Ja ik wacht nog even tot ik deze dingen binnen heb. Bevalt het doen we gewoon weer een bestelling. Ik heb meteen even een mailtje gestuurd naar Esprit, weten we meteen hoe het precies zit.quote:Op maandag 26 september 2005 23:01 schreef MugenPower het volgende:
[..]
Volgens mij kan je maximaal voor 250 euro bestellen als je op rekening betaald... Daarboven kan het alleen met een credit card. Maarûh, als je voor 400 euro wilt bestellen doe je het toch gewoon in twee keer, verzendkosten e.d. zijn er niet![]()
![]()
<MP>
Als je net zolang als mij moet wachten voordat je mail terug krijgt, kan je lang wachtenquote:Op maandag 26 september 2005 23:08 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Ja ik wacht nog even tot ik deze dingen binnen heb. Bevalt het doen we gewoon weer een bestelling. Ik heb meteen even een mailtje gestuurd naar Esprit, weten we meteen hoe het precies zit.
Ik heb inmiddels een bevestiging binnen via email. Nu is het wachten op mail nummero 2quote:Op maandag 26 september 2005 23:19 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Als je net zolang als mij moet wachten voordat je mail terug krijgt, kan je lang wachten![]()
Nikkie, welke broeken had je besteld??quote:Op maandag 26 september 2005 21:54 schreef nikkie het volgende:
De jeans vallen gelukkig wel groter uit dan verwacht dus ze passen !
Moet zeggen dat de ene net iets mooier/strakker (volgens mij zijn het dezefde type broeken, raar he) valt dus die hou ik)
Dat had ik van de zomer met een tas, ik wilde een groene en hij stond er alleen nog in 't roze op en toen ik besloot dan maar de roze te nemen was die óók wegquote:Op dinsdag 27 september 2005 08:41 schreef Koningin het volgende:
Mijn tas is nu helemaal van de site verdwenenEn ik wil hem perse in het groen!
OK, danke.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:08 schreef nikkie het volgende:
model play
de duurdere van 89,95 viel iets groter
Van g-star broeken heb ik maat 34 en deze waren maat 42
Nicequote:Op maandag 26 september 2005 21:30 schreef amokjeeh het volgende:
Nou we'll see! Dit is het geworden trouwens:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Als ze nu wel lang genoeg zijn zal het wel mee vallen. Het shirt niet in de droger doen en als het nat uit de was komt de mouwen voorzichtig in de lengte oprekken.quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:57 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb vandaag m'n shirt binnengekregen, echt snel! Alleen ben ik aan het twijfelen met de mouwen, of die niet te kort worden als die 1x gewassen isWant de lengte van het shirt is goed, alleen ben ik bang voor de mouwen.
Mie mie!!quote:Op woensdag 28 september 2005 13:38 schreef Harmen1984 het volgende:
Zijn er hier Esprit-fans die (net als ik) lang en smal gebouwd zijn? Hoe bevalt de kleding over het algemeen? Ik twijfel namelijk nog over het bestellen..
Alvast bedankt!![]()
Das het mooie van Esprit, je kunt het gratis terugzenden als het niet past. Dus probeer eens een x uit. Ik heb laatst een Shirt besteld en die valt redelijk strak (wat ik btw oook wilde) en ik heb een normaal postuur. Maar dat kan ook aan het type shirt liggen.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:38 schreef Harmen1984 het volgende:
Zijn er hier Esprit-fans die (net als ik) lang en smal gebouwd zijn? Hoe bevalt de kleding over het algemeen? Ik twijfel namelijk nog over het bestellen..
Alvast bedankt!![]()
Rekening houden, retourformulier afscheuren en bij je pakketje stoppen. Ik heb die stickers zo geplakt dat je op het originele verzendetiket alleen nog 't retouradres ziet. Of je plakt de sticker er helemaal overheen en schrijft het retouradres er zelf op. Het maakt niet zoveel uit enzoquote:Op woensdag 28 september 2005 15:22 schreef Maikuuul het volgende:
Ik wil dus een shirt terug sturen, maar moet ik nu dat hele blad mee terug sturen of moet ik de rekening zelf houden? En die sticker op dat blad, waar moet ik die plakken? of juist niet erop plakken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |