abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 september 2005 @ 23:44:48 #101
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_30843285
Geen flauw idee.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  vrijdag 23 september 2005 @ 02:21:49 #102
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_30847431
quote:
Op donderdag 22 september 2005 23:38 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Je kan gewoon de Wifi gebruiken die mensen standaard hebben, hoe dit werkt en of het werkt weet ik niet. En dat USB ding is helemaal niet zo duur, 30 euro volgens mij. Voor een jaar Xbox Live betaal je toch 60 euro? En dat vindt iedereen prima.
Op dit moment kan dat dus niet. Ik kan geen verbinding leggen tussen mijn DS en m'n AP, simpelweg omdat de DS die functionaliteit niet (softwarematig) biedt.

Natuurlijk is zo'n USB ding niet duur. Sterker nog, ik heb er nog wel een paar hier liggen. Maar het gaat erom dat wanneer je de indruk wekt dat je altijd en overal van de standaard Wi-Fi 802.11b compatible DS gebruik kunt maken, terwijl dit dus gewoon niet zo is. Ja, ad-hoc (DS naar DS toe), maar dus niet DS naar access point (voorlopig)

Ik vertik het dan om alsnog met een draadje naast m'n PC te moeten gaan zitten.
pi_30852789
quote:
Op donderdag 22 september 2005 22:37 schreef twi het volgende:
Ik vraag me dan af: hoe dan? Er zit op mijn DS geen enkele mogelijkheid om netwerkinstellingen in te voeren. Zal dat dan via een accessoire-aankoop gedaan moeten worden?
Ik denk dat je DS naar open netwerken zoekt, en wanneer er geen vrij netwerk is probeert hij de WPA code... ?
pi_30853023
Ik zie op gamefaqs staan dat Electroplankton 14 november in de VS uitkomt? Daar wist ik niets van, is het wel waar?
"Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
pi_30853046
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 11:27 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Ik denk dat je DS naar open netwerken zoekt, en wanneer er geen vrij netwerk is probeert hij de WPA code... ?
lijkt me zeer onlogisch, omdat dat dan vanuit het spel geregeld moet worden, of je moet een firmware update doen, aangezien ik nu niets wat netwerkbeheer betreft kan vinden op mn DS, dat zou dus betekenen dat ik voor elk nieuw spel opnieuw mn WPA key mag/moet invoeren, en m'n SSID van hidden afhalen, omdat hij anders waarschijnlijk mn netwerk niet eens kan vinden?
Scheren is voor schapen!
  vrijdag 23 september 2005 @ 11:52:01 #106
65330 Ruzbeh
pi_30853449
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 11:37 schreef paarse_paashaas het volgende:
dat zou dus betekenen dat ik voor elk nieuw spel opnieuw mn WPA key mag/moet invoeren, en m'n SSID van hidden afhalen, omdat hij anders waarschijnlijk mn netwerk niet eens kan vinden?
Hmmm... dat zou kunnen inderdaad.
pi_30853956
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 11:37 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

lijkt me zeer onlogisch, omdat dat dan vanuit het spel geregeld moet worden, of je moet een firmware update doen, aangezien ik nu niets wat netwerkbeheer betreft kan vinden op mn DS, dat zou dus betekenen dat ik voor elk nieuw spel opnieuw mn WPA key mag/moet invoeren, en m'n SSID van hidden afhalen, omdat hij anders waarschijnlijk mn netwerk niet eens kan vinden?
Nee, alle spellen zullen dan dezelfde WPA key gebruiken, lijkt me.
Ja, als je je SSID (zal wel iets met netwerk te maken hebben) op hidden zet, dan vind hij hem waarschijnlijk niet nee, maar daar is dat ding ook niet voor gemaakt natuurlijk.

Ben benieuwd of een firmware update mogelijk is... Hoop van wel.
pi_30854361
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 12:11 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Nee, alle spellen zullen dan dezelfde WPA key gebruiken, lijkt me.
Ja, als je je SSID (zal wel iets met netwerk te maken hebben) op hidden zet, dan vind hij hem waarschijnlijk niet nee, maar daar is dat ding ook niet voor gemaakt natuurlijk.

Ben benieuwd of een firmware update mogelijk is... Hoop van wel.
alle spellen zullen wel dezelfde WPA key gebruiken zeg je.. waar slaat ie die info op dan?

en een verborgen SSID is iets waar windows, linux e.d geen probleem mee hebben, dus als die DS Wi-Fi AP's ondersteunt, moet hij er ook mee overweg kunnen.

zoals ik het nou zie moet er of een firmware update komen (geen idee hoe) of ben je verplicht zo'n usb stick + nintendo software te gebruiken.
Scheren is voor schapen!
pi_30856542
Zojuist een Nintendogs reclame gezien op tv, hopelijk is Nintendo het een beetje aan het leren met marketing
  vrijdag 23 september 2005 @ 14:07:07 #110
65330 Ruzbeh
pi_30856991
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 13:45 schreef gamecube_master het volgende:
Zojuist een Nintendogs reclame gezien op tv, hopelijk is Nintendo het een beetje aan het leren met marketing
Voor zo ver ik weet zijn ze goed aan het marketen hoor met de DS. De eerste reclames in Europa van de DS waren goed, imo. Europa en Japan krijgen van Nintendo de beste reclames. Amerika de slechtste.
pi_30857084
Het is zoooo belangrijk om reclame te maken voor een spel. Daar is sony echt meester in, en gelukkig begint nintendo nu ook met promotie voor spellen.
Houd van een lijntje.
pi_30857389
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 12:25 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

alle spellen zullen wel dezelfde WPA key gebruiken zeg je.. waar slaat ie die info op dan?

en een verborgen SSID is iets waar windows, linux e.d geen probleem mee hebben, dus als die DS Wi-Fi AP's ondersteunt, moet hij er ook mee overweg kunnen.

zoals ik het nou zie moet er of een firmware update komen (geen idee hoe) of ben je verplicht zo'n usb stick + nintendo software te gebruiken.
Wellicht krijg je een losse usb wifi zenderunit speciaal voor de DS. Kun je die op je pc aansluiten en dan lekker op de bank. Dat zou een ideale oplossing zijn.
  vrijdag 23 september 2005 @ 15:25:52 #113
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_30859429
Nee, je hoeft niks te kopen. Heb het nagevraagd bij Nintendo en 't zit op de online DS games meegeleverd. Hopelijk is het inderdaad een firmware voor de DS zelf, of slaat 'ie de netwerkinstellingen op. Want om nu elke keer m'n WEP key te gaan zitten inpielen op het touchscreentje,dat is ook niet echt ideaal.

Hoe dan ook, het is afwachten hoe ze het doen, maar ze zeggen dus wel dat je je egein WAP kan gebruiken
pi_30859791
Misschien dat je je WEP code kan inspreken
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_30859913
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 14:22 schreef svenakin het volgende:

[..]

Wellicht krijg je een losse usb wifi zenderunit speciaal voor de DS. Kun je die op je pc aansluiten en dan lekker op de bank. Dat zou een ideale oplossing zijn.
dat Nintendo een USB-wifi ding op de markt gaat brengen is al bekend, maar daar heb ik helemaal geen belang bij omdat dat;

A- Mij extra geld kost.
B- Ik een prima linksys Wi-Fi router heb staan met een stuk beter bereik dan een simpel usb-stickje.
C- Ik geen belang heb bij software van nintendo die vast en zeker bij die stick geleverd word, en vast en zeker m'n hele netwerk-instellingen over de zeik werkt.

zoals Twi nagevraagd heeft, hoop ik gewoon op een firmware update, zodat als het eenmaal ingesteld is, ik er klaar mee ben.
Scheren is voor schapen!
  vrijdag 23 september 2005 @ 16:24:41 #116
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_30861398
Daarbij zou het natuurlijk ook zeer leuk zijn om kleine applicatietjes te hebben zoals het versturen van Pictochat teksten naar emailadressen. Of juist een programmaatje voor je PC waarbij je een berichtje naar een DS kunt sturen, maar dat zal wel iets lastiger te realiseren zijn.
  zaterdag 24 september 2005 @ 14:08:59 #117
46045 mikando18
stop drop rofl
pi_30886184
Vandaag de Nintendogs reclame al gezien, goed van Nintendo dat ze al twee weken voor de release er reclame voor maken.
push it to the limit
pi_30896009

Met de feestmaanden in zicht komt Nintendo met verheugend nieuws. Vandaag maakt Nintendo bekend dat de prijs van de populaire Nintendo DS wordt verlaagd.

Vanaf 7 oktober is de Nintendo DS verkrijgbaar voor een verwachte verkoopprijs van ¤129,99. De prijsverlaging van ¤20 gaat van kracht op dezelfde dag dat Nintendogs wordt gelanceerd. Deze innovatieve puppysimulator is inmiddels een grote rage in Japan en Noord-Amerika, waar deze game zonder moeite de top van de hitlijsten heeft bereikt.

Op 7 oktober zal Nintendo naast de prijsverlaging van de Nintendo DS twee bundels van Nintendogs lanceren. Voor een verwachte verkoopprijs van ¤149,99 per stuk krijgen consumenten hiermee volop waar voor hun geld.

De Dwergteckel-versie van het spel wordt gebundeld met een roze Nintendo DS. Deze versie biedt toegang tot een serie schattige hondenrassen zoals de Shih Tzu en Mopshond. Maar als roze niet je ding is hoef je je geen zorgen te maken, want er is ook een Labrador-versie van het Nintendogs Pak met een blauwe Nintendo DS. In deze bundel kun je kiezen voor wat stoerdere hondenrassen, zoals een Labrador Retriever en Pembroke Welsh Corgi.

De Nintendo DS werd in de lente van 2005 in Europa gelanceerd en biedt ware innovatie door middel van twee beeldschermen, Touch Screen-technologie, draadloos spelen, ingebouwde microfoon en WiFi – alles in de palm van je hand.

Sinds de lancering zijn in Europa indrukwekkende verkoopcijfers geboekt, waarbij de grens van één miljoen verkochte exemplaren al binnen drie maanden werd doorbroken. Eind juni 2005 waren er wereldwijd al 6,65 miljoen exemplaren van de Nintendo DS verkocht. Met een aanbod van meer dan dertig beschikbare software-titels is de Nintendo DS de meest veelzijdige en originele console van deze generatie.

Nintendogs kan alleen worden gespeeld op de Nintendo DS. In Japan en Noord-Amerika zijn al meer dan 1,5 miljoen exemplaren van de game verkocht.

Naast Nintendogs zullen voor het eind van 2005 nog veel meer fantastische games voor de Nintendo DS worden uitgebracht. Sterke titels zijn bijvoorbeeld Advance Wars: Dual Strike, Pac ‘N’ Roll, Nintendo Touch Golf: Birdie Challenge en Kirby Power Paintbrush. De verlaagde prijs voor de Nintendo DS geeft gamers een extra reden om een Nintendo DS aan te schaffen. Later dit jaar zal Nintendo ook nog eens de Nintendo Wi-Fi Connection lanceren, waardoor bezitters van een Nintendo DS ook via het Internet met en tegen elkaar kunnen spelen. De eerste game die van deze ondersteuning gebruik zal maken is Mario Kart DS, een game die ook nog dit jaar wordt uitgebracht.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_30896030
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 14:08 schreef mikando18 het volgende:
Vandaag de Nintendogs reclame al gezien, goed van Nintendo dat ze al twee weken voor de release er reclame voor maken.
Nog niet gezien, ben wel erg benieuwd.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  zaterdag 24 september 2005 @ 20:05:14 #120
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_30896146
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 14:08 schreef mikando18 het volgende:
Kijk jij nikoloneoneneonon?
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  zaterdag 24 september 2005 @ 23:00:05 #121
46045 mikando18
stop drop rofl
pi_30902089
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 20:05 schreef BMH het volgende:

[..]

Kijk jij nikoloneoneneonon?
Nee kwam het tegen toen ik langs TMF zapte.
push it to the limit
pi_30908946
Ik heb 'm op MTV gezien. De laatste seconde dan.
Even een hypothetische vraag...

Ik heb een japanse DS. Vriendje een nederlandse. Beiden een nederlandse versie van Nintendogs.
Zouden deze twee normaal moeten kunnen connecten etc.?
  zondag 25 september 2005 @ 10:35:10 #123
104428 Bacow
Leader Unit
pi_30910024
Ik had ook een vraagje .
Ik heb een amerikaanse DS met meerdere dode pixels; nu had ik gehoord dat nintendo europa DS'jes vervant met dode pixels, gaan ze mijn US DS ook vervangen ?
pi_30910086
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 14:22 schreef svenakin het volgende:

[..]

Of gewoon een gba-cardridge waarop je je netwerk instellingen op kan slaan.
pi_30910862
quote:
Op zondag 25 september 2005 10:35 schreef Bacow het volgende:
Ik had ook een vraagje .
Ik heb een amerikaanse DS met meerdere dode pixels; nu had ik gehoord dat nintendo europa DS'jes vervant met dode pixels, gaan ze mijn US DS ook vervangen ?
Van wat ik gehóórd heb niet. Helaas heb ik er geen officiële bron voor. Misschien kun je Nintendo NL eens bellen of mailen hierover?
Ik heb een Japanse met 1 dode pixel in de linkerbovenhoek van het bovenste scherm. Deze is gelukkig totaal niet storend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')