www.violashop.it, vanaf 25 nov. te koop, zal dus overal zo zijnquote:Op zondag 13 november 2005 11:36 schreef dndiek het volgende:
Waarom kan ik het thuisshirt van Fiorentina van dit seizoen nergens vindenLigt dat aan mij of is die inderdaad nergens te vinden
Het heeft dezelfde reden als de oranje shirts van het Nederlands elftal.quote:Op zondag 13 november 2005 13:09 schreef Cruoninga het volgende:
Waar komt het azzuri eigenlijk vandaan als de aloude kleur van het Italiaanse elftal? Het zit niet in de vlag immers.
Zagen er zo vet uit.. Maar Italie heeft altijd mooie tenues vind ikquote:Op zondag 13 november 2005 12:48 schreef brighton het volgende:
Die shirts van Italië gisteren waren wel mooi
[afbeelding]
scroll eens 10 posts naar boven...quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:04 schreef Devano het volgende:
Nieuwe oranje shirts:
[afbeelding]
[afbeelding]
Die Italië shirts zijn mooier, ja.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:24 schreef MaxPower het volgende:
[..]
scroll eens 10 posts naar boven...![]()
28 posts dan.quote:Op woensdag 16 november 2005 10:09 schreef Devano het volgende:
[..]
Die Italië shirts zijn mooier, ja.
Vind het uitshirt wel op het Duitslandshirt lijkenquote:Op woensdag 16 november 2005 20:24 schreef superjoden het volgende:
iemand al een T&T shirt in zijn bezit, subsidesport biedt hem niet aan
ja idd... die thuisshirts vind ik dan wel weer apart, maar kan niet echt een site vinden die ze aanbiedtquote:Op woensdag 16 november 2005 22:03 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Vind het uitshirt wel op het Duitslandshirt lijken![]()
ff een mailtje sturen naar l.beenhakker@trinidadandtobaggo.comquote:Op donderdag 17 november 2005 08:47 schreef superjoden het volgende:
[..]
ja idd... die thuisshirts vind ik dan wel weer apart, maar kan niet echt een site vinden die ze aanbiedt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |