abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31189473
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 22:49 schreef -Marjo- het volgende:

[..]

De twee ervoor en erna...

Kwiebuske kan ook het weekend van de 4e dus misschien moeten we ons daar eens op gaan fixeren
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 22:58:53 #80
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_31189734
Nijmegen? hebben ze dan nog meer behalve die hirstorische bouwval die de kapel was van Roodbaard?

Frederik Barbarossa bedoel ik.
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_31189876
Blijkbaar wel he Shark Lees de link eens na zou ik zeggen Ik heb hem er niet voor niets bijgedaan
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 23:11:21 #82
262 Re
Kiss & Swallow
pi_31190178
Amsterdam da's lekker dichtbij , owww kan best in combi met..... housewarming party
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_31190214
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 23:11 schreef Re het volgende:
Amsterdam da's lekker dichtbij , owww kan best in combi met..... housewarming party
Jaaaa, strak plan. En dan het Vondelpark in...
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_31190349
Hmmmm...ik zie hier goeie plannen verschijnen Kunnen we gelijk die studio van jou uitproberen
pi_31190384
Hmm volgens mij kan ik ook het weekend voor de 12e en het weekend na de 19e onder voorbehoud
Locatie maakt me eigenlijk niet zo heel veel uit (stad lijkt me wel erg leuk!) zolang het maar goed met ov te doen is.
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_31196879
Ik kan beide weekenden wel. Locatie maakt mij nie zo veel uit..
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
pi_31197655
Ik sla even over.
Ik wil wel proberen naar de fotografica te komen.
Maar twee meets begin november wordt me wat te druk.
"So, I cant be a Bi without having sexual feelings towards girls?"
pi_31198613
12 of 19 november vallen beide te vroeg voor mij. Nijmegen of Amsterdam vind ik beide prima.
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
  woensdag 5 oktober 2005 @ 11:08:09 #89
40714 Subhuman
Televised confession
pi_31198968
-laat maar-
  FOK!fotograaf woensdag 5 oktober 2005 @ 13:18:48 #90
73911 ultra_ivo
pi_31202299
In november moeten we wel vroeg beginnen met een stadsmeet na een uur of 4 wordt het voor de analoge schutters met zoomlensen toch wat lastig met de hoeveelheid licht. Vorig jaar hadden we een mini-meet in Maastricht in november, bij slechter wordend weer was het halverwege de middag uit met de pret.
Nijmegen is voor mij trouwens dichterbij dan Amsterdam
  woensdag 5 oktober 2005 @ 16:24:27 #91
78150 Astridj0h
He shot me down, BANG BANG
pi_31207362
Ik vind Amsterdam wel mooi!! Ik kom er bijna dagelijks en neem nooit de moeite mijn camera mee te nemen (zo loos als je naar school gaat)

12 november kan ik in ieder geval niet, aangezien ik dan de goedheilig man moet bijstaan met zijn aankomst in den Nederlanden

Verder hangt het uiteraard beetje van werk af, maar hoor ik wel gewoon wel welk weekend het is. (hoe eerder ik het weet hoe beter het te regelen is met werk overigens!)
[Hoe trager je drinkt, des te langer dat het duurt. En zo is het goed...]
Foto's
pi_31332779
* PdeHoog kickt het topic even...

Zullen we dan maar Amsterdam doen Het weekend van 6 november wordt overigens problematisch omdat dan ook de fotografica-beurs is waar mensen naar toe willen geloof ik.

Wat vonden we eigenlijk van mijn suggestie om er een soort van thema-ding aan te hangen
pi_31333305
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 13:42 schreef PdeHoog het volgende:

Wat vonden we eigenlijk van mijn suggestie om er een soort van thema-ding aan te hangen
Het meest voor de hand liggende antwoord: dat hangt van het thema af. Maar in principe: ja.

Los id-tje: The not-so-tourist guide to Amsterdam
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
pi_31334015
Tja, wat voor thema inderdaad.
Maar Amsterdam vind ik een puik plan!!!

Ow, en 6 november komt voor mij ook niet uit. Zoon viert verjaardag dan...
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_31334108
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:08 schreef Vliegvrager het volgende:
Los id-tje: The not-so-tourist guide to Amsterdam
Goed plan idd Daarbij de coffeeshops en de wallen tot het stukje toeristisch Amsterdam rekenend
  maandag 10 oktober 2005 @ 15:54:15 #96
40714 Subhuman
Televised confession
pi_31335440
Het thema-idee ben ik niet zo'n fan van. Iedereen maakt toch de foto's die hij of zij zelf mooi vindt. Moet je dan ineens bepaalde foto's niet meer maken omdat die buiten het thema vallen? Of mag je ze niet plaatsen omdat ze buiten het thema vallen? Ik zou zeggen laat het thema gewoon achterwege. Tenzij natuurlijk je met het thema bedoelt dat we een bepaald gedeelte van Amsterdam bezoeken, op die manier kan het ook geïnterpreteerd worden natuurlijk.
pi_31336846
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 15:54 schreef Subhuman het volgende:
Het thema-idee ben ik niet zo'n fan van. Iedereen maakt toch de foto's die hij of zij zelf mooi vindt. Moet je dan ineens bepaalde foto's niet meer maken omdat die buiten het thema vallen? Of mag je ze niet plaatsen omdat ze buiten het thema vallen? Ik zou zeggen laat het thema gewoon achterwege. Tenzij natuurlijk je met het thema bedoelt dat we een bepaald gedeelte van Amsterdam bezoeken, op die manier kan het ook geïnterpreteerd worden natuurlijk.
Ik bedoelde eigenlijk zoiets als wat Toeps met dat alfabet gedaan heeft...of een bepaald onderwerp waar dan een creatieve draai aan moet worden gegeven. Puur en alleen bedoeld om de meet een andere insteek te geven dan "gezellig met elkaar kiekjes maken". En daarna eens kijken wat iedereen er van heeft gemaakt.

Overigens wil dat natuurlijk niet zeggen dat andere foto's niet gemaakt of gepost mogen worden
pi_31341965
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 13:42 schreef PdeHoog het volgende:
Zullen we dan maar Amsterdam doen Het weekend van 6 november wordt overigens problematisch omdat dan ook de fotografica-beurs is waar mensen naar toe willen geloof ik.
Bovendien is er dan al een TRV-meet.
pi_31342015
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 20:57 schreef k_man het volgende:

[..]

Bovendien is er dan al een TRV-meet.
Dus FOT != TRV
pi_31342862
Dús kan ik niet. En mijn komst lijkt me toch wel een voorwaarde voor een geslaagde FOT-meet.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2005 21:29:49 ]
pi_31343593
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 21:29 schreef k_man het volgende:
Dús kan ik niet. En mijn komst lijkt me toch wel een voorwaarde voor een geslaagde FOT-meet.
Eigenlijk wel ja.....we moeten toch op IEMAND onze burstmode uit kunnen testen
pi_31343666
Ik heb zojuist het thema voor de meet gevonden

"zet k_man zo vaak mogelijk op de foto op allerlei lokaties in Amsterdam"
  maandag 10 oktober 2005 @ 21:58:33 #103
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_31343804
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 21:29 schreef k_man het volgende:
je stelt je prioriteiten verkeerd. Dat stellen wij, de andere FOTters niet op prijs. wij eisen dat jij je lidmaatschapskaart in 2-en knipt. En wel onmiddelijk. Ik spreek hier namens Danny, yvonne en Subhuman. En HGT ook natuurlijk.
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_31344537
We kunnen die twee meets natuurlijk ook combineren. Die TRV-meet is weliswaar in Parijs, maar da's ook een mooie lokatie voor een FOT-meet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')