quote:Waarom horen we niks meer van Lost in Blue terwijl dat spel volgende week uit moet komen in de VS?
Nee dat was de onthulling van de Revo-controller, dit is het DS topic. Je weet wel, dat andere apparaatje dat voor revolutionaire gameplay heeft gezorgdquote:
Nintendogsquote:Op maandag 19 september 2005 16:01 schreef Strolie75 het volgende:
Ik speel nog steeds Nintendogs.10 minuten per dag.
quote:Op maandag 19 september 2005 19:48 schreef Cutie het volgende:
Of lijkt het stiekem toch te veel op een tvp?
Stiekem wel, maar we negeren het voor deze ene keerquote:Op maandag 19 september 2005 19:48 schreef Cutie het volgende:
Verlanglijstje:
1. Nintendogs
2. Animal crossing
3. Yoshi Touch&Go
In de VS, schatquote:Op maandag 19 september 2005 20:27 schreef lelibel het volgende:
Lost in blue volgende week!? Heb ik wat gemist???![]()
Ik heb in mijn lijstje staan dat die pas ergens in november uitkomt?
Nu weet ik nog steeds niet wat je met wow bedoelt, of is het geen afkortingquote:
You will sayquote:Op maandag 19 september 2005 21:41 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Nu weet ik nog steeds niet wat je met wow bedoelt, of is het geen afkorting
Ja maar ik dach dus ook dat dat de VS datum was. Anyway: beter voor onsquote:
Koop Yoshi touch and go niet, dat is echt een klote spel.quote:Op maandag 19 september 2005 19:48 schreef Cutie het volgende:
Verlanglijstje:
1. Nintendogs
2. Animal crossing
3. Yoshi Touch&Go
Castlevania: Dawn of Sorrow moet goed zijn, die komt samen met advance wars uit.quote:Op maandag 19 september 2005 22:11 schreef koei het volgende:
Ik ben aan het wachten totdat Advance Wars DS en Meteos uitkomen... En dan nog een gratis spel erbij kiezen door die 3=2 actie... Dat zal denk ik een GBA spel gaan worden want verder is er niet zoveel boeiends op dat moment..
Eens, na twee potjes heb je het al gezien, het is maar één level waar je wat verschillende modes kunt doen, dat vallen duurt te lang en het rijden gaat ook al met zo'n geweldig tempo.quote:Op maandag 19 september 2005 22:45 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Koop Yoshi touch and go niet, dat is echt een klote spel.
Jaquote:Op maandag 19 september 2005 23:20 schreef Erwtensoep het volgende:
shame on you
Verlanglijstje??quote:Op dinsdag 20 september 2005 07:34 schreef lizardtattoo het volgende:
Mijn verlanglijstje ook maar dan: Nintendogs, Animal Crossing, Lost in Blue, Phoenix Wright, Mario&Luigi en misschien Trauma Center en Castlevania.
2006quote:Op dinsdag 20 september 2005 08:22 schreef Strolie75 het volgende:
Wanneer kwam die nieuwe Super Mario Bros nou?
Lost in blue is toch geen first party?quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:41 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Animal Crossing, Lost in Blue, Metroid: Hunters, SMB (nee, niet Super Monkey Ball), Mario & Luigi, Mario Kart, Pokemon en vast nog wel meer waar ik nu niet op kom
Allemaal 1st party titels
quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:01 schreef Sodeju het volgende:
Nee, het spel wordt ontwikkeld door Konami
Oh nee, my badquote:Op dinsdag 20 september 2005 09:56 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Lost in blue is toch geen first party?
2006quote:Op dinsdag 20 september 2005 08:22 schreef Strolie75 het volgende:
Wanneer kwam die nieuwe Super Mario Bros nou?
Leugens! Ik vond het een tof spel, het enige nadeel is dat je na een 5 tot 10tal uren wel klaar bent omdat het dan te eentonig wordt.quote:Op maandag 19 september 2005 22:45 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Koop Yoshi touch and go niet, dat is echt een klote spel.
hey! dat spel heb ik ook nog!quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Leugens! Ik vond het een tof spel, het enige nadeel is dat je na een 5 tot 10tal uren wel klaar bent omdat het dan te eentonig wordt.
Goedkoopquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een DS kost nog maar 100 euro bij DVD Boxoffice
Toch jammer van de way extreme foute koers. Zet de site eens op Canadese Doller. Check de koers: 1.3620 en tel de 19% DHL invoerrechten er weer bij op.quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een DS kost nog maar 100 euro bij DVD Boxoffice
Zou het zo werken? Lijkt me meer op een toevoeg basis a la MSNquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:54 schreef mikando18 het volgende:
Die vriendenlijst vind ik wel wat minder, als je bijv. tegen iemand op het internet wil spelen lukt dat niet omdat je DS andere spelers zelf zoekt, wil je het via een friendslist doen moet je eerst diegene via lokale wifi ontmoeten om elkaar op de friendlist te krijgen, dus alleen mensen in je buurt krijg je op je friendslist.
Volgens mij was het zo bevestigd ja. Je hebt een soort username dat alleen werkt op jouw DS ofzo.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:00 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Zou het zo werken? Lijkt me meer op een toevoeg basis a la MSN
De microfoon is wel goed genoeg voor voice chat, ze hebben het weggelaten wegens veiligheidsredenen ofzo.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:00 schreef Erwtensoep het volgende:
voor voice chat is de microfoon niet goed genoeg denk ik
ik vind het wel best zo, als het maar gratis is
ik had gelezen dat de DS het niet aan kon om, en een spel te versturen via WiFi, en ook nog geluid!quote:
Technisch gezien kan de DS het wel aan.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:40 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
ik had gelezen dat de DS het niet aan kon om, en een spel te versturen via WiFi, en ook nog geluid!
Maar volgens mij moet je er dan redelijk snel internet voor hebben.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:16 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Technisch gezien kan de DS het wel aan.
Misschien, het kan in ieder geval wel met een revolution.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:22 schreef tonks het volgende:
Hey kinderkes, vraagje las op GOT ergens dat je met wifi ofzo spelletjes op je ds kan zetten (demo's enzo) kan dit ook met een mac?
Diequote:Op dinsdag 20 september 2005 18:24 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Misschien, het kan in ieder geval wel met een revolution.
Een rip dus.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:27 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Hij heeft een apple achtig design.
quote:
Precies.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:32 schreef Ruzbeh het volgende:
[..].
Gewoon een mooie witte, glanzende uiterlijk en het is weer niet goed.
Als ruzbeh dat zei zou mijn reactie zijn: "Vandaar dat je nog geen Gamecube hebt".quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:34 schreef tonks het volgende:
[..]
Elke keer als ik ruk moet ik 50 cent aan apple betalen
quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:43 schreef BMH het volgende:
[..]
Als ruzbeh dat zei zou mijn reactie zijn: "Vandaar dat je nog geen Gamecube hebt".
![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:43 schreef BMH het volgende:
[..]
Als ruzbeh dat zei zou mijn reactie zijn: "Vandaar dat je nog geen Gamecube hebt".
![]()
Ik vind het grappig dat jullie twee er zo aan ergeren dat ik geen Gamecube heb... Misschien nog meer dan ik zelf.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:50 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Je moet toegeven Ruzbeh, deze is goed![]()
Wij ergeren ons daar niet aan. Ik vind het gewoon hilarisch dat de grootste Nintendo aanhanger op fok niet eens de nieuwste Nintendo consoles heeftquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:57 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het grappig dat jullie twee er zo aan ergeren dat ik geen Gamecube heb... Misschien nog meer dan ik zelf.
Ho, wacht es ff, ik heb daar misschien 1, hooguit 2 3 keer iets over gezegt in mijn hele FOK! bestaan. Mij zal het verder een worst wezen of je een NES, SNES, N64, GC wel of niet hebt. Iedereen z'n eigen keuze en smaak. En ik wil ook absoluut niet zeggen dat omdat je geen GC of wat voor ander product dan ook maar zou hebben je helemaal geen mening oid mag hebben over dat product/bedrijf. M.i. is dat gewoon bullshitquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:57 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het grappig dat jullie twee er zo aan ergeren dat ik geen Gamecube heb... Misschien nog meer dan ik zelf.
Oh sorry, ik nam jou aan als MMarsu.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:37 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ho, wacht es ff, ik heb daar misschien 1, hooguit 2 3 keer iets over gezegt in mijn hele FOK! bestaan. Mij zal het verder een worst wezen of je een NES, SNES, N64, GC wel of niet hebt. Iedereen z'n eigen keuze en smaak. En ik wil ook absoluut niet zeggen dat omdat je geen GC of wat voor ander product dan ook maar zou hebben je helemaal geen mening oid mag hebben over dat product/bedrijf. M.i. is dat gewoon bullshit.
Ik hoopte dat ze die onzin na de N64 wel afgeleerd hadden eigenlijkquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:45 schreef Webby het volgende:
In een ander artikel gelezen over dat nintendo schelden en wat je dan ook maar voor inappropriate gesprekken kan verzinnen (noem een pedofiel dwarsstraat whatever) gewoon willen vermijden. 24/7 monitoring lukt niet en een groot deel van de spelers zal kinderen zijn. Als ouders ineens allerlij gevloek van de slaapkamer horen komen is het dag nds
Voice chat op de N64?quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:33 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik hoopte dat ze die onzin na de N64 wel afgeleerd hadden eigenlijk
Feel the lovequote:Op dinsdag 20 september 2005 19:57 schreef tonks het volgende:
FUCK wil je iets vragen over dat kut ding van je broertje kom je in een nintendo orgie
Nee klopt niet ik las zelfs dat het spel al in sommige winkels te krijgen is.quote:Op woensdag 21 september 2005 08:28 schreef Xrenity het volgende:
Las net ergens dat Castlevania is uitgesteld naar oktober... ? Klopt dat?
Nintendo.nl zet hem nog op 29 sep. namelijk.
wat denk je, hoeveel het vreet als je EN een spel aan het spelen bent op je DS, en je die via je WiFi moet versturen naar een andere DS+ ook nog je stem er bij. Ik dacht dat Iwata dat heeft gezegt, dat DS dat niet aan zou kunnenquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:16 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Technisch gezien kan de DS het wel aan.
Zoveel bandwidth of processorkracht kost het volgens mij niet hoor.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:20 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
wat denk je, hoeveel het vreet als je EN een spel aan het spelen bent op je DS, en je die via je WiFi moet versturen naar een andere DS+ ook nog je stem er bij. Ik dacht dat Iwata dat heeft gezegt, dat DS dat niet aan zou kunnen![]()
Dat denk ik zeer zeker wel.. blijf maar eens constant lullen, gamen, wifi'en.. ik denk dat die accu binnen no-time leeg is danquote:Op woensdag 21 september 2005 16:39 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Zoveel bandwidth of processorkracht kost het volgens mij niet hoor.
quote:Op woensdag 21 september 2005 16:54 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Dat denk ik zeer zeker wel.. blijf maar eens constant lullen, gamen, wifi'en.. ik denk dat die accu binnen no-time leeg is dan.
Mooiquote:Op woensdag 21 september 2005 13:37 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Nee klopt niet ik las zelfs dat het spel al in sommige winkels te krijgen is.
Kortom, Nintendo Wi-Fi is helemaal niet Wi-Fiquote:
Ik vraag me dan af: hoe dan? Er zit op mijn DS geen enkele mogelijkheid om netwerkinstellingen in te voeren. Zal dat dan via een accessoire-aankoop gedaan moeten worden?quote:Of course, DS owners will also be able to use other access points, including those that are available in their own homes.
That would make sense. Nouja, hopelijk kun je dan alle detailinstellingen instellen zodat je gewoon je Wi-Fi beveiliging en firewall instellingen kunt behoudenquote:The current software does not use IP, therefore preventing Internet play features and use of Wi-Fi routers with the DS. Future online games will presumably implement an IP stack to make their online game modes possible.
Je kan gewoon de Wifi gebruiken die mensen standaard hebben, hoe dit werkt en of het werkt weet ik niet. En dat USB ding is helemaal niet zo duur, 30 euro volgens mij. Voor een jaar Xbox Live betaal je toch 60 euro? En dat vindt iedereen prima.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:37 schreef twi het volgende:
[..]
Kortom, Nintendo Wi-Fi is helemaal niet Wi-FiIk kan wel multiplayeren met de buurman wanneer hij een DS heeft, maar als ik via internet wil multiplayeren moet ik A) de DS via USB aan een PC met internetverbinding koppelen B) naar een DS pod die Wi-Fi uitrusting heeft (hier in NL, yeah right...) of C) me zo gelukkig prijzen dat er een Wi-Fi hotspot komt met DS support hier in de buurt.
nou, ik vraag me af hoe mijn DS gebruik wil maken van m'n bestaande Wi-Fi router, zonder dat hij bijv mijn WPA key weet? en ik kan nergens op m'n DS enige instelling wat dat betreft invoeren, dus die USB stick zal wel een verplichting worden.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:38 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Je kan gewoon de Wifi gebruiken die mensen standaard hebben, hoe dit werkt en of het werkt weet ik niet. En dat USB ding is helemaal niet zo duur, 30 euro volgens mij. Voor een jaar Xbox Live betaal je toch 60 euro? En dat vindt iedereen prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |