okidoquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:20 schreef Koningin het volgende:
Ik had er ook al eentje geopend.
Ongeveer dezelfde openingspost
Laat deze dan maar doorgaan!!
Ik wilde er net eentje openen maar goed dat ik ff * checkte *quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:20 schreef Koningin het volgende:
Ik had er ook al eentje geopend.
Ongeveer dezelfde openingspost
Laat deze dan maar doorgaan!!
Esprit valt heel klein vind ik...quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:32 schreef r0bert het volgende:
Ik heb afgelopen vrijdag een aantal dingen besteld in de online shop (sale), gelukkig hadden ze nog een aantal jeans in mijn maat, maar voor de rest ben je echt in het nadeel als je maatje M hebt enzo
![]()
Ik ben benieuwd, heb altijd maat M, zodra het binnen is laat ik het wel even wetenquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:56 schreef MugenPower het volgende:
[..]
Esprit valt heel klein vind ik...
Ik vind van niet behalve EDC van Esprit dat valt wél heel klein.quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:56 schreef MugenPower het volgende:
[..]
Esprit valt heel klein vind ik...
<MP>
Dan ben ik waarschijnlijk heel breed, of zijn jullie heel smalquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:01 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik vind van niet behalve EDC van Esprit dat valt wél heel klein.
Ik heb maat 38 en M zit altijd ruim genoeg soms past zelfs een S me nog, maar bij EDC noet ik vaak L of zelfs XL hebben.![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:22 schreef Chielus het volgende:![]()
Hij is echt bijna hetzelfde....
Ik heb de OP maar even een beetje gecombineerd.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:24 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Wat heb je besteld?
Oe dat zou ook niet goed voor mij zijn haha. Ik vind het al erg dat er hier twee in de stad zijnquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:32 schreef MaLo het volgende:
Tis verschrikkelijk, het bedrijf waar ik momenteel mijn afstudeerstage vervul zit op 4 minuten lopen van een Espritwinkel![]()
Waar denken jullie dat ik een deel van mijn pauze doorbreng
Ik heb de spijekrbroeken van de edc-variant, bijvoorbeeld die met die lage zakken, en ik heb vaak de maat die ik normaal ook heb. Ik heb normaliter maat 36/38 en van de spijkerbroeken van edc esprit dus 36/33quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:08 schreef nikkie het volgende:
Ik heb er 2 spijkerbroeken maat 42 besteld
maar ik zal er niet teveel hoop op hebben dat ze passen.
Vallen ze meest kleiner uit?
bv g-star low hip heb ik maatje 34, maar die zitten iets te ruim.
Huh, eerst 36/38 en dan 36/33quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:27 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik heb de spijekrbroeken van de edc-variant, bijvoorbeeld die met die lage zakken, en ik heb vaak de maat die ik normaal ook heb. Ik heb normaliter maat 36/38 en van de spijkerbroeken van edc esprit dus 36/33
Ow sorry, dat staat er domquote:Op woensdag 21 september 2005 22:22 schreef MugenPower het volgende:
[..]
Huh, eerst 36/38 en dan 36/33![]()
<MP>
idd, wel een gave tas.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:45 schreef Koningin het volgende:
Ik vind deze tas zo leuk, maar op internet is ie alleen in het bruin.
In de winkel heb ik hem in het olijf gezien, maar daar kom ik de komende tijd niet meer........wachten dus.
[afbeelding]
Fijn voor je doe ik ff meequote:Op donderdag 22 september 2005 15:51 schreef Chielus het volgende:
[..]
idd, wel een gave tas.
Ik heb mn pakketje binnen,![]()
Wat een supersnelle service. En het staat ook nog eens perfect. Wordt er helemaal blij van.
Wou ik ook bestellen... Is vooral met deze dagen heel relaxt als het `s avonds wat kouder wordt!quote:Op donderdag 22 september 2005 23:29 schreef Markoe het volgende:
[afbeelding]
Die vink wel mooi, denk dat ik die binnekort ga bestellen, ook nog in de aanbieding
Ja, of gewoon aan naar schoolquote:Op donderdag 22 september 2005 23:37 schreef MugenPower het volgende:
[..]
Wou ik ook bestellen... Is vooral met deze dagen heel relaxt als het `s avonds wat kouder wordt!
<MP>
Wacht even met betalen. Zodra ze je spullen retour hebt ontvangen krijg je daar een (Duitse, onduidelijke) mail over met je nieuwe totaalbedrag.quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:50 schreef r0bert het volgende:
Nu ga ik dus een aantal dingen retour sturen, maar er staat de je de rekening zonder korting moet betalenIk mag toch de bedragen van de geretourneerde artikelen eraf trekken?
Ah top! Thanksquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:10 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
Wacht even met betalen. Zodra ze je spullen retour hebt ontvangen krijg je daar een (Duitse, onduidelijke) mail over met je nieuwe totaalbedrag.
Leuke spullenquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:50 schreef r0bert het volgende:
Mijn bestelling stond gister voor de deurAlles netjes ingepakt en opgevouwen!
Dat mag want ik heb 't óók gedaan.quote:Nu ga ik dus een aantal dingen retour sturen, maar er staat de je de rekening zonder korting moet betalenIk mag toch de bedragen van de geretourneerde artikelen eraf trekken?
En deedeetee's wil is wetquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:08 schreef deedeetee het volgende:
Dat mag want ik heb 't óók gedaan.
quote:
Dat wordt moeilijk want er zoveel leuke spullen op.quote:Ik heb mijn stagevergoeding binnen. Wat zal ik eens gaan
kopen
![]()
Gratis verzenden en retouneren is idd heel makkelijk... Ideaal!quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:13 schreef XiChico het volgende:
Ik vind het assortiment voor mannen niet zo heel groot eigenlijk .. ik ben er nog niet uitgekocht, maar de longsleeves zijn veel van hetzelfde en vesten e.d. ook. Maar Esprit was toch ook eerst meer een vrouwenmerk dacht ik?
Service van Esprit is idd heel goed, gratis verzenden, makkelijk retouneren (Hoewel ik nog nooit iets geretouneerd heb) e.d.
Deze jas vind ik trouwens heel erg mooi. Ik wilde dat toch nog even kwijt.quote:
Excuus mijn bericht was onduidelijk. De site geeft aan dat ik alleen met cc kan betalenquote:Op maandag 26 september 2005 20:29 schreef XiChico het volgende:
Je kunt gewoon per rekening betalen, nadat je de kleding in huis hebt dus. 14 dagen nadat de kleding binnen is moet het dan op hun rekening staan (daarna herinnering 1, dan 2 en dan word het wat duurder)
En als je voor wat minder euro's besteld? Grote kans dat voor de eerste bestelling een maximum geld ofzo? Mijn eerste bestelling was 187 euroquote:Op maandag 26 september 2005 20:54 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Excuus mijn bericht was onduidelijk. De site geeft aan dat ik alleen met cc kan betalen
Ik denk ook dat dát 't probleem is, bestel gewoon wat minder desnoods op de naam van je ouders.quote:Op maandag 26 september 2005 21:05 schreef r0bert het volgende:
[..]
En als je voor wat minder euro's besteld? Grote kans dat voor de eerste bestelling een maximum geld ofzo? Mijn eerste bestelling was 187 euro![]()
Ja het is gelukt! Nu voor 230 besteld en dat ging prima. Nu krijg ik vanzelf bericht ofzo?quote:Op maandag 26 september 2005 21:08 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik denk ook dat dát 't probleem is, bestel gewoon wat minder desnoods op de naam van je ouders.![]()
Voor het geval dat je door het plaatsen van je bestelling nu gewoon al als * CC * betaler geregistreerd staat bij Esprit.
Nou we'll see! Dit is het geworden trouwens:quote:Op maandag 26 september 2005 21:26 schreef deedeetee het volgende:
Voor ze 't opsturen hoor je een mailtje te krijgen maar 't komt óók voor dat het pakje al onderweg is/aankomt voor 't mailtje je bereikt.![]()
Volgens mij kan je maximaal voor 250 euro bestellen als je op rekening betaald... Daarboven kan het alleen met een credit card. Maarûh, als je voor 400 euro wilt bestellen doe je het toch gewoon in twee keer, verzendkosten e.d. zijn er nietquote:Op maandag 26 september 2005 21:19 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Ja het is gelukt! Nu voor 230 besteld en dat ging prima. Nu krijg ik vanzelf bericht ofzo?
Thx deedeetee & rObert!![]()
Ja ik wacht nog even tot ik deze dingen binnen heb. Bevalt het doen we gewoon weer een bestelling. Ik heb meteen even een mailtje gestuurd naar Esprit, weten we meteen hoe het precies zit.quote:Op maandag 26 september 2005 23:01 schreef MugenPower het volgende:
[..]
Volgens mij kan je maximaal voor 250 euro bestellen als je op rekening betaald... Daarboven kan het alleen met een credit card. Maarûh, als je voor 400 euro wilt bestellen doe je het toch gewoon in twee keer, verzendkosten e.d. zijn er niet![]()
![]()
<MP>
Als je net zolang als mij moet wachten voordat je mail terug krijgt, kan je lang wachtenquote:Op maandag 26 september 2005 23:08 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Ja ik wacht nog even tot ik deze dingen binnen heb. Bevalt het doen we gewoon weer een bestelling. Ik heb meteen even een mailtje gestuurd naar Esprit, weten we meteen hoe het precies zit.
Ik heb inmiddels een bevestiging binnen via email. Nu is het wachten op mail nummero 2quote:Op maandag 26 september 2005 23:19 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Als je net zolang als mij moet wachten voordat je mail terug krijgt, kan je lang wachten![]()
Nikkie, welke broeken had je besteld??quote:Op maandag 26 september 2005 21:54 schreef nikkie het volgende:
De jeans vallen gelukkig wel groter uit dan verwacht dus ze passen !
Moet zeggen dat de ene net iets mooier/strakker (volgens mij zijn het dezefde type broeken, raar he) valt dus die hou ik)
Dat had ik van de zomer met een tas, ik wilde een groene en hij stond er alleen nog in 't roze op en toen ik besloot dan maar de roze te nemen was die óók wegquote:Op dinsdag 27 september 2005 08:41 schreef Koningin het volgende:
Mijn tas is nu helemaal van de site verdwenenEn ik wil hem perse in het groen!
OK, danke.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:08 schreef nikkie het volgende:
model play
de duurdere van 89,95 viel iets groter
Van g-star broeken heb ik maat 34 en deze waren maat 42
Nicequote:Op maandag 26 september 2005 21:30 schreef amokjeeh het volgende:
Nou we'll see! Dit is het geworden trouwens:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Als ze nu wel lang genoeg zijn zal het wel mee vallen. Het shirt niet in de droger doen en als het nat uit de was komt de mouwen voorzichtig in de lengte oprekken.quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:57 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb vandaag m'n shirt binnengekregen, echt snel! Alleen ben ik aan het twijfelen met de mouwen, of die niet te kort worden als die 1x gewassen isWant de lengte van het shirt is goed, alleen ben ik bang voor de mouwen.
Mie mie!!quote:Op woensdag 28 september 2005 13:38 schreef Harmen1984 het volgende:
Zijn er hier Esprit-fans die (net als ik) lang en smal gebouwd zijn? Hoe bevalt de kleding over het algemeen? Ik twijfel namelijk nog over het bestellen..
Alvast bedankt!![]()
Das het mooie van Esprit, je kunt het gratis terugzenden als het niet past. Dus probeer eens een x uit. Ik heb laatst een Shirt besteld en die valt redelijk strak (wat ik btw oook wilde) en ik heb een normaal postuur. Maar dat kan ook aan het type shirt liggen.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:38 schreef Harmen1984 het volgende:
Zijn er hier Esprit-fans die (net als ik) lang en smal gebouwd zijn? Hoe bevalt de kleding over het algemeen? Ik twijfel namelijk nog over het bestellen..
Alvast bedankt!![]()
Rekening houden, retourformulier afscheuren en bij je pakketje stoppen. Ik heb die stickers zo geplakt dat je op het originele verzendetiket alleen nog 't retouradres ziet. Of je plakt de sticker er helemaal overheen en schrijft het retouradres er zelf op. Het maakt niet zoveel uit enzoquote:Op woensdag 28 september 2005 15:22 schreef Maikuuul het volgende:
Ik wil dus een shirt terug sturen, maar moet ik nu dat hele blad mee terug sturen of moet ik de rekening zelf houden? En die sticker op dat blad, waar moet ik die plakken? of juist niet erop plakken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |