Ja die sokken zijn inderdaad wit jaquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:00 schreef DeTolk het volgende:
De laatste uit het vorige Topic:
Herta BSC
[afbeelding]
hwet kan wel zijn dat de tegenstander van HBSC in die wedstrijd blauwe sokken had..wat dus betekend dat HBSC witte sokken aan moest doenquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:39 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Ja die sokken zijn inderdaad wit ja
Wist trouwens niet dat RKC ook in een Brazilie shirt speelde?
Adidas,umbro,puma,kappa en diadora werken ook allemaal met zelfde shirtjes hoor..quote:
Quickquote:Op woensdag 21 september 2005 13:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Adidas,umbro,puma,kappa en diadora werken ook allemaal met zelfde shirtjes hoor..
tegenwoordig zijn er bijna geen unieke shirts meer
massaproductie
Die paarse is mooi.. Welke club?quote:Op woensdag 21 september 2005 15:35 schreef Lionheaad het volgende:
M'n schoonouders hebben deze meegenomen uit tsjechiė en oosterijk
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor drie tientjes wil ik hem zeker hebben, maar het shirt is enkel in XS te krijgen. Is dat normaal voor dit type shirt? Normaal gezien heb ik medium..quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:15 schreef DIGGER het volgende:
De link die hierboven staat
heb op het moment alleen geen ruimte meer op mijn host, dus wie wel?quote:Op maandag 26 september 2005 17:58 schreef the_legend_killer het volgende:
IK !
Nee jij wel.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:41 schreef Samcali het volgende:
Zijn er ook Fokkers die voetbalshirts in hun collectie hebben, die door de spelers zelf gedragen zijn?![]()
Ik zou graag een gedragen batigol-shirtje hebben...quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:41 schreef Samcali het volgende:
Zijn er ook Fokkers die voetbalshirts in hun collectie hebben, die door de spelers zelf gedragen zijn?![]()
1: een shirt van Michel Groenteman van FC Den Haagquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:41 schreef Samcali het volgende:
De shirts NAC zien er wel goed uit (en sparta was ook wel leuk vorig seizoen), maar die Vitesse dingen vind ik Quick-onwaardig. Sowieso vond ik Quick meer bij Sparta passen dan bij Vitesse als je kijkt naar welk imago ze willen hebben.quote:
Ik wel ja. Voornamelijk van VVV Venlo. Maar ook Overmars (Barcelona) Galasek, Pasanen (Ajax) Lucius, Ooijer (PSV, Champions League) Ruggeri (Argentinie) Senden (wedstrijd Roda JC-AC Milan) Chipperfield (FC Basel) en een aantal Fortuna Sittard en Borussia Monchengladbach shirts.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:46 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nee jij wel.
Ik zou er wel 1 willen hebben van Keane ofzo
Accent Sport: Keizersgracht 506quote:Op donderdag 29 september 2005 23:13 schreef Barnet_Bee het volgende:
Je had zo'n winkeltje in A'dam Accent Sport of zoiets. Daar hebben ze veel shirts en anders heb je volop mogelijkheden op internet.
Temmink in Utreg heeft ook wel een aardige verzamelingquote:Op donderdag 29 september 2005 23:03 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik zoek een shirt van Fiorentina.
Iemand een idee waar ik hem uit kan halen ?
Ik heb OV dus kan overal komen
Bedankt dan ga ik daar ook eens een kijkje nemen !quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:29 schreef Doc het volgende:
[..]
Temmink in Utreg heeft ook wel een aardige verzameling
Nopez.. is al 5 jaren geleden gesloten die winkel! Heb er destijds inderdaad nog wel een aantal italiaanse shirtjes gekocht! Jammer dat die weg isquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:48 schreef DIGGER het volgende:
In Enschede in de korte Haaskbergerstraat zat ook altijd een tent met Voetbalshirts, ook rust van Serie B & C, Secunda Division, Ligue 2, First & second division etc.
Waat alleen niet meer hoe die tent heet en of ie er nog steeds gevestigd is.
Ik had m'n Feyenoord-shirt uit Engeland binnen een weekquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:24 schreef Max-Westerman het volgende:
Wat is het altijd lang wachten op je shirts als je iets besteld bij http://www.247shop.nl/
2 weken geledne Juve shirt besteld
1 week geleden belde ze mij en vroegen ze wat ik nog 's besteld had
2 dagen later kreeg ik een brief waarin stond dat ik nog moest betalen, ik gebeld en ze zeiden dat het een fout was omdat ik 2 dagen ervoor had gebeld en dat iemand van hun per ongeluk nog een bestelling plaatsen
Gister gebeld waar me shirt bleef en ze zeiden dat het gister verstuurd zou worden maar heb niks binnne gekregen vandaag
2x eerder bij http://www.247shop.nl/ besteld en altijd langer dan 2 weken wachten
ik had een shirt besteld, en na anderhalve week had ik hem nog niet. dus ik ging even bellen en vragen hoe het zat met dat shirt. 'ja er was iets fout gegaan, er waren 2 dezelfde bestellingen binnen gekregen'. nou dat zou die mevrouw gelijk even oplossen. een week later had ik nog steeds niets binnen. dus ik belde weer op. 'waarom duurt het zo lang', vroeg ik. toen ging ze weer kijken, bleek dat mn creditcard niet geauthoriseerd (of iets dergelijks) kon worden. ik hoefde het shirt al niet meer, dus ik vroeg of ze gewoon heel die order weg kon halen. dat kon, en dat deed ze. maar ik vond het toch raar, dus heb ik gebeld met interpay, om te kijken of er iets was met mn creditcard, en nee niets aan de hand. dus ik dacht, nou het zal allemaal wel, het is toch afgelopen. krijg ik laatst een rekeningafschrift van mn bank thuis, is er dus toch geld van mn rekening gehaald voor dat shirt.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:24 schreef Max-Westerman het volgende:
Wat is het altijd lang wachten op je shirts als je iets besteld bij http://www.247shop.nl/
2 weken geledne Juve shirt besteld
1 week geleden belde ze mij en vroegen ze wat ik nog 's besteld had
2 dagen later kreeg ik een brief waarin stond dat ik nog moest betalen, ik gebeld en ze zeiden dat het een fout was omdat ik 2 dagen ervoor had gebeld en dat iemand van hun per ongeluk nog een bestelling plaatsen
Gister gebeld waar me shirt bleef en ze zeiden dat het gister verstuurd zou worden maar heb niks binnne gekregen vandaag
2x eerder bij http://www.247shop.nl/ besteld en altijd langer dan 2 weken wachten
In je reet hoop ik.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:58 schreef Bjoro het volgende:
[afbeelding]
deze had ik ooit, maar weet echt niet meer waar ik deze heb gelaten !
zodat jij hem eruit mag friemelen zekerquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:03 schreef DIGGER het volgende:
In je reet hoop ik.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:41 schreef Samcali het volgende:
Heb je die van Nistelooij online staan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Boa-Morte-Arsenal
Vieira-Arsenal
Ljungberg-Arsenal
Pavan-Venezia
Goossens-FCDB
Peelen-FCDB
Scholten-FCDB
Laisina-FCDB
van Nistelkutje-FCDB
Thaise shirts staan over het algemeen bekend als "fake". Op het eerste gezicht zien ze er echt uit, met merklogo's, badges en alles erop en eraan. Maar het is meestal goedkoop nagemaakt spul. Nadat ze een paar keer gewassen zijn blijft er niet veel van over.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:19 schreef Bjoro het volgende:
zag deze site.... weet neit of het wat is, maar lijkt me niet duur !
http://www.thaitoys.co.uk/index.html
was je ze toch nietquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:46 schreef Samcali het volgende:
Nadat ze een paar keer gewassen zijn blijft er niet veel van over.
Nee, SCH aanstampen juist.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:37 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zodat jij hem eruit mag friemelen zeker
nope,gewoon bij mij in het rekquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:39 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Heb je die van Nistelooij online staan?
ok, jammer.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
nope,gewoon bij mij in het rek
Damn die is nice!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:40 schreef Afunados het volgende:
[afbeelding]
Geen voetbalshirt, maar diit wordt mijn volgende aankoop![]()
Zal waarschijnlijk ook elders verkrijgbaar zijn, want het is officiele Lotto merchandise.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:21 schreef Roynaldinho het volgende:
[..]
Damn die is nice!Die wil ik ook.
Maar alleen maar via de violashop?
Willem II had een aantal jaar geleden zo'n shirt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:34 schreef assie het volgende:
Ik zoek eigenlijk al een tijdje een shirt met paars-groene verticale balken. Beetje zoals Barcelona heeft, maar dan in het paars met groen dus.
Kent iemand een club die in zulke shirts speelt???
Toen ik vanmorgen m'n schoenen aantrok dacht ik precies hetzelfde. Met Quick zou het een perfecte combinatie zijn. Weet iemand wanneer we van dat walgelijke Nike afkunnen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:29 schreef Bjoro het volgende:
lang niet verkeerd....jammer genoeg speelt nederland niet met Quick shirts !
Nike kennende zal het inderdaad weer bagger worden. vage stof, rare kleuren etc.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:51 schreef FrankyMcG het volgende:
Quick is retro ten top.
Nieuwe tenue's lijken me heel mooi, maar Nike zal het uiteraard wel weer weten te verkrachten!
In juni 2004 is meen ik het contract tot 2010 verlengd. Dit is in deel 11 nog aan de orde geweest.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:32 schreef pfaf het volgende:
[..]
Toen ik vanmorgen m'n schoenen aantrok dacht ik precies hetzelfde. Met Quick zou het een perfecte combinatie zijn. Weet iemand wanneer we van dat walgelijke Nike afkunnen?
Schoen opetenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:16 schreef Ciscus het volgende:
Dat naamt shirt (schrijffout, ben nog lang niet wakker) vraagt om de naam Van Bommel....
Maar echt, als Van Bommel niet meegaat naar Duitsland, dan koop ik eeen Oranje shirt met zijn naam.
Inderdaad. Als ik iets verschrikkelijk vind is het wel een WK waar 15 landen exact dezelfde Nike-shirts hebben en 15 precies dezelfde Adidas-tenues. Ja met wat andere kleurtjes her en der natuurlijk.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:48 schreef MaxPower het volgende:
Ik ben al lang blij als we geen standaardshirt krijgen die voor 20 andere landen ook gemaakt wordt, dus we wachten af. Maar dit klinkt in ieder geval goed.
Wanneer was het voor het laatst dat maar 1 of 2 teams dezelfde shirtsponsor hadden?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:52 schreef pfaf het volgende:
[..]
Inderdaad. Als ik iets verschrikkelijk vind is het wel een WK waar 15 landen exact dezelfde Nike-shirts hebben en 15 precies dezelfde Adidas-tenues. Ja met wat andere kleurtjes her en der natuurlijk.
Tja, nu hebben 1 of 2 shirtsponsors alle teams... en krijg je standaardmateriaal. Nike zit nog geen 10 jaar in het voetbal, dus zo lang is dat niet geleden.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:53 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Wanneer was het voor het laatst dat maar 1 of 2 teams dezelfde shirtsponsor hadden?
10 jaar nog maar?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:56 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Tja, nu hebben 1 of 2 shirtsponsors alle teams... en krijg je standaardmateriaal. Nike zit nog geen 10 jaar in het voetbal, dus zo lang is dat niet geleden.
Toen had Adidas toch die keepershirts met die blokjes. Viel me toen ook voor het eerst op dat al gestandaariseerd werd.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:21 schreef MaxPower het volgende:
[..]
11 om precies te zijn. WK '94 zijn ze begonnen.
Dat lgo blijft ook enorm plakken als je zweet, dat is wat minder fijn. Ik ben overigens echt fan van duitse shirts, ze hebben daar wat meer lef (of gewoon minder smaak natuurlijk). Ik vind die van Werden Bremen met oranje/groen echt geweldig. Die sokken zijn alleen minder. In Nederland vind ik geen enkel shirt echt interessant (naast de historische schoonheid).quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:31 schreef DeTolk het volgende:
mooi shirt van Wolfsburg, alleen grote logo is jammer
Mooi hoor,wit met zwarte lettertje. Wel een rare tekst, is dat een sponsor?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:11 schreef tong80 het volgende:
[afbeelding]
Zoiets wordt het uitshirt van Oranje. Erg mooi traditioneel.
Lijkt wel op de Besiktas shirt van vorig seizoen (2004-05)...quote:
Precies, m'n laatste aanschaf van een voetbalshirt is alweer jaren terug, maar volgens mij wil ik het uittenue van NL meteen hebben.quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:33 schreef Bjoro het volgende:
ben ik ook wel benieuwd naar inderdaad.
Zal wel ruim voor WK zijn zodat de merchandise er goed op in kan spelen !
mooi logoquote:Op donderdag 10 november 2005 14:07 schreef zjroentje het volgende:
Het shirt met Jever erop is idd beter.![]()
Deze net besteld: Oranje jaren '60
[afbeelding]
Om het meer retro te laten lijken?quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:47 schreef Erasmusch het volgende:
Waarom zit er zon nepschildje om dat lelijke knvb-logo?
Het Nederlands Elftal heeft zich nog nooit zo makkelijk gekwalificeerd voor een groot toernooi. On-Nederlands soepel werden onder andere grootmachten Tsjechiė, Roemeniė en Andorra aan de zegekar gebonden. Kwalificatie voor het WK in Duitsland was binnen afzienbare tijd een feit.quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:
http://www.talpa.tv/web/s(...)150/typeofpage=51230
Volgens onze vrienden bij NSE zouden bovenstaande shirts behoorlijk in de richting komen .... maar ja, dat is Talpa he
www.violashop.it, vanaf 25 nov. te koop, zal dus overal zo zijnquote:Op zondag 13 november 2005 11:36 schreef dndiek het volgende:
Waarom kan ik het thuisshirt van Fiorentina van dit seizoen nergens vindenLigt dat aan mij of is die inderdaad nergens te vinden
Het heeft dezelfde reden als de oranje shirts van het Nederlands elftal.quote:Op zondag 13 november 2005 13:09 schreef Cruoninga het volgende:
Waar komt het azzuri eigenlijk vandaan als de aloude kleur van het Italiaanse elftal? Het zit niet in de vlag immers.
Zagen er zo vet uit.. Maar Italie heeft altijd mooie tenues vind ikquote:Op zondag 13 november 2005 12:48 schreef brighton het volgende:
Die shirts van Italiė gisteren waren wel mooi
[afbeelding]
scroll eens 10 posts naar boven...quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:04 schreef Devano het volgende:
Nieuwe oranje shirts:
[afbeelding]
[afbeelding]
Die Italiė shirts zijn mooier, ja.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:24 schreef MaxPower het volgende:
[..]
scroll eens 10 posts naar boven...![]()
28 posts dan.quote:Op woensdag 16 november 2005 10:09 schreef Devano het volgende:
[..]
Die Italiė shirts zijn mooier, ja.
Vind het uitshirt wel op het Duitslandshirt lijkenquote:Op woensdag 16 november 2005 20:24 schreef superjoden het volgende:
iemand al een T&T shirt in zijn bezit, subsidesport biedt hem niet aan
ja idd... die thuisshirts vind ik dan wel weer apart, maar kan niet echt een site vinden die ze aanbiedtquote:Op woensdag 16 november 2005 22:03 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Vind het uitshirt wel op het Duitslandshirt lijken![]()
ff een mailtje sturen naar l.beenhakker@trinidadandtobaggo.comquote:Op donderdag 17 november 2005 08:47 schreef superjoden het volgende:
[..]
ja idd... die thuisshirts vind ik dan wel weer apart, maar kan niet echt een site vinden die ze aanbiedt![]()
Nogal ja, ontzettend lelijk vind ik ze zelfs.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik vond de Italiaanse shirts tegenvallen.
ik zie toch een heleboel verschillen hoorquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:38 schreef Dutch_Courage het volgende:
Allemaal hetzelfde, lekker origineel...
Die is wel netjes, ontloopt de eenheidsworst, maar had liever eens gezien dat ADIDAS zijn Originals collectie ging combineren met de huidige voetbalshirts. Zoals bij het shirt van Spanje enigzins is gedaan.quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:44 schreef sjimz het volgende:
als we toch op de adidas tour gaan..
Griekenland
[afbeelding]
Kan niet wachtenquote:
Dit vind ik dan wel een uiterst slechte manier om origineel te zijn. Van dat soort betekenisloze frutsels heb ik een voetbalshirt maar zelden mooier zien worden. Shirts zijn mooi in hun herkenbare eenvoud, vind ik. Aan de thuisshirts is maar weinig toe te voegen, die zijn traditioneel bepaald. Een goede kledingsponsor kenmerkt zich juist door daar een beetje vanaf te blijven.quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:11 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Die is wel netjes, ontloopt de eenheidsworst, maar had liever eens gezien dat ADIDAS zijn Originals collectie ging combineren met de huidige voetbalshirts. Zoals bij het shirt van Spanje enigzins is gedaan.
Vet shirt, keer wat anders..quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:44 schreef sjimz het volgende:
als we toch op de adidas tour gaan..
Griekenland
[afbeelding]
Que?quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:30 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Dit vind ik dan wel een uiterst slechte manier om origineel te zijn. Van dat soort betekenisloze frutsels heb ik een voetbalshirt maar zelden mooier zien worden. Shirts zijn mooi in hun herkenbare eenvoud, vind ik. Aan de thuisshirts is maar weinig toe te voegen, die zijn traditioneel bepaald. Een goede kledingsponsor kenmerkt zich juist door daar een beetje vanaf te blijven.
Uitingen van creativiteit kunnen vooral in het uitshirt, waar die van Nederland een heel goed voorbeeld van is. Daar moeten ze toch minstens een keer in spelen komende zomer.
\quote:Op donderdag 1 december 2005 12:31 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Que?Jij hebt niet helemaal door wat ik met adidas Originals bedoel of wel?
Oww zoquote:Op donderdag 1 december 2005 12:51 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
\
Misschien niet nee, je prees toch de originaliteit van het Griekse shirt? Met de rest van je post ben ik het overigens eens.
Eensch, moeten een keer lekker totaal wat anders zoals Griekenland.. Beetje afwissling is niet verkeerdquote:Op donderdag 1 december 2005 13:28 schreef pfaf het volgende:
Op zich wel aardige tenues van Spanje en Japan. Toch blijft het verschrikkelijk dat ze allemaal in essentie hetzelfde zijn...
ook alleen omdat fly emirates de ex sponsor van chelsea is...quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:12 schreef Asskicker14 het volgende:
*kuch* lijkt een beetje op het chelsea shirt.
Helemaal mee eens,leve de commerciequote:Op dinsdag 6 december 2005 19:34 schreef sjimz het volgende:
Ik vind het nieuwe logo van Arsenal zo lelijk.
Net zo'n wannabe NBA of NFL logo.
Het mist uitstraling en traditie
Eensch, ziet dr wel keurig uit.. Mocht NL hun loten moeten ze toch ff op zoek naar een uit-tenuequote:Op woensdag 7 december 2005 11:02 schreef DeTolk het volgende:
ivoorkust is wel netjes.
Ja, het thuisshirt wordt oranjequote:Op woensdag 7 december 2005 10:39 schreef Bjoro het volgende:
is er al iets bekend over het shirt van Nederland ?
Nu al dan? Ik dacht trouwens dat ze definitief waren overgestapt naar de oude paars-kleurige tenues?quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:18 schreef DutchGooner het volgende:
naar het schijnt het nieuwe shirt voor het volgende seizoen;
[afbeelding]
Scherp!quote:
Leuk.quote:Op woensdag 7 december 2005 04:18 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
En dit is het shirt waarmee Serviė & Montenegro waarschijnlijk op het WK te zien zal zijn.
[afbeelding]
En dit die van Oekraļne:
[afbeelding]
Erg netjes.
Ivoorkust als laatste dan:
[afbeelding]
Ja en het uitshirt wit met diagonale rood/wit/blauwe bies, maargoed... is er niks bekend wanneer die nu eens eindelijk gepresenteerd gaan worden? Thuisshirt wordt dus sowieso weer een look a like van Brazilie enzo.. (hoop wel op een mooie kleur oranje), maar ben toch wel stik benieuwd naar het uitshirt.quote:
Waarom? Hij hoeft geen eens op het WK te spelen als die wordt afgewezen voor een Nederlands paspoort en hij wil niet voor Ivoorkust spelen...quote:Op donderdag 8 december 2005 21:07 schreef Devano het volgende:
Salomon Kalou speelt in ieder geval sowiezo 'in het Oranje' op het WK.
Nope, alleen voor dit seizoen omdat dit seizoen het laatste seizoen in Highbury is.quote:Op donderdag 8 december 2005 19:49 schreef Devano het volgende:
[..]
Nu al dan? Ik dacht trouwens dat ze definitief waren overgestapt naar de oude paars-kleurige tenues?
Geweldig.....quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:56 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Helaas geen foto, maar toen ik in Oostenrijk op vakantie was, heb ik me het uitshirt van FC Wacker Tirol gekocht, wel leuk om te hebben, een shirt wat je niet vaak ziet
Ziet er goed uit.quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:18 schreef DutchGooner het volgende:
[afbeelding]
Tuurlijk niet. Eerste seizoen op Highbury in het paars, dus laatste ook.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ziet er goed uit.
AL had ik wel verwacht dat ze bij de kleur van nu zouden blijven...
Het shirt is erg in trek.quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:25 schreef Nashje het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Eerste seizoen op Highbury in het paars, dus laatste ook.
Of hij zit thuis op de bank.quote:Op donderdag 8 december 2005 21:07 schreef Devano het volgende:
Salomon Kalou speelt in ieder geval sowiezo 'in het Oranje' op het WK.
Arsenal speelt voor zover ik weet 2 seizoenen in het huidige shirt. Dus volgens mij fake.quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:18 schreef DutchGooner het volgende:
[afbeelding]
Volgens die eerste persberichten zouden ze het laatste EN het eerste in nieuwe stadion in Bordeaux rood spelen... (paars???)quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:25 schreef Nashje het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Eerste seizoen op Highbury in het paars, dus laatste ook.
Vroeg me net af of ze ondanks dat S. Kalou straks waarschijnlijk sowieso niet bij Ivoorkust speelt of B. Kalou dan wel als "B. Kalou" op zijn shirt gaat lopen..quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:39 schreef Cart_man het volgende:
Die van Ivoorkust ga ik kopen.
Met Kalou achterop.
Ze krijgen in ieder geval wel een nieuwe sponsorquote:Op zaterdag 10 december 2005 14:37 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Arsenal speelt voor zover ik weet 2 seizoenen in het huidige shirt. Dus volgens mij fake.
Zou ook kunnen, of juist niet. Dat het puur een traditie is om en van Highbury.quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:38 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Volgens die eerste persberichten zouden ze het laatste EN het eerste in nieuwe stadion in Bordeaux rood spelen... (paars???)
quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Beter veranderen ze de naam in FC Wanker Tirol... Wat een lelijk shirt zeg...
Leuk kerstcadeautjequote:Op zondag 18 december 2005 16:31 schreef haakaap het volgende:
Dat nieuwe Nederlands 11tal shirt zou toch rond de kerst komen?
Ze moeten wel opschieten nou!
Die komen rond februari, begreep ik.quote:Op zondag 18 december 2005 16:31 schreef haakaap het volgende:
Dat nieuwe Nederlands 11tal shirt zou toch rond de kerst komen?
Ze moeten wel opschieten nou!
Ik denk persoonlijk dat ze nep zijn.quote:Op woensdag 21 december 2005 02:44 schreef Hollandia2 het volgende:
bladiebladiebla
Ik, mocht hij er nog spelen, ben altijd een enorme kluivertfan geweestquote:Op woensdag 21 december 2005 02:48 schreef Hollandia2 het volgende:
ik vind de prijzen bij subsidesports overigens echt belachelijk..
Voorbeeldje: Special Offers, Newcastle home shirt + Kluivert 40 Euro...
Who the fuck zou er 40 euro willen neertellen voor een newcastle shirt met kluivert erop...
ja ik denk het ook idd, toch matig van de verkoper om dan alsnog te beweren dat ze echt zijn....quote:Op woensdag 21 december 2005 02:46 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat ze nep zijn.
ja als ie er nog zou spelen zou het een done deal voor mij zijn geweestquote:Op woensdag 21 december 2005 02:49 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Ik, mocht hij er nog spelen, ben altijd een enorme kluivertfan geweest![]()
Newcastle daarentegen vind ik daarentegen juist weer niet zo veel aan.
pas op, deze zijn echt supernep!quote:Op woensdag 21 december 2005 02:44 schreef Hollandia2 het volgende:
Nog maar een poging... Ben een complete leek als het gaat om voetbalshirts..
Maar volg de premier league altijd en voetbal zelf ook en wilde een shirt uit de PL aanschaffen. Nu kwam ik op ebay deze tegen...
[afbeelding]
advertentie: http://cgi.ebay.nl/KERST-(...)tem#ebayphotohosting
en ook deze bv.:
[afbeelding]
ad: http://cgi.ebay.nl/KERST-(...)tem#ebayphotohosting
maar dan niet van henry maar van berkamp uiteraard![]()
had de verkoper al een x een bericht gestuurd of de shirts wel echt zijn. Hierop werd beantwoord dat ze idd echt zijn....
Maar nu: Wat vinden jullie ervan..? De verkopers kunnen natuurlijk gewoon uit hun nek kletsen, in engeland worden de shirts voor ruim het dubbele verkocht... Hier trek ik eigenlijk al de conclusie uit
Zijn ze fake of echt...?
Het is nog niet eens '06, maargoed...quote:Uitshirt nieuwe seizoen zwart met rood, ook informatie over nieuw thuisshirt!
Het nieuwe jaar moet nog beginnen maar er is ook al informatie over het nieuwe seizoen en dan gaat het om het nieuwe, zowel uit als thuis, tenue voor dat seizoen. De informatie is eigenlijk nog strikt geheim en foto's konden door onze bron dan ook nog niet gemaakt worden omdat zelfs fototoestellen moesten worden ingeleverd toen er voor genodigden een presentatie gegeven werd. Wel kon onze bron ons vertellen wat de nieuwe kleuren zijn van het uittenue: Zwart met rood waarbij zwart de hoofdkleur is.
Wat betreft het nieuwe thuistenue voor het seizoen 2006-2007 was eigenlijk maar een ding opvallend; Komend seizoen keert de traditionele doorlopende rode baan over de schouders terug.
bron: http://www.ajaxf-side.nl
foto?quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:06 schreef zjroentje het volgende:
M'n Nederland jaren '60 shirt is eindelijk binnen.![]()
quote:
Tja.. ik heb via eBay zo'n shirt van Bergkamp gekocht voor een paar tientjes (incl verzendkosten) ... perfecte shirts... tot aan het logo identiek.... dus wat is dan nog nep..quote:Op woensdag 21 december 2005 02:50 schreef Hollandia2 het volgende:
[..]
ja ik denk het ook idd, toch matig van de verkoper om dan alsnog te beweren dat ze echt zijn....
Nou ja ik kijk wel of ik wat el cheapo tegenkom.. Ik heb weinig zin om 75 euro excl verzenden neer te leggen voor een bergkamp shirtje. (dat is mn stufi)
Hij is inderdaad erg mooi !quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:23 schreef Ludacriss het volgende:
LoL komt me oom binnen met de Hearts of Midlothian shirt die ik wilde hebben heeft ie de uitshirt gekochtOok erg mooi..... maar niet wat ik wilde.
[afbeelding]
Je woont in een kapatalistisch land of niet, toch?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:23 schreef Ludacriss het volgende:
LoL komt me oom binnen met de Hearts of Midlothian shirt die ik wilde hebben heeft ie de uitshirt gekochtOok erg mooi..... maar niet wat ik wilde.
[afbeelding]
Ik had er zelf voor betaald hoorquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:00 schreef DeRCT14 het volgende:
[..]
Je woont in een kapatalistisch land of niet, toch?
Die zijn idd best mooiquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Diadora heeft op dit moment gewoon de beste en de mooiste shirts
Zoals Legend Killer al zegt, coach en nike-store liggen beide in winkelstraat. Verder is er sportshop Relax!, op de markt. Vrij klein vanbuiten, maar ze hebben er redelijk wat shirts, ook minder bekende. Hij ligt op 20 meter ofzo van de McDonalds op de marktquote:Op zaterdag 7 januari 2006 10:44 schreef kevin33 het volgende:
Volgende week ga ik naar Maastricht, wie weet of daar een goede sportwinkel zit, waar ze spaanse en engelse shirts verkopen
Nicequote:Op woensdag 11 januari 2006 09:52 schreef DeTolk het volgende:
BELANGRIJK !!
Het uitshirt van het NL- elftal wat eerder in dit topic is gepost gaat het worden. Er staat een foto van Hedwiges Maduro in dit shirt in de VoetbalMagazine nr1 van dit jaar
!!!!!!!!
Ik doe jou er 1 cadeauquote:Op maandag 9 januari 2006 22:59 schreef RamirezBlanco het volgende:
ook fortuna shirts? daar geilt ie op
SCAN anyone???quote:Op woensdag 11 januari 2006 09:52 schreef DeTolk het volgende:
BELANGRIJK !!
Het uitshirt van het NL- elftal wat eerder in dit topic is gepost gaat het worden. Er staat een foto van Hedwiges Maduro in dit shirt in de VoetbalMagazine nr1 van dit jaar
!!!!!!!!
Mooi shirtje.quote:Op woensdag 11 januari 2006 09:56 schreef sr_firewire het volgende:
Vriend van me is voor stage in Argentinie geweest en heeft me het uitshirt van Boca Juniors meegebracht:
[afbeelding]
Nu maar hopen dat hij past, heb namelijk nog nooit Nike shirt gehad, en weet niet of die anders zijn dan vb shirts van Puma, Diadora en Masita.....
ow sorry, Wis ik nietquote:Op woensdag 11 januari 2006 18:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die afbeelding is al zo oud. Stond in de voetbal magazine of VI van vorig jaar zomer
www.subsidesports.co.uk daarquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:06 schreef sr_firewire het volgende:
Waar kan je ergens dat shirt van Senegal van Puma bestellen ??
Op zich wel..maar als je kijkt naar de thuisshirts van Tsjechie en het rode shirt van Oosternrijk of Bulgarije..dan zie ik daar weer niet zoveel verschillen in..quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:12 schreef Barnet_Bee het volgende:
Origineel die Puma-shirts.
met een afbeelding van de indiaan op het shirt jaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:24 schreef Urquhart het volgende:
Ik vind die afbeeldingen juist wel meer allure geven, hadden wij maar Puma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |