niemand besteld die in XL voordat ik m besteld hebquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 09:36 schreef BoNi het volgende:
[..]
Hij staat nu weer op de site in maten M en L. Helaas moet ik echt een XL hebben, dus ik heb er niet zoveel aan. Of weet iemand of dit shirt klein of groot valt...?
thanx voor de tip, een L komt iig mijn kant op.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 09:36 schreef BoNi het volgende:
[..]
Hij staat nu weer op de site in maten M en L. Helaas moet ik echt een XL hebben, dus ik heb er niet zoveel aan. Of weet iemand of dit shirt klein of groot valt...?
klein is goed..... dan heb ik de juiste maat iig besteld!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:49 schreef Chielus het volgende:
edc valt redelijk klein, de rest volgens mij wel standaard, van de broeken weet ik het niet
Ik heb vorige week maandag-nacht (dus eigenlijk dinsdag) besteld en vandaag kreeg ik alles binnen!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:51 schreef Schum1 het volgende:
Trui besteld:
[afbeelding]
Kleinste maat die ze hadden was L, dus ik ben benieuwd. Ik ben wel redelijk lang en EDC valt klein, dus het zou eigenlijk goed moeten zijn.
Binnen hoeveel tijd kan ik ongeveer een bevestiging ontvangen?
Wow, dat duurt dus nog best lang...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:57 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik heb vorige week maandag-nacht (dus eigenlijk dinsdag) besteld en vandaag kreeg ik alles binnen!
3 tot 5 werkdagen dus..... en langer heeft het ook niet geduurd (was gister al eens bezorgd, maar toen was ik niet thuis)quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:38 schreef Schum1 het volgende:
[..]
Wow, dat duurt dus nog best lang...
Ik hoopte het eigenlijk voor het weekend te hebben, van de week anders nog maar even naar de Esprit winkel.
Nee, je moet er voor tekenen, dus ze nemen hem weer mee.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:52 schreef Chav het volgende:
Jaaaaa, vandaag het 2 mailtje gehad !
Iemand een idee wanneer ie kan komen ?
Gooien ze `m trouwens bij de buren af als je niet thuis bent ?
Bij mij hebben ze het al 2 keer bij de buren afgegeven.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:52 schreef Chav het volgende:
Jaaaaa, vandaag het 2 mailtje gehad !
Iemand een idee wanneer ie kan komen ?
Gooien ze `m trouwens bij de buren af als je niet thuis bent ?
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:05 schreef Chav het volgende:
Hmmmm, volgens mij issie niet langs geweest, ik neem aan dat ze een briefje in de brievenbus gooien....
He die had ik ook besteld.... ik stuur hem linea recta weer terug...... vind hem niet mooi, qua pasvorm en ik had overigens een L besteld.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:16 schreef MadGuy het volgende:
Mijn shirt is binnen:
[afbeelding]
Het was een beetje een gok, want met mijn 1m86 heb ik toch een M genomen. Hij past gewoon perfect! Zelfs de armen zijn goed!
Huppa terug dan!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:22 schreef Rekkie het volgende:
[..]
He die had ik ook besteld.... ik stuur hem linea recta weer terug...... vind hem niet mooi, qua pasvorm en ik had overigens een L besteld.
Daardoor waren de mouwen bij de bovenarmen veel te wijd..... dat leek echt voor geen meter!
Zeker terug.....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:31 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Huppa terug dan!IK ga hem combineren met een wit overhemdje. Staat wel cool denk ik zo.
Staat deze nog op de site? Ik kan em nergens vinden? en ik wel em hebbe, hebbe, hebbequote:
leuk shirt, maare.. is dit een zogenaamd 'slim fit' model? want ik heb daar een shirt van en die is toch een tikkeltje te strak voor mijn smalle lichaam...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:16 schreef MadGuy het volgende:
Mijn shirt is binnen:]
Het was een beetje een gok, want met mijn 1m86 heb ik toch een M genomen. Hij past gewoon perfect! Zelfs de armen zijn goed!
ik hoop voor je dat ie er nog is, ik had hem ook besteld maar was uiteindelijk toch uitverkocht.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:46 schreef Proper_fucked het volgende:
ik heb deze besteld!! eindelijk!!
[afbeelding]
Heb alleen niet zo'n e*card, hoe kan je daaraan komen?
Mooi hoorquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:54 schreef Chielus het volgende:
Zo, mijn
[afbeelding]
Is eindelijk binnen, en hij zit weer perfect. Ik vind dit toch wel ideale blousen. Lekker vlot maar ook onder een pak te dragen.
hij stond heel even op de site, gelijk besteld.. net was ie weer uitverkocht, ben benieuwd...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:07 schreef Chielus het volgende:
[..]
ik hoop voor je dat ie er nog is, ik had hem ook besteld maar was uiteindelijk toch uitverkocht.
Ik heb mn Ecard in een Esprit winkel gekregen.
Deze heb ik sinds gister binnen, hijs erg mooiquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:46 schreef Proper_fucked het volgende:
ik heb deze besteld!! eindelijk!!
[afbeelding]
Heb alleen niet zo'n e*card, hoe kan je daaraan komen?
Ik heb er maar gewoon eentje besteld. Is het niks gaat hij terug. Overigens vrijdagochtend de bestelling gedaan, direkt het mailtje ter bevestiging en vrijdagavond het bericht dat mijn bestelling is verzonden. Dat wel heel erg snel. Dat kan bijna niet kloppen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:51 schreef Chielus het volgende:
heeft er iemand al een merino sweater in huis? Zo ja is het wat... Ik vind ze wel mooi alleen ben niet zo'n fan van wol.
e*club members collecting 1,800 e*points during a 12 month period will automatically receive e*club's platinum card (hmmz....duurt nog wel ff dusquote:Op dinsdag 1 november 2005 08:32 schreef Koningin het volgende:
En hoe krijg je die platinum card?
HV, ik vind de onderste jas juist erg leuk!
hmm, ik ben net aan de 650 e*pointsquote:Op dinsdag 1 november 2005 11:10 schreef HV het volgende:
[..]
e*club members collecting 1,800 e*points during a 12 month period will automatically receive e*club's platinum card (hmmz....duurt nog wel ff dus).
de bovenstequote:Op dinsdag 1 november 2005 11:10 schreef HV het volgende:
Ik vind de onderste ook wel erg leuk, alleen ik heb meestal zo'n model..heb nu ook al 2 van zulk soort jassen. Dus die bovenste is weer 's wat anders..maar ik ga d'r nog ff over nadenken.
Dat staat per broek aangegeven op de site.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:47 schreef Marloes het volgende:
Tot welke maat gaat die broeken van EDC?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |