein ook effe op de messgien leis, goser!"![]()
Een Amsterdammer zegt geen "gooit"![]()
Hoi!quote:
Nope. Zie eerdere post in dit topic.quote:weer eentje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |