quote:
Jaaaa, strak plan. En dan het Vondelpark in...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:11 schreef Re het volgende:
Amsterdamda's lekker dichtbij
, owww kan best in combi met..... housewarming party
![]()
![]()
Het meest voor de hand liggende antwoord: dat hangt van het thema af. Maar in principe: ja.quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:42 schreef PdeHoog het volgende:
Wat vonden we eigenlijk van mijn suggestie om er een soort van thema-ding aan te hangen
quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:08 schreef Vliegvrager het volgende:
Los id-tje: The not-so-tourist guide to Amsterdam![]()
Ik bedoelde eigenlijk zoiets als wat Toeps met dat alfabet gedaan heeft...of een bepaald onderwerp waar dan een creatieve draai aan moet worden gegeven. Puur en alleen bedoeld om de meet een andere insteek te geven dan "gezellig met elkaar kiekjes maken". En daarna eens kijken wat iedereen er van heeft gemaakt.quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:54 schreef Subhuman het volgende:
Het thema-idee ben ik niet zo'n fan van. Iedereen maakt toch de foto's die hij of zij zelf mooi vindt. Moet je dan ineens bepaalde foto's niet meer maken omdat die buiten het thema vallen? Of mag je ze niet plaatsen omdat ze buiten het thema vallen? Ik zou zeggen laat het thema gewoon achterwege. Tenzij natuurlijk je met het thema bedoelt dat we een bepaald gedeelte van Amsterdam bezoeken, op die manier kan het ook geïnterpreteerd worden natuurlijk.
Bovendien is er dan al een TRV-meet.quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:42 schreef PdeHoog het volgende:
Zullen we dan maar Amsterdam doenHet weekend van 6 november wordt overigens problematisch omdat dan ook de fotografica-beurs is waar mensen naar toe willen geloof ik.
Dusquote:Op maandag 10 oktober 2005 20:57 schreef k_man het volgende:
[..]
Bovendien is er dan al een TRV-meet.
Eigenlijk wel ja.....we moeten toch op IEMAND onze burstmode uit kunnen testenquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:29 schreef k_man het volgende:
Dús kan ik niet. En mijn komst lijkt me toch wel een voorwaarde voor een geslaagde FOT-meet.
je stelt je prioriteiten verkeerd. Dat stellen wij, de andere FOTters niet op prijs. wij eisen dat jij je lidmaatschapskaart in 2-en knipt. En wel onmiddelijk. Ik spreek hier namens Danny, yvonne en Subhuman. En HGT ook natuurlijk.quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:29 schreef k_man het volgende:
Dús kan ik niet. En mijn komst lijkt me toch wel een voorwaarde voor een geslaagde FOT-meet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |