Ah top! Thanksquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:10 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
Wacht even met betalen. Zodra ze je spullen retour hebt ontvangen krijg je daar een (Duitse, onduidelijke) mail over met je nieuwe totaalbedrag.
Leuke spullenquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:50 schreef r0bert het volgende:
Mijn bestelling stond gister voor de deurAlles netjes ingepakt en opgevouwen!
Dat mag want ik heb 't óók gedaan.quote:Nu ga ik dus een aantal dingen retour sturen, maar er staat de je de rekening zonder korting moet betalenIk mag toch de bedragen van de geretourneerde artikelen eraf trekken?
En deedeetee's wil is wetquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:08 schreef deedeetee het volgende:
Dat mag want ik heb 't óók gedaan.
quote:
Dat wordt moeilijk want er zoveel leuke spullen op.quote:Ik heb mijn stagevergoeding binnen. Wat zal ik eens gaan
kopen
![]()
Gratis verzenden en retouneren is idd heel makkelijk... Ideaal!quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:13 schreef XiChico het volgende:
Ik vind het assortiment voor mannen niet zo heel groot eigenlijk .. ik ben er nog niet uitgekocht, maar de longsleeves zijn veel van hetzelfde en vesten e.d. ook. Maar Esprit was toch ook eerst meer een vrouwenmerk dacht ik?
Service van Esprit is idd heel goed, gratis verzenden, makkelijk retouneren (Hoewel ik nog nooit iets geretouneerd heb) e.d.
Deze jas vind ik trouwens heel erg mooi. Ik wilde dat toch nog even kwijt.quote:
Excuus mijn bericht was onduidelijk. De site geeft aan dat ik alleen met cc kan betalenquote:Op maandag 26 september 2005 20:29 schreef XiChico het volgende:
Je kunt gewoon per rekening betalen, nadat je de kleding in huis hebt dus. 14 dagen nadat de kleding binnen is moet het dan op hun rekening staan (daarna herinnering 1, dan 2 en dan word het wat duurder)
En als je voor wat minder euro's besteld? Grote kans dat voor de eerste bestelling een maximum geld ofzo? Mijn eerste bestelling was 187 euroquote:Op maandag 26 september 2005 20:54 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Excuus mijn bericht was onduidelijk. De site geeft aan dat ik alleen met cc kan betalen
Ik denk ook dat dát 't probleem is, bestel gewoon wat minder desnoods op de naam van je ouders.quote:Op maandag 26 september 2005 21:05 schreef r0bert het volgende:
[..]
En als je voor wat minder euro's besteld? Grote kans dat voor de eerste bestelling een maximum geld ofzo? Mijn eerste bestelling was 187 euro![]()
Ja het is gelukt! Nu voor 230 besteld en dat ging prima. Nu krijg ik vanzelf bericht ofzo?quote:Op maandag 26 september 2005 21:08 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik denk ook dat dát 't probleem is, bestel gewoon wat minder desnoods op de naam van je ouders.![]()
Voor het geval dat je door het plaatsen van je bestelling nu gewoon al als * CC * betaler geregistreerd staat bij Esprit.
Nou we'll see! Dit is het geworden trouwens:quote:Op maandag 26 september 2005 21:26 schreef deedeetee het volgende:
Voor ze 't opsturen hoor je een mailtje te krijgen maar 't komt óók voor dat het pakje al onderweg is/aankomt voor 't mailtje je bereikt.![]()
Volgens mij kan je maximaal voor 250 euro bestellen als je op rekening betaald... Daarboven kan het alleen met een credit card. Maarûh, als je voor 400 euro wilt bestellen doe je het toch gewoon in twee keer, verzendkosten e.d. zijn er nietquote:Op maandag 26 september 2005 21:19 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Ja het is gelukt! Nu voor 230 besteld en dat ging prima. Nu krijg ik vanzelf bericht ofzo?
Thx deedeetee & rObert!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |