bernieduijn@hotmail.comquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat zou best kunnenEr zijn meer mensen geblokd volgens mij
Ik had ff trillian geprobeerd en alles sloeg op tilt
Wat was je msn ook weer?
quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er zijn meer mensen geblokd volgens mij![]()
quote:I am playing it right now in the office - this is the BEST version of Mario Kart ever produced. The gameplay is superb, the graphics are sharp and smooth, and the additions only make it better......it's awesome - believe!!!!
PS The blow function on the ink doesn't work - I just read that post, got very excited then tried it, but unfortunately doesn't seem to have the function in the game - am sending an e-mail to NCL right now to suggest inclusion in the retail version!!
Gewoon een platform spel alleen dan met wat rpg elementen erin.quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:33 schreef Strolie75 het volgende:
Wat is Castlevania: Dawn of Sorrow voor spel? Ik hoor meer mensen er lyrisch over doen.
Soort van Super metroid eigenlijkquote:Op maandag 3 oktober 2005 13:33 schreef Strolie75 het volgende:
Wat is Castlevania: Dawn of Sorrow voor spel? Ik hoor meer mensen er lyrisch over doen.
Zie: GBA / SP / Micro topic nummer 21: klein en fijnquote:
Doe ik het weerquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:47 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Zie: GBA / SP / Micro topic nummer 21: klein en fijn
SNES/NES voetbal spellen zijn ook goed te spelen dus dat is geen probleem, ik weet alleen niet of winning eleven op de DS komt, volgens mij was dat weer zo'n gerucht dat elke site heeft opgepakt (net zoals Katamari Damacy).quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:33 schreef Noax het volgende:
Ik zag op Lik-Sang dat Winning Eleven op de planning staat voor de DS.
Maar is het wel mogelijk om een potje te voetballen op de DS aangezien het geen 'pookje' heeft zoals de PSP dat wel heeft?
http://www.ds-x2.com/index.php?id=4243quote:Mario Kart DS Delayed & New Bundle (?)
Did Nintendo delay the new fun racer?
According to German stores and Bergsala AB (Skandinavian distributor), Mario Kart DS was delayed to November 25th, 2005. The former date was November 11th, so we have to wait two weeks longer. That would explain why the official teaser site says "Skidding into shops this November and not "on November 11th".
We also heard Nintendo plans to sell a bundle which includes a Nintendo DS (silver edition) and Mario Kart DS for Euro 149.99.
We still need a confirmation from Nintendo of Europe.
Volgens mij was die stick nog niet getoond, nu dus wel. Verder zijn er boxarts vrijgegeven, Brain Training officieel voor de Westerse wereld aangekondigd en is de wifi slogan bekend.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:58 schreef paarse_paashaas het volgende:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=6756
wat moet ik nu met zulk nieuws, niets gemeld wat nog niet bekend was....
[afbeelding]
Hopenlijk werkt het met de Macquote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:58 schreef paarse_paashaas het volgende:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=6756
wat moet ik nu met zulk nieuws, niets gemeld wat nog niet bekend was....
[afbeelding]
Ik heb hier import en EU doosjes door elkaar staan. zoveel boeit dat toch echt niet, het bespaart veel geld!quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:55 schreef RaymanNL het volgende:
Ik ga niet importeren, dan krtijg ik dunne hoesjes
Dat staat niet mooi in mijn kast![]()
nee, zo bedoel ik het niet. Weer geen info van Nintendo uit over het wel of niet ondersteunen van andere Wi-Fi apparatuur dan hun eigen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bovendien moet je onthouden dat niet iedereen topic op het forum bijhoud en enkel af en toe een game site bezoekt. Voor die mensen zijn zulke berichten ook
Er was al een tijd geleden een interview met Jim Merrick die vertelde hoe en wat met je eigen WiFi netwerk. Het wordt iig wel ondersteund.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:28 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
nee, zo bedoel ik het niet. Weer geen info van Nintendo uit over het wel of niet ondersteunen van andere Wi-Fi apparatuur dan hun eigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |