In je reet hoop ik.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:58 schreef Bjoro het volgende:
[afbeelding]
deze had ik ooit, maar weet echt niet meer waar ik deze heb gelaten !
zodat jij hem eruit mag friemelen zekerquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:03 schreef DIGGER het volgende:
In je reet hoop ik.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:41 schreef Samcali het volgende:
Zijn er ook Fokkers die voetbalshirts in hun collectie hebben, die door de spelers zelf gedragen zijn?![]()
Heb je die van Nistelooij online staan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Boa-Morte-Arsenal
Vieira-Arsenal
Ljungberg-Arsenal
Pavan-Venezia
Goossens-FCDB
Peelen-FCDB
Scholten-FCDB
Laisina-FCDB
van Nistelkutje-FCDB
Thaise shirts staan over het algemeen bekend als "fake". Op het eerste gezicht zien ze er echt uit, met merklogo's, badges en alles erop en eraan. Maar het is meestal goedkoop nagemaakt spul. Nadat ze een paar keer gewassen zijn blijft er niet veel van over.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:19 schreef Bjoro het volgende:
zag deze site.... weet neit of het wat is, maar lijkt me niet duur !
http://www.thaitoys.co.uk/index.html
was je ze toch nietquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:46 schreef Samcali het volgende:
Nadat ze een paar keer gewassen zijn blijft er niet veel van over.
Nee, SCH aanstampen juist.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:37 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zodat jij hem eruit mag friemelen zeker
nope,gewoon bij mij in het rekquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:39 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Heb je die van Nistelooij online staan?
ok, jammer.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
nope,gewoon bij mij in het rek
Damn die is nice!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:40 schreef Afunados het volgende:
[afbeelding]
Geen voetbalshirt, maar diit wordt mijn volgende aankoop![]()
Zal waarschijnlijk ook elders verkrijgbaar zijn, want het is officiele Lotto merchandise.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:21 schreef Roynaldinho het volgende:
[..]
Damn die is nice!Die wil ik ook.
Maar alleen maar via de violashop?
Willem II had een aantal jaar geleden zo'n shirt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:34 schreef assie het volgende:
Ik zoek eigenlijk al een tijdje een shirt met paars-groene verticale balken. Beetje zoals Barcelona heeft, maar dan in het paars met groen dus.
Kent iemand een club die in zulke shirts speelt???
Toen ik vanmorgen m'n schoenen aantrok dacht ik precies hetzelfde. Met Quick zou het een perfecte combinatie zijn. Weet iemand wanneer we van dat walgelijke Nike afkunnen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:29 schreef Bjoro het volgende:
lang niet verkeerd....jammer genoeg speelt nederland niet met Quick shirts !
Nike kennende zal het inderdaad weer bagger worden. vage stof, rare kleuren etc.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:51 schreef FrankyMcG het volgende:
Quick is retro ten top.
Nieuwe tenue's lijken me heel mooi, maar Nike zal het uiteraard wel weer weten te verkrachten!
In juni 2004 is meen ik het contract tot 2010 verlengd. Dit is in deel 11 nog aan de orde geweest.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:32 schreef pfaf het volgende:
[..]
Toen ik vanmorgen m'n schoenen aantrok dacht ik precies hetzelfde. Met Quick zou het een perfecte combinatie zijn. Weet iemand wanneer we van dat walgelijke Nike afkunnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |