Fijn voor je doe ik ff meequote:Op donderdag 22 september 2005 15:51 schreef Chielus het volgende:
[..]
idd, wel een gave tas.
Ik heb mn pakketje binnen,![]()
Wat een supersnelle service. En het staat ook nog eens perfect. Wordt er helemaal blij van.
Wou ik ook bestellen... Is vooral met deze dagen heel relaxt als het `s avonds wat kouder wordt!quote:Op donderdag 22 september 2005 23:29 schreef Markoe het volgende:
[afbeelding]
Die vink wel mooi, denk dat ik die binnekort ga bestellen, ook nog in de aanbieding
Ja, of gewoon aan naar schoolquote:Op donderdag 22 september 2005 23:37 schreef MugenPower het volgende:
[..]
Wou ik ook bestellen... Is vooral met deze dagen heel relaxt als het `s avonds wat kouder wordt!
<MP>
Wacht even met betalen. Zodra ze je spullen retour hebt ontvangen krijg je daar een (Duitse, onduidelijke) mail over met je nieuwe totaalbedrag.quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:50 schreef r0bert het volgende:
Nu ga ik dus een aantal dingen retour sturen, maar er staat de je de rekening zonder korting moet betalenIk mag toch de bedragen van de geretourneerde artikelen eraf trekken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |