okidoquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:20 schreef Koningin het volgende:
Ik had er ook al eentje geopend.
Ongeveer dezelfde openingspost
Laat deze dan maar doorgaan!!
Ik wilde er net eentje openen maar goed dat ik ff * checkte *quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:20 schreef Koningin het volgende:
Ik had er ook al eentje geopend.
Ongeveer dezelfde openingspost
Laat deze dan maar doorgaan!!
Esprit valt heel klein vind ik...quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:32 schreef r0bert het volgende:
Ik heb afgelopen vrijdag een aantal dingen besteld in de online shop (sale), gelukkig hadden ze nog een aantal jeans in mijn maat, maar voor de rest ben je echt in het nadeel als je maatje M hebt enzo
![]()
Ik ben benieuwd, heb altijd maat M, zodra het binnen is laat ik het wel even wetenquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:56 schreef MugenPower het volgende:
[..]
Esprit valt heel klein vind ik...
Ik vind van niet behalve EDC van Esprit dat valt wél heel klein.quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:56 schreef MugenPower het volgende:
[..]
Esprit valt heel klein vind ik...
<MP>
Dan ben ik waarschijnlijk heel breed, of zijn jullie heel smalquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:01 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik vind van niet behalve EDC van Esprit dat valt wél heel klein.
Ik heb maat 38 en M zit altijd ruim genoeg soms past zelfs een S me nog, maar bij EDC noet ik vaak L of zelfs XL hebben.![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:22 schreef Chielus het volgende:![]()
Hij is echt bijna hetzelfde....
Ik heb de OP maar even een beetje gecombineerd.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:24 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Wat heb je besteld?
Oe dat zou ook niet goed voor mij zijn haha. Ik vind het al erg dat er hier twee in de stad zijnquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:32 schreef MaLo het volgende:
Tis verschrikkelijk, het bedrijf waar ik momenteel mijn afstudeerstage vervul zit op 4 minuten lopen van een Espritwinkel![]()
Waar denken jullie dat ik een deel van mijn pauze doorbreng
Ik heb de spijekrbroeken van de edc-variant, bijvoorbeeld die met die lage zakken, en ik heb vaak de maat die ik normaal ook heb. Ik heb normaliter maat 36/38 en van de spijkerbroeken van edc esprit dus 36/33quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:08 schreef nikkie het volgende:
Ik heb er 2 spijkerbroeken maat 42 besteld
maar ik zal er niet teveel hoop op hebben dat ze passen.
Vallen ze meest kleiner uit?
bv g-star low hip heb ik maatje 34, maar die zitten iets te ruim.
Huh, eerst 36/38 en dan 36/33quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:27 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik heb de spijekrbroeken van de edc-variant, bijvoorbeeld die met die lage zakken, en ik heb vaak de maat die ik normaal ook heb. Ik heb normaliter maat 36/38 en van de spijkerbroeken van edc esprit dus 36/33
Ow sorry, dat staat er domquote:Op woensdag 21 september 2005 22:22 schreef MugenPower het volgende:
[..]
Huh, eerst 36/38 en dan 36/33![]()
<MP>
idd, wel een gave tas.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:45 schreef Koningin het volgende:
Ik vind deze tas zo leuk, maar op internet is ie alleen in het bruin.
In de winkel heb ik hem in het olijf gezien, maar daar kom ik de komende tijd niet meer........wachten dus.
[afbeelding]
Fijn voor je doe ik ff meequote:Op donderdag 22 september 2005 15:51 schreef Chielus het volgende:
[..]
idd, wel een gave tas.
Ik heb mn pakketje binnen,![]()
Wat een supersnelle service. En het staat ook nog eens perfect. Wordt er helemaal blij van.
Wou ik ook bestellen... Is vooral met deze dagen heel relaxt als het `s avonds wat kouder wordt!quote:Op donderdag 22 september 2005 23:29 schreef Markoe het volgende:
[afbeelding]
Die vink wel mooi, denk dat ik die binnekort ga bestellen, ook nog in de aanbieding
Ja, of gewoon aan naar schoolquote:Op donderdag 22 september 2005 23:37 schreef MugenPower het volgende:
[..]
Wou ik ook bestellen... Is vooral met deze dagen heel relaxt als het `s avonds wat kouder wordt!
<MP>
Wacht even met betalen. Zodra ze je spullen retour hebt ontvangen krijg je daar een (Duitse, onduidelijke) mail over met je nieuwe totaalbedrag.quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:50 schreef r0bert het volgende:
Nu ga ik dus een aantal dingen retour sturen, maar er staat de je de rekening zonder korting moet betalenIk mag toch de bedragen van de geretourneerde artikelen eraf trekken?
Ah top! Thanksquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:10 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
Wacht even met betalen. Zodra ze je spullen retour hebt ontvangen krijg je daar een (Duitse, onduidelijke) mail over met je nieuwe totaalbedrag.
Leuke spullenquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:50 schreef r0bert het volgende:
Mijn bestelling stond gister voor de deurAlles netjes ingepakt en opgevouwen!
Dat mag want ik heb 't óók gedaan.quote:Nu ga ik dus een aantal dingen retour sturen, maar er staat de je de rekening zonder korting moet betalenIk mag toch de bedragen van de geretourneerde artikelen eraf trekken?
En deedeetee's wil is wetquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:08 schreef deedeetee het volgende:
Dat mag want ik heb 't óók gedaan.
quote:
Dat wordt moeilijk want er zoveel leuke spullen op.quote:Ik heb mijn stagevergoeding binnen. Wat zal ik eens gaan
kopen
![]()
Gratis verzenden en retouneren is idd heel makkelijk... Ideaal!quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:13 schreef XiChico het volgende:
Ik vind het assortiment voor mannen niet zo heel groot eigenlijk .. ik ben er nog niet uitgekocht, maar de longsleeves zijn veel van hetzelfde en vesten e.d. ook. Maar Esprit was toch ook eerst meer een vrouwenmerk dacht ik?
Service van Esprit is idd heel goed, gratis verzenden, makkelijk retouneren (Hoewel ik nog nooit iets geretouneerd heb) e.d.
Deze jas vind ik trouwens heel erg mooi. Ik wilde dat toch nog even kwijt.quote:
Excuus mijn bericht was onduidelijk. De site geeft aan dat ik alleen met cc kan betalenquote:Op maandag 26 september 2005 20:29 schreef XiChico het volgende:
Je kunt gewoon per rekening betalen, nadat je de kleding in huis hebt dus. 14 dagen nadat de kleding binnen is moet het dan op hun rekening staan (daarna herinnering 1, dan 2 en dan word het wat duurder)
En als je voor wat minder euro's besteld? Grote kans dat voor de eerste bestelling een maximum geld ofzo? Mijn eerste bestelling was 187 euroquote:Op maandag 26 september 2005 20:54 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Excuus mijn bericht was onduidelijk. De site geeft aan dat ik alleen met cc kan betalen
Ik denk ook dat dát 't probleem is, bestel gewoon wat minder desnoods op de naam van je ouders.quote:Op maandag 26 september 2005 21:05 schreef r0bert het volgende:
[..]
En als je voor wat minder euro's besteld? Grote kans dat voor de eerste bestelling een maximum geld ofzo? Mijn eerste bestelling was 187 euro![]()
Ja het is gelukt! Nu voor 230 besteld en dat ging prima. Nu krijg ik vanzelf bericht ofzo?quote:Op maandag 26 september 2005 21:08 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik denk ook dat dát 't probleem is, bestel gewoon wat minder desnoods op de naam van je ouders.![]()
Voor het geval dat je door het plaatsen van je bestelling nu gewoon al als * CC * betaler geregistreerd staat bij Esprit.
Nou we'll see! Dit is het geworden trouwens:quote:Op maandag 26 september 2005 21:26 schreef deedeetee het volgende:
Voor ze 't opsturen hoor je een mailtje te krijgen maar 't komt óók voor dat het pakje al onderweg is/aankomt voor 't mailtje je bereikt.![]()
Volgens mij kan je maximaal voor 250 euro bestellen als je op rekening betaald... Daarboven kan het alleen met een credit card. Maarûh, als je voor 400 euro wilt bestellen doe je het toch gewoon in twee keer, verzendkosten e.d. zijn er nietquote:Op maandag 26 september 2005 21:19 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Ja het is gelukt! Nu voor 230 besteld en dat ging prima. Nu krijg ik vanzelf bericht ofzo?
Thx deedeetee & rObert!![]()
Ja ik wacht nog even tot ik deze dingen binnen heb. Bevalt het doen we gewoon weer een bestelling. Ik heb meteen even een mailtje gestuurd naar Esprit, weten we meteen hoe het precies zit.quote:Op maandag 26 september 2005 23:01 schreef MugenPower het volgende:
[..]
Volgens mij kan je maximaal voor 250 euro bestellen als je op rekening betaald... Daarboven kan het alleen met een credit card. Maarûh, als je voor 400 euro wilt bestellen doe je het toch gewoon in twee keer, verzendkosten e.d. zijn er niet![]()
![]()
<MP>
Als je net zolang als mij moet wachten voordat je mail terug krijgt, kan je lang wachtenquote:Op maandag 26 september 2005 23:08 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Ja ik wacht nog even tot ik deze dingen binnen heb. Bevalt het doen we gewoon weer een bestelling. Ik heb meteen even een mailtje gestuurd naar Esprit, weten we meteen hoe het precies zit.
Ik heb inmiddels een bevestiging binnen via email. Nu is het wachten op mail nummero 2quote:Op maandag 26 september 2005 23:19 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Als je net zolang als mij moet wachten voordat je mail terug krijgt, kan je lang wachten![]()
Nikkie, welke broeken had je besteld??quote:Op maandag 26 september 2005 21:54 schreef nikkie het volgende:
De jeans vallen gelukkig wel groter uit dan verwacht dus ze passen !
Moet zeggen dat de ene net iets mooier/strakker (volgens mij zijn het dezefde type broeken, raar he) valt dus die hou ik)
Dat had ik van de zomer met een tas, ik wilde een groene en hij stond er alleen nog in 't roze op en toen ik besloot dan maar de roze te nemen was die óók wegquote:Op dinsdag 27 september 2005 08:41 schreef Koningin het volgende:
Mijn tas is nu helemaal van de site verdwenenEn ik wil hem perse in het groen!
OK, danke.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:08 schreef nikkie het volgende:
model play
de duurdere van 89,95 viel iets groter
Van g-star broeken heb ik maat 34 en deze waren maat 42
Nicequote:Op maandag 26 september 2005 21:30 schreef amokjeeh het volgende:
Nou we'll see! Dit is het geworden trouwens:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Als ze nu wel lang genoeg zijn zal het wel mee vallen. Het shirt niet in de droger doen en als het nat uit de was komt de mouwen voorzichtig in de lengte oprekken.quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:57 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb vandaag m'n shirt binnengekregen, echt snel! Alleen ben ik aan het twijfelen met de mouwen, of die niet te kort worden als die 1x gewassen isWant de lengte van het shirt is goed, alleen ben ik bang voor de mouwen.
Mie mie!!quote:Op woensdag 28 september 2005 13:38 schreef Harmen1984 het volgende:
Zijn er hier Esprit-fans die (net als ik) lang en smal gebouwd zijn? Hoe bevalt de kleding over het algemeen? Ik twijfel namelijk nog over het bestellen..
Alvast bedankt!![]()
Das het mooie van Esprit, je kunt het gratis terugzenden als het niet past. Dus probeer eens een x uit. Ik heb laatst een Shirt besteld en die valt redelijk strak (wat ik btw oook wilde) en ik heb een normaal postuur. Maar dat kan ook aan het type shirt liggen.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:38 schreef Harmen1984 het volgende:
Zijn er hier Esprit-fans die (net als ik) lang en smal gebouwd zijn? Hoe bevalt de kleding over het algemeen? Ik twijfel namelijk nog over het bestellen..
Alvast bedankt!![]()
Rekening houden, retourformulier afscheuren en bij je pakketje stoppen. Ik heb die stickers zo geplakt dat je op het originele verzendetiket alleen nog 't retouradres ziet. Of je plakt de sticker er helemaal overheen en schrijft het retouradres er zelf op. Het maakt niet zoveel uit enzoquote:Op woensdag 28 september 2005 15:22 schreef Maikuuul het volgende:
Ik wil dus een shirt terug sturen, maar moet ik nu dat hele blad mee terug sturen of moet ik de rekening zelf houden? En die sticker op dat blad, waar moet ik die plakken? of juist niet erop plakken...
En binnen!quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:48 schreef noekje het volgende:
Ik heb zaterdag besteld en vandaag had ik het mailtje dat die verzonden is. Dat is lekker vlot.
Ik ben niet zo`n Esprit fan, maar ik zal toch ff reageren...quote:Op woensdag 28 september 2005 13:38 schreef Harmen1984 het volgende:
Alvast bedankt!![]()
Bedankt! Het pakketje was inorde en is retour gestuurdquote:Op woensdag 28 september 2005 15:44 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
Rekening houden, retourformulier afscheuren en bij je pakketje stoppen. Ik heb die stickers zo geplakt dat je op het originele verzendetiket alleen nog 't retouradres ziet. Of je plakt de sticker er helemaal overheen en schrijft het retouradres er zelf op. Het maakt niet zoveel uit enzo.
quote:Op woensdag 28 september 2005 17:27 schreef noekje het volgende:
[..]
En binnen!Het zit perfect en is erg mooi.
Die is idd erg leukquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:00 schreef Mille het volgende:
Ik heb gisteren deze broek besteld:
[afbeelding]
Ik vind m zooo gaaf![]()
Zou het toch nog even in de gaten houden, wie weet komt het ineens toch weer binnen (je weet maar nooit). Ik zie ook wel es dingen die uitverkocht waren, en er ineens weer zijnquote:Op maandag 3 oktober 2005 19:36 schreef XiChico het volgende:
Grr, deze wil ik kopen .. maar hij is er alleen nog in XL en XXL
[afbeelding]
Ik zag net dat je ook bekend bent met A&F. Ik heb daar altijd S van en heb nu een M. Dus het is echt een europese M. Overhemd zit prima en kan prima nog in mijn broek zonder dat hij er elke keer uitgaat.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:46 schreef 455H07E het volgende:
@ Amokjeeh
Ik zag dat je een overhemd besteld had. Heb je die al binnen? Zoja, kan je me vertellen hoe de maten vallen. Is M ook echt M?
Ja, je mag het zeker passen. Dit staat ook op de website: kleding kun je kosteloos retourneren (binnen 7 dagen) als er geen sporen zijn anders dan van het passen van de kleding, wat je in de winkel ook zou doen. Zoiets was het. Even zoeken en je kunt het zelf nalezenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:46 schreef 455H07E het volgende:
En nog een vraag voor de rest. Er staat op de website dat je ongedragen kleding binnen 7 dagen kunt retourneren. Mag je dan wel de verpakking openen en het kleding stuk passen, daarna besluiten dat je het toch niet zo mooi vindt en retourneren? Hoe zit het daarmee?
Ik ga vanavond ff wat zaken bestellen. Ze hebben best mooie overhemden die helemaal niet duur zijn. Komt goed van pas nu ik stage loop ::)
Alvast bedankt
Een troost; je kan een pakketje altijd pas de volgende dag afhalen bij het postkantoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:55 schreef Harmen1984 het volgende:
Kut.
Vandaag wordt m'n bestelling waarschijnlijk bezorgd, maar er is niemand thuis vandaag....![]()
Kan ik'm op het postkantoor gaan ophalen, die gaat om 17.30 dicht terwijl ik om 18.00 uit m'n werk kom.....![]()
Dan moet ik ook werken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:57 schreef Coconut het volgende:
[..]
Een troost; je kan een pakketje altijd pas de volgende dag afhalen bij het postkantoor.
Waarschijnlijk worden ze vandaag bezorgd, dus ik zal vanavond eens passen...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:56 schreef Maikuuul het volgende:
Niemand die er ooit een jeans heeft gekocht en weet of ze groter of kleiner vallen dan normaal?
Bestel gewoon wat verschillende maten. Je kan het zo weer retournerenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:56 schreef Maikuuul het volgende:
Niemand die er ooit een jeans heeft gekocht en weet of ze groter of kleiner vallen dan normaal?
Oké, dan hoor ik het welquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:00 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk worden ze vandaag bezorgd, dus ik zal vanavond eens passen...
Ik zou je laatste keuze pakken, heb je altijd zekerheid dat er een past.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:49 schreef roos1986 het volgende:
Ik had 2 dingen besteld van EDC in de maat m maar dit was te klein. Normaal heb ik altijd M en ik vond dit dan ook wel erg klein uitvallen. Nu wil ik opnieuw bestellen maar zal ik dan bij EDC kleding voor l of xl gaan. Ik wil ook een longsleeve bestellen van Esprit maar zal ik hier dan ook maar een L pakken. Of raden jullie aan om gewoon van alles 2 maten te bestellen. Dan past het bijna altijd of is dat niet gewenst.
2 maten bestellen lijkt me geen probleem als je maar zorgt dat 't bij elkaar opgeteld niet te duur wordt want dan moet je met een CC van te voren betalen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:49 schreef roos1986 het volgende:
Ik had 2 dingen besteld van EDC in de maat m maar dit was te klein. Normaal heb ik altijd M en ik vond dit dan ook wel erg klein uitvallen. Nu wil ik opnieuw bestellen maar zal ik dan bij EDC kleding voor l of xl gaan. Ik wil ook een longsleeve bestellen van Esprit maar zal ik hier dan ook maar een L pakken. Of raden jullie aan om gewoon van alles 2 maten te bestellen. Dan past het bijna altijd of is dat niet gewenst.
Daar kunnen wij vrij weinig over zeggen, niet?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:49 schreef roos1986 het volgende:
Zoals beloofd hierbij mijn bevindingen....quote:
Thnx voor deze infoquote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:31 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Zoals beloofd hierbij mijn bevindingen....![]()
Keep in mind: ik ben 1m91 en vrij tenger, dus het zou bij iemand anders kunnen verschillen...
Broek (Esprit)
Normaal heb ik 32/34 (H&M), dus dat had ik nu ook besteld. Dit is echter te wijd, dus die gaat terug voor een 31/34, lengte was nl. wel goed.
Overhemd (EDC)
Normaal zit ik tussen de M en L, dus maar een M geprobeerd. Op zich leek-ie wel goed, maar het hield niet over. Als ik rek-en-strek, komt alles meteen strak te staan bij de borst (terwijl ik niet bijzonder breed ben). Ook verwacht ik dat-ie bij de eerste keer wassen nog iets krimpt. Dus die gaat terug voor een L.
Better luck next time dus, ik ga het net zo lang proberen tot ik de juiste heb. Ik heb de tijd...![]()
De esprit shop is te vertrouwen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:14 schreef AversusZ het volgende:
heb een een aantal mooie jassen gezien. Aantal winkels afgebeld maar alleen verkrijgbaar via het internet. Nou ben heb ik nooit kleding via het internet besteld en ik heb altijd liever dat ik iets aantrek voordat ik het koop dus zou iemand eventueel mi kunnenj vertellen die miss al een jas hier heeft besteld wat zijn ervaringen hiermee zijn? Hoe ze vallen/ zitten, grootte etc?
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier bezorgen ze nooit bij de buren. In ieder geval geen pakketjes van Esprit, Hunkemoller, etc.. Het wordt twee keer aangeboden, en als je er dan nog niet was kun je het de volgende dag ophalen op het postkantoor. Je krijgt sowieso van de TPG een briefje in de bus als je er niet was, dat ze zijn geweest. En de tweede keer dat je er niet was een briefje dat je het op kunt halen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:10 schreef Ickeane het volgende:
dacht ineens ergens aan.. Wat nouw als je buurman het pakketje houdt (want ze bezorgen het bij de buren als je er niet bent) en zegt dat hij niks ontvangen heeft..
dan kan esprit je toch weinig maken neem ik aan?
Heb je niet toevallig de verkeerde maat besteld van dit vest en hem nog niet teruggestuurd?quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:23 schreef MugenPower het volgende:
Ik kon het niet laten...
Mijn bestelling:
[afbeelding]
<MP>
Esprit valt * normaal * uit en EDC veel kleiner. En blijf die leuke trui in de gaten houden vaak duikt een maat die is uitverkocht na verloop van tijd weer op. Elke dag ff checken dusquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:30 schreef Little_Angel het volgende:
Ik vroeg me af wat jullie hiervan vinden;
[afbeelding]. Misschien ga ik hem bestellen.
Ik wou trouwens deze eerst bestellen, maar hij is helemaal uitverkocht in maat M en S.
Behalve de roze, die is er nog wel in een S:
[afbeelding]
Baal ik wel van..
En nog een vraagje: vallen de shirts/truien normaal? Of juist kleiner?
Dat ben ik nu ook aan het doenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:34 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Esprit valt * normaal * uit en EDC veel kleiner. En blijf die leuke trui in de gaten houden vaak duikt een maat die is uitverkocht na verloop van tijd weer op. Elke dag ff checken dus![]()
bedankt, ik ga z.s.m bestelling plaatsen ( 1 van de drie ik mooi vond staat al niet meer op de sitequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:28 schreef Koningin het volgende:
[..]
De esprit shop is te vertrouwen.
Laat de jassen gewoon thuis bezorgen (evt. in verschillende maten), dan kun je ze passen.
Zijn ze niet goed, kun je ze gewoon weer terug sturen.
Het kost je dan helemaal niets.
Succes!
quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:23 schreef MugenPower het volgende:
Ik kon het niet laten...
Mijn bestelling:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
<MP>
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:27 schreef Koningin het volgende:
Clauwhee, ik vind die onderste het leukst
Ik vind de onderste ook het leukste maar het ligt er wel aan wat je er boven draagt denk ik. De bovenste hebben meer * stijl * en eigenlijk vind ik die óók erg mooi.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:33 schreef clauwheee het volgende:
Ze hebben dit jaar ook wel weer leuke laarzen zie ikIk heb al zwarte, moet nu nog bruine. Zit te twijfelen:
Deze:
[afbeelding]
Of deze:
[afbeelding]
toch niet uitverkocht hequote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:37 schreef Lu_uK het volgende:
[afbeelding]
Waar is deze te vinden? ik kan hem maar niet vinden op de site.
hoe staat het met de dagen tot het pakje aan komt?
hm.. dat wordt elke dag kijken. weet iemand toevallig onder wat die trui stond die ik posten?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:16 schreef deedeetee het volgende:
Nee, in de winkels is niet alles te krijgen wat er op de site staat. Maar omgekeerd werkt 't ook 't zelfde :
in de winkels zijn soms spullen wél te koop die niet ( meer ) op de site staan.![]()
en uitverkocht is soms tijdelijk, naderhand verschijnt 't weer op de site.![]()
Die stond bij truien onder EDC.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:43 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
hm.. dat wordt elke dag kijken. weet iemand toevallig onder wat die trui stond die ik posten?
Ik heb ook in Belgie besteld, handig aangezien ik er woonquote:Op maandag 10 oktober 2005 13:07 schreef Quirinus_ het volgende:
Hallo,
Wat zijn jullie ervaringen met de levertijden??
Er is sinds kort ook online shop voor België. Ik heb al 3 bestellingen geplaatst. De eerste bestelling is verzonden op 22/09 maar heb ondertussen nog niets ontvangen (is toch al meer dan 2 weken nu). Ik heb al 2 keer gebeld naar Esprit maar ze zeggen dat ik gewoon nog moet afwachten, ze kunnen het pakket ook niet tracen voor België blijkbaar. Ik laat alles naar m'n werk sturen omdat er dan altijd iemand aanwezig is..
M'n 2 andere bestellingen zijn ondertussen vorige week woensdag ook verzonden.
volgens mij gaat dat niet. Kan bij land alleen België selecteren.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:18 schreef Elefes het volgende:
Kun je 'm niet in België bestellen dan?
Ja lullig, maar hier kan esprit niets aan doen hoor...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:02 schreef Quirinus_ het volgende:
Geachte Esprit klant,
dank u voor uw mail.
Tot onze spijt is het pakje verdwenen.
Wij hebben via officiele wegen van de post opdracht gegeven dit na te gaan en het kan 6 tot 8 weken duren voordat wij een antwoord zullen ontvangen. Wij zullen u dan gelijk hierover berichten.
Totdat de situatie opgelost is hebben wij de opdracht gegeven u niet aan te manen. Wij brengen u van het onderzoek zo snel mogelijk op de hoogte. Indien u nog geinteresseerd bent in de bestelde producten verzoeken wij u vriendelijk om een nieuwe bestelling te plaatsen.
Wij bieden u onze verontschuldigingen aan voor de problemen die u met deze levering heeft.
Aangezien uw bestelling helaas niet aangekomen is hebben wij u uit de maanomloop genomen. De automatische betalingsopvorderingen die ons systeem verstuurd kunnen wij helaas niet stoppen, deze mag u dus als niet verzonden beschouwen.
Mocht U nog vragen hebben, zijn wij bereikbaar vanaf Maandag t/m Vrijdag vanaf 8:00 t/m 20:00 uur onder het Hotline-nummer 070 351919 of per mail onder info@esprit.be
Met vriendelijke groeten,
uw Esprit-Online-Shop-Team
___________________________________tot zover mijn eerste bestelling..
Vorige week zijn mijn 2 andere bestellingen verzonden, ik ga meteen even bellen om dat ook te laten checken.
Alleen betalen wat je wél houdtquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:56 schreef beschuit het volgende:
Als ik een gedeelte terug wil sturen, moet ik dan toch eerst al het geld overmaken?
En als ik alles terug wil sturen? wat dan?
Wat een leuke rok.quote:Op maandag 17 oktober 2005 12:53 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[afbeelding]
Deze heb ik gekregen
Trui is erg leuk, mooie kleuren !quote:Op maandag 17 oktober 2005 12:48 schreef Martijn_fijn het volgende:
Nou.. Zo meld ik hier gisteren nog dat ik vreesde voor mijn bestelling, zo staat er vanochtend om kwart over 9 een man van de post op de stoep met een pakket voor mij!.![]()
De bestelling is keurig afgeleverd en het past mij perfect.
Nieuwe trui:
[afbeelding]
En vergeten te melden in m'n vorige post, een nieuwe broek:
[afbeelding]
![]()
leuk he?quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:05 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Wat een leuke rok.Ik moest het even kwijt!
![]()
Oeh, die broek!quote:Op maandag 17 oktober 2005 12:48 schreef Martijn_fijn het volgende:
En vergeten te melden in m'n vorige post, een nieuwe broek:
![]()
EDC van Esprit valt altijd een beetje kleiner weet ik uit ervaring. Ikzelf heb doorgaans als maat 31/32, maar ik heb nu een maatje groter genomen, omdat hij anders van boven te strak zou zitten. Dat is eigenlijk het enige waar je rekening mee moet houden.quote:Op maandag 17 oktober 2005 15:13 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Oeh, die broek!
Hoe valt die? Klein, groot, precies goed?
Ik herinner me nog dat ik deze reeks startte, maar intussen heb ik nooit iets besteld daar...
hij staat er weer opquote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:37 schreef Lu_uK het volgende:
[afbeelding]
Waar is deze te vinden? ik kan hem maar niet vinden op de site.
hoe staat het met de dagen tot het pakje aan komt?
Je kan ook met je cc betalen he, zie je het pas volgende maand. Op rekening heb je trouwens ook nog 2 weken tot payday. Er van uitgaande dat er volgende week stufi is zou ik hem gewoon bestellenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:10 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
hij staat er weer opmaar nu heb ik mijn geld weer voor iets anders uitgegeven,
En hij is er trouwens ook alleen in S. misschien volgende maand.
Charmant.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:31 schreef HV het volgende:
Ik kon het niet laten..weer wat besteld (dinsdag). Heb het 2e mailtje vanmorgen al gekregen, maar nog geen pakketje.
Foto's?quote:
3e trui is erg blits!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:49 schreef Rekkie het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
U vraagt...... wij draaien!!!
Lijkt me van wel?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:59 schreef Sjengdanny het volgende:
Ik heb hier nog 2 kortingsbonnen liggen die ik thuis gestuurd heb gekregen van Esprit, maar kan je die ook inleveren via de Esprit site? Met bijv. een nr. dat op die bon vermeld staat.
Volgens mij niet, je kunt de punten die je in Esprit winkels krijgt iig niet inwisselen op Internet. Ik zal eens kijken of die bon wel werkt maar ik vrees van niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:59 schreef Sjengdanny het volgende:
Ik heb hier nog 2 kortingsbonnen liggen die ik thuis gestuurd heb gekregen van Esprit, maar kan je die ook inleveren via de Esprit site? Met bijv. een nr. dat op die bon vermeld staat.
Nee, dat ''riempje'' zit er niet bijquote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:39 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
wilde ik net zeggendat ''riempje'' zit er zeker niet bij of wel..
Die onderste twee zijn leukquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:49 schreef Rekkie het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De eerste is lekker neutraal, das handig voor naar mijn werk......quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:13 schreef HV het volgende:
[..]
Die onderste twee zijn leuk(eerste is ook wel oké trouwens).
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:49 schreef Rekkie het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor 1.83 is een long prima te dragen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:23 schreef Marloes het volgende:
esprit heeft soms best leuke dingen
Ik ga binnenkort naar de winkel in Adam voor zo'n ''long'' spijkerbroek, iemand die deze ook heeft en zijn ze daadwerkelijk zo lang?(ik ben 1.83)
Yay! Ik heb eindelijk ook wat besteld, en wel deze. Dank, Rekkie voor de inspiratie. Ik heb pas een zwarte fluwelen colbert gekocht en deze gaat er zeker leuk bij staan!quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:43 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Yay! Ik heb eindelijk ook wat besteld, en wel deze. Dank, Rekkie voor de inspiratie. Ik heb pas een zwarte fluwelen colbert gekocht en deze gaat er zeker leuk bij staan!![]()
@ Molluck: mijn ervaring is dat er in ieder geval voor heren bar weinig leuks te vinden is in de winkels. Online is de place to be!
Je blijft altijd uitzonderingen houden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 09:51 schreef jack4ya het volgende:
ligt ook een beetje aan beenlengt hoor, mijn schoonzusje is niet veel langer,maar heeft toch echt veel langere benen. Voor mij is een long wel goed, maar ik weet redelijk zeker dat ie voor haar te kort zou zijn...
Is wel goed!quote:Op zondag 23 oktober 2005 18:55 schreef JAY-T het volgende:
Dat rekening nummer van Esprit, om het geld naar over te maken is 073.74.19.016
Als ik het over wil maken, maakt hij er automatisch 7374.19.016 van.. Moet wel goed zijn lijkt me?
Werk wel veel met internetbankieren, en weet ook wel dat hij die rekeningnummers automatisch goed zet (punten ertussen enzo) maar hier veranderd het wel erg veel![]()
Dat sweatshirt is de hele tijd uitverkocht, en nu is die weer van de site afquote:Op zondag 23 oktober 2005 17:49 schreef Soldier2000 het volgende:
Besteld![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
En misschien dat ik er deze bij doe, voor onder de trui, alleen hijs donkerblauw en ik wil zwart hebben![]()
[afbeelding]
Ja ik... ik vind ze leuk en passen goed bij mijn bouw. (slank met een beetje heup) Beetje laag model (achter iets hoger) en dan om de bovenste helft van je hoogte (zeg maar schaambeenhoogte) valt het mooi aansluitend. Billen zitten er netjes in (beetje losjes, maar geen flabbers) en dan een losse, beetje speelse pijp.quote:Op zondag 23 oktober 2005 15:05 schreef Chav het volgende:
Iemand ervaring met de Play Fit jeans ???
Hij staat nu weer op de site in maten M en L. Helaas moet ik echt een XL hebben, dus ik heb er niet zoveel aan. Of weet iemand of dit shirt klein of groot valt...?quote:Op maandag 24 oktober 2005 07:42 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Dat sweatshirt is de hele tijd uitverkocht, en nu is die weer van de site af![]()
niemand besteld die in XL voordat ik m besteld hebquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 09:36 schreef BoNi het volgende:
[..]
Hij staat nu weer op de site in maten M en L. Helaas moet ik echt een XL hebben, dus ik heb er niet zoveel aan. Of weet iemand of dit shirt klein of groot valt...?
thanx voor de tip, een L komt iig mijn kant op.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 09:36 schreef BoNi het volgende:
[..]
Hij staat nu weer op de site in maten M en L. Helaas moet ik echt een XL hebben, dus ik heb er niet zoveel aan. Of weet iemand of dit shirt klein of groot valt...?
klein is goed..... dan heb ik de juiste maat iig besteld!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:49 schreef Chielus het volgende:
edc valt redelijk klein, de rest volgens mij wel standaard, van de broeken weet ik het niet
Ik heb vorige week maandag-nacht (dus eigenlijk dinsdag) besteld en vandaag kreeg ik alles binnen!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:51 schreef Schum1 het volgende:
Trui besteld:
[afbeelding]
Kleinste maat die ze hadden was L, dus ik ben benieuwd. Ik ben wel redelijk lang en EDC valt klein, dus het zou eigenlijk goed moeten zijn.
Binnen hoeveel tijd kan ik ongeveer een bevestiging ontvangen?
Wow, dat duurt dus nog best lang...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:57 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik heb vorige week maandag-nacht (dus eigenlijk dinsdag) besteld en vandaag kreeg ik alles binnen!
3 tot 5 werkdagen dus..... en langer heeft het ook niet geduurd (was gister al eens bezorgd, maar toen was ik niet thuis)quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:38 schreef Schum1 het volgende:
[..]
Wow, dat duurt dus nog best lang...
Ik hoopte het eigenlijk voor het weekend te hebben, van de week anders nog maar even naar de Esprit winkel.
Nee, je moet er voor tekenen, dus ze nemen hem weer mee.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:52 schreef Chav het volgende:
Jaaaaa, vandaag het 2 mailtje gehad !
Iemand een idee wanneer ie kan komen ?
Gooien ze `m trouwens bij de buren af als je niet thuis bent ?
Bij mij hebben ze het al 2 keer bij de buren afgegeven.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:52 schreef Chav het volgende:
Jaaaaa, vandaag het 2 mailtje gehad !
Iemand een idee wanneer ie kan komen ?
Gooien ze `m trouwens bij de buren af als je niet thuis bent ?
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:05 schreef Chav het volgende:
Hmmmm, volgens mij issie niet langs geweest, ik neem aan dat ze een briefje in de brievenbus gooien....
He die had ik ook besteld.... ik stuur hem linea recta weer terug...... vind hem niet mooi, qua pasvorm en ik had overigens een L besteld.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:16 schreef MadGuy het volgende:
Mijn shirt is binnen:
[afbeelding]
Het was een beetje een gok, want met mijn 1m86 heb ik toch een M genomen. Hij past gewoon perfect! Zelfs de armen zijn goed!
Huppa terug dan!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:22 schreef Rekkie het volgende:
[..]
He die had ik ook besteld.... ik stuur hem linea recta weer terug...... vind hem niet mooi, qua pasvorm en ik had overigens een L besteld.
Daardoor waren de mouwen bij de bovenarmen veel te wijd..... dat leek echt voor geen meter!
Zeker terug.....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:31 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Huppa terug dan!IK ga hem combineren met een wit overhemdje. Staat wel cool denk ik zo.
Staat deze nog op de site? Ik kan em nergens vinden? en ik wel em hebbe, hebbe, hebbequote:
leuk shirt, maare.. is dit een zogenaamd 'slim fit' model? want ik heb daar een shirt van en die is toch een tikkeltje te strak voor mijn smalle lichaam...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:16 schreef MadGuy het volgende:
Mijn shirt is binnen:]
Het was een beetje een gok, want met mijn 1m86 heb ik toch een M genomen. Hij past gewoon perfect! Zelfs de armen zijn goed!
ik hoop voor je dat ie er nog is, ik had hem ook besteld maar was uiteindelijk toch uitverkocht.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:46 schreef Proper_fucked het volgende:
ik heb deze besteld!! eindelijk!!
[afbeelding]
Heb alleen niet zo'n e*card, hoe kan je daaraan komen?
Mooi hoorquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:54 schreef Chielus het volgende:
Zo, mijn
[afbeelding]
Is eindelijk binnen, en hij zit weer perfect. Ik vind dit toch wel ideale blousen. Lekker vlot maar ook onder een pak te dragen.
hij stond heel even op de site, gelijk besteld.. net was ie weer uitverkocht, ben benieuwd...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:07 schreef Chielus het volgende:
[..]
ik hoop voor je dat ie er nog is, ik had hem ook besteld maar was uiteindelijk toch uitverkocht.
Ik heb mn Ecard in een Esprit winkel gekregen.
Deze heb ik sinds gister binnen, hijs erg mooiquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:46 schreef Proper_fucked het volgende:
ik heb deze besteld!! eindelijk!!
[afbeelding]
Heb alleen niet zo'n e*card, hoe kan je daaraan komen?
Ik heb er maar gewoon eentje besteld. Is het niks gaat hij terug. Overigens vrijdagochtend de bestelling gedaan, direkt het mailtje ter bevestiging en vrijdagavond het bericht dat mijn bestelling is verzonden. Dat wel heel erg snel. Dat kan bijna niet kloppen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:51 schreef Chielus het volgende:
heeft er iemand al een merino sweater in huis? Zo ja is het wat... Ik vind ze wel mooi alleen ben niet zo'n fan van wol.
e*club members collecting 1,800 e*points during a 12 month period will automatically receive e*club's platinum card (hmmz....duurt nog wel ff dusquote:Op dinsdag 1 november 2005 08:32 schreef Koningin het volgende:
En hoe krijg je die platinum card?
HV, ik vind de onderste jas juist erg leuk!
hmm, ik ben net aan de 650 e*pointsquote:Op dinsdag 1 november 2005 11:10 schreef HV het volgende:
[..]
e*club members collecting 1,800 e*points during a 12 month period will automatically receive e*club's platinum card (hmmz....duurt nog wel ff dus).
de bovenstequote:Op dinsdag 1 november 2005 11:10 schreef HV het volgende:
Ik vind de onderste ook wel erg leuk, alleen ik heb meestal zo'n model..heb nu ook al 2 van zulk soort jassen. Dus die bovenste is weer 's wat anders..maar ik ga d'r nog ff over nadenken.
Dat staat per broek aangegeven op de site.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:47 schreef Marloes het volgende:
Tot welke maat gaat die broeken van EDC?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |