abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30841065
Hoi

We hebben nu diverse portretmeets achter de rug Gezellig en leuk en bijzonder leerzaam uiteraard, maar....de laatste grootschalige FOT-niet-portret-meet is toch alweer bijna een jaar geleden (Naarden, november vorig jaar).

Daarom dus dit topic Laten we eens kijken wie er dus zin heeft in een dergelijke meet en met wat voor ideeen we kunnen komen

Het lijkt me zelf wel leuk om weer een stad in te duiken. Ik vond Naarden (afgezien van het weer) uitstekend geslaagd Een natuurgebied zou ook een optie kunnen zijn, maar de natuur is voor de komende maanden een aflopende zaak denk ik.

Ik ben benieuwd of er interesse is en met wat voor ideeen jullie komen

---

Wie komen er
  • -Marjo-
  • PdeHoog
  • Vliegvrager
  • Astridjoh
  • HMaster-II
  • DutchTrain

Misschien-lijst
  • Elefes
  • pea4fun
  • Shark
  • Sub
  • ultra_ivo
  • UIO_AMS
  • Xilantof

Verzamelplek

12.00 BIM huis / Muziektheater op de Oostelijke Handelskade

http://www.muziekgebouw.nl/bereikbaarheid_detail.asp?id=15

ongeveer 10 minuten oostwaarts lopen vanaf de achterkant van het Centraal Station. Het eerste grote gebouw wat je tegenkomt aan je linkerhand (de IJ-zijde)

[ Bericht 24% gewijzigd door Subhuman op 29-10-2005 19:46:14 ]
  • "We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
      donderdag 22 september 2005 @ 22:50:50 #2
    52657 pea4fun
    valt geen soep van te maken
    pi_30841193
    Leuk idee, er zijn natuurlijk nog veel meer dingen op de foto te zetten als mensen Misschien opnieuw iets waar leuke architectuur is, maar het kan ook eens het strand en de zee zijn ofzo.
    http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
    pi_30841256
    Naarden was 24 oktober grappenmaker
    Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
    pi_30841291
    quote:
    Op donderdag 22 september 2005 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
    Naarden was 24 oktober grappenmaker
    1 november - 24 oktober = 7 dagen verschil Boeie

Enneh, zee en strand zijn een leuk plan pea
    "We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
      donderdag 22 september 2005 @ 22:54:17 #5
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_30841338
    De haven van Rotterdam? De Betuwe? Utrechtse Heuvelrug?

Het vervelende van Naarden (achteraf) vond ik dat er zo veel auto's in de straten stonden. Overigens praat ik mee onder voorbehoud, het is mogelijk dat ik de komende weken op een opdracht kom waarin ik op vreemde tijden moet werken (inclusief weekeindes)
    - "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
    - Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
    - Privacy Matters
    pi_30841365
    Stad lijkt me wel leuk
    Maar ga maar niet op mij af, want de kans dat ik kan is erg klein net als bij vorige meets die ik wilde komen
    The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
    Sieraden en meer, Gingerfantasies.
    pi_30841398
    quote:
    Op donderdag 22 september 2005 22:54 schreef RonaldV het volgende:
    Betuwe Utrechtse Heuvelrug

Enneh...over data praten we nog niet Ronald
    "We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
    pi_30841407
    klinkt goed P

* kwiebuske zit alleen met de arbeit ( die ook wel in het weekeinde verricht moet worden
    dus voor mij hangt het af van de datum
    ( fotografisch verantwoordde plaats laat ik aan U allen over, ben overal voor in )
    Op dinsdag 25 september 2012 02:54 schreef dolfina-chica het volgende: zie kwiebus, zo moeilijk ben ik niet, ik geef je gewoon gelijk ;)
    pi_30841408
    quote:
    Op donderdag 22 september 2005 22:54 schreef Elefes het volgende:
    Stad lijkt me wel leuk
    Maar ga maar niet op mij af, want de kans dat ik kan is erg klein net als bij vorige meets die ik wilde komen
    Je komt gewoon ja
      donderdag 22 september 2005 @ 22:56:03 #10
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_30841436
    quote:
    Op donderdag 22 september 2005 22:55 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Betuwe Utrechtse Heuvelrug

Enneh...over data praten we nog niet Ronald
    Wel als je voor het einde van dit jaar wilt meeten
    - "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
    - Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
    - Privacy Matters
      donderdag 22 september 2005 @ 22:56:40 #11
    52657 pea4fun
    valt geen soep van te maken
    pi_30841472
    quote:
    Op donderdag 22 september 2005 22:54 schreef RonaldV het volgende:

Het vervelende van Naarden (achteraf) vond ik dat er zo veel auto's in de straten stonden. Overigens praat ik mee onder voorbehoud, het is mogelijk dat ik de komende weken op een opdracht kom waarin ik op vreemde tijden moet werken (inclusief weekeindes)
    Hm, stad zonder auto's...volgens mij ben ik ooit met mijn ouders ergens geweest waar mensen in klederdracht lopen en de straten autoloos zijn...moet iets als urk geweest zijn ofzo ff navragen misschien
    http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
    pi_30841476
    quote:
    Op donderdag 22 september 2005 22:56 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Wel als je voor het einde van dit jaar wilt meeten
    Zie maar eerst die opdracht te krijgen dit ontaardt weer in slowchat
    pi_30841509
    quote:
    Op donderdag 22 september 2005 22:56 schreef pea4fun het volgende:

[..]

Hm, stad zonder auto's...volgens mij ben ik ooit met mijn ouders ergens geweest waar mensen in klederdracht lopen en de straten autoloos zijn...moet iets als urk geweest zijn ofzo ff navragen misschien
    Da's Urk idd En dat wilde ik net voor gaan stellen Alleen ga je daar geen dag doorbrengen hoor
      donderdag 22 september 2005 @ 22:59:18 #14
    45796 Offy
    rooi'n bin kwooi'n
    pi_30841572
    Leuk, weer een grote meet

* Offy meldt zich vast aan

(ik moet nog even nadenken over locaties...strand & stad klinkt in ieder geval al goed )
    Op zaterdag 2 oktober 2004 19:35 schreef Ouwesok het volgende:
    Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
    pi_30841593
    Zee en strand is een geweldig plan voor iedereen die over een 8-500 mm zoomlens beschikt En ook voor iedereen die graag zand tussen iedere 2 denkbare voorwerpen wil hebben
    Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
    pi_30841594
    Leuk!
    Lijkt me echt leuk!
    Count me in!!!
      donderdag 22 september 2005 @ 23:00:01 #17
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_30841607
    quote:
    Op donderdag 22 september 2005 22:57 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Da's Urk idd En dat wilde ik net voor gaan stellen Alleen ga je daar geen dag doorbrengen hoor
    Spakenburg en Bunschoten zou ook nog kunnen
    - Privacy Matters
    pi_30841624
    Leuk!!!
    When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
    Woeiii - Blog
    PdeHoog says: je bent tof O+
    pi_30841690
    *onder dwang tvp't.
    I bet you are flying inside.
    pi_30841701
    quote:
    Op donderdag 22 september 2005 23:00 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Spakenburg en Bunschoten zou ook nog kunnen
    pi_30841748
    quote:
    Op donderdag 22 september 2005 23:01 schreef Auticia het volgende:
    *onder dwang tvp't.
    Zo dwingend was ik toch niet
      donderdag 22 september 2005 @ 23:04:46 #22
    111340 Vigile
    Always on the move
    pi_30841795
    Ik lees al een jaar mee hier, ben zelf hobby-fotograaf in de leer, en denk dat ik maar 's een keertje mee ga op een meet, lijkt me erg leuk!

Over het 'thema' ik denk dat er juist in de natuur erg mooie locaties te vinden zijn, aangezien het hefst wordt, en de natuur dan júíst op z'n mooist is! We zouden naar een natuurgebied kunnen gaan, en de herfstkleuren als thema kunnen nemen!
    I reject your reality and substitute it for my own.
    pi_30841831
    Ik kan me voorstellen dat jullie heel graag willen dat ik ook weer kom.

Als jullie het vriendelijk vragen zal ik het in overweging nemen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 22-09-2005 23:06:10 ]
    pi_30841839
    quote:
    Op donderdag 22 september 2005 22:55 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Je komt gewoon ja
    Ik doe mijn best
    The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
    Sieraden en meer, Gingerfantasies.
    pi_30841866
    quote:
    Op donderdag 22 september 2005 23:04 schreef Vigile het volgende:
    Ik lees al een jaar mee hier, ben zelf hobby-fotograaf in de leer, en denk dat ik maar 's een keertje mee ga op een meet, lijkt me erg leuk!

Over het 'thema' ik denk dat er juist in de natuur erg mooie locaties te vinden zijn, aangezien het hefst wordt, en de natuur dan júíst op z'n mooist is! We zouden naar een natuurgebied kunnen gaan, en de herfstkleuren als thema kunnen nemen!
    Hoi Vigile Dat is idd een optie Probleem is dat je dan de meet heel snel moet organiseren (zeg: de komende paar weken) en ervaring leert dat de agenda's van een boel mensen op een dergelijke termijn niet altijd even flexibel zijn
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')