Waarschijnlijk worden ze vandaag bezorgd, dus ik zal vanavond eens passen...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:56 schreef Maikuuul het volgende:
Niemand die er ooit een jeans heeft gekocht en weet of ze groter of kleiner vallen dan normaal?
Bestel gewoon wat verschillende maten. Je kan het zo weer retournerenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:56 schreef Maikuuul het volgende:
Niemand die er ooit een jeans heeft gekocht en weet of ze groter of kleiner vallen dan normaal?
Oké, dan hoor ik het welquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:00 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk worden ze vandaag bezorgd, dus ik zal vanavond eens passen...
Ik zou je laatste keuze pakken, heb je altijd zekerheid dat er een past.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:49 schreef roos1986 het volgende:
Ik had 2 dingen besteld van EDC in de maat m maar dit was te klein. Normaal heb ik altijd M en ik vond dit dan ook wel erg klein uitvallen. Nu wil ik opnieuw bestellen maar zal ik dan bij EDC kleding voor l of xl gaan. Ik wil ook een longsleeve bestellen van Esprit maar zal ik hier dan ook maar een L pakken. Of raden jullie aan om gewoon van alles 2 maten te bestellen. Dan past het bijna altijd of is dat niet gewenst.
2 maten bestellen lijkt me geen probleem als je maar zorgt dat 't bij elkaar opgeteld niet te duur wordt want dan moet je met een CC van te voren betalen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:49 schreef roos1986 het volgende:
Ik had 2 dingen besteld van EDC in de maat m maar dit was te klein. Normaal heb ik altijd M en ik vond dit dan ook wel erg klein uitvallen. Nu wil ik opnieuw bestellen maar zal ik dan bij EDC kleding voor l of xl gaan. Ik wil ook een longsleeve bestellen van Esprit maar zal ik hier dan ook maar een L pakken. Of raden jullie aan om gewoon van alles 2 maten te bestellen. Dan past het bijna altijd of is dat niet gewenst.
Daar kunnen wij vrij weinig over zeggen, niet?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:49 schreef roos1986 het volgende:
Zoals beloofd hierbij mijn bevindingen....quote:
Thnx voor deze infoquote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:31 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Zoals beloofd hierbij mijn bevindingen....![]()
Keep in mind: ik ben 1m91 en vrij tenger, dus het zou bij iemand anders kunnen verschillen...
Broek (Esprit)
Normaal heb ik 32/34 (H&M), dus dat had ik nu ook besteld. Dit is echter te wijd, dus die gaat terug voor een 31/34, lengte was nl. wel goed.
Overhemd (EDC)
Normaal zit ik tussen de M en L, dus maar een M geprobeerd. Op zich leek-ie wel goed, maar het hield niet over. Als ik rek-en-strek, komt alles meteen strak te staan bij de borst (terwijl ik niet bijzonder breed ben). Ook verwacht ik dat-ie bij de eerste keer wassen nog iets krimpt. Dus die gaat terug voor een L.
Better luck next time dus, ik ga het net zo lang proberen tot ik de juiste heb. Ik heb de tijd...![]()
De esprit shop is te vertrouwen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:14 schreef AversusZ het volgende:
heb een een aantal mooie jassen gezien. Aantal winkels afgebeld maar alleen verkrijgbaar via het internet. Nou ben heb ik nooit kleding via het internet besteld en ik heb altijd liever dat ik iets aantrek voordat ik het koop dus zou iemand eventueel mi kunnenj vertellen die miss al een jas hier heeft besteld wat zijn ervaringen hiermee zijn? Hoe ze vallen/ zitten, grootte etc?
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier bezorgen ze nooit bij de buren. In ieder geval geen pakketjes van Esprit, Hunkemoller, etc.. Het wordt twee keer aangeboden, en als je er dan nog niet was kun je het de volgende dag ophalen op het postkantoor. Je krijgt sowieso van de TPG een briefje in de bus als je er niet was, dat ze zijn geweest. En de tweede keer dat je er niet was een briefje dat je het op kunt halen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:10 schreef Ickeane het volgende:
dacht ineens ergens aan.. Wat nouw als je buurman het pakketje houdt (want ze bezorgen het bij de buren als je er niet bent) en zegt dat hij niks ontvangen heeft..
dan kan esprit je toch weinig maken neem ik aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |