Nicequote:Op woensdag 11 januari 2006 09:52 schreef DeTolk het volgende:
BELANGRIJK !!
Het uitshirt van het NL- elftal wat eerder in dit topic is gepost gaat het worden. Er staat een foto van Hedwiges Maduro in dit shirt in de VoetbalMagazine nr1 van dit jaar
!!!!!!!!
Ik doe jou er 1 cadeauquote:Op maandag 9 januari 2006 22:59 schreef RamirezBlanco het volgende:
ook fortuna shirts? daar geilt ie op
SCAN anyone???quote:Op woensdag 11 januari 2006 09:52 schreef DeTolk het volgende:
BELANGRIJK !!
Het uitshirt van het NL- elftal wat eerder in dit topic is gepost gaat het worden. Er staat een foto van Hedwiges Maduro in dit shirt in de VoetbalMagazine nr1 van dit jaar
!!!!!!!!
Mooi shirtje.quote:Op woensdag 11 januari 2006 09:56 schreef sr_firewire het volgende:
Vriend van me is voor stage in Argentinie geweest en heeft me het uitshirt van Boca Juniors meegebracht:
[afbeelding]
Nu maar hopen dat hij past, heb namelijk nog nooit Nike shirt gehad, en weet niet of die anders zijn dan vb shirts van Puma, Diadora en Masita.....
ow sorry, Wis ik nietquote:Op woensdag 11 januari 2006 18:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die afbeelding is al zo oud. Stond in de voetbal magazine of VI van vorig jaar zomer
www.subsidesports.co.uk daarquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:06 schreef sr_firewire het volgende:
Waar kan je ergens dat shirt van Senegal van Puma bestellen ??
Op zich wel..maar als je kijkt naar de thuisshirts van Tsjechie en het rode shirt van Oosternrijk of Bulgarije..dan zie ik daar weer niet zoveel verschillen in..quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:12 schreef Barnet_Bee het volgende:
Origineel die Puma-shirts.
met een afbeelding van de indiaan op het shirt jaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:24 schreef Urquhart het volgende:
Ik vind die afbeeldingen juist wel meer allure geven, hadden wij maar Puma
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |