Je mag gerust langskomen hoorquote:Op donderdag 22 september 2005 23:05 schreef k_man het volgende:
Ik kan me voorstellen dat jullie heel graag willen dat ik ook weer kom.
Als jullie het vriendelijk vragen zal ik het in overweging nemen.
Sja, ik denk dat als je een termijn neemt van 4 of 5 weken...dat is misschien wel haalbaar? En dan zijn de herfstkleuren op z'n mooist denk ikquote:Op donderdag 22 september 2005 23:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hoi VigileDat is idd een optie
Probleem is dat je dan de meet heel snel moet organiseren (zeg: de komende paar weken) en ervaring leert dat de agenda's van een boel mensen op een dergelijke termijn niet altijd even flexibel zijn
Wat denkt de rest ervanquote:Op donderdag 22 september 2005 23:07 schreef Vigile het volgende:
[..]
Sja, ik denk dat als je een termijn neemt van 4 of 5 weken...dat is misschien wel haalbaar? En dan zijn de herfstkleuren op z'n mooist denk ik
Utrecht (de heuvelrug) is mooi, én centraal. Andere opties zijn misschien de drunense duinen (erg mooi) of de veluwe?quote:Op donderdag 22 september 2005 23:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat denkt de rest ervanDe Utrechtse Heuvelrug of een ander natuurgebied met veel bomen is natuurlijk wel ideaal hiervoor
quote:Op donderdag 22 september 2005 23:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je mag gerust langskomen hoorAlleen geen gezeik over niet op de foto komen dit keer
Je word er niet meer afgesoept zoals de vorige keer.
edit: oh...en vragen doen we het nietDan hoef je daar alvast niet meer op te rekenen
AUTICIA, TVP POSTEN, NU!!!quote:Op donderdag 22 september 2005 23:01 schreef Auticia het volgende:
*onder dwang tvp't.
quote:Op donderdag 22 september 2005 23:05 schreef k_man het volgende:
Ik kan me voorstellen dat jullie heel graag willen dat ik ook weer kom.
Als jullie het vriendelijk vragen zal ik het in overweging nemen.
Utrecht of de Vale Ouwe!quote:Op donderdag 22 september 2005 23:11 schreef Vigile het volgende:
[..]
Utrecht (de heuvelrug) is mooi, én centraal. Andere opties zijn misschien de drunense duinen (erg mooi) of de veluwe?
quote:Op donderdag 22 september 2005 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Ik weet niet wat jij geslikt hebt, maar IK hoef het niet
* tranquillizertje inwerptquote:
quote:
Welk gedoe?quote:Op donderdag 22 september 2005 23:49 schreef DonVincenzo het volgende:
Het lijkt mij wel leuk maar wat is dat voor gedoe over foto s shoppen?
ja?quote:Op donderdag 22 september 2005 23:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welk gedoe?Het k_man gedoe?
Ron, je LAAT het hoor![]()
Ter toelichting:quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:22 schreef Briggy het volgende:
Ik wil ook wel meeLokatie maakt me niet uit
![]()
kwil alleen niet gefotografeerd worden, kben cameraschuw
![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:03 schreef PdeHoog het volgende:
U zijt dus gewaarschuwdAls je je gezicht niet online wil zien, dan moet je niet meegaan
Waarom nietquote:Op vrijdag 23 september 2005 07:26 schreef Toeps het volgende:
Mag ik ook mee met mijn zielige powershotje?
Voor zover ik me kan herinneren zijn er nooit eisen gesteld aan de cameras die je mag gebruiken om jezelf fotograaf te noemen. Je bent dus net zo welkom als ieder ander met een camera. Alleen kun je niet verwachten dat je niet op een foto komt te staat op een fotomeet van een internetforum. Wat dat betreft moet ik helemaal meegaan met PdeHoogquote:Op vrijdag 23 september 2005 07:26 schreef Toeps het volgende:
Mag ik ook mee met mijn zielige powershotje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |