Op dit moment kan dat dus niet. Ik kan geen verbinding leggen tussen mijn DS en m'n AP, simpelweg omdat de DS die functionaliteit niet (softwarematig) biedt.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:38 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Je kan gewoon de Wifi gebruiken die mensen standaard hebben, hoe dit werkt en of het werkt weet ik niet. En dat USB ding is helemaal niet zo duur, 30 euro volgens mij. Voor een jaar Xbox Live betaal je toch 60 euro? En dat vindt iedereen prima.
Ik denk dat je DS naar open netwerken zoekt, en wanneer er geen vrij netwerk is probeert hij de WPA code... ?quote:Op donderdag 22 september 2005 22:37 schreef twi het volgende:
Ik vraag me dan af: hoe dan? Er zit op mijn DS geen enkele mogelijkheid om netwerkinstellingen in te voeren. Zal dat dan via een accessoire-aankoop gedaan moeten worden?
lijkt me zeer onlogisch, omdat dat dan vanuit het spel geregeld moet worden, of je moet een firmware update doen, aangezien ik nu niets wat netwerkbeheer betreft kan vinden op mn DS, dat zou dus betekenen dat ik voor elk nieuw spel opnieuw mn WPA key mag/moet invoeren, en m'n SSID van hidden afhalen, omdat hij anders waarschijnlijk mn netwerk niet eens kan vinden?quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:27 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ik denk dat je DS naar open netwerken zoekt, en wanneer er geen vrij netwerk is probeert hij de WPA code... ?
Hmmm... dat zou kunnen inderdaad.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:37 schreef paarse_paashaas het volgende:
dat zou dus betekenen dat ik voor elk nieuw spel opnieuw mn WPA key mag/moet invoeren, en m'n SSID van hidden afhalen, omdat hij anders waarschijnlijk mn netwerk niet eens kan vinden?
Nee, alle spellen zullen dan dezelfde WPA key gebruiken, lijkt me.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:37 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
lijkt me zeer onlogisch, omdat dat dan vanuit het spel geregeld moet worden, of je moet een firmware update doen, aangezien ik nu niets wat netwerkbeheer betreft kan vinden op mn DS, dat zou dus betekenen dat ik voor elk nieuw spel opnieuw mn WPA key mag/moet invoeren, en m'n SSID van hidden afhalen, omdat hij anders waarschijnlijk mn netwerk niet eens kan vinden?
alle spellen zullen wel dezelfde WPA key gebruiken zeg je.. waar slaat ie die info op dan?quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:11 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Nee, alle spellen zullen dan dezelfde WPA key gebruiken, lijkt me.
Ja, als je je SSID (zal wel iets met netwerk te maken hebben) op hidden zet, dan vind hij hem waarschijnlijk niet nee, maar daar is dat ding ook niet voor gemaakt natuurlijk.
Ben benieuwd of een firmware update mogelijk is... Hoop van wel.
Voor zo ver ik weet zijn ze goed aan het marketen hoor met de DS. De eerste reclames in Europa van de DS waren goed, imo. Europa en Japan krijgen van Nintendo de beste reclames. Amerika de slechtste.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:45 schreef gamecube_master het volgende:
Zojuist een Nintendogs reclame gezien op tv, hopelijk is Nintendo het een beetje aan het leren met marketing
Wellicht krijg je een losse usb wifi zenderunit speciaal voor de DS. Kun je die op je pc aansluiten en dan lekker op de bank. Dat zou een ideale oplossing zijn.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:25 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
alle spellen zullen wel dezelfde WPA key gebruiken zeg je.. waar slaat ie die info op dan?
en een verborgen SSID is iets waar windows, linux e.d geen probleem mee hebben, dus als die DS Wi-Fi AP's ondersteunt, moet hij er ook mee overweg kunnen.
zoals ik het nou zie moet er of een firmware update komen (geen idee hoe) of ben je verplicht zo'n usb stick + nintendo software te gebruiken.
dat Nintendo een USB-wifi ding op de markt gaat brengen is al bekend, maar daar heb ik helemaal geen belang bij omdat dat;quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:22 schreef svenakin het volgende:
[..]
Wellicht krijg je een losse usb wifi zenderunit speciaal voor de DS. Kun je die op je pc aansluiten en dan lekker op de bank. Dat zou een ideale oplossing zijn.
Nog niet gezien, ben wel erg benieuwd.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:08 schreef mikando18 het volgende:
Vandaag de Nintendogs reclame al gezien, goed van Nintendo dat ze al twee weken voor de release er reclame voor maken.![]()
Kijk jij nikoloneoneneonon?quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:08 schreef mikando18 het volgende:
Vandaag de Nintendogs reclame al gezien, goed van Nintendo dat ze al twee weken voor de release er reclame voor maken.![]()
Of gewoon een gba-cardridge waarop je je netwerk instellingen op kan slaan.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:22 schreef svenakin het volgende:
[..]
Wellicht krijg je een losse usb wifi zenderunit speciaal voor de DS. Kun je die op je pc aansluiten en dan lekker op de bank. Dat zou een ideale oplossing zijn.
Van wat ik gehóórd heb niet. Helaas heb ik er geen officiële bron voor. Misschien kun je Nintendo NL eens bellen of mailen hierover?quote:Op zondag 25 september 2005 10:35 schreef Bacow het volgende:
Ik had ook een vraagje.
Ik heb een amerikaanse DS met meerdere dode pixels; nu had ik gehoord dat nintendo europa DS'jes vervant met dode pixels, gaan ze mijn US DS ook vervangen?
Alle DSen over de hele wereld zijn exact het zelfdequote:Op zondag 25 september 2005 07:49 schreef Cutie het volgende:
Ik heb 'm op MTV gezien. De laatste seconde dan.
Even een hypothetische vraag...
Ik heb een japanse DS. Vriendje een nederlandse. Beiden een nederlandse versie van Nintendogs.
Zouden deze twee normaal moeten kunnen connecten etc.?
Ik vroeg dit nav een mail die ik van Nintendo heb gehad. Het ging in de vraag die ik aan hun stelde meer over het feit of een japanse ds + japanse nintendogs ook vriendjes is met de nederlandse versie hiervan.quote:Op zondag 25 september 2005 12:09 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Alle DSen over de hele wereld zijn exact het zelfde
Dus jullie kunnen gewoon met elkaar nintendoggen
quote:Op zondag 25 september 2005 12:34 schreef Lexie het volgende:
Ik vind Nintendogs eigenlijk erg saai![]()
.
en dat zit in het promotie team!quote:Op zondag 25 september 2005 12:34 schreef Lexie het volgende:
.
NO SHIT. Het spel leek mij al saai toen ik de eerste filmpjes zag. Ik snap niet waar de hype vandaan komt. Het is een AAI spel!!!quote:Op zondag 25 september 2005 12:34 schreef Lexie het volgende:
.
Verkoop hem voor 19,99 euro aan mijquote:Op zondag 25 september 2005 12:34 schreef Lexie het volgende:
.
Ooo, ik kan ook heel goed mensen tijdens het eten opbellen en heel enthousiast doen over pensioenen en ze iets proberen aan te smeren hoorquote:Op zondag 25 september 2005 12:37 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
en dat zit in het promotie team!!
!
!
Na drie weken denk ik er ongeveer hetzelfde overquote:Op zondag 25 september 2005 12:41 schreef Lexie het volgende:
Tis gewoon iedere keer hetzelfde, voeren, drinken geven, borstelen, wandelen, beetje trainen en dat is het. Verder verandert je pup niet van uiterlijk en vind ik het aantal bewegingen dat hij maakt wel erg beperkt. Je gooit iets weg, hij is er bang voor, blaft, loopt er op af, rent weg, blaft, loopt er op af, rent weg, blaft, loopt er op af, rent weg. Tja, kan niet echt zeggen dat dat nu zo spannend is. Hetzelfde zie je als hij andere hondjes tegen komt waarbij de tekstjes zich ook steeds herhalen. "Jopie seems very curious about Spot." Goh leuk denk ik, de volgende keer zijn het vast vriendjes. Maar nee hoor, bij de volgende ontmoeting: "Jopie seems very curious about Spot."
Het is makkelijker als je mij mailt op roy @ fok, nu zou ik je gmail weer moeten opzoeken enzoquote:Op zondag 25 september 2005 13:57 schreef Cutie het volgende:
Notorious_Roy,
Zou je mij even kunnen mailen op mijn gmail account? Dank je.
Ik ookquote:Op zondag 25 september 2005 13:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Na drie weken denk ik er ongeveer hetzelfde over![]()
Ik haat die mensen.quote:Op zondag 25 september 2005 12:43 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ooo, ik kan ook heel goed mensen tijdens het eten opbellen en heel enthousiast doen over pensioenen en ze iets proberen aan te smeren hoor.
Ach, staat in mijn profiel. Maar je hebt mail.quote:Op zondag 25 september 2005 13:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is makkelijker als je mij mailt op roy @ fok, nu zou ik je gmail weer moeten opzoeken enzo
Ik ook hoorquote:
waarom niet? Nintendo zou bijvoorbeeld demo's ter download kunnen aanbieden, of updates van je systeem.quote:Op zondag 25 september 2005 15:41 schreef GcKing het volgende:
Ik zie verder ook de noodzaak niet waarom je buiten een spel om via wi-fi zou willen connecten.
hoe bedoel je, toekomstmuziek? ik beveilig toch liever wel mn draadloze netwerk, niet dat ik d e buren dat gratis internet niet gun, maar van m'n gedeelde bestanden mogen ze toch wel afblijven, eigenlijk.quote:Op zondag 25 september 2005 16:14 schreef YourMaster het volgende:
Daar ben ik het niet mee eens. Buiten het feit natuurlijk dat het beveiligen van draadloze netwerken eigenlijk toekomstmuziek is, vind ik het nog steeds plug and play als je de eerste keer bij draadloos gamen je je eigen password in moet toetsen.
Of het zo gaat weet ik natuurlijk niet.
Of WEP en MAC filtering fatsoenlijk is of niet, het betekent niet dat een random wi-fi apparaat zomaar toegang heeft op het netwerk zonder dat je het moet configureren op tenminste 2 verschillende apparaten (router & DS). Dat vind ik niet erg Plug & Play.quote:Op zondag 25 september 2005 16:14 schreef YourMaster het volgende:
Daar ben ik het niet mee eens. Buiten het feit natuurlijk dat het beveiligen van draadloze netwerken eigenlijk toekomstmuziek is, vind ik het nog steeds plug and play als je de eerste keer bij draadloos gamen je je eigen password in moet toetsen.
Of het zo gaat weet ik natuurlijk niet.
Ik ben normaal gesproken echt heftig verslaafd aan dit soort spellen. Al sinds ik een jaar of 10 ben speel ik al catz en dogz op de pc (nja ik ben nu zo'n 3 jaartjes gestoptquote:Op zondag 25 september 2005 12:41 schreef Lexie het volgende:
Tis gewoon iedere keer hetzelfde, voeren, drinken geven, borstelen, wandelen, beetje trainen en dat is het. Verder verandert je pup niet van uiterlijk en vind ik het aantal bewegingen dat hij maakt wel erg beperkt. Je gooit iets weg, hij is er bang voor, blaft, loopt er op af, rent weg, blaft, loopt er op af, rent weg, blaft, loopt er op af, rent weg. Tja, kan niet echt zeggen dat dat nu zo spannend is. Hetzelfde zie je als hij andere hondjes tegen komt waarbij de tekstjes zich ook steeds herhalen. "Jopie seems very curious about Spot." Goh leuk denk ik, de volgende keer zijn het vast vriendjes. Maar nee hoor, bij de volgende ontmoeting: "Jopie seems very curious about Spot."
Ja ik ook, maar daarin zijn we zeldzaam.quote:Op zondag 25 september 2005 20:08 schreef paarse_paashaas het volgende:
hoe bedoel je, toekomstmuziek? ik beveilig toch liever wel mn draadloze netwerk, niet dat ik d e buren dat gratis internet niet gun, maar van m'n gedeelde bestanden mogen ze toch wel afblijven, eigenlijk.
Lijken Meteos, Castlevania en Sonic Rush je niks?quote:Op maandag 26 september 2005 14:16 schreef killermj het volgende:
http://www.freerecordshop.nl/pages/marketingactions.asp?actionid=3602&navid=4&subnavid=88818&gid=0
Ik zit dus zwaar te twijvelen welke games ik zal bestellen, de actie duurt tot 2okt.
Dus ik wil zo laat mogelijk bestellen (aangezien de games steeds aangevuld worden)
Ik zit nu te twijvelen tussen:
Burnout: legends (Burnout 0wnt)
Nintendogs (lijkt me wel leuk, maar blijft deze boeien???)
Advance wars - dual strike (lijkt me leuk, nooit gespeeld)
Fifa 2006 (voetbal fan en hou wel van de fifa reeks, echter wil ik hem ook op de cube..)
Need for speed: most wanted (als dit geen UNDERGROUND gedoe is wil ik deze wel... kan geen informatie erover vinden ,maar als de besturing net zo kut is als het vorige NFS spel dan hoef ik hem al niet meer )
Bij replay is die al te koop (japans). Ik wist niet dat er ook een engelse versie kwam?quote:Op maandag 26 september 2005 16:07 schreef Yankee_One het volgende:
Iemand die de game Trauma Center volgt? De game krijgt best aardige cijfers en is schappelijk geprijsd. VGP verwacht de game 4 oktober.
Dat kunnen alleen japanners.quote:Op maandag 26 september 2005 20:06 schreef twi het volgende:
Kan iemand me trouwens uitleggen hoe ik in vredesnaam m'n DS moet vasthouden bij Metroid? Ik bedoel, ik heb nu een paar speelsessies gehad en verschillende controls geprobeerd, maar een beetje normaal met hoger tempo spelen met de stylus is er voor mij niet bij. Ik kan gewoon niet tegelijk rennen en richten en schieten en springen tegelijk.
Meteos moet je ook spelen, dan snap je het pas. Op de filmpjes ziet het er suf uit, maar geloof mij nou het is hectisch en reteverslavend! Ik vind het ook meer een actie spel dan een puzzle omdat het zo verdomde snel gaat.quote:Op maandag 26 september 2005 20:06 schreef twi het volgende:
Dat Meteos lijkt me persoonlijk helemaal niks, ik snap die hype niet zo. Ik heb 't in Gammo gezien, maar had echt niet zoiets van wauw, dat moet ik hebben. Misschien omdat ik al zo'n simpel puzzelspelletje heb, maar ik wacht eerder op de "Live" () games, Mario & Luigi en wanneer ik 'm goedkoop van iemand kan overnemen wil ik Nintendogs zelfs een kans geven ondanks de wat negatieve commentaren in dit topic.
Idd, sinds afgelopen donderdag heb ik m in huis.. en heb nu al meer dan 10 uur gespeeld (m'n vriendin ook een groot gedeelte daarvanquote:Op maandag 26 september 2005 21:24 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Meteos moet je ook spelen, dan snap je het pas. Op de filmpjes ziet het er suf uit, maar geloof mij nou het is hectisch en reteverslavend! Ik vind het ook meer een actie spel dan een puzzle omdat het zo verdomde snel gaat.
Ik had ook geen idee, zelfs niet na 3 uur spelen. Daarna begint het echter en laat het je niet meer los (iig niet totdat je Advance Wars hebtquote:Op maandag 26 september 2005 20:06 schreef twi het volgende:
Dat Meteos lijkt me persoonlijk helemaal niks, ik snap die hype niet zo.
3=2quote:Op maandag 26 september 2005 21:26 schreef twi het volgende:
Vandaar dat ik er het volle pond niet voor over heb. Zit momenteel toch krap bij kas dus wacht nog even voordat ik weer wat uit ga geven
klopt, net als dat bartsmit m ook niet (op de site) heeft.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:57 schreef jercovski het volgende:
ik zie castlevania niet op de FRS site
Waar overal?quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:10 schreef Lexie het volgende:
Zaterdag toer ik naar Den Bosch met de Nintendogs-tour. De 8e is overal groot spektakel vanwege de launch en de 20e ben ik naar Arnhem
.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:57 schreef Daxter-freak het volgende:
wanneer komt mario kart ds eigenlijk uit ?![]()
volgens play.comquote:Due for release on 11/11/2005
Stumpertsquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:06 schreef philipnorth het volgende:
[..]
klopt, net als dat bartsmit m ook niet (op de site) heeft.
Schijnt te maken te hebben met bagger inkopen, omdat castlevania "geen A-titel" zou zijn.
De 8e oktober zou het vrij spectaculair moeten worden met allerlei hondenshows en real life agility courses. Ik geloof dat dat in samenwerking met de Toys r Us gehouden wordt dus daar zou je dan misschien moeten zijn. Op de andere data is er een gewone tour en dat houdt in dat we met een hondenhok op wielen (quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:39 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Waar overal?
Zijn er echt op diverse plaatsen leuke/bijzondere dingen?
quote:
Voor meer over de gebeurtenissen op 8 oktober. Ik denk dat ik wel eventjes langs de Toys R Us in Eindhoven wip, dit moet ik zien.quote:NINTENDOGS ZIJN LOS
Kom je met me spelen?
28 September 2005 – Een dag na de officiële lancering van de puppysimulator Nintendogs, organiseert Nintendo in samenwerking met Toys “R” Us een hondenspektakel met hondentrainers, demonstraties en hindernisbanen. Consumenten worden met hun hond uitgenodigd deel te nemen aan de verschillende activiteiten en kennis te maken met Nintendogs.
Op zaterdag 8 oktober worden de Nintendogs tussen 11.00 en 15.00 uur ‘losgelaten’ bij vijf Toys “R” Us locaties in Nederland. Hondeneigenaren maken kennis met andere hondenliefhebbers. Op de buitenplaatsen van de filialen in Utrecht, Hengelo, Eindhoven, Muiden en Leeuwarden vinden allerlei Nintendogs gerelateerde activiteiten plaats. Bekijk een van de demonstraties, ontvang tips van hondentrainers, probeer de game Nintendogs uit of doorloop de hindernisbaan met je eigen hond.
Rondom de vijf Toys “R” Us locaties zijn huis-aan-huis flyers verspreid, ter aankondiging van het event. De flyer biedt tegen inlevering ¤5 korting op de game Nintendogs of het Nintendogs Pak. Deze actie is alleen geldig op zaterdag 8 oktober in de filialen Utrecht, Hengelo, Eindhoven, Muiden en Leeuwarden. Extra flyers zijn ook verkrijgbaar bij de vijf deelnemende filialen.
Nintendogs is verkrijgbaar vanaf 7 oktober, voor een verwachte verkoopprijs van ¤44,95. Het Nintendogs Pak met de game en een blauwe of roze versie van de Nintendo DS heeft een verwachte verkoopprijs van ¤149,99.
Bron
Bij de bron kan je ook Advance Wars winnen, check de mainpage!
Dat is net als aan Jari Litmanen vragen of hij een feienooit shirtje wil tekenenquote:
Dat is voor het nieuwe spel genaamd Contact, in ontwikkeling door het team achter Killer 7 klik hier voor scans.quote:Op maandag 26 september 2005 19:37 schreef Tomasso het volgende:
http://mmv-i.net/xx_1/
Ik zie wel een Motorola teken in dat plaatje staan als ik mij niet vergis.
De site http://mmm-i.net is van Marvelous Interactive Inc.
Vaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |