hij staat er weer opquote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:37 schreef Lu_uK het volgende:
[afbeelding]
Waar is deze te vinden? ik kan hem maar niet vinden op de site.
hoe staat het met de dagen tot het pakje aan komt?
Je kan ook met je cc betalen he, zie je het pas volgende maand. Op rekening heb je trouwens ook nog 2 weken tot payday. Er van uitgaande dat er volgende week stufi is zou ik hem gewoon bestellenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:10 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
hij staat er weer opmaar nu heb ik mijn geld weer voor iets anders uitgegeven,
En hij is er trouwens ook alleen in S. misschien volgende maand.
Charmant.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:31 schreef HV het volgende:
Ik kon het niet laten..weer wat besteld (dinsdag). Heb het 2e mailtje vanmorgen al gekregen, maar nog geen pakketje.
Foto's?quote:
3e trui is erg blits!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:49 schreef Rekkie het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
U vraagt...... wij draaien!!!
Lijkt me van wel?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:59 schreef Sjengdanny het volgende:
Ik heb hier nog 2 kortingsbonnen liggen die ik thuis gestuurd heb gekregen van Esprit, maar kan je die ook inleveren via de Esprit site? Met bijv. een nr. dat op die bon vermeld staat.
Volgens mij niet, je kunt de punten die je in Esprit winkels krijgt iig niet inwisselen op Internet. Ik zal eens kijken of die bon wel werkt maar ik vrees van niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:59 schreef Sjengdanny het volgende:
Ik heb hier nog 2 kortingsbonnen liggen die ik thuis gestuurd heb gekregen van Esprit, maar kan je die ook inleveren via de Esprit site? Met bijv. een nr. dat op die bon vermeld staat.
Nee, dat ''riempje'' zit er niet bijquote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:39 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
wilde ik net zeggendat ''riempje'' zit er zeker niet bij of wel..
Die onderste twee zijn leukquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:49 schreef Rekkie het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De eerste is lekker neutraal, das handig voor naar mijn werk......quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:13 schreef HV het volgende:
[..]
Die onderste twee zijn leuk(eerste is ook wel oké trouwens).
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:49 schreef Rekkie het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor 1.83 is een long prima te dragen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:23 schreef Marloes het volgende:
esprit heeft soms best leuke dingen
Ik ga binnenkort naar de winkel in Adam voor zo'n ''long'' spijkerbroek, iemand die deze ook heeft en zijn ze daadwerkelijk zo lang?(ik ben 1.83)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |