Als het goed is liggen die dan inderdaad in de winkelsquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:11 schreef inkie1010 het volgende:
Weet iemand of die bundle's met nintendogs ook 7 oktober in nederland uitkomen? Met de gekleurde DS?
Ziet er op zich wel goed uit. Maar ik heb dit spel gewoon te vaak gespeeld. Stuk of vijf keer op de PSOne en nog twee keer de Remake. Ik ben er klaar mee.quote:
geen verschil, doen dusquote:Op zondag 2 oktober 2005 18:08 schreef Ghostbuster het volgende:
Zit er verschil met de USA versie en die hier te koop komt ?
Kan vrij goedkoop de usa versie krijgen daarom
Ben het volkomen met je eens, Castlevania is erg goed uitgewerkt zoals ook op GBA, wat ik wel jammer vind is dat ze niet elke 3 maanden een nieuwe Castlevania uitbrengen ehehquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:22 schreef Xrenity het volgende:
Castlevania is echt briljant
Je weet vaak niet waar je heen moet, maar het blijft gewoon tof
Absoluut, beste aankoop van het jaar voor mij.quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:22 schreef Xrenity het volgende:
Castlevania is echt briljant
Je weet vaak niet waar je heen moet, maar het blijft gewoon tof
Zo denk ik over EU releasesquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:55 schreef RaymanNL het volgende:
Ik ga niet importeren, dan krtijg ik dunne hoesjes
Dat staat niet mooi in mijn kast![]()
Dat had ik al doorquote:
Dat zou best kunnenquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:01 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat had ik al door
offtopic, heb jij me soms geblokkeerd op msn, je komt niet meer online bij mij, en bij anderen wel(bij TIjs was je online eergister, en bij mij niet
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |