Yay! Ik heb eindelijk ook wat besteld, en wel deze. Dank, Rekkie voor de inspiratie. Ik heb pas een zwarte fluwelen colbert gekocht en deze gaat er zeker leuk bij staan!quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:43 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Yay! Ik heb eindelijk ook wat besteld, en wel deze. Dank, Rekkie voor de inspiratie. Ik heb pas een zwarte fluwelen colbert gekocht en deze gaat er zeker leuk bij staan!![]()
@ Molluck: mijn ervaring is dat er in ieder geval voor heren bar weinig leuks te vinden is in de winkels. Online is de place to be!
Je blijft altijd uitzonderingen houden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 09:51 schreef jack4ya het volgende:
ligt ook een beetje aan beenlengt hoor, mijn schoonzusje is niet veel langer,maar heeft toch echt veel langere benen. Voor mij is een long wel goed, maar ik weet redelijk zeker dat ie voor haar te kort zou zijn...
Is wel goed!quote:Op zondag 23 oktober 2005 18:55 schreef JAY-T het volgende:
Dat rekening nummer van Esprit, om het geld naar over te maken is 073.74.19.016
Als ik het over wil maken, maakt hij er automatisch 7374.19.016 van.. Moet wel goed zijn lijkt me?
Werk wel veel met internetbankieren, en weet ook wel dat hij die rekeningnummers automatisch goed zet (punten ertussen enzo) maar hier veranderd het wel erg veel![]()
Dat sweatshirt is de hele tijd uitverkocht, en nu is die weer van de site afquote:Op zondag 23 oktober 2005 17:49 schreef Soldier2000 het volgende:
Besteld![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
En misschien dat ik er deze bij doe, voor onder de trui, alleen hijs donkerblauw en ik wil zwart hebben![]()
[afbeelding]
Ja ik... ik vind ze leuk en passen goed bij mijn bouw. (slank met een beetje heup) Beetje laag model (achter iets hoger) en dan om de bovenste helft van je hoogte (zeg maar schaambeenhoogte) valt het mooi aansluitend. Billen zitten er netjes in (beetje losjes, maar geen flabbers) en dan een losse, beetje speelse pijp.quote:Op zondag 23 oktober 2005 15:05 schreef Chav het volgende:
Iemand ervaring met de Play Fit jeans ???
Hij staat nu weer op de site in maten M en L. Helaas moet ik echt een XL hebben, dus ik heb er niet zoveel aan. Of weet iemand of dit shirt klein of groot valt...?quote:Op maandag 24 oktober 2005 07:42 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Dat sweatshirt is de hele tijd uitverkocht, en nu is die weer van de site af![]()
niemand besteld die in XL voordat ik m besteld hebquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 09:36 schreef BoNi het volgende:
[..]
Hij staat nu weer op de site in maten M en L. Helaas moet ik echt een XL hebben, dus ik heb er niet zoveel aan. Of weet iemand of dit shirt klein of groot valt...?
thanx voor de tip, een L komt iig mijn kant op.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 09:36 schreef BoNi het volgende:
[..]
Hij staat nu weer op de site in maten M en L. Helaas moet ik echt een XL hebben, dus ik heb er niet zoveel aan. Of weet iemand of dit shirt klein of groot valt...?
klein is goed..... dan heb ik de juiste maat iig besteld!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:49 schreef Chielus het volgende:
edc valt redelijk klein, de rest volgens mij wel standaard, van de broeken weet ik het niet
Ik heb vorige week maandag-nacht (dus eigenlijk dinsdag) besteld en vandaag kreeg ik alles binnen!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:51 schreef Schum1 het volgende:
Trui besteld:
[afbeelding]
Kleinste maat die ze hadden was L, dus ik ben benieuwd. Ik ben wel redelijk lang en EDC valt klein, dus het zou eigenlijk goed moeten zijn.
Binnen hoeveel tijd kan ik ongeveer een bevestiging ontvangen?
Wow, dat duurt dus nog best lang...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:57 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik heb vorige week maandag-nacht (dus eigenlijk dinsdag) besteld en vandaag kreeg ik alles binnen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |