Ja die sokken zijn inderdaad wit jaquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:00 schreef DeTolk het volgende:
De laatste uit het vorige Topic:
Herta BSC
[afbeelding]
hwet kan wel zijn dat de tegenstander van HBSC in die wedstrijd blauwe sokken had..wat dus betekend dat HBSC witte sokken aan moest doenquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:39 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Ja die sokken zijn inderdaad wit ja
Wist trouwens niet dat RKC ook in een Brazilie shirt speelde?
Adidas,umbro,puma,kappa en diadora werken ook allemaal met zelfde shirtjes hoor..quote:
Quickquote:Op woensdag 21 september 2005 13:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Adidas,umbro,puma,kappa en diadora werken ook allemaal met zelfde shirtjes hoor..
tegenwoordig zijn er bijna geen unieke shirts meer
massaproductie
Die paarse is mooi.. Welke club?quote:Op woensdag 21 september 2005 15:35 schreef Lionheaad het volgende:
M'n schoonouders hebben deze meegenomen uit tsjechië en oosterijk
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor drie tientjes wil ik hem zeker hebben, maar het shirt is enkel in XS te krijgen. Is dat normaal voor dit type shirt? Normaal gezien heb ik medium..quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:15 schreef DIGGER het volgende:
De link die hierboven staat
heb op het moment alleen geen ruimte meer op mijn host, dus wie wel?quote:Op maandag 26 september 2005 17:58 schreef the_legend_killer het volgende:
IK !
Nee jij wel.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:41 schreef Samcali het volgende:
Zijn er ook Fokkers die voetbalshirts in hun collectie hebben, die door de spelers zelf gedragen zijn?![]()
Ik zou graag een gedragen batigol-shirtje hebben...quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:41 schreef Samcali het volgende:
Zijn er ook Fokkers die voetbalshirts in hun collectie hebben, die door de spelers zelf gedragen zijn?![]()
1: een shirt van Michel Groenteman van FC Den Haagquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:41 schreef Samcali het volgende:
De shirts NAC zien er wel goed uit (en sparta was ook wel leuk vorig seizoen), maar die Vitesse dingen vind ik Quick-onwaardig. Sowieso vond ik Quick meer bij Sparta passen dan bij Vitesse als je kijkt naar welk imago ze willen hebben.quote:
Ik wel ja. Voornamelijk van VVV Venlo. Maar ook Overmars (Barcelona) Galasek, Pasanen (Ajax) Lucius, Ooijer (PSV, Champions League) Ruggeri (Argentinie) Senden (wedstrijd Roda JC-AC Milan) Chipperfield (FC Basel) en een aantal Fortuna Sittard en Borussia Monchengladbach shirts.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:46 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nee jij wel.
Ik zou er wel 1 willen hebben van Keane ofzo
Accent Sport: Keizersgracht 506quote:Op donderdag 29 september 2005 23:13 schreef Barnet_Bee het volgende:
Je had zo'n winkeltje in A'dam Accent Sport of zoiets. Daar hebben ze veel shirts en anders heb je volop mogelijkheden op internet.
Temmink in Utreg heeft ook wel een aardige verzamelingquote:Op donderdag 29 september 2005 23:03 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik zoek een shirt van Fiorentina.
Iemand een idee waar ik hem uit kan halen ?
Ik heb OV dus kan overal komen
Bedankt dan ga ik daar ook eens een kijkje nemen !quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:29 schreef Doc het volgende:
[..]
Temmink in Utreg heeft ook wel een aardige verzameling
Nopez.. is al 5 jaren geleden gesloten die winkel! Heb er destijds inderdaad nog wel een aantal italiaanse shirtjes gekocht! Jammer dat die weg isquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:48 schreef DIGGER het volgende:
In Enschede in de korte Haaskbergerstraat zat ook altijd een tent met Voetbalshirts, ook rust van Serie B & C, Secunda Division, Ligue 2, First & second division etc.
Waat alleen niet meer hoe die tent heet en of ie er nog steeds gevestigd is.
Ik had m'n Feyenoord-shirt uit Engeland binnen een weekquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:24 schreef Max-Westerman het volgende:
Wat is het altijd lang wachten op je shirts als je iets besteld bij http://www.247shop.nl/
2 weken geledne Juve shirt besteld
1 week geleden belde ze mij en vroegen ze wat ik nog 's besteld had
2 dagen later kreeg ik een brief waarin stond dat ik nog moest betalen, ik gebeld en ze zeiden dat het een fout was omdat ik 2 dagen ervoor had gebeld en dat iemand van hun per ongeluk nog een bestelling plaatsen
Gister gebeld waar me shirt bleef en ze zeiden dat het gister verstuurd zou worden maar heb niks binnne gekregen vandaag
2x eerder bij http://www.247shop.nl/ besteld en altijd langer dan 2 weken wachten
ik had een shirt besteld, en na anderhalve week had ik hem nog niet. dus ik ging even bellen en vragen hoe het zat met dat shirt. 'ja er was iets fout gegaan, er waren 2 dezelfde bestellingen binnen gekregen'. nou dat zou die mevrouw gelijk even oplossen. een week later had ik nog steeds niets binnen. dus ik belde weer op. 'waarom duurt het zo lang', vroeg ik. toen ging ze weer kijken, bleek dat mn creditcard niet geauthoriseerd (of iets dergelijks) kon worden. ik hoefde het shirt al niet meer, dus ik vroeg of ze gewoon heel die order weg kon halen. dat kon, en dat deed ze. maar ik vond het toch raar, dus heb ik gebeld met interpay, om te kijken of er iets was met mn creditcard, en nee niets aan de hand. dus ik dacht, nou het zal allemaal wel, het is toch afgelopen. krijg ik laatst een rekeningafschrift van mn bank thuis, is er dus toch geld van mn rekening gehaald voor dat shirt.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:24 schreef Max-Westerman het volgende:
Wat is het altijd lang wachten op je shirts als je iets besteld bij http://www.247shop.nl/
2 weken geledne Juve shirt besteld
1 week geleden belde ze mij en vroegen ze wat ik nog 's besteld had
2 dagen later kreeg ik een brief waarin stond dat ik nog moest betalen, ik gebeld en ze zeiden dat het een fout was omdat ik 2 dagen ervoor had gebeld en dat iemand van hun per ongeluk nog een bestelling plaatsen
Gister gebeld waar me shirt bleef en ze zeiden dat het gister verstuurd zou worden maar heb niks binnne gekregen vandaag
2x eerder bij http://www.247shop.nl/ besteld en altijd langer dan 2 weken wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |