quote:Waarom horen we niks meer van Lost in Blue terwijl dat spel volgende week uit moet komen in de VS?
Nee dat was de onthulling van de Revo-controller, dit is het DS topic. Je weet wel, dat andere apparaatje dat voor revolutionaire gameplay heeft gezorgdquote:
Nintendogsquote:Op maandag 19 september 2005 16:01 schreef Strolie75 het volgende:
Ik speel nog steeds Nintendogs.10 minuten per dag.
quote:Op maandag 19 september 2005 19:48 schreef Cutie het volgende:
Of lijkt het stiekem toch te veel op een tvp?
Stiekem wel, maar we negeren het voor deze ene keerquote:Op maandag 19 september 2005 19:48 schreef Cutie het volgende:
Verlanglijstje:
1. Nintendogs
2. Animal crossing
3. Yoshi Touch&Go
In de VS, schatquote:Op maandag 19 september 2005 20:27 schreef lelibel het volgende:
Lost in blue volgende week!? Heb ik wat gemist???![]()
Ik heb in mijn lijstje staan dat die pas ergens in november uitkomt?
Nu weet ik nog steeds niet wat je met wow bedoelt, of is het geen afkortingquote:
You will sayquote:Op maandag 19 september 2005 21:41 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Nu weet ik nog steeds niet wat je met wow bedoelt, of is het geen afkorting
Ja maar ik dach dus ook dat dat de VS datum was. Anyway: beter voor onsquote:
Koop Yoshi touch and go niet, dat is echt een klote spel.quote:Op maandag 19 september 2005 19:48 schreef Cutie het volgende:
Verlanglijstje:
1. Nintendogs
2. Animal crossing
3. Yoshi Touch&Go
Castlevania: Dawn of Sorrow moet goed zijn, die komt samen met advance wars uit.quote:Op maandag 19 september 2005 22:11 schreef koei het volgende:
Ik ben aan het wachten totdat Advance Wars DS en Meteos uitkomen... En dan nog een gratis spel erbij kiezen door die 3=2 actie... Dat zal denk ik een GBA spel gaan worden want verder is er niet zoveel boeiends op dat moment..
Eens, na twee potjes heb je het al gezien, het is maar één level waar je wat verschillende modes kunt doen, dat vallen duurt te lang en het rijden gaat ook al met zo'n geweldig tempo.quote:Op maandag 19 september 2005 22:45 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Koop Yoshi touch and go niet, dat is echt een klote spel.
Jaquote:Op maandag 19 september 2005 23:20 schreef Erwtensoep het volgende:
shame on you
Verlanglijstje??quote:Op dinsdag 20 september 2005 07:34 schreef lizardtattoo het volgende:
Mijn verlanglijstje ook maar dan: Nintendogs, Animal Crossing, Lost in Blue, Phoenix Wright, Mario&Luigi en misschien Trauma Center en Castlevania.
2006quote:Op dinsdag 20 september 2005 08:22 schreef Strolie75 het volgende:
Wanneer kwam die nieuwe Super Mario Bros nou?
Lost in blue is toch geen first party?quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:41 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Animal Crossing, Lost in Blue, Metroid: Hunters, SMB (nee, niet Super Monkey Ball), Mario & Luigi, Mario Kart, Pokemon en vast nog wel meer waar ik nu niet op kom
Allemaal 1st party titels
quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:01 schreef Sodeju het volgende:
Nee, het spel wordt ontwikkeld door Konami
Oh nee, my badquote:Op dinsdag 20 september 2005 09:56 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Lost in blue is toch geen first party?
2006quote:Op dinsdag 20 september 2005 08:22 schreef Strolie75 het volgende:
Wanneer kwam die nieuwe Super Mario Bros nou?
Leugens! Ik vond het een tof spel, het enige nadeel is dat je na een 5 tot 10tal uren wel klaar bent omdat het dan te eentonig wordt.quote:Op maandag 19 september 2005 22:45 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Koop Yoshi touch and go niet, dat is echt een klote spel.
hey! dat spel heb ik ook nog!quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Leugens! Ik vond het een tof spel, het enige nadeel is dat je na een 5 tot 10tal uren wel klaar bent omdat het dan te eentonig wordt.
Goedkoopquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een DS kost nog maar 100 euro bij DVD Boxoffice
Toch jammer van de way extreme foute koers. Zet de site eens op Canadese Doller. Check de koers: 1.3620 en tel de 19% DHL invoerrechten er weer bij op.quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een DS kost nog maar 100 euro bij DVD Boxoffice
Zou het zo werken? Lijkt me meer op een toevoeg basis a la MSNquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:54 schreef mikando18 het volgende:
Die vriendenlijst vind ik wel wat minder, als je bijv. tegen iemand op het internet wil spelen lukt dat niet omdat je DS andere spelers zelf zoekt, wil je het via een friendslist doen moet je eerst diegene via lokale wifi ontmoeten om elkaar op de friendlist te krijgen, dus alleen mensen in je buurt krijg je op je friendslist.
Volgens mij was het zo bevestigd ja. Je hebt een soort username dat alleen werkt op jouw DS ofzo.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:00 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Zou het zo werken? Lijkt me meer op een toevoeg basis a la MSN
De microfoon is wel goed genoeg voor voice chat, ze hebben het weggelaten wegens veiligheidsredenen ofzo.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:00 schreef Erwtensoep het volgende:
voor voice chat is de microfoon niet goed genoeg denk ik
ik vind het wel best zo, als het maar gratis is
ik had gelezen dat de DS het niet aan kon om, en een spel te versturen via WiFi, en ook nog geluid!quote:
Technisch gezien kan de DS het wel aan.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:40 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
ik had gelezen dat de DS het niet aan kon om, en een spel te versturen via WiFi, en ook nog geluid!
Maar volgens mij moet je er dan redelijk snel internet voor hebben.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:16 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Technisch gezien kan de DS het wel aan.
Misschien, het kan in ieder geval wel met een revolution.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:22 schreef tonks het volgende:
Hey kinderkes, vraagje las op GOT ergens dat je met wifi ofzo spelletjes op je ds kan zetten (demo's enzo) kan dit ook met een mac?
Diequote:Op dinsdag 20 september 2005 18:24 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Misschien, het kan in ieder geval wel met een revolution.
Een rip dus.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:27 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Hij heeft een apple achtig design.
quote:
Precies.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:32 schreef Ruzbeh het volgende:
[..].
Gewoon een mooie witte, glanzende uiterlijk en het is weer niet goed.
Als ruzbeh dat zei zou mijn reactie zijn: "Vandaar dat je nog geen Gamecube hebt".quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:34 schreef tonks het volgende:
[..]
Elke keer als ik ruk moet ik 50 cent aan apple betalen
quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:43 schreef BMH het volgende:
[..]
Als ruzbeh dat zei zou mijn reactie zijn: "Vandaar dat je nog geen Gamecube hebt".
![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:43 schreef BMH het volgende:
[..]
Als ruzbeh dat zei zou mijn reactie zijn: "Vandaar dat je nog geen Gamecube hebt".
![]()
Ik vind het grappig dat jullie twee er zo aan ergeren dat ik geen Gamecube heb... Misschien nog meer dan ik zelf.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:50 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Je moet toegeven Ruzbeh, deze is goed![]()
Wij ergeren ons daar niet aan. Ik vind het gewoon hilarisch dat de grootste Nintendo aanhanger op fok niet eens de nieuwste Nintendo consoles heeftquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:57 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het grappig dat jullie twee er zo aan ergeren dat ik geen Gamecube heb... Misschien nog meer dan ik zelf.
Ho, wacht es ff, ik heb daar misschien 1, hooguit 2 3 keer iets over gezegt in mijn hele FOK! bestaan. Mij zal het verder een worst wezen of je een NES, SNES, N64, GC wel of niet hebt. Iedereen z'n eigen keuze en smaak. En ik wil ook absoluut niet zeggen dat omdat je geen GC of wat voor ander product dan ook maar zou hebben je helemaal geen mening oid mag hebben over dat product/bedrijf. M.i. is dat gewoon bullshitquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:57 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het grappig dat jullie twee er zo aan ergeren dat ik geen Gamecube heb... Misschien nog meer dan ik zelf.
Oh sorry, ik nam jou aan als MMarsu.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:37 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ho, wacht es ff, ik heb daar misschien 1, hooguit 2 3 keer iets over gezegt in mijn hele FOK! bestaan. Mij zal het verder een worst wezen of je een NES, SNES, N64, GC wel of niet hebt. Iedereen z'n eigen keuze en smaak. En ik wil ook absoluut niet zeggen dat omdat je geen GC of wat voor ander product dan ook maar zou hebben je helemaal geen mening oid mag hebben over dat product/bedrijf. M.i. is dat gewoon bullshit.
Ik hoopte dat ze die onzin na de N64 wel afgeleerd hadden eigenlijkquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:45 schreef Webby het volgende:
In een ander artikel gelezen over dat nintendo schelden en wat je dan ook maar voor inappropriate gesprekken kan verzinnen (noem een pedofiel dwarsstraat whatever) gewoon willen vermijden. 24/7 monitoring lukt niet en een groot deel van de spelers zal kinderen zijn. Als ouders ineens allerlij gevloek van de slaapkamer horen komen is het dag nds
Voice chat op de N64?quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:33 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik hoopte dat ze die onzin na de N64 wel afgeleerd hadden eigenlijk
Feel the lovequote:Op dinsdag 20 september 2005 19:57 schreef tonks het volgende:
FUCK wil je iets vragen over dat kut ding van je broertje kom je in een nintendo orgie
Nee klopt niet ik las zelfs dat het spel al in sommige winkels te krijgen is.quote:Op woensdag 21 september 2005 08:28 schreef Xrenity het volgende:
Las net ergens dat Castlevania is uitgesteld naar oktober... ? Klopt dat?
Nintendo.nl zet hem nog op 29 sep. namelijk.
wat denk je, hoeveel het vreet als je EN een spel aan het spelen bent op je DS, en je die via je WiFi moet versturen naar een andere DS+ ook nog je stem er bij. Ik dacht dat Iwata dat heeft gezegt, dat DS dat niet aan zou kunnenquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:16 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Technisch gezien kan de DS het wel aan.
Zoveel bandwidth of processorkracht kost het volgens mij niet hoor.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:20 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
wat denk je, hoeveel het vreet als je EN een spel aan het spelen bent op je DS, en je die via je WiFi moet versturen naar een andere DS+ ook nog je stem er bij. Ik dacht dat Iwata dat heeft gezegt, dat DS dat niet aan zou kunnen![]()
Dat denk ik zeer zeker wel.. blijf maar eens constant lullen, gamen, wifi'en.. ik denk dat die accu binnen no-time leeg is danquote:Op woensdag 21 september 2005 16:39 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Zoveel bandwidth of processorkracht kost het volgens mij niet hoor.
quote:Op woensdag 21 september 2005 16:54 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Dat denk ik zeer zeker wel.. blijf maar eens constant lullen, gamen, wifi'en.. ik denk dat die accu binnen no-time leeg is dan.
Mooiquote:Op woensdag 21 september 2005 13:37 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Nee klopt niet ik las zelfs dat het spel al in sommige winkels te krijgen is.
Kortom, Nintendo Wi-Fi is helemaal niet Wi-Fiquote:
Ik vraag me dan af: hoe dan? Er zit op mijn DS geen enkele mogelijkheid om netwerkinstellingen in te voeren. Zal dat dan via een accessoire-aankoop gedaan moeten worden?quote:Of course, DS owners will also be able to use other access points, including those that are available in their own homes.
That would make sense. Nouja, hopelijk kun je dan alle detailinstellingen instellen zodat je gewoon je Wi-Fi beveiliging en firewall instellingen kunt behoudenquote:The current software does not use IP, therefore preventing Internet play features and use of Wi-Fi routers with the DS. Future online games will presumably implement an IP stack to make their online game modes possible.
Je kan gewoon de Wifi gebruiken die mensen standaard hebben, hoe dit werkt en of het werkt weet ik niet. En dat USB ding is helemaal niet zo duur, 30 euro volgens mij. Voor een jaar Xbox Live betaal je toch 60 euro? En dat vindt iedereen prima.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:37 schreef twi het volgende:
[..]
Kortom, Nintendo Wi-Fi is helemaal niet Wi-FiIk kan wel multiplayeren met de buurman wanneer hij een DS heeft, maar als ik via internet wil multiplayeren moet ik A) de DS via USB aan een PC met internetverbinding koppelen B) naar een DS pod die Wi-Fi uitrusting heeft (hier in NL, yeah right...) of C) me zo gelukkig prijzen dat er een Wi-Fi hotspot komt met DS support hier in de buurt.
nou, ik vraag me af hoe mijn DS gebruik wil maken van m'n bestaande Wi-Fi router, zonder dat hij bijv mijn WPA key weet? en ik kan nergens op m'n DS enige instelling wat dat betreft invoeren, dus die USB stick zal wel een verplichting worden.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:38 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Je kan gewoon de Wifi gebruiken die mensen standaard hebben, hoe dit werkt en of het werkt weet ik niet. En dat USB ding is helemaal niet zo duur, 30 euro volgens mij. Voor een jaar Xbox Live betaal je toch 60 euro? En dat vindt iedereen prima.
Op dit moment kan dat dus niet. Ik kan geen verbinding leggen tussen mijn DS en m'n AP, simpelweg omdat de DS die functionaliteit niet (softwarematig) biedt.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:38 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Je kan gewoon de Wifi gebruiken die mensen standaard hebben, hoe dit werkt en of het werkt weet ik niet. En dat USB ding is helemaal niet zo duur, 30 euro volgens mij. Voor een jaar Xbox Live betaal je toch 60 euro? En dat vindt iedereen prima.
Ik denk dat je DS naar open netwerken zoekt, en wanneer er geen vrij netwerk is probeert hij de WPA code... ?quote:Op donderdag 22 september 2005 22:37 schreef twi het volgende:
Ik vraag me dan af: hoe dan? Er zit op mijn DS geen enkele mogelijkheid om netwerkinstellingen in te voeren. Zal dat dan via een accessoire-aankoop gedaan moeten worden?
lijkt me zeer onlogisch, omdat dat dan vanuit het spel geregeld moet worden, of je moet een firmware update doen, aangezien ik nu niets wat netwerkbeheer betreft kan vinden op mn DS, dat zou dus betekenen dat ik voor elk nieuw spel opnieuw mn WPA key mag/moet invoeren, en m'n SSID van hidden afhalen, omdat hij anders waarschijnlijk mn netwerk niet eens kan vinden?quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:27 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ik denk dat je DS naar open netwerken zoekt, en wanneer er geen vrij netwerk is probeert hij de WPA code... ?
Hmmm... dat zou kunnen inderdaad.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:37 schreef paarse_paashaas het volgende:
dat zou dus betekenen dat ik voor elk nieuw spel opnieuw mn WPA key mag/moet invoeren, en m'n SSID van hidden afhalen, omdat hij anders waarschijnlijk mn netwerk niet eens kan vinden?
Nee, alle spellen zullen dan dezelfde WPA key gebruiken, lijkt me.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:37 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
lijkt me zeer onlogisch, omdat dat dan vanuit het spel geregeld moet worden, of je moet een firmware update doen, aangezien ik nu niets wat netwerkbeheer betreft kan vinden op mn DS, dat zou dus betekenen dat ik voor elk nieuw spel opnieuw mn WPA key mag/moet invoeren, en m'n SSID van hidden afhalen, omdat hij anders waarschijnlijk mn netwerk niet eens kan vinden?
alle spellen zullen wel dezelfde WPA key gebruiken zeg je.. waar slaat ie die info op dan?quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:11 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Nee, alle spellen zullen dan dezelfde WPA key gebruiken, lijkt me.
Ja, als je je SSID (zal wel iets met netwerk te maken hebben) op hidden zet, dan vind hij hem waarschijnlijk niet nee, maar daar is dat ding ook niet voor gemaakt natuurlijk.
Ben benieuwd of een firmware update mogelijk is... Hoop van wel.
Voor zo ver ik weet zijn ze goed aan het marketen hoor met de DS. De eerste reclames in Europa van de DS waren goed, imo. Europa en Japan krijgen van Nintendo de beste reclames. Amerika de slechtste.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:45 schreef gamecube_master het volgende:
Zojuist een Nintendogs reclame gezien op tv, hopelijk is Nintendo het een beetje aan het leren met marketing
Wellicht krijg je een losse usb wifi zenderunit speciaal voor de DS. Kun je die op je pc aansluiten en dan lekker op de bank. Dat zou een ideale oplossing zijn.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:25 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
alle spellen zullen wel dezelfde WPA key gebruiken zeg je.. waar slaat ie die info op dan?
en een verborgen SSID is iets waar windows, linux e.d geen probleem mee hebben, dus als die DS Wi-Fi AP's ondersteunt, moet hij er ook mee overweg kunnen.
zoals ik het nou zie moet er of een firmware update komen (geen idee hoe) of ben je verplicht zo'n usb stick + nintendo software te gebruiken.
dat Nintendo een USB-wifi ding op de markt gaat brengen is al bekend, maar daar heb ik helemaal geen belang bij omdat dat;quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:22 schreef svenakin het volgende:
[..]
Wellicht krijg je een losse usb wifi zenderunit speciaal voor de DS. Kun je die op je pc aansluiten en dan lekker op de bank. Dat zou een ideale oplossing zijn.
Nog niet gezien, ben wel erg benieuwd.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:08 schreef mikando18 het volgende:
Vandaag de Nintendogs reclame al gezien, goed van Nintendo dat ze al twee weken voor de release er reclame voor maken.![]()
Kijk jij nikoloneoneneonon?quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:08 schreef mikando18 het volgende:
Vandaag de Nintendogs reclame al gezien, goed van Nintendo dat ze al twee weken voor de release er reclame voor maken.![]()
Of gewoon een gba-cardridge waarop je je netwerk instellingen op kan slaan.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:22 schreef svenakin het volgende:
[..]
Wellicht krijg je een losse usb wifi zenderunit speciaal voor de DS. Kun je die op je pc aansluiten en dan lekker op de bank. Dat zou een ideale oplossing zijn.
Van wat ik gehóórd heb niet. Helaas heb ik er geen officiële bron voor. Misschien kun je Nintendo NL eens bellen of mailen hierover?quote:Op zondag 25 september 2005 10:35 schreef Bacow het volgende:
Ik had ook een vraagje.
Ik heb een amerikaanse DS met meerdere dode pixels; nu had ik gehoord dat nintendo europa DS'jes vervant met dode pixels, gaan ze mijn US DS ook vervangen?
Alle DSen over de hele wereld zijn exact het zelfdequote:Op zondag 25 september 2005 07:49 schreef Cutie het volgende:
Ik heb 'm op MTV gezien. De laatste seconde dan.
Even een hypothetische vraag...
Ik heb een japanse DS. Vriendje een nederlandse. Beiden een nederlandse versie van Nintendogs.
Zouden deze twee normaal moeten kunnen connecten etc.?
Ik vroeg dit nav een mail die ik van Nintendo heb gehad. Het ging in de vraag die ik aan hun stelde meer over het feit of een japanse ds + japanse nintendogs ook vriendjes is met de nederlandse versie hiervan.quote:Op zondag 25 september 2005 12:09 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Alle DSen over de hele wereld zijn exact het zelfde
Dus jullie kunnen gewoon met elkaar nintendoggen
quote:Op zondag 25 september 2005 12:34 schreef Lexie het volgende:
Ik vind Nintendogs eigenlijk erg saai![]()
.
en dat zit in het promotie team!quote:Op zondag 25 september 2005 12:34 schreef Lexie het volgende:
.
NO SHIT. Het spel leek mij al saai toen ik de eerste filmpjes zag. Ik snap niet waar de hype vandaan komt. Het is een AAI spel!!!quote:Op zondag 25 september 2005 12:34 schreef Lexie het volgende:
.
Verkoop hem voor 19,99 euro aan mijquote:Op zondag 25 september 2005 12:34 schreef Lexie het volgende:
.
Ooo, ik kan ook heel goed mensen tijdens het eten opbellen en heel enthousiast doen over pensioenen en ze iets proberen aan te smeren hoorquote:Op zondag 25 september 2005 12:37 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
en dat zit in het promotie team!!
!
!
Na drie weken denk ik er ongeveer hetzelfde overquote:Op zondag 25 september 2005 12:41 schreef Lexie het volgende:
Tis gewoon iedere keer hetzelfde, voeren, drinken geven, borstelen, wandelen, beetje trainen en dat is het. Verder verandert je pup niet van uiterlijk en vind ik het aantal bewegingen dat hij maakt wel erg beperkt. Je gooit iets weg, hij is er bang voor, blaft, loopt er op af, rent weg, blaft, loopt er op af, rent weg, blaft, loopt er op af, rent weg. Tja, kan niet echt zeggen dat dat nu zo spannend is. Hetzelfde zie je als hij andere hondjes tegen komt waarbij de tekstjes zich ook steeds herhalen. "Jopie seems very curious about Spot." Goh leuk denk ik, de volgende keer zijn het vast vriendjes. Maar nee hoor, bij de volgende ontmoeting: "Jopie seems very curious about Spot."
Het is makkelijker als je mij mailt op roy @ fok, nu zou ik je gmail weer moeten opzoeken enzoquote:Op zondag 25 september 2005 13:57 schreef Cutie het volgende:
Notorious_Roy,
Zou je mij even kunnen mailen op mijn gmail account? Dank je.
Ik ookquote:Op zondag 25 september 2005 13:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Na drie weken denk ik er ongeveer hetzelfde over![]()
Ik haat die mensen.quote:Op zondag 25 september 2005 12:43 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ooo, ik kan ook heel goed mensen tijdens het eten opbellen en heel enthousiast doen over pensioenen en ze iets proberen aan te smeren hoor.
Ach, staat in mijn profiel. Maar je hebt mail.quote:Op zondag 25 september 2005 13:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is makkelijker als je mij mailt op roy @ fok, nu zou ik je gmail weer moeten opzoeken enzo
Ik ook hoorquote:
waarom niet? Nintendo zou bijvoorbeeld demo's ter download kunnen aanbieden, of updates van je systeem.quote:Op zondag 25 september 2005 15:41 schreef GcKing het volgende:
Ik zie verder ook de noodzaak niet waarom je buiten een spel om via wi-fi zou willen connecten.
hoe bedoel je, toekomstmuziek? ik beveilig toch liever wel mn draadloze netwerk, niet dat ik d e buren dat gratis internet niet gun, maar van m'n gedeelde bestanden mogen ze toch wel afblijven, eigenlijk.quote:Op zondag 25 september 2005 16:14 schreef YourMaster het volgende:
Daar ben ik het niet mee eens. Buiten het feit natuurlijk dat het beveiligen van draadloze netwerken eigenlijk toekomstmuziek is, vind ik het nog steeds plug and play als je de eerste keer bij draadloos gamen je je eigen password in moet toetsen.
Of het zo gaat weet ik natuurlijk niet.
Of WEP en MAC filtering fatsoenlijk is of niet, het betekent niet dat een random wi-fi apparaat zomaar toegang heeft op het netwerk zonder dat je het moet configureren op tenminste 2 verschillende apparaten (router & DS). Dat vind ik niet erg Plug & Play.quote:Op zondag 25 september 2005 16:14 schreef YourMaster het volgende:
Daar ben ik het niet mee eens. Buiten het feit natuurlijk dat het beveiligen van draadloze netwerken eigenlijk toekomstmuziek is, vind ik het nog steeds plug and play als je de eerste keer bij draadloos gamen je je eigen password in moet toetsen.
Of het zo gaat weet ik natuurlijk niet.
Ik ben normaal gesproken echt heftig verslaafd aan dit soort spellen. Al sinds ik een jaar of 10 ben speel ik al catz en dogz op de pc (nja ik ben nu zo'n 3 jaartjes gestoptquote:Op zondag 25 september 2005 12:41 schreef Lexie het volgende:
Tis gewoon iedere keer hetzelfde, voeren, drinken geven, borstelen, wandelen, beetje trainen en dat is het. Verder verandert je pup niet van uiterlijk en vind ik het aantal bewegingen dat hij maakt wel erg beperkt. Je gooit iets weg, hij is er bang voor, blaft, loopt er op af, rent weg, blaft, loopt er op af, rent weg, blaft, loopt er op af, rent weg. Tja, kan niet echt zeggen dat dat nu zo spannend is. Hetzelfde zie je als hij andere hondjes tegen komt waarbij de tekstjes zich ook steeds herhalen. "Jopie seems very curious about Spot." Goh leuk denk ik, de volgende keer zijn het vast vriendjes. Maar nee hoor, bij de volgende ontmoeting: "Jopie seems very curious about Spot."
Ja ik ook, maar daarin zijn we zeldzaam.quote:Op zondag 25 september 2005 20:08 schreef paarse_paashaas het volgende:
hoe bedoel je, toekomstmuziek? ik beveilig toch liever wel mn draadloze netwerk, niet dat ik d e buren dat gratis internet niet gun, maar van m'n gedeelde bestanden mogen ze toch wel afblijven, eigenlijk.
Lijken Meteos, Castlevania en Sonic Rush je niks?quote:Op maandag 26 september 2005 14:16 schreef killermj het volgende:
http://www.freerecordshop.nl/pages/marketingactions.asp?actionid=3602&navid=4&subnavid=88818&gid=0
Ik zit dus zwaar te twijvelen welke games ik zal bestellen, de actie duurt tot 2okt.
Dus ik wil zo laat mogelijk bestellen (aangezien de games steeds aangevuld worden)
Ik zit nu te twijvelen tussen:
Burnout: legends (Burnout 0wnt)
Nintendogs (lijkt me wel leuk, maar blijft deze boeien???)
Advance wars - dual strike (lijkt me leuk, nooit gespeeld)
Fifa 2006 (voetbal fan en hou wel van de fifa reeks, echter wil ik hem ook op de cube..)
Need for speed: most wanted (als dit geen UNDERGROUND gedoe is wil ik deze wel... kan geen informatie erover vinden ,maar als de besturing net zo kut is als het vorige NFS spel dan hoef ik hem al niet meer )
Bij replay is die al te koop (japans). Ik wist niet dat er ook een engelse versie kwam?quote:Op maandag 26 september 2005 16:07 schreef Yankee_One het volgende:
Iemand die de game Trauma Center volgt? De game krijgt best aardige cijfers en is schappelijk geprijsd. VGP verwacht de game 4 oktober.
Dat kunnen alleen japanners.quote:Op maandag 26 september 2005 20:06 schreef twi het volgende:
Kan iemand me trouwens uitleggen hoe ik in vredesnaam m'n DS moet vasthouden bij Metroid? Ik bedoel, ik heb nu een paar speelsessies gehad en verschillende controls geprobeerd, maar een beetje normaal met hoger tempo spelen met de stylus is er voor mij niet bij. Ik kan gewoon niet tegelijk rennen en richten en schieten en springen tegelijk.
Meteos moet je ook spelen, dan snap je het pas. Op de filmpjes ziet het er suf uit, maar geloof mij nou het is hectisch en reteverslavend! Ik vind het ook meer een actie spel dan een puzzle omdat het zo verdomde snel gaat.quote:Op maandag 26 september 2005 20:06 schreef twi het volgende:
Dat Meteos lijkt me persoonlijk helemaal niks, ik snap die hype niet zo. Ik heb 't in Gammo gezien, maar had echt niet zoiets van wauw, dat moet ik hebben. Misschien omdat ik al zo'n simpel puzzelspelletje heb, maar ik wacht eerder op de "Live" () games, Mario & Luigi en wanneer ik 'm goedkoop van iemand kan overnemen wil ik Nintendogs zelfs een kans geven ondanks de wat negatieve commentaren in dit topic.
Idd, sinds afgelopen donderdag heb ik m in huis.. en heb nu al meer dan 10 uur gespeeld (m'n vriendin ook een groot gedeelte daarvanquote:Op maandag 26 september 2005 21:24 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Meteos moet je ook spelen, dan snap je het pas. Op de filmpjes ziet het er suf uit, maar geloof mij nou het is hectisch en reteverslavend! Ik vind het ook meer een actie spel dan een puzzle omdat het zo verdomde snel gaat.
Ik had ook geen idee, zelfs niet na 3 uur spelen. Daarna begint het echter en laat het je niet meer los (iig niet totdat je Advance Wars hebtquote:Op maandag 26 september 2005 20:06 schreef twi het volgende:
Dat Meteos lijkt me persoonlijk helemaal niks, ik snap die hype niet zo.
3=2quote:Op maandag 26 september 2005 21:26 schreef twi het volgende:
Vandaar dat ik er het volle pond niet voor over heb. Zit momenteel toch krap bij kas dus wacht nog even voordat ik weer wat uit ga geven
klopt, net als dat bartsmit m ook niet (op de site) heeft.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:57 schreef jercovski het volgende:
ik zie castlevania niet op de FRS site
Waar overal?quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:10 schreef Lexie het volgende:
Zaterdag toer ik naar Den Bosch met de Nintendogs-tour. De 8e is overal groot spektakel vanwege de launch en de 20e ben ik naar Arnhem
.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:57 schreef Daxter-freak het volgende:
wanneer komt mario kart ds eigenlijk uit ?![]()
volgens play.comquote:Due for release on 11/11/2005
Stumpertsquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:06 schreef philipnorth het volgende:
[..]
klopt, net als dat bartsmit m ook niet (op de site) heeft.
Schijnt te maken te hebben met bagger inkopen, omdat castlevania "geen A-titel" zou zijn.
De 8e oktober zou het vrij spectaculair moeten worden met allerlei hondenshows en real life agility courses. Ik geloof dat dat in samenwerking met de Toys r Us gehouden wordt dus daar zou je dan misschien moeten zijn. Op de andere data is er een gewone tour en dat houdt in dat we met een hondenhok op wielen (quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:39 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Waar overal?
Zijn er echt op diverse plaatsen leuke/bijzondere dingen?
quote:
Voor meer over de gebeurtenissen op 8 oktober. Ik denk dat ik wel eventjes langs de Toys R Us in Eindhoven wip, dit moet ik zien.quote:NINTENDOGS ZIJN LOS
Kom je met me spelen?
28 September 2005 – Een dag na de officiële lancering van de puppysimulator Nintendogs, organiseert Nintendo in samenwerking met Toys “R” Us een hondenspektakel met hondentrainers, demonstraties en hindernisbanen. Consumenten worden met hun hond uitgenodigd deel te nemen aan de verschillende activiteiten en kennis te maken met Nintendogs.
Op zaterdag 8 oktober worden de Nintendogs tussen 11.00 en 15.00 uur ‘losgelaten’ bij vijf Toys “R” Us locaties in Nederland. Hondeneigenaren maken kennis met andere hondenliefhebbers. Op de buitenplaatsen van de filialen in Utrecht, Hengelo, Eindhoven, Muiden en Leeuwarden vinden allerlei Nintendogs gerelateerde activiteiten plaats. Bekijk een van de demonstraties, ontvang tips van hondentrainers, probeer de game Nintendogs uit of doorloop de hindernisbaan met je eigen hond.
Rondom de vijf Toys “R” Us locaties zijn huis-aan-huis flyers verspreid, ter aankondiging van het event. De flyer biedt tegen inlevering ¤5 korting op de game Nintendogs of het Nintendogs Pak. Deze actie is alleen geldig op zaterdag 8 oktober in de filialen Utrecht, Hengelo, Eindhoven, Muiden en Leeuwarden. Extra flyers zijn ook verkrijgbaar bij de vijf deelnemende filialen.
Nintendogs is verkrijgbaar vanaf 7 oktober, voor een verwachte verkoopprijs van ¤44,95. Het Nintendogs Pak met de game en een blauwe of roze versie van de Nintendo DS heeft een verwachte verkoopprijs van ¤149,99.
Bron
Bij de bron kan je ook Advance Wars winnen, check de mainpage!
Dat is net als aan Jari Litmanen vragen of hij een feienooit shirtje wil tekenenquote:
Dat is voor het nieuwe spel genaamd Contact, in ontwikkeling door het team achter Killer 7 klik hier voor scans.quote:Op maandag 26 september 2005 19:37 schreef Tomasso het volgende:
http://mmv-i.net/xx_1/
Ik zie wel een Motorola teken in dat plaatje staan als ik mij niet vergis.
De site http://mmm-i.net is van Marvelous Interactive Inc.
Vaag
Ik heb gelijk wat aan je spelling gedaan, die is niet al te best...quote:Op woensdag 28 september 2005 20:51 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dat is net als aanJari Litmanen
vragen of hij een FEYENOORD shirtje wil tekenen
quote:Seiken Densetsu DS
Square Enix heeft in Jump Magazine bekend gemaakt dat in de winter van 2006 Seiken Densetsu DS: Children of Mana op de Nintendo DS uitgebracht gaat worden.
Het zal een 2D Action RPG zijn, met een combat systeem gelijkend op dat van Seiken Densetsu 2 (op de snes)
Hadden we alquote:Op donderdag 29 september 2005 08:28 schreef philipnorth het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ook zal Seiken Densetsu 4 bevestigd, alleen nog geen genre, release en platfrom bekend.
* philipnorth hopes Revolution
ook als newssubmit doorgegeven
bron
Ah, toch welquote:Op donderdag 29 september 2005 08:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hadden we al![]()
http://games.fok.nl/news.php?newsid=6579
Toch bedankt iig![]()
Als ze maar niet denken dat ik een hindernisbaan ga doenquote:Op woensdag 28 september 2005 20:07 schreef Thomper het volgende:
[..]
Voor meer over de gebeurtenissen op 8 oktober. Ik denk dat ik wel eventjes langs de Toys R Us in Eindhoven wip, dit moet ik zien.
quote:Op donderdag 29 september 2005 20:31 schreef YourMaster het volgende:
De psp krijgt trouwens GTA3. Niet echt leuk spel.
Kunnen ze op de ds niet GTA2 doen, wereldspel met multiplayer, en dan het liefst via internet.
Zo hé, dat jij dat nu al weetquote:Op donderdag 29 september 2005 20:31 schreef YourMaster het volgende:
De psp krijgt trouwens GTA3. Niet echt leuk spel.
Nee, dat heeft Nintendo zelf verpest door een 100% afgemaakte game van Rockstar te weigeren van de N64 omdat het te gewelddadig zou zijn. Ga er maar niet van uit dat Rockstar ooit nog is een volwaardige GTA game op een Nintendo console zal uitbrengen.quote:Kunnen ze op de ds niet GTA2 doen, wereldspel met multiplayer, en dan het liefst via internet.
Ja, GTA3 is al een aantal jaar oud. GTA2 zelfs een paar jaar ouder.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:08 schreef gamecube_master het volgende:
Zo hé, dat jij dat nu al weet
En nee, het is niet GTA 3, een heel nieuw spel in dezelfde omgeving.
Mario kart, vanaf 11 november!quote:Op donderdag 29 september 2005 23:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat is nou het leukste racespel op de DS ?
9/10quote:It's certainly true enough that Dual Strike doesn't appear to offer much more than the previous versions on the surface, but dig a little deeper and it's obvious there's so much more to it. As long-term fans might expect, Intelligent Systems' uncanny knack of being able to come up with fresh ideas and more challenging maps and missions is the reason we keep coming back. Whether you've played it before or you're a newcomer wondering what the fuss is about, it stands out as one of the finest handheld games ever. Resistance is futile. Buy it, play it, love it.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:15 schreef mikando18 het volgende:
http://nintendowifi.com/ is er maar nog niet open, zou je hier je friendslist dan kunnen samenstellen?
Castlevania ligt alleen bij de Media Markt geloof ikquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:27 schreef mikando18 het volgende:
Kon Castlevania nergens vinden, alleen maar grote stapels FIFA 06spellen, dan maar bij zuiderpark bestellen
![]()
Maar heeft behoorlijk last van : 1 fout en t is onmogelijk om de race nog te winnen...quote:Op donderdag 29 september 2005 23:37 schreef mikando18 het volgende:
Need for Speed Underground 2 krijgt nog wel de beste reviews.
in rotterdam lag hij niet bij eplaza,mediamarkt,dixons,bartsmit,FRS alleen bij futurezonequote:Op vrijdag 30 september 2005 16:14 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Castlevania ligt alleen bij de Media Markt geloof ik
Tenzij het over Nintendogs gaatquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:37 schreef Hellrazor het volgende:
reclame en nintendo gaat niet zo goed samen tegenwoordig![]()
Met Nintendogs doen ze het anders aardig, al is dat ook maar een uitzonderingquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:37 schreef Hellrazor het volgende:
reclame en nintendo gaat niet zo goed samen tegenwoordig![]()
Ultimate Spider-man schijnt wel aardig te zijn. Ik haal ws niks want heb nog wat liggen hier sinds vandaagquote:Bubble Bobble Revolution Action 7 Oktober 2005
Nintendogs: Labrador and Friends Strategy 7 Oktober 2005
Nintendogs: Chihuahua and Friends Strategy 7 Oktober 2005
Nintendogs: Dachshund and Friends Strategy 7 Oktober 2005
Nanostray Action 14 Oktober 2005
Ultimate Spider-Man Action 14 Oktober 2005
Marvel Nemesis: Rise of the Imperfects Action 28 Oktober 2005
Tony Hawk's American Sk8land Action 28 Oktober 2005
Hoest met weerstation?quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:50 schreef Xalopalyps het volgende:
Gister heb ik wel iets geinigs gezien, ik had mijn DS naast een laptop met een draadloze WiFi kaart gelegd.
Ik zag het netwerk van de DS, het netwerk is 2Mbit en onbeveiligd volgens dat ding.
Als ik de code van de WiFi uit de DS na ga, zie je dat het van Nintendo is
Heb het spel nog niet gespeeld maar vind het nu al niks, heeft Nintendo eindelijk een beetje wat stoerdere franchise maken ze er een pinball spel vanquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:31 schreef Ruzbeh het volgende:
Nieuwe screens van Metroid Prime Pinball:
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
Wel mooie graphics! Maarja lang zul je daar denk ik niet mee bezig zijn... Tenzij je vanalles kunt winnen en doen ofzo.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:31 schreef Ruzbeh het volgende:
Nieuwe screens van Metroid Prime Pinball:
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
huh, bubble bobble staat op play.com en lik-sang.com op 24 of 25 november, niet 7 oktober?quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:49 schreef Xrenity het volgende:
Wat een lijst
Dit is voor oktober:
[..]
Ultimate Spider-man schijnt wel aardig te zijn. Ik haal ws niks want heb nog wat liggen hier sinds vandaag
Als het goed is liggen die dan inderdaad in de winkelsquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:11 schreef inkie1010 het volgende:
Weet iemand of die bundle's met nintendogs ook 7 oktober in nederland uitkomen? Met de gekleurde DS?
Ziet er op zich wel goed uit. Maar ik heb dit spel gewoon te vaak gespeeld. Stuk of vijf keer op de PSOne en nog twee keer de Remake. Ik ben er klaar mee.quote:
geen verschil, doen dusquote:Op zondag 2 oktober 2005 18:08 schreef Ghostbuster het volgende:
Zit er verschil met de USA versie en die hier te koop komt ?
Kan vrij goedkoop de usa versie krijgen daarom
Ben het volkomen met je eens, Castlevania is erg goed uitgewerkt zoals ook op GBA, wat ik wel jammer vind is dat ze niet elke 3 maanden een nieuwe Castlevania uitbrengen ehehquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:22 schreef Xrenity het volgende:
Castlevania is echt briljant
Je weet vaak niet waar je heen moet, maar het blijft gewoon tof
Absoluut, beste aankoop van het jaar voor mij.quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:22 schreef Xrenity het volgende:
Castlevania is echt briljant
Je weet vaak niet waar je heen moet, maar het blijft gewoon tof
Zo denk ik over EU releasesquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:55 schreef RaymanNL het volgende:
Ik ga niet importeren, dan krtijg ik dunne hoesjes
Dat staat niet mooi in mijn kast![]()
Dat had ik al doorquote:
Dat zou best kunnenquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:01 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat had ik al door
offtopic, heb jij me soms geblokkeerd op msn, je komt niet meer online bij mij, en bij anderen wel(bij TIjs was je online eergister, en bij mij niet
)
bernieduijn@hotmail.comquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat zou best kunnenEr zijn meer mensen geblokd volgens mij
Ik had ff trillian geprobeerd en alles sloeg op tilt
Wat was je msn ook weer?
quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er zijn meer mensen geblokd volgens mij![]()
quote:I am playing it right now in the office - this is the BEST version of Mario Kart ever produced. The gameplay is superb, the graphics are sharp and smooth, and the additions only make it better......it's awesome - believe!!!!
PS The blow function on the ink doesn't work - I just read that post, got very excited then tried it, but unfortunately doesn't seem to have the function in the game - am sending an e-mail to NCL right now to suggest inclusion in the retail version!!
Gewoon een platform spel alleen dan met wat rpg elementen erin.quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:33 schreef Strolie75 het volgende:
Wat is Castlevania: Dawn of Sorrow voor spel? Ik hoor meer mensen er lyrisch over doen.
Soort van Super metroid eigenlijkquote:Op maandag 3 oktober 2005 13:33 schreef Strolie75 het volgende:
Wat is Castlevania: Dawn of Sorrow voor spel? Ik hoor meer mensen er lyrisch over doen.
Zie: GBA / SP / Micro topic nummer 21: klein en fijnquote:
Doe ik het weerquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:47 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Zie: GBA / SP / Micro topic nummer 21: klein en fijn
SNES/NES voetbal spellen zijn ook goed te spelen dus dat is geen probleem, ik weet alleen niet of winning eleven op de DS komt, volgens mij was dat weer zo'n gerucht dat elke site heeft opgepakt (net zoals Katamari Damacy).quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:33 schreef Noax het volgende:
Ik zag op Lik-Sang dat Winning Eleven op de planning staat voor de DS.
Maar is het wel mogelijk om een potje te voetballen op de DS aangezien het geen 'pookje' heeft zoals de PSP dat wel heeft?
http://www.ds-x2.com/index.php?id=4243quote:Mario Kart DS Delayed & New Bundle (?)
Did Nintendo delay the new fun racer?
According to German stores and Bergsala AB (Skandinavian distributor), Mario Kart DS was delayed to November 25th, 2005. The former date was November 11th, so we have to wait two weeks longer. That would explain why the official teaser site says "Skidding into shops this November and not "on November 11th".
We also heard Nintendo plans to sell a bundle which includes a Nintendo DS (silver edition) and Mario Kart DS for Euro 149.99.
We still need a confirmation from Nintendo of Europe.
Volgens mij was die stick nog niet getoond, nu dus wel. Verder zijn er boxarts vrijgegeven, Brain Training officieel voor de Westerse wereld aangekondigd en is de wifi slogan bekend.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:58 schreef paarse_paashaas het volgende:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=6756
wat moet ik nu met zulk nieuws, niets gemeld wat nog niet bekend was....
[afbeelding]
Hopenlijk werkt het met de Macquote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:58 schreef paarse_paashaas het volgende:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=6756
wat moet ik nu met zulk nieuws, niets gemeld wat nog niet bekend was....
[afbeelding]
Ik heb hier import en EU doosjes door elkaar staan. zoveel boeit dat toch echt niet, het bespaart veel geld!quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:55 schreef RaymanNL het volgende:
Ik ga niet importeren, dan krtijg ik dunne hoesjes
Dat staat niet mooi in mijn kast![]()
nee, zo bedoel ik het niet. Weer geen info van Nintendo uit over het wel of niet ondersteunen van andere Wi-Fi apparatuur dan hun eigen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bovendien moet je onthouden dat niet iedereen topic op het forum bijhoud en enkel af en toe een game site bezoekt. Voor die mensen zijn zulke berichten ook
Er was al een tijd geleden een interview met Jim Merrick die vertelde hoe en wat met je eigen WiFi netwerk. Het wordt iig wel ondersteund.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:28 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
nee, zo bedoel ik het niet. Weer geen info van Nintendo uit over het wel of niet ondersteunen van andere Wi-Fi apparatuur dan hun eigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |