Op dit moment kan dat dus niet. Ik kan geen verbinding leggen tussen mijn DS en m'n AP, simpelweg omdat de DS die functionaliteit niet (softwarematig) biedt.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:38 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Je kan gewoon de Wifi gebruiken die mensen standaard hebben, hoe dit werkt en of het werkt weet ik niet. En dat USB ding is helemaal niet zo duur, 30 euro volgens mij. Voor een jaar Xbox Live betaal je toch 60 euro? En dat vindt iedereen prima.
Ik denk dat je DS naar open netwerken zoekt, en wanneer er geen vrij netwerk is probeert hij de WPA code... ?quote:Op donderdag 22 september 2005 22:37 schreef twi het volgende:
Ik vraag me dan af: hoe dan? Er zit op mijn DS geen enkele mogelijkheid om netwerkinstellingen in te voeren. Zal dat dan via een accessoire-aankoop gedaan moeten worden?
lijkt me zeer onlogisch, omdat dat dan vanuit het spel geregeld moet worden, of je moet een firmware update doen, aangezien ik nu niets wat netwerkbeheer betreft kan vinden op mn DS, dat zou dus betekenen dat ik voor elk nieuw spel opnieuw mn WPA key mag/moet invoeren, en m'n SSID van hidden afhalen, omdat hij anders waarschijnlijk mn netwerk niet eens kan vinden?quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:27 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ik denk dat je DS naar open netwerken zoekt, en wanneer er geen vrij netwerk is probeert hij de WPA code... ?
Hmmm... dat zou kunnen inderdaad.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:37 schreef paarse_paashaas het volgende:
dat zou dus betekenen dat ik voor elk nieuw spel opnieuw mn WPA key mag/moet invoeren, en m'n SSID van hidden afhalen, omdat hij anders waarschijnlijk mn netwerk niet eens kan vinden?
Nee, alle spellen zullen dan dezelfde WPA key gebruiken, lijkt me.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:37 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
lijkt me zeer onlogisch, omdat dat dan vanuit het spel geregeld moet worden, of je moet een firmware update doen, aangezien ik nu niets wat netwerkbeheer betreft kan vinden op mn DS, dat zou dus betekenen dat ik voor elk nieuw spel opnieuw mn WPA key mag/moet invoeren, en m'n SSID van hidden afhalen, omdat hij anders waarschijnlijk mn netwerk niet eens kan vinden?
alle spellen zullen wel dezelfde WPA key gebruiken zeg je.. waar slaat ie die info op dan?quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:11 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Nee, alle spellen zullen dan dezelfde WPA key gebruiken, lijkt me.
Ja, als je je SSID (zal wel iets met netwerk te maken hebben) op hidden zet, dan vind hij hem waarschijnlijk niet nee, maar daar is dat ding ook niet voor gemaakt natuurlijk.
Ben benieuwd of een firmware update mogelijk is... Hoop van wel.
Voor zo ver ik weet zijn ze goed aan het marketen hoor met de DS. De eerste reclames in Europa van de DS waren goed, imo. Europa en Japan krijgen van Nintendo de beste reclames. Amerika de slechtste.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:45 schreef gamecube_master het volgende:
Zojuist een Nintendogs reclame gezien op tv, hopelijk is Nintendo het een beetje aan het leren met marketing
Wellicht krijg je een losse usb wifi zenderunit speciaal voor de DS. Kun je die op je pc aansluiten en dan lekker op de bank. Dat zou een ideale oplossing zijn.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:25 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
alle spellen zullen wel dezelfde WPA key gebruiken zeg je.. waar slaat ie die info op dan?
en een verborgen SSID is iets waar windows, linux e.d geen probleem mee hebben, dus als die DS Wi-Fi AP's ondersteunt, moet hij er ook mee overweg kunnen.
zoals ik het nou zie moet er of een firmware update komen (geen idee hoe) of ben je verplicht zo'n usb stick + nintendo software te gebruiken.
dat Nintendo een USB-wifi ding op de markt gaat brengen is al bekend, maar daar heb ik helemaal geen belang bij omdat dat;quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:22 schreef svenakin het volgende:
[..]
Wellicht krijg je een losse usb wifi zenderunit speciaal voor de DS. Kun je die op je pc aansluiten en dan lekker op de bank. Dat zou een ideale oplossing zijn.
Nog niet gezien, ben wel erg benieuwd.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:08 schreef mikando18 het volgende:
Vandaag de Nintendogs reclame al gezien, goed van Nintendo dat ze al twee weken voor de release er reclame voor maken.![]()
Kijk jij nikoloneoneneonon?quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:08 schreef mikando18 het volgende:
Vandaag de Nintendogs reclame al gezien, goed van Nintendo dat ze al twee weken voor de release er reclame voor maken.![]()
Of gewoon een gba-cardridge waarop je je netwerk instellingen op kan slaan.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:22 schreef svenakin het volgende:
[..]
Wellicht krijg je een losse usb wifi zenderunit speciaal voor de DS. Kun je die op je pc aansluiten en dan lekker op de bank. Dat zou een ideale oplossing zijn.
Van wat ik gehóórd heb niet. Helaas heb ik er geen officiële bron voor. Misschien kun je Nintendo NL eens bellen of mailen hierover?quote:Op zondag 25 september 2005 10:35 schreef Bacow het volgende:
Ik had ook een vraagje.
Ik heb een amerikaanse DS met meerdere dode pixels; nu had ik gehoord dat nintendo europa DS'jes vervant met dode pixels, gaan ze mijn US DS ook vervangen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |