abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30931809
quote:
Op zondag 25 september 2005 12:41 schreef Lexie het volgende:
Tis gewoon iedere keer hetzelfde, voeren, drinken geven, borstelen, wandelen, beetje trainen en dat is het. Verder verandert je pup niet van uiterlijk en vind ik het aantal bewegingen dat hij maakt wel erg beperkt. Je gooit iets weg, hij is er bang voor, blaft, loopt er op af, rent weg, blaft, loopt er op af, rent weg, blaft, loopt er op af, rent weg. Tja, kan niet echt zeggen dat dat nu zo spannend is. Hetzelfde zie je als hij andere hondjes tegen komt waarbij de tekstjes zich ook steeds herhalen. "Jopie seems very curious about Spot." Goh leuk denk ik, de volgende keer zijn het vast vriendjes. Maar nee hoor, bij de volgende ontmoeting: "Jopie seems very curious about Spot."
Ik ben normaal gesproken echt heftig verslaafd aan dit soort spellen. Al sinds ik een jaar of 10 ben speel ik al catz en dogz op de pc (nja ik ben nu zo'n 3 jaartjes gestopt ) en heb versie 3,4 en 5 van beide catz en dogz. Ik had verwacht dat nintendogs ook iets soortgelijks zou zijn, maar vind het toch ook nog beperkter dan ik dacht. Ik mis nog een wedstrijd van 'aan de lijn lopen' in plaats van de kunstjes. Maar dat is nog maar klein. Het vervelendste vind ik toch wel dat je puppy's niet ontwikkelen verder, en voor mij was op de pc het fokken toch wel helemaal geweldig, uitproberen welke combi's er allemaal uitkwamen en dergelijken. Ik heb het spel nu ruim een week maar heb gisteren ook al een dagje overgeslagen... kon na een paar keer spelen ook de bewegingen wel dromen verder en heb het 5000 interieur ook al...
pi_30933698
quote:
Op zondag 25 september 2005 20:08 schreef paarse_paashaas het volgende:
hoe bedoel je, toekomstmuziek? ik beveilig toch liever wel mn draadloze netwerk, niet dat ik d e buren dat gratis internet niet gun, maar van m'n gedeelde bestanden mogen ze toch wel afblijven, eigenlijk.
Ja ik ook, maar daarin zijn we zeldzaam.
  maandag 26 september 2005 @ 14:16:05 #153
10646 killermj
Jah Man Jah ©By KillerMJ
pi_30943364
http://www.freerecordshop.nl/pages/marketingactions.asp?actionid=3602&navid=4&subnavid=88818&gid=0

Ik zit dus zwaar te twijvelen welke games ik zal bestellen, de actie duurt tot 2okt.
Dus ik wil zo laat mogelijk bestellen (aangezien de games steeds aangevuld worden)

Ik zit nu te twijvelen tussen:

Burnout: legends (Burnout 0wnt)
Nintendogs (lijkt me wel leuk, maar blijft deze boeien???)
Advance wars - dual strike (lijkt me leuk, nooit gespeeld)
Fifa 2006 (voetbal fan en hou wel van de fifa reeks, echter wil ik hem ook op de cube..)
Need for speed: most wanted (als dit geen UNDERGROUND gedoe is wil ik deze wel... kan geen informatie erover vinden ,maar als de besturing net zo kut is als het vorige NFS spel dan hoef ik hem al niet meer )
  maandag 26 september 2005 @ 14:28:32 #154
22605 Tragedy
When the feelin's gone
pi_30943696
quote:
Op maandag 26 september 2005 14:16 schreef killermj het volgende:
http://www.freerecordshop.nl/pages/marketingactions.asp?actionid=3602&navid=4&subnavid=88818&gid=0

Ik zit dus zwaar te twijvelen welke games ik zal bestellen, de actie duurt tot 2okt.
Dus ik wil zo laat mogelijk bestellen (aangezien de games steeds aangevuld worden)

Ik zit nu te twijvelen tussen:

Burnout: legends (Burnout 0wnt)
Nintendogs (lijkt me wel leuk, maar blijft deze boeien???)
Advance wars - dual strike (lijkt me leuk, nooit gespeeld)
Fifa 2006 (voetbal fan en hou wel van de fifa reeks, echter wil ik hem ook op de cube..)
Need for speed: most wanted (als dit geen UNDERGROUND gedoe is wil ik deze wel... kan geen informatie erover vinden ,maar als de besturing net zo kut is als het vorige NFS spel dan hoef ik hem al niet meer )
Lijken Meteos, Castlevania en Sonic Rush je niks?
  maandag 26 september 2005 @ 14:42:37 #155
10646 killermj
Jah Man Jah ©By KillerMJ
pi_30943810
Niet echt...
Meteos koop ik wel eens 2e hands en Castelvania vind ik niks en Sonic vind ik niet het geweldig...
Je rent maar door je levels..
pi_30945767
Iemand die de game Trauma Center volgt? De game krijgt best aardige cijfers en is schappelijk geprijsd. VGP verwacht de game 4 oktober.
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_30945819
In europa?
Houd van een lijntje.
  maandag 26 september 2005 @ 16:20:09 #158
22605 Tragedy
When the feelin's gone
pi_30946125
Oh ok, ik heb wel interesse in het spel, maar er komen al zoveel leuke spellen uit voor de DS

Het heeft dus niet mijn hoogste prioriteit
Houd van een lijntje.
pi_30947989
quote:
Op maandag 26 september 2005 16:07 schreef Yankee_One het volgende:
Iemand die de game Trauma Center volgt? De game krijgt best aardige cijfers en is schappelijk geprijsd. VGP verwacht de game 4 oktober.
Bij replay is die al te koop (japans). Ik wist niet dat er ook een engelse versie kwam?
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
  maandag 26 september 2005 @ 19:37:39 #161
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_30950484
http://mmv-i.net/xx_1/

Ik zie wel een Motorola teken in dat plaatje staan als ik mij niet vergis.
De site http://mmm-i.net is van Marvelous Interactive Inc.

Vaag
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  maandag 26 september 2005 @ 20:06:58 #162
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_30951443
Dat Meteos lijkt me persoonlijk helemaal niks, ik snap die hype niet zo. Ik heb 't in Gammo gezien, maar had echt niet zoiets van wauw, dat moet ik hebben. Misschien omdat ik al zo'n simpel puzzelspelletje heb, maar ik wacht eerder op de "Live" ( ) games, Mario & Luigi en wanneer ik 'm goedkoop van iemand kan overnemen wil ik Nintendogs zelfs een kans geven ondanks de wat negatieve commentaren in dit topic.

Verder wacht ik wel op de komende generatie games.

Kan iemand me trouwens uitleggen hoe ik in vredesnaam m'n DS moet vasthouden bij Metroid? Ik bedoel, ik heb nu een paar speelsessies gehad en verschillende controls geprobeerd, maar een beetje normaal met hoger tempo spelen met de stylus is er voor mij niet bij. Ik kan gewoon niet tegelijk rennen en richten en schieten en springen tegelijk.
pi_30951531
quote:
Op maandag 26 september 2005 20:06 schreef twi het volgende:
Kan iemand me trouwens uitleggen hoe ik in vredesnaam m'n DS moet vasthouden bij Metroid? Ik bedoel, ik heb nu een paar speelsessies gehad en verschillende controls geprobeerd, maar een beetje normaal met hoger tempo spelen met de stylus is er voor mij niet bij. Ik kan gewoon niet tegelijk rennen en richten en schieten en springen tegelijk.
Dat kunnen alleen japanners.
En vond jij de grote Xbox controller ook niet fijner dan de kleine? Misschien zegt dat al genoeg.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  maandag 26 september 2005 @ 20:12:51 #164
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_30951626
Nouja, ze zeggen altijd dat Nintendo van de gameplay is, maar ik moest toch even het hoofd krabben toen ik die game begon te doen.

Tegenwoordig vind ik de S lekkerder, ja Alleen de witte/zwarte/start/back zijn kut geplaatst op dat ding Maar dit is een DS topic, ouwe vervuiler
pi_30954142
quote:
Dat Meteos lijkt me persoonlijk helemaal niks, ik snap die hype niet zo. Ik heb 't in Gammo gezien, maar had echt niet zoiets van wauw, dat moet ik hebben. Misschien omdat ik al zo'n simpel puzzelspelletje heb, maar ik wacht eerder op de "Live" ( ) games, Mario & Luigi en wanneer ik 'm goedkoop van iemand kan overnemen wil ik Nintendogs zelfs een kans geven ondanks de wat negatieve commentaren in dit topic.
Meteos moet je ook spelen, dan snap je het pas. Op de filmpjes ziet het er suf uit, maar geloof mij nou het is hectisch en reteverslavend! Ik vind het ook meer een actie spel dan een puzzle omdat het zo verdomde snel gaat.

Nintendogs kun je mischien beter achterwege laten, ik vind het snel vervelen.
Houd van een lijntje.
  maandag 26 september 2005 @ 21:26:00 #166
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_30954195
Vandaar dat ik er het volle pond niet voor over heb. Zit momenteel toch krap bij kas dus wacht nog even voordat ik weer wat uit ga geven
pi_30955440
quote:
Op maandag 26 september 2005 21:24 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Meteos moet je ook spelen, dan snap je het pas. Op de filmpjes ziet het er suf uit, maar geloof mij nou het is hectisch en reteverslavend! Ik vind het ook meer een actie spel dan een puzzle omdat het zo verdomde snel gaat.
Idd, sinds afgelopen donderdag heb ik m in huis.. en heb nu al meer dan 10 uur gespeeld (m'n vriendin ook een groot gedeelte daarvan ) en meer dan 53000 van die blokjes laten opstijgen . (klik op extra --> stats) . Echt een dikke aanrader.
  dinsdag 27 september 2005 @ 00:08:17 #168
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30959583
quote:
Dat Meteos lijkt me persoonlijk helemaal niks, ik snap die hype niet zo.
Ik had ook geen idee, zelfs niet na 3 uur spelen. Daarna begint het echter en laat het je niet meer los (iig niet totdat je Advance Wars hebt )
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_30964763
quote:
Op maandag 26 september 2005 21:26 schreef twi het volgende:
Vandaar dat ik er het volle pond niet voor over heb. Zit momenteel toch krap bij kas dus wacht nog even voordat ik weer wat uit ga geven
3=2
pi_30965437
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 09:32 schreef Xrenity het volgende:

[..]

3=2
aandelen FRS?
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_30968138
http://www.nintendo.co.jp/ds/aspj/index.html

Super Princess Peach Jap Site.

Release 20-10-05 in Japan

Ook interessant op zich:

Londonian Gothics

filmpje: http://www.londoniangothics.jp/movie/movie/longos_pv0726-1.wmv

Nu alleen nog japans leren

[ Bericht 24% gewijzigd door philipnorth op 27-09-2005 12:14:20 ]
pi_30968396
Weet iemand waar je lege DS doosjes kan kopen? Het doosje waar Meteos in zit is stuk en die zou ik graag willen vervangen
pi_30970439
het is vast al eens gevraagt maar is Zuiderpark Computers & Games te vertrouwen ?
want de ds games zijn daar best goedkoop

en zijn er al een paar naar verwachting goede rpg's aangekondigt ?
  dinsdag 27 september 2005 @ 13:43:59 #174
46045 mikando18
stop drop rofl
pi_30971028
Iron feather, Lunar, Mario and luigi, Xenosaga, Pokémon, Fina fantasy: crystal cronicles en final fantasy 3
push it to the limit
  dinsdag 27 september 2005 @ 13:57:06 #175
78507 jercovski
wel godverdomme!
pi_30971368
ik zie castlevania niet op de FRS site
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')