Ik heb gelijk wat aan je spelling gedaan, die is niet al te best...quote:Op woensdag 28 september 2005 20:51 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dat is net als aanJari Litmanen
vragen of hij een FEYENOORD shirtje wil tekenen
quote:Seiken Densetsu DS
Square Enix heeft in Jump Magazine bekend gemaakt dat in de winter van 2006 Seiken Densetsu DS: Children of Mana op de Nintendo DS uitgebracht gaat worden.
Het zal een 2D Action RPG zijn, met een combat systeem gelijkend op dat van Seiken Densetsu 2 (op de snes)
Hadden we alquote:Op donderdag 29 september 2005 08:28 schreef philipnorth het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ook zal Seiken Densetsu 4 bevestigd, alleen nog geen genre, release en platfrom bekend.
* philipnorth hopes Revolution
ook als newssubmit doorgegeven
bron
Ah, toch welquote:Op donderdag 29 september 2005 08:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hadden we al![]()
http://games.fok.nl/news.php?newsid=6579
Toch bedankt iig![]()
Als ze maar niet denken dat ik een hindernisbaan ga doenquote:Op woensdag 28 september 2005 20:07 schreef Thomper het volgende:
[..]
Voor meer over de gebeurtenissen op 8 oktober. Ik denk dat ik wel eventjes langs de Toys R Us in Eindhoven wip, dit moet ik zien.
quote:Op donderdag 29 september 2005 20:31 schreef YourMaster het volgende:
De psp krijgt trouwens GTA3. Niet echt leuk spel.
Kunnen ze op de ds niet GTA2 doen, wereldspel met multiplayer, en dan het liefst via internet.
Zo hé, dat jij dat nu al weetquote:Op donderdag 29 september 2005 20:31 schreef YourMaster het volgende:
De psp krijgt trouwens GTA3. Niet echt leuk spel.
Nee, dat heeft Nintendo zelf verpest door een 100% afgemaakte game van Rockstar te weigeren van de N64 omdat het te gewelddadig zou zijn. Ga er maar niet van uit dat Rockstar ooit nog is een volwaardige GTA game op een Nintendo console zal uitbrengen.quote:Kunnen ze op de ds niet GTA2 doen, wereldspel met multiplayer, en dan het liefst via internet.
Ja, GTA3 is al een aantal jaar oud. GTA2 zelfs een paar jaar ouder.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:08 schreef gamecube_master het volgende:
Zo hé, dat jij dat nu al weet
En nee, het is niet GTA 3, een heel nieuw spel in dezelfde omgeving.
Mario kart, vanaf 11 november!quote:Op donderdag 29 september 2005 23:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat is nou het leukste racespel op de DS ?
9/10quote:It's certainly true enough that Dual Strike doesn't appear to offer much more than the previous versions on the surface, but dig a little deeper and it's obvious there's so much more to it. As long-term fans might expect, Intelligent Systems' uncanny knack of being able to come up with fresh ideas and more challenging maps and missions is the reason we keep coming back. Whether you've played it before or you're a newcomer wondering what the fuss is about, it stands out as one of the finest handheld games ever. Resistance is futile. Buy it, play it, love it.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:15 schreef mikando18 het volgende:
http://nintendowifi.com/ is er maar nog niet open, zou je hier je friendslist dan kunnen samenstellen?
Castlevania ligt alleen bij de Media Markt geloof ikquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:27 schreef mikando18 het volgende:
Kon Castlevania nergens vinden, alleen maar grote stapels FIFA 06spellen, dan maar bij zuiderpark bestellen
![]()
Maar heeft behoorlijk last van : 1 fout en t is onmogelijk om de race nog te winnen...quote:Op donderdag 29 september 2005 23:37 schreef mikando18 het volgende:
Need for Speed Underground 2 krijgt nog wel de beste reviews.
in rotterdam lag hij niet bij eplaza,mediamarkt,dixons,bartsmit,FRS alleen bij futurezonequote:Op vrijdag 30 september 2005 16:14 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Castlevania ligt alleen bij de Media Markt geloof ik
Tenzij het over Nintendogs gaatquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:37 schreef Hellrazor het volgende:
reclame en nintendo gaat niet zo goed samen tegenwoordig![]()
Met Nintendogs doen ze het anders aardig, al is dat ook maar een uitzonderingquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:37 schreef Hellrazor het volgende:
reclame en nintendo gaat niet zo goed samen tegenwoordig![]()
Ultimate Spider-man schijnt wel aardig te zijn. Ik haal ws niks want heb nog wat liggen hier sinds vandaagquote:Bubble Bobble Revolution Action 7 Oktober 2005
Nintendogs: Labrador and Friends Strategy 7 Oktober 2005
Nintendogs: Chihuahua and Friends Strategy 7 Oktober 2005
Nintendogs: Dachshund and Friends Strategy 7 Oktober 2005
Nanostray Action 14 Oktober 2005
Ultimate Spider-Man Action 14 Oktober 2005
Marvel Nemesis: Rise of the Imperfects Action 28 Oktober 2005
Tony Hawk's American Sk8land Action 28 Oktober 2005
Hoest met weerstation?quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:50 schreef Xalopalyps het volgende:
Gister heb ik wel iets geinigs gezien, ik had mijn DS naast een laptop met een draadloze WiFi kaart gelegd.
Ik zag het netwerk van de DS, het netwerk is 2Mbit en onbeveiligd volgens dat ding.
Als ik de code van de WiFi uit de DS na ga, zie je dat het van Nintendo is
Heb het spel nog niet gespeeld maar vind het nu al niks, heeft Nintendo eindelijk een beetje wat stoerdere franchise maken ze er een pinball spel vanquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:31 schreef Ruzbeh het volgende:
Nieuwe screens van Metroid Prime Pinball:
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
Wel mooie graphics! Maarja lang zul je daar denk ik niet mee bezig zijn... Tenzij je vanalles kunt winnen en doen ofzo.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:31 schreef Ruzbeh het volgende:
Nieuwe screens van Metroid Prime Pinball:
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
huh, bubble bobble staat op play.com en lik-sang.com op 24 of 25 november, niet 7 oktober?quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:49 schreef Xrenity het volgende:
Wat een lijst
Dit is voor oktober:
[..]
Ultimate Spider-man schijnt wel aardig te zijn. Ik haal ws niks want heb nog wat liggen hier sinds vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |