Leuk kerstcadeautjequote:Op zondag 18 december 2005 16:31 schreef haakaap het volgende:
Dat nieuwe Nederlands 11tal shirt zou toch rond de kerst komen?
Ze moeten wel opschieten nou!
Die komen rond februari, begreep ik.quote:Op zondag 18 december 2005 16:31 schreef haakaap het volgende:
Dat nieuwe Nederlands 11tal shirt zou toch rond de kerst komen?
Ze moeten wel opschieten nou!
Ik denk persoonlijk dat ze nep zijn.quote:Op woensdag 21 december 2005 02:44 schreef Hollandia2 het volgende:
bladiebladiebla
Ik, mocht hij er nog spelen, ben altijd een enorme kluivertfan geweestquote:Op woensdag 21 december 2005 02:48 schreef Hollandia2 het volgende:
ik vind de prijzen bij subsidesports overigens echt belachelijk..
Voorbeeldje: Special Offers, Newcastle home shirt + Kluivert 40 Euro...
Who the fuck zou er 40 euro willen neertellen voor een newcastle shirt met kluivert erop...
ja ik denk het ook idd, toch matig van de verkoper om dan alsnog te beweren dat ze echt zijn....quote:Op woensdag 21 december 2005 02:46 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat ze nep zijn.
ja als ie er nog zou spelen zou het een done deal voor mij zijn geweestquote:Op woensdag 21 december 2005 02:49 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Ik, mocht hij er nog spelen, ben altijd een enorme kluivertfan geweest![]()
Newcastle daarentegen vind ik daarentegen juist weer niet zo veel aan.
pas op, deze zijn echt supernep!quote:Op woensdag 21 december 2005 02:44 schreef Hollandia2 het volgende:
Nog maar een poging... Ben een complete leek als het gaat om voetbalshirts..
Maar volg de premier league altijd en voetbal zelf ook en wilde een shirt uit de PL aanschaffen. Nu kwam ik op ebay deze tegen...
[afbeelding]
advertentie: http://cgi.ebay.nl/KERST-(...)tem#ebayphotohosting
en ook deze bv.:
[afbeelding]
ad: http://cgi.ebay.nl/KERST-(...)tem#ebayphotohosting
maar dan niet van henry maar van berkamp uiteraard![]()
had de verkoper al een x een bericht gestuurd of de shirts wel echt zijn. Hierop werd beantwoord dat ze idd echt zijn....
Maar nu: Wat vinden jullie ervan..? De verkopers kunnen natuurlijk gewoon uit hun nek kletsen, in engeland worden de shirts voor ruim het dubbele verkocht... Hier trek ik eigenlijk al de conclusie uit
Zijn ze fake of echt...?
Het is nog niet eens '06, maargoed...quote:Uitshirt nieuwe seizoen zwart met rood, ook informatie over nieuw thuisshirt!
Het nieuwe jaar moet nog beginnen maar er is ook al informatie over het nieuwe seizoen en dan gaat het om het nieuwe, zowel uit als thuis, tenue voor dat seizoen. De informatie is eigenlijk nog strikt geheim en foto's konden door onze bron dan ook nog niet gemaakt worden omdat zelfs fototoestellen moesten worden ingeleverd toen er voor genodigden een presentatie gegeven werd. Wel kon onze bron ons vertellen wat de nieuwe kleuren zijn van het uittenue: Zwart met rood waarbij zwart de hoofdkleur is.
Wat betreft het nieuwe thuistenue voor het seizoen 2006-2007 was eigenlijk maar een ding opvallend; Komend seizoen keert de traditionele doorlopende rode baan over de schouders terug.
bron: http://www.ajaxf-side.nl
foto?quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:06 schreef zjroentje het volgende:
M'n Nederland jaren '60 shirt is eindelijk binnen.![]()
quote:
Tja.. ik heb via eBay zo'n shirt van Bergkamp gekocht voor een paar tientjes (incl verzendkosten) ... perfecte shirts... tot aan het logo identiek.... dus wat is dan nog nep..quote:Op woensdag 21 december 2005 02:50 schreef Hollandia2 het volgende:
[..]
ja ik denk het ook idd, toch matig van de verkoper om dan alsnog te beweren dat ze echt zijn....
Nou ja ik kijk wel of ik wat el cheapo tegenkom.. Ik heb weinig zin om 75 euro excl verzenden neer te leggen voor een bergkamp shirtje. (dat is mn stufi)
Hij is inderdaad erg mooi !quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:23 schreef Ludacriss het volgende:
LoL komt me oom binnen met de Hearts of Midlothian shirt die ik wilde hebben heeft ie de uitshirt gekochtOok erg mooi..... maar niet wat ik wilde.
[afbeelding]
Je woont in een kapatalistisch land of niet, toch?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:23 schreef Ludacriss het volgende:
LoL komt me oom binnen met de Hearts of Midlothian shirt die ik wilde hebben heeft ie de uitshirt gekochtOok erg mooi..... maar niet wat ik wilde.
[afbeelding]
Ik had er zelf voor betaald hoorquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:00 schreef DeRCT14 het volgende:
[..]
Je woont in een kapatalistisch land of niet, toch?
Die zijn idd best mooiquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Diadora heeft op dit moment gewoon de beste en de mooiste shirts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |