---quote:Hoi
We hebben nu diverse portretmeets achter de rugGezellig en leuk en bijzonder leerzaam uiteraard, maar....de laatste grootschalige FOT-niet-portret-meet is toch alweer bijna een jaar geleden (Naarden, november vorig jaar).
Daarom dus dit topicLaten we eens kijken wie er dus zin heeft in een dergelijke meet en met wat voor ideeen we kunnen komen
Het lijkt me zelf wel leuk om weer een stad in te duiken. Ik vond Naarden (afgezien van het weer) uitstekend geslaagdEen natuurgebied zou ook een optie kunnen zijn, maar de natuur is voor de komende maanden een aflopende zaak denk ik.
Ik ben benieuwd of er interesse is en met wat voor ideeen jullie komen
quote:Op donderdag 24 november 2005 16:01 schreef Subhuman het volgende:
Het lijkt er toch op dat ik deze meet aan mij voorbij moet laten gaan...
Maar dan wel warme chocolademelk met slagroomquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:17 schreef Xilantof het volgende:
Achjoh, dan lopen we 40% buiten,en de rest zoeken we een warm plekje om warme chocolademelk te drinken
quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:30 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Maar dan wel warme chocolademelk met slagroom![]()
Mail your checkquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:50 schreef PdeHoog het volgende:
Is het een idee om telefoonnummers uit te gaan wisselenVoor het geval dat natuurlijk
Ik wil wel even uitwisseldienst spelen. Mijn email-adres staat in mijn profiel.
Aan er komtquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:37 schreef PdeHoog het volgende:
Mooi, dan heb ik alleen die van DutchTrain nog nodigDe rest heb ik volgens mij
Regen jas aan en storm foto's maken!quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:18 schreef PdeHoog het volgende:
Even een doemscenario schetsen: als het weer morgen net zo is als vandaag, wat doen we dan
quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:31 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Regen jas aan en storm foto's maken!
Tof joh. van die ploeterende fietsers tegen de wind in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |