Ja lullig, maar hier kan esprit niets aan doen hoor...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:02 schreef Quirinus_ het volgende:
Geachte Esprit klant,
dank u voor uw mail.
Tot onze spijt is het pakje verdwenen.
Wij hebben via officiele wegen van de post opdracht gegeven dit na te gaan en het kan 6 tot 8 weken duren voordat wij een antwoord zullen ontvangen. Wij zullen u dan gelijk hierover berichten.
Totdat de situatie opgelost is hebben wij de opdracht gegeven u niet aan te manen. Wij brengen u van het onderzoek zo snel mogelijk op de hoogte. Indien u nog geinteresseerd bent in de bestelde producten verzoeken wij u vriendelijk om een nieuwe bestelling te plaatsen.
Wij bieden u onze verontschuldigingen aan voor de problemen die u met deze levering heeft.
Aangezien uw bestelling helaas niet aangekomen is hebben wij u uit de maanomloop genomen. De automatische betalingsopvorderingen die ons systeem verstuurd kunnen wij helaas niet stoppen, deze mag u dus als niet verzonden beschouwen.
Mocht U nog vragen hebben, zijn wij bereikbaar vanaf Maandag t/m Vrijdag vanaf 8:00 t/m 20:00 uur onder het Hotline-nummer 070 351919 of per mail onder info@esprit.be
Met vriendelijke groeten,
uw Esprit-Online-Shop-Team
___________________________________tot zover mijn eerste bestelling..
Vorige week zijn mijn 2 andere bestellingen verzonden, ik ga meteen even bellen om dat ook te laten checken.
Alleen betalen wat je wél houdtquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:56 schreef beschuit het volgende:
Als ik een gedeelte terug wil sturen, moet ik dan toch eerst al het geld overmaken?
En als ik alles terug wil sturen? wat dan?
Wat een leuke rok.quote:Op maandag 17 oktober 2005 12:53 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[afbeelding]
Deze heb ik gekregen
Trui is erg leuk, mooie kleuren !quote:Op maandag 17 oktober 2005 12:48 schreef Martijn_fijn het volgende:
Nou.. Zo meld ik hier gisteren nog dat ik vreesde voor mijn bestelling, zo staat er vanochtend om kwart over 9 een man van de post op de stoep met een pakket voor mij!.![]()
De bestelling is keurig afgeleverd en het past mij perfect.
Nieuwe trui:
[afbeelding]
En vergeten te melden in m'n vorige post, een nieuwe broek:
[afbeelding]
![]()
leuk he?quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:05 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Wat een leuke rok.Ik moest het even kwijt!
![]()
Oeh, die broek!quote:Op maandag 17 oktober 2005 12:48 schreef Martijn_fijn het volgende:
En vergeten te melden in m'n vorige post, een nieuwe broek:
![]()
EDC van Esprit valt altijd een beetje kleiner weet ik uit ervaring. Ikzelf heb doorgaans als maat 31/32, maar ik heb nu een maatje groter genomen, omdat hij anders van boven te strak zou zitten. Dat is eigenlijk het enige waar je rekening mee moet houden.quote:Op maandag 17 oktober 2005 15:13 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Oeh, die broek!
Hoe valt die? Klein, groot, precies goed?
Ik herinner me nog dat ik deze reeks startte, maar intussen heb ik nooit iets besteld daar...
hij staat er weer opquote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:37 schreef Lu_uK het volgende:
[afbeelding]
Waar is deze te vinden? ik kan hem maar niet vinden op de site.
hoe staat het met de dagen tot het pakje aan komt?
Je kan ook met je cc betalen he, zie je het pas volgende maand. Op rekening heb je trouwens ook nog 2 weken tot payday. Er van uitgaande dat er volgende week stufi is zou ik hem gewoon bestellenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:10 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
hij staat er weer opmaar nu heb ik mijn geld weer voor iets anders uitgegeven,
En hij is er trouwens ook alleen in S. misschien volgende maand.
Charmant.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:31 schreef HV het volgende:
Ik kon het niet laten..weer wat besteld (dinsdag). Heb het 2e mailtje vanmorgen al gekregen, maar nog geen pakketje.
Foto's?quote:
3e trui is erg blits!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:49 schreef Rekkie het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
U vraagt...... wij draaien!!!
Lijkt me van wel?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:59 schreef Sjengdanny het volgende:
Ik heb hier nog 2 kortingsbonnen liggen die ik thuis gestuurd heb gekregen van Esprit, maar kan je die ook inleveren via de Esprit site? Met bijv. een nr. dat op die bon vermeld staat.
Volgens mij niet, je kunt de punten die je in Esprit winkels krijgt iig niet inwisselen op Internet. Ik zal eens kijken of die bon wel werkt maar ik vrees van niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:59 schreef Sjengdanny het volgende:
Ik heb hier nog 2 kortingsbonnen liggen die ik thuis gestuurd heb gekregen van Esprit, maar kan je die ook inleveren via de Esprit site? Met bijv. een nr. dat op die bon vermeld staat.
Nee, dat ''riempje'' zit er niet bijquote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:39 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
wilde ik net zeggendat ''riempje'' zit er zeker niet bij of wel..
Die onderste twee zijn leukquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:49 schreef Rekkie het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De eerste is lekker neutraal, das handig voor naar mijn werk......quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:13 schreef HV het volgende:
[..]
Die onderste twee zijn leuk(eerste is ook wel oké trouwens).
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:49 schreef Rekkie het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor 1.83 is een long prima te dragen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:23 schreef Marloes het volgende:
esprit heeft soms best leuke dingen
Ik ga binnenkort naar de winkel in Adam voor zo'n ''long'' spijkerbroek, iemand die deze ook heeft en zijn ze daadwerkelijk zo lang?(ik ben 1.83)
Yay! Ik heb eindelijk ook wat besteld, en wel deze. Dank, Rekkie voor de inspiratie. Ik heb pas een zwarte fluwelen colbert gekocht en deze gaat er zeker leuk bij staan!quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:43 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Yay! Ik heb eindelijk ook wat besteld, en wel deze. Dank, Rekkie voor de inspiratie. Ik heb pas een zwarte fluwelen colbert gekocht en deze gaat er zeker leuk bij staan!![]()
@ Molluck: mijn ervaring is dat er in ieder geval voor heren bar weinig leuks te vinden is in de winkels. Online is de place to be!
Je blijft altijd uitzonderingen houden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 09:51 schreef jack4ya het volgende:
ligt ook een beetje aan beenlengt hoor, mijn schoonzusje is niet veel langer,maar heeft toch echt veel langere benen. Voor mij is een long wel goed, maar ik weet redelijk zeker dat ie voor haar te kort zou zijn...
Is wel goed!quote:Op zondag 23 oktober 2005 18:55 schreef JAY-T het volgende:
Dat rekening nummer van Esprit, om het geld naar over te maken is 073.74.19.016
Als ik het over wil maken, maakt hij er automatisch 7374.19.016 van.. Moet wel goed zijn lijkt me?
Werk wel veel met internetbankieren, en weet ook wel dat hij die rekeningnummers automatisch goed zet (punten ertussen enzo) maar hier veranderd het wel erg veel![]()
Dat sweatshirt is de hele tijd uitverkocht, en nu is die weer van de site afquote:Op zondag 23 oktober 2005 17:49 schreef Soldier2000 het volgende:
Besteld![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
En misschien dat ik er deze bij doe, voor onder de trui, alleen hijs donkerblauw en ik wil zwart hebben![]()
[afbeelding]
Ja ik... ik vind ze leuk en passen goed bij mijn bouw. (slank met een beetje heup) Beetje laag model (achter iets hoger) en dan om de bovenste helft van je hoogte (zeg maar schaambeenhoogte) valt het mooi aansluitend. Billen zitten er netjes in (beetje losjes, maar geen flabbers) en dan een losse, beetje speelse pijp.quote:Op zondag 23 oktober 2005 15:05 schreef Chav het volgende:
Iemand ervaring met de Play Fit jeans ???
Hij staat nu weer op de site in maten M en L. Helaas moet ik echt een XL hebben, dus ik heb er niet zoveel aan. Of weet iemand of dit shirt klein of groot valt...?quote:Op maandag 24 oktober 2005 07:42 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Dat sweatshirt is de hele tijd uitverkocht, en nu is die weer van de site af![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |