1 november - 24 oktober = 7 dagen verschilquote:Op donderdag 22 september 2005 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Naarden was 24 oktober grappenmaker
Betuwequote:Op donderdag 22 september 2005 22:54 schreef RonaldV het volgende:
De haven van Rotterdam? De Betuwe? Utrechtse Heuvelrug?
Je komt gewoon jaquote:Op donderdag 22 september 2005 22:54 schreef Elefes het volgende:
Stad lijkt me wel leuk
Maar ga maar niet op mij af, want de kans dat ik kan is erg klein net als bij vorige meets die ik wilde komen
Wel als je voor het einde van dit jaar wilt meetenquote:Op donderdag 22 september 2005 22:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
BetuweUtrechtse Heuvelrug
Enneh...over data praten we nog niet Ronald
Hm, stad zonder auto's...volgens mij ben ik ooit met mijn ouders ergens geweest waar mensen in klederdracht lopen en de straten autoloos zijn...moet iets als urk geweest zijn ofzoquote:Op donderdag 22 september 2005 22:54 schreef RonaldV het volgende:
De haven van Rotterdam? De Betuwe? Utrechtse Heuvelrug?
Het vervelende van Naarden (achteraf) vond ik dat er zo veel auto's in de straten stonden. Overigens praat ik mee onder voorbehoud, het is mogelijk dat ik de komende weken op een opdracht kom waarin ik op vreemde tijden moet werken (inclusief weekeindes)
Zie maar eerst die opdracht te krijgenquote:Op donderdag 22 september 2005 22:56 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Wel als je voor het einde van dit jaar wilt meeten
Da's Urk iddquote:Op donderdag 22 september 2005 22:56 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Hm, stad zonder auto's...volgens mij ben ik ooit met mijn ouders ergens geweest waar mensen in klederdracht lopen en de straten autoloos zijn...moet iets als urk geweest zijn ofzoff navragen misschien
Spakenburg en Bunschoten zou ook nog kunnenquote:Op donderdag 22 september 2005 22:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's Urk iddEn dat wilde ik net voor gaan stellen
Alleen ga je daar geen dag doorbrengen hoor
quote:Op donderdag 22 september 2005 23:00 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Spakenburg en Bunschoten zou ook nog kunnen
quote:Op donderdag 22 september 2005 23:01 schreef Auticia het volgende:
*onder dwang tvp't.
quote:
Hoi Vigilequote:Op donderdag 22 september 2005 23:04 schreef Vigile het volgende:
Ik lees al een jaar mee hier, ben zelf hobby-fotograaf in de leer, en denk dat ik maar 's een keertje mee ga op een meet, lijkt me erg leuk!
Over het 'thema' ik denk dat er juist in de natuur erg mooie locaties te vinden zijn, aangezien het hefst wordt, en de natuur dan júíst op z'n mooist is! We zouden naar een natuurgebied kunnen gaan, en de herfstkleuren als thema kunnen nemen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |