Ik ben normaal gesproken echt heftig verslaafd aan dit soort spellen. Al sinds ik een jaar of 10 ben speel ik al catz en dogz op de pc (nja ik ben nu zo'n 3 jaartjes gestoptquote:Op zondag 25 september 2005 12:41 schreef Lexie het volgende:
Tis gewoon iedere keer hetzelfde, voeren, drinken geven, borstelen, wandelen, beetje trainen en dat is het. Verder verandert je pup niet van uiterlijk en vind ik het aantal bewegingen dat hij maakt wel erg beperkt. Je gooit iets weg, hij is er bang voor, blaft, loopt er op af, rent weg, blaft, loopt er op af, rent weg, blaft, loopt er op af, rent weg. Tja, kan niet echt zeggen dat dat nu zo spannend is. Hetzelfde zie je als hij andere hondjes tegen komt waarbij de tekstjes zich ook steeds herhalen. "Jopie seems very curious about Spot." Goh leuk denk ik, de volgende keer zijn het vast vriendjes. Maar nee hoor, bij de volgende ontmoeting: "Jopie seems very curious about Spot."
Ja ik ook, maar daarin zijn we zeldzaam.quote:Op zondag 25 september 2005 20:08 schreef paarse_paashaas het volgende:
hoe bedoel je, toekomstmuziek? ik beveilig toch liever wel mn draadloze netwerk, niet dat ik d e buren dat gratis internet niet gun, maar van m'n gedeelde bestanden mogen ze toch wel afblijven, eigenlijk.
Lijken Meteos, Castlevania en Sonic Rush je niks?quote:Op maandag 26 september 2005 14:16 schreef killermj het volgende:
http://www.freerecordshop.nl/pages/marketingactions.asp?actionid=3602&navid=4&subnavid=88818&gid=0
Ik zit dus zwaar te twijvelen welke games ik zal bestellen, de actie duurt tot 2okt.
Dus ik wil zo laat mogelijk bestellen (aangezien de games steeds aangevuld worden)
Ik zit nu te twijvelen tussen:
Burnout: legends (Burnout 0wnt)
Nintendogs (lijkt me wel leuk, maar blijft deze boeien???)
Advance wars - dual strike (lijkt me leuk, nooit gespeeld)
Fifa 2006 (voetbal fan en hou wel van de fifa reeks, echter wil ik hem ook op de cube..)
Need for speed: most wanted (als dit geen UNDERGROUND gedoe is wil ik deze wel... kan geen informatie erover vinden ,maar als de besturing net zo kut is als het vorige NFS spel dan hoef ik hem al niet meer )
Bij replay is die al te koop (japans). Ik wist niet dat er ook een engelse versie kwam?quote:Op maandag 26 september 2005 16:07 schreef Yankee_One het volgende:
Iemand die de game Trauma Center volgt? De game krijgt best aardige cijfers en is schappelijk geprijsd. VGP verwacht de game 4 oktober.
Dat kunnen alleen japanners.quote:Op maandag 26 september 2005 20:06 schreef twi het volgende:
Kan iemand me trouwens uitleggen hoe ik in vredesnaam m'n DS moet vasthouden bij Metroid? Ik bedoel, ik heb nu een paar speelsessies gehad en verschillende controls geprobeerd, maar een beetje normaal met hoger tempo spelen met de stylus is er voor mij niet bij. Ik kan gewoon niet tegelijk rennen en richten en schieten en springen tegelijk.
Meteos moet je ook spelen, dan snap je het pas. Op de filmpjes ziet het er suf uit, maar geloof mij nou het is hectisch en reteverslavend! Ik vind het ook meer een actie spel dan een puzzle omdat het zo verdomde snel gaat.quote:Op maandag 26 september 2005 20:06 schreef twi het volgende:
Dat Meteos lijkt me persoonlijk helemaal niks, ik snap die hype niet zo. Ik heb 't in Gammo gezien, maar had echt niet zoiets van wauw, dat moet ik hebben. Misschien omdat ik al zo'n simpel puzzelspelletje heb, maar ik wacht eerder op de "Live" () games, Mario & Luigi en wanneer ik 'm goedkoop van iemand kan overnemen wil ik Nintendogs zelfs een kans geven ondanks de wat negatieve commentaren in dit topic.
Idd, sinds afgelopen donderdag heb ik m in huis.. en heb nu al meer dan 10 uur gespeeld (m'n vriendin ook een groot gedeelte daarvanquote:Op maandag 26 september 2005 21:24 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Meteos moet je ook spelen, dan snap je het pas. Op de filmpjes ziet het er suf uit, maar geloof mij nou het is hectisch en reteverslavend! Ik vind het ook meer een actie spel dan een puzzle omdat het zo verdomde snel gaat.
Ik had ook geen idee, zelfs niet na 3 uur spelen. Daarna begint het echter en laat het je niet meer los (iig niet totdat je Advance Wars hebtquote:Op maandag 26 september 2005 20:06 schreef twi het volgende:
Dat Meteos lijkt me persoonlijk helemaal niks, ik snap die hype niet zo.
3=2quote:Op maandag 26 september 2005 21:26 schreef twi het volgende:
Vandaar dat ik er het volle pond niet voor over heb. Zit momenteel toch krap bij kas dus wacht nog even voordat ik weer wat uit ga geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |