Een foto terwijl je druk bezig bent met zinloze rapporten te schrijvenquote:Op zondag 18 september 2005 22:22 schreef Xilantof het volgende:
tvp
ik wil ook nog wat proberen. maar nog geen inspiratie ofzo![]()
![]()
Of huiswerkquote:Op zondag 18 september 2005 22:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Een foto terwijl je druk bezig bent met zinloze rapporten te schrijven
Dat zeg ikquote:
Da's nog best lastig...quote:Op zondag 18 september 2005 23:01 schreef RonaldV het volgende:
Of van jezelf, terwijl je foto's maakt
nu nog een originele draai eraan geven
mmm moeilijk. Het is wel wat ik bedoelde, en qua zichtbaarheid van details vind ik m beter, maar hij is wat minder sfeervol geworden. Het lijkt of er een soort zweem over de foto ligt.quote:
quote:Op maandag 19 september 2005 14:16 schreef RonaldV het volgende:
[afbeelding]
Ik heb ook maar ff zitten klooien...
quote:Op maandag 19 september 2005 14:24 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
![]()
Is het dan nog wel een zelfportret?
![]()
Ghehe. Voor de wedstrijd mag het niet, ik zal dus zelf nog even moeten klooien. Niet getreurd, dat komt nog wel.quote:Op maandag 19 september 2005 14:27 schreef RonaldV het volgende:
[..]het is alleen geen zelfbewerking. dat klinkt errug fout
je moet het allemaal niet te serieus nemenquote:Op maandag 19 september 2005 14:47 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ghehe. Voor de wedstrijd mag het niet best hoor, ik zal dus zelf nog even moeten klooien. Niet getreurd, dat komt nog wel.
Mee eens. Ietsje dichterbij zou geen kwaad kunnen, nu is het imho meer een foto van de bergen waar jij ook bij op staat.quote:Op maandag 19 september 2005 09:45 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Ik zou voor foto 3 gaan, maar dan meer lucht en iets dichterbij.
!!! DIENSTMEDEDELING !!!quote:Op maandag 19 september 2005 09:45 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
en ook hier maar ff melden:
* Het-Gele-Teken vertrekt naar Frankrijk.
2 x een week als alles goed gaat.
Foto's voor de wedstrijd kan je dus maar beter naar SubHuman mailen, ik hen er geen idee van of er daar ergens een plaats is waar ik kan surfen.
Alsof iedereen plots foto's gaat insturen omdat HGT er niet isquote:Op maandag 19 september 2005 17:49 schreef Subhuman het volgende:
Ik weet niet of iedereen deze post heeft gezien. Daarom nog maar een keer melden!
!!! DIENSTMEDEDELING !!!
[..]
!!! DIENSTMEDEDELING !!!
Schandalige crosspostquote:Op maandag 19 september 2005 17:49 schreef Subhuman het volgende:
Ik weet niet of iedereen deze post heeft gezien. Daarom nog maar een keer melden!
!!! DIENSTMEDEDELING !!!
[..]
!!! DIENSTMEDEDELING !!!
Als je zo scherpgesteld hebt misschien net ietsje meer naar achteren gaan staan dan je nu doet (er even van uit gaande dat je elke keer foto's krijgt als bovengeposte, dus net scherp achter je gezicht eigenlijk).quote:Op maandag 19 september 2005 18:13 schreef Ymke het volgende:
Graag wat tips
Absoluut 1 !!! oeeeeeeeeeee jij bent fotogeniek zeg , ik zou jou wel eens dagje willen lenenquote:Op maandag 19 september 2005 18:37 schreef Elefes het volgende:
[..]
Als je zo scherpgesteld hebt misschien net ietsje meer naar achteren gaan staan dan je nu doet (er even van uit gaande dat je elke keer foto's krijgt als bovengeposte, dus net scherp achter je gezicht eigenlijk).
Verder denk ik dat je gewoon heel veel foto's moet maken, het is moeilijk om precies daar scherp te stellen waar jij wilt. Ik heb er iig ook al een aardig aantal gemaakt (en weer weggegooid)
Ik ben ook nog even aan de slag geweest, en had nog wat liggen. Ik twijfel...
#1 had ik al:
[afbeelding]
#2 poging van hetzelfde maar dan zonder pluk voor mijn oog:
[afbeelding]
#3 weer es iets anders:
[afbeelding]
#4 en een variatie op iets anders...:
[afbeelding]
Iemand nog commentaar/tips..?
Ik neig zelf om voor 1 te gaan, de "sfeer" in die foto vind ik het best/mooist.
Nou, HGT is er de komende twee weken weinig, en de wedstrijd is al over iets meer dan een week afgelopen. Het zou zonde zijn als daardoor je foto niet in het centrale topic komt!quote:Op maandag 19 september 2005 17:57 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Alsof iedereen plots foto's gaat insturen omdat HGT er niet is
quote:
Mijn imago, wat DOE je??!!quote:Op maandag 19 september 2005 19:04 schreef Ymke het volgende:
Of ik ga itt de rest voor een niet mooie![]()
[afbeelding]
*mep*quote:
ehm ja .ik meen het,,, je moet eens weten hoeveel fotos ik al gemaakt hebquote:Op maandag 19 september 2005 20:27 schreef k_man het volgende:
Zei jij nou juist dat je het niet kunt?
quote:Op maandag 19 september 2005 20:31 schreef Ymke het volgende:
[..]
ehm ja .ik meen het,,, je moet eens weten hoeveel fotos ik al gemaakt heb![]()
de meeste met mn ogen half dicht of mn mond scheef of ik lijk echt dronken enz enz
Eg niequote:
quote:Op maandag 19 september 2005 18:42 schreef Ymke het volgende:
[..]
Absoluut 1 !!! oeeeeeeeeeee jij bent fotogeniek zeg , ik zou jou wel eens dagje willen lenen![]()
ik weet niet of ik het zelf nog verder ga proberen , ik sta liever achter de camera dan ervoor
Op zich wel mooi, maar wel erg fel.quote:
Dat lijkt wel een tekening! Een hele goeie, maar wel een tekening!quote:Op maandag 19 september 2005 21:50 schreef Ymke het volgende:
Ik denk dat ik voor deze ga , ben wel tevree
[afbeelding]
Ik geloof je gelijk. Ik geloof zelfs dat ie onbewerkt is. Maar ik heb tekeningen gezien die hier heel erg veel op lijken. Ik kan me alleen de naam van de artiest niet herinneren. Maar hij is mooi!quote:Op maandag 19 september 2005 21:54 schreef Ymke het volgende:
Het is toch echt een foto hoor
Misschien niet de mooiste maar wel degelijk degene waar ik het meeste ik op benquote:
Dank jequote:Op maandag 19 september 2005 22:00 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik geloof je gelijk. Ik geloof zelfs dat ie onbewerkt is. Maar ik heb tekeningen gezien die hier heel erg veel op lijken. Ik kan me alleen de naam van de artiest niet herinneren. Maar hij is mooi!
Ja hoor. Ik kan me ook wel voorstellen waarom je zelf deze zou kiezen. Ik vind 'm alleen zo... tja, kweenie... standaard?quote:Op maandag 19 september 2005 22:04 schreef Ymke het volgende:
[..]
Misschien niet de mooiste maar wel degelijk degene waar ik het meeste ik op ben
snap je?
Ik ga woensdag nog wat proberen , iets met klei en maskers enzoquote:Op maandag 19 september 2005 22:08 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik kan me ook wel voorstellen waarom je zelf deze zou kiezen. Ik vind 'm alleen zo... tja, kweenie... standaard?
Bij die anderen zaten naar mijn idee veel creatievere foto's.
Dank je Requote:Op maandag 19 september 2005 22:05 schreef Re het volgende:
k_man: opbouwende kritiek is ook niet aan je besteedt he?
strakke plaat ymke
Ehm ik weet het niet bij deze foto , eigenlijk wel leuk , maar niet denderend , tis niet dat ik gelijk denk van Jaaaaaaaaaa dit is hem , moeilijk uit te leggen , je kijkt te lief er zit geen echte spanning , sensualiteit in de fotoquote:Op maandag 19 september 2005 22:26 schreef Schanulleke het volgende:
Nu ook even zelf geschoven. Ik kom er wel achter dat dit een veel moeilijker onderwerp is dan ik aanvankeljik dacht, en zoals ik lees ben ik daarin niet de enige. [afbeelding]
verkapte kijk-mij-eens-een-leven-hebben-postquote:Op maandag 19 september 2005 22:41 schreef Re het volgende:
ik hoop dat ik volgende week nog wat tijd heb om iets in elkaar te flansen, heb wel idee maar ja tijd he
nee een leven heb ik al opgegeven hoor,quote:Op maandag 19 september 2005 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
verkapte kijk-mij-eens-een-leven-hebben-post
#3!!quote:Op maandag 19 september 2005 18:37 schreef Elefes het volgende:
[..]
Als je zo scherpgesteld hebt misschien net ietsje meer naar achteren gaan staan dan je nu doet (er even van uit gaande dat je elke keer foto's krijgt als bovengeposte, dus net scherp achter je gezicht eigenlijk).
Verder denk ik dat je gewoon heel veel foto's moet maken, het is moeilijk om precies daar scherp te stellen waar jij wilt. Ik heb er iig ook al een aardig aantal gemaakt (en weer weggegooid)
Ik ben ook nog even aan de slag geweest, en had nog wat liggen. Ik twijfel...
#1 had ik al:
[afbeelding]
#2 poging van hetzelfde maar dan zonder pluk voor mijn oog:
[afbeelding]
#3 weer es iets anders:
[afbeelding]
#4 en een variatie op iets anders...:
[afbeelding]
Iemand nog commentaar/tips..?
Ik neig zelf om voor 1 te gaan, de "sfeer" in die foto vind ik het best/mooist.
Ik twijfel nog steedsquote:Op dinsdag 20 september 2005 07:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
#3!!waarom #1? ik vind 3 veel mooier bij je gezicht passen ofzo...
Ymke lijkt op Anouk in die laatste fotoof is dat nu fout en ga je onmiddelijk een andere maken
![]()
Heus wel had ik allang gezien. Ik zal vanavond wel even mailen.quote:Op maandag 19 september 2005 23:24 schreef Ymke het volgende:
Mooi , ben ik klaar nu
Ik zal froos ook ff schoppen morgen , die heeft nooit in de gaten dat het een ander emailadres is
Als dit je definitieve inzending is, kan je hem dan mailen? Verdere uitleg staat in Fotowedstrijd september 2005 [centraal topic]quote:Op dinsdag 20 september 2005 07:46 schreef Gertjuh het volgende:
Ik doe ook maar een keertje mee, hierbij mijn inzending:
[afbeelding]
Meet? Misschien, ooit...quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:53 schreef Vliegvrager het volgende:
@Elefes: nummertje 3, geen twijfel mogelijk wanneer mag ik jou en jesproetjes
eens in kleur fotograferen?
Dank u!quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:53 schreef Vliegvrager het volgende:
@McPhearson: veel beter dan je eerdere poging. Ik vnd ze beide wel mooi, maar op 2 is wel erg weinig gezicht te zien wel mooie handen
Nummer 2 vind ik dat je oog die ik tussen je vingers zie leuk gevonden. Bij nummer 1 vind ik dat jij je nagels een donker kleurtje moet geven om 'het' af te maken.quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:53 schreef Vliegvrager het volgende:
@Olio: is dat echt je beste kant? En je mag ook wel iets beeldvullender.
enquote:
quote:Ik weet, het is nog niet zoveel, ga er aan werken:
tweede!!quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:21 schreef Morgil het volgende:
Wauw dankje! Op de tweede kijk ik iets meer als mezelf, wat.. ondeugender. Ik twijfel echt welke ik in moet zenden, aangezien er op de foto die ik als eerste liet zien ook veel enthousiaste reacties waren.
Jammer van de tweede: je gezicht valt bijna uit beeld. Maar sowieso kies ik de bovenste.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:51 schreef Morgil het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Toch weer wat geprobeerd, wat vinden jullie?
meer omdat je aangeeft zo meer van jezelf te zien en het is een zelfportret... misschien kwart slag draaien voor nog beter resultaatquote:
Volgens mij heb ik iets gemist.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:27 schreef PoseidonVS het volgende:
Behalve mijn rukfoto die ik heb laten zien.
Ik wist het wel. Kom maar uit de kast.quote:
Dat was anders. En maak ook ff een zelfportret terwijl je eruit komtquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:54 schreef k_man het volgende:
Kom maar uit die kast en sla je slag!
Of was dat anders?
Helemaal mee eens.. Aleen jammer dat ie net niet recht is, maar eigenlijk heeft dit een spontanere blikquote:
Persoonlijk vind ik dat kader iets te groot, maar dat is voor iedereen verschillendquote:Op woensdag 21 september 2005 08:11 schreef Puckzzz het volgende:
Morgil de tweede is het mooist! Who cares dat je ietsje teveel naar links/rechts staatJe ogen staan er super op!
ik heb van mijn Adidas serie ook deze nog:
[afbeelding]
Ik ga nu echt twijfelen
Over deze zou ik eerlijk gezegd niet twijfelenquote:Op woensdag 21 september 2005 08:11 schreef Puckzzz het volgende:
Morgil de tweede is het mooist! Who cares dat je ietsje teveel naar links/rechts staatJe ogen staan er super op!
ik heb van mijn Adidas serie ook deze nog:
[afbeelding]
Ik ga nu echt twijfelen
Ik had ook drie witte strepen kunnen doenquote:Op woensdag 21 september 2005 08:55 schreef McPhearson het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dat kader iets te groot, maar dat is voor iedereen verschillend
leuke foto![]()
Ik vind ze allemaal mooi![]()
Scherpte en ogen zijn prima, compositie ook. Ik vind deze foto minder om twee redenen:quote:Op woensdag 21 september 2005 09:36 schreef Puckzzz het volgende:
@ V.V. waarom deze helemaal afkeuren? Pose? Scherpte? Ogen? vind ik zelf juist wel mooi hier
quote:
Nee jij vindt me op Anouk lijkenquote:
zie het als een complimentquote:Op woensdag 21 september 2005 11:18 schreef Ymke het volgende:
[..]
Nee jij vindt me op Anouk lijken![]()
Nu nog een zelfportret maken waar ik op mezelf lijk
Twee weken geen playstationquote:Op woensdag 21 september 2005 11:17 schreef Ymke het volgende:
Dan kan je de leeftijd nog de schuld geven , mijn zoon is 11 . Hij begon gelijk te lachen wat een debiele foto , je kijkt zo sullig ,je lijkt wel een.......(niet voor herhaling vatbaar)
En dat vanmorgen om 7.30![]()
Ik vind de tweede eigenlijk het mooiste.. Die geeft een lekker ouderwetse look aan de foto, dat is wel mooi imhoquote:Op woensdag 21 september 2005 20:23 schreef PoseidonVS het volgende:
Optie 3:
[afbeelding]
nu weet ik het echt niet meer.
KLEUR!quote:Op woensdag 21 september 2005 20:37 schreef PeRi het volgende:
Ik zou voor #3 gaan Poseidon! Die is toch net wat echter, dat gevoel heb ik bij #2 minder. En je gezicht komt er mooier uit.
Ik twijfel tussen deze twee..
[afbeelding]
[afbeelding]
ZW vind ik 't mooist, alhoewel kleur me ook trekt.![]()
Dank je. Ik heb de 3e opgestuurd. Geen Photoshop actions maar enkel wat levels en wat USM.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:04 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ik vind de tweede eigenlijk het mooiste.. Die geeft een lekker ouderwetse look aan de foto, dat is wel mooi imhoAlhoewel de derde ook leuk is!
... sprak de jongedame die haarquote:Op woensdag 21 september 2005 21:04 schreef Elefes het volgende:
KLEUR!
Die is veel levendiger, sprekender, gezelliger
Ik vind je op de kleurenfoto mooier uit komen.
hogere ISO waarde misschien? Een beetje ruis in low-key is niet per se storend. Of je gebruikt wat meer licht. low key is een kwestie van belichting, niet per se een gebrek aan verlichtingquote:Op woensdag 21 september 2005 21:13 schreef Ymke het volgende:
Ik heb vanavond nog geprobeerd om low key fotos te maken , maar dat lukt me niet , Als ik maar zo weinig belichting heb wordt de sluitertijd zo lang en zo lang kan ik niet stilzitten![]()
Haha, ik wist dat je dit zou gaan zeggen!quote:Op woensdag 21 september 2005 21:12 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
... sprak de jongedame die haarsproetjes
alleen in zw en sepia aan ons toont
![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 21:12 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
... sprak de jongedame die haarsproetjes
alleen in zw en sepia aan ons toont
![]()
@PeRi; maar ze heeft wel gelijk
@Poseidon: de derde. Het cross-processen is wel mooi, maar eigenlijk probeer je hier een niet zo'n goede foto (#1) te redden met foefjes. De derde foto is van zichzelf gewoon goed.hoewel je natuurlijk altijd nog kan kijken wat het cross-processen met die foto doet![]()
![]()
Dan is die derde een hele goede bewerking.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:23 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Het is 3x de zelfde foto.
Hij is alleen net iets ander bewerkt
Ik ben over alletwee best tevreden. Ik hou zelf ook heel erg van de bewerking (het is eigenlijk gewoon een PS action), maar heb toch voor die andere gekozen om beter aan de regels van de wedstrijd te voldoen.quote:Op donderdag 22 september 2005 09:33 schreef Puckzzz het volgende:
@Poseidon: Ik vond de tweede het mooist, maar ik hou dan ook van die zware bewerkingen
Het blijft een goede foto. Ik denk dat deze idd iets meer aanspreekt als de douche foto.quote:Ik heb toch mijn inzending gewijzigd, of het verstandig is weet ik niet, en daar zal ik ook nooit achterkomen
Dit is 'm geworden:
[afbeelding]
Ik vind 'm mooiquote:Op donderdag 22 september 2005 09:33 schreef Puckzzz het volgende:
@Poseidon: Ik vond de tweede het mooist, maar ik hou dan ook van die zware bewerkingen
Ik heb toch mijn inzending gewijzigd, of het verstandig is weet ik niet, en daar zal ik ook nooit achterkomen
Dit is 'm geworden:
[afbeelding]
jou foto's ken ik wel van een ander forum jaquote:
28 en 27quote:
Ik vind het echt zonde dat je hem hebt gewijzigd ik vond die douche foto nu juist zo stoer..quote:Op donderdag 22 september 2005 09:33 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb toch mijn inzending gewijzigd, of het verstandig is weet ik niet, en daar zal ik ook nooit achterkomen
Dit is 'm geworden:
[afbeelding]
En? Helpt het al?quote:Op donderdag 22 september 2005 12:00 schreef Faux het volgende:
De dokter zei dat ik het met anderen moest delen. C'est tout.
In dat geval: Welkomquote:Op donderdag 22 september 2005 12:20 schreef Faux het volgende:
Nog serieuzer: linkje was eigenlijk mijn subtiele manier om me voor te stellen op FOK...![]()
welkom *handschudt*quote:Op donderdag 22 september 2005 12:20 schreef Faux het volgende:
Neuh. Niet echt.![]()
Nog serieuzer: linkje was eigenlijk mijn subtiele manier om me voor te stellen op FOK...Een serieuzere bijdrage aan deze contest komt er zeker aan - het concept is al geschetst. Yup, lekker narcistisch gal spuwen...
Mooi!quote:
Woo Lekker wijf!quote:Op donderdag 22 september 2005 09:33 schreef Puckzzz het volgende:
Dit is 'm geworden:
[afbeelding]
quote:
t s mijn visagie niet zo, maar ergens vind ik dit een hele bijzondere foto. As ik er naar kijk, lijkt het perspectief te wisselen van een gewoon camerastandpunt naar een hoog camerstandpunt. Dat vind ik dan toch wel gaaf of had ik niet zo lang achter mijn beeldscherm moeten zitten vandaag?quote:Op donderdag 22 september 2005 15:44 schreef Puckzzz het volgende:
Ik wist niet dat het onderwerp toch 'dood' was
sorrie ik heb net de laatste inzending gezien, ik ben een kutwijf...ik weet ut...![]()
TRUT!!!!quote:Op donderdag 22 september 2005 15:44 schreef Puckzzz het volgende:
sorrie ik heb net de laatste inzending gezien, ik ben een kutwijf...ik weet ut...![]()
ik vind het gewoon een webcamfotoquote:Op donderdag 22 september 2005 15:51 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
t s mijn visagie niet zo, maar ergens vind ik dit een hele bijzondere foto. As ik er naar kijk, lijkt het perspectief te wisselen van een gewoon camerastandpunt naar een hoog camerstandpunt. Dat vind ik dan toch wel gaaf of had ik niet zo lang achter mijn beeldscherm moeten zitten vandaag?
Nee, dat is het volgens mij niet. Hij is technisch helemaal niet beroerd, alleen uhmmm.... anders. Je hoeft er natuurlijk niet op te stemmen, en laten we verder iedereen in zijn waarde laten en vrede op aahaarde enzoquote:Op donderdag 22 september 2005 15:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik vind het gewoon een webcamfoto
Idd, ik zou met haar wel een gothic-shoot willen doen... Mits ze het zou willen.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:56 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Nee, dat is het volgens mij niet. Hij is technisch helemaal niet beroerd, alleen uhmmm.... anders. Je hoeft er natuurlijk niet op te stemmen, en laten we verder iedereen in zijn waarde laten en vrede op aahaarde enzo![]()
Ik zeg ook niet dattie met een webcam genomen is, maar ik vind het een waardeloze foto. Ik zal er dan ook niet op stemmen. En technisch is ie ook niet super. Rare achtergrond (deurpost ofzo) vreemde hoek van gezicht (zal wel zo horen) als ze nou haar haar los had gedaan en dat langs haar gezicht had laten hangen was het ws mooier geweest.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:56 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Nee, dat is het volgens mij niet. Hij is technisch helemaal niet beroerd, alleen uhmmm.... anders. Je hoeft er natuurlijk niet op te stemmen, en laten we verder iedereen in zijn waarde laten en vrede op aahaarde enzo![]()
ik ook van jou...quote:Op donderdag 22 september 2005 15:44 schreef Puckzzz het volgende:
sorrie meid, het is nix persoonlijksquote:
Helemaal mee eens. Was ik maar een vrouw -preferabel met een uiterlijk gelijkwaardig aan dat van jouw- dan zou ik ook nog kans hebben...quote:
je wilt niet weten hoe ik hangquote:Op vrijdag 23 september 2005 10:52 schreef Puckzzz het volgende:
ik vind de tweede leuk (hang je op de kop ofzo?)
maar ze zijn een beetje vreemd geresized
is ook geen supercamera zoals jullie hebbenquote:Op vrijdag 23 september 2005 10:54 schreef Vliegvrager het volgende:
Bij gebrek aan statief je camera op de grond gelegd?
de tweede idd, en wat Puckzzz zegt (geresized in MS Photoeditor?)
komt ie zo uit de camera of nog gecropt?quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:54 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
je wilt niet weten hoe ik hangennuh weetnietzogoed hoe ik uhm in juiste formaat resize
wat een beetje degelijk iets is enzo
![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:54 schreef Vliegvrager het volgende:
Bij gebrek aan statief je camera op de grond gelegd? Het geeft wel een leuk effect. Misschien kun je het beeld nog iets meer vullen met haar.
de tweede idd, en wat Puckzzz zegt (geresized in MS Photoeditor?)
moet zeggen dat ik hem ook ietsjes verscherpt heb bij die ms editorquote:Op vrijdag 23 september 2005 10:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
komt ie zo uit de camera of nog gecropt?
gooi ff de grote versie online dan resize ik 'm wel voor je![]()
dat mag toch wel volgens de regels? het is alleen maar een beetje behulpzaamheid
ligt niet aan je camera. MS Photoeditor is daar gewoon heel belabberd in en niet alleen daar in . Als ik jou was zou ik op Puckzzz' aanbod ingaanquote:
quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:59 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
ligt niet aan je camera. MS Photoeditor is daar gewoon heel belabberd in en niet alleen daar in . Als ik jou was zou ik op Puckzzz' aanbod ingaan
Leuk idee, alleen is deze bewogen ofzo, hij is iig nie helemaal scherp.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:05 schreef _evenstar_ het volgende:
http://xs47.xs.to/pics/05385/warhoofdje.jpg
zo dan![]()
Uh heel me haar erop gaat nie lukken is te langquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:15 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Leuk idee, alleen is deze bewogen ofzo, hij is iig nie helemaal scherp.
Misschien toch nog eens wat nieuwe foto's maken, ook met heel je haar er op?
dat ziet beter uitquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:20 schreef Puckzzz het volgende:
back @ ya
http://xs47.xs.to/pics/05385/warhoofdje550.jpg
Ik niet.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:38 schreef RonaldV het volgende:
In kleur vind ik hem mooier.
Hoewel ik principieel het tegenovergestelde van K-man zou moeten kiezen, ben ik het in dit geval een klein beetje met hem eensquote:
Jij bent een mod....dus neutraal...jouw mening telt nietquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:08 schreef Subhuman het volgende:
Ik vind de kleurenversie ook mooier eigenlijk. De huidskleur past mooi bij de kleur van de luxaflex, vult elkaar mooi aan!
Ik vind zwartwit per definitie met portretten vaak erg gaafquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:07 schreef Offy het volgende:
Hoe kan je de zwartwit-versie nou mooier vinden
Waar is je huid gebleven?quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:22 schreef Puckzzz het volgende:
waarom tint de luxaflex beter bij zijn huidskleur?
ikvind ZW mooier
ik heb alweer met mezelf gespeeld![]()
[afbeelding]
Gijs:
Hij is fraai Puckzzzquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:22 schreef Puckzzz het volgende:
waarom tint de luxaflex beter bij zijn huidskleur?
ikvind ZW mooier
ik heb alweer met mezelf gespeeld![]()
[afbeelding]
Gijs:
Boeit me nietquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:31 schreef Puckzzz het volgende:
die highlight is er niet ingeshopt, die zit daar gewoon. de foto is wel door neat image gehaald (mag dat? )
Niet geshopt!quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:31 schreef Puckzzz het volgende:
die highlight is er niet ingeshopt, die zit daar gewoon. de foto is wel door neat image gehaald (mag dat? )
jij bedoelt zeker dat stukje helemaal in mijn ooghoek? een licht vlekje?quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Boeit me nietHij is fijn
Ik vind deze persoonlijk nog wat beter dan je andere portretten
(mits je het commentaar hierboven oplost
)
quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
jij bedoelt zeker dat stukje helemaal in mijn ooghoek? een licht vlekje?
enige wat er gebeurt is dat de huid iets egaler wordt, is op zich wel een trend hedentendage, dit soort beelden.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:34 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Niet geshopt!Wow, ik vond hem er heel onnatuurlijk uitzien... Misschien dat Neatimage de oorzaak is. De meeste mensen gebruiken ook unsharp mask in Photoshop en levels e.d., dus ik zie niet in waarom Neatimage een probleem zou zijn. Het tast het karakter van de foto niet aan. Wel vind ik de digitale bewerkingen die door Neatimage worden gedaan de foto meestal niet ten goede komen, dus bij mij zou een dergelijke foto lager scoren. Maar dat is voor iedereen persoonlijk natuurlijk.
Ik vind deze versie je beste tot nu toe, van alle portretten that is.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:41 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
enige wat er gebeurt is dat de huid iets egaler wordt, is op zich wel een trend hedentendage, dit soort beelden.
onge-neat imagede-versie:
[afbeelding]
Ik weet dat het een trend is, maar ik vind het niet mooi als modellen eruit zien als plastic poppen...quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:41 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
enige wat er gebeurt is dat de huid iets egaler wordt, is op zich wel een trend hedentendage, dit soort beelden.
WSS.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:48 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik weet dat het een trend is, maar ik vind het niet mooi als modellen eruit zien als plastic poppen...
Niks meer aan doen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:55 schreef Puckzzz het volgende:
okee 50% ik haal ff de andere versies weg om een overload aan Puckzzzfoto's te voorkomen
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:31 schreef RonaldV het volgende:
Na lang wikken en wegen:
[afbeelding]
Is meer van mij te zien dan van de meeste andere fotografen, toch?quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:36 schreef PdeHoog het volgende:
OK...da's een duidelijk zelfportret ja![]()
met zo'n model had ik toch iets anders gekeken hoorquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:31 schreef RonaldV het volgende:
Na lang wikken en wegen:
[afbeelding]
Deed me denken aan deze:quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:31 schreef RonaldV het volgende:
Na lang wikken en wegen:
[afbeelding]
Zo'n grote spiegel had ik niet... Maar fotos van Newton zijn wel inspirerendquote:Op zaterdag 24 september 2005 10:04 schreef k_man het volgende:
[..]
Deed me denken aan deze:
[afbeelding]
Ik had inderdaad ook kunnen gaan kwijlen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:23 schreef Re het volgende:
[..]
met zo'n model had ik toch iets anders gekeken hoor
quote:Op zondag 25 september 2005 09:31 schreef Flaccid het volgende:
Ik heb geen zelfportret, maar eentje van mn broer, en die lijkt op mij:P Mag dat ook?
http://www.coelen.net/DSCF0034.jpg
Let niet op de qualiteit van mn camera, die is niet zo goed.
Als je je broekmaar aanhoudtquote:Op zondag 25 september 2005 20:06 schreef Re het volgende:
zal ik?
Hoeveel liter gisteravond?quote:
Tja, het ís een zelfportret. Maar daarmee hebben we het goede nieuws dan ook wel weer gehad.quote:
Wanneer komt de jouwe langs trouwens?quote:Op zondag 25 september 2005 21:53 schreef k_man het volgende:
[..]
Tja, het ís een zelfportret. Maar daarmee hebben we het goede nieuws dan ook wel weer gehad.
Oftewel: niks bijzonders. Niet slecht, niet goed. Saaie hap. Next!![]()
Ik denk niet dat ik het red. Wel ideetjes, maar voor dinsdag inleveren wordt heel lastig.quote:Op zondag 25 september 2005 22:04 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Wanneer komt de jouwe langs trouwens?
Was je bijna van je geloof gedonderd? Ik dacht dat je je hoofd niet on line wilde hebben?quote:Op zondag 25 september 2005 22:35 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik het red. Wel ideetjes, maar voor dinsdag inleveren wordt heel lastig.
ja kloptquote:
Niet herkenbaar inderdaad. Maar daar zijn wel oplossingen voor.quote:Op zondag 25 september 2005 22:50 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Was je bijna van je geloof gedonderd? Ik dacht dat je je hoofd niet on line wilde hebben?
zo geen schmink nodig ook !quote:Op zondag 25 september 2005 23:16 schreef k_man het volgende:
[..]
Niet herkenbaar inderdaad. Maar daar zijn wel oplossingen voor.
Iemand in je kennissenkring die goed kan schminken bijvoorbeeld. Niet dat ik zo iemand ken, maar goed, het is een voorbeeld.
Offe:quote:Op zondag 25 september 2005 23:20 schreef mother-mother het volgende:
[..]
zo geen schmink nodig ook !
[afbeelding]
ik vind je huidige inzending erg mooi, dus ik zou me niet al te druk makenquote:Op maandag 26 september 2005 15:09 schreef Elefes het volgende:
Ik twijfel nog steeds
De ideeën die ik nog had waren niet zo'n succes..
quote:Op maandag 26 september 2005 15:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik vind je huidige inzending erg mooi, dus ik zou me niet al te druk maken
Hoewel er wel redelijk wat nieuwe namen onder de inzenders zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:40 schreef k_man het volgende:
Hmm, ook dit is geen erg toegankelijk thema gebleken. Of is er een andere reden dat er zo weinig is ingezonden?
Sprak de man die zelf niet ingezonden heeftquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:40 schreef k_man het volgende:
Hmm, ook dit is geen erg toegankelijk thema gebleken. Of is er een andere reden dat er zo weinig is ingezonden?
Ja voor mij was het niet heel toegankelijk, maar ik kan niet voor iedereen spreken hè?quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:23 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Sprak de man die zelf niet ingezonden heeft
Je lampje schijnt in mijn ogenquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:32 schreef Re het volgende:
nog ff grapje dan maar niet inzending
[afbeelding]
"Oh, you can't take pics like that"quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:32 schreef Re het volgende:
nog ff grapje dan maar niet inzending
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:38 schreef RonaldV het volgende:
[..]
"Oh, you can't take pics like that"
"Why not? Afraid it will take away your spirit?"
"No the lens cap is still on"
Geen idee meer welke film het was, maar ik moest er om de herkenbaarheid enorm om lachen destijds.
* iets met vrijwilligersquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:28 schreef k_man het volgende:
Wat is dat toch met het bevoegd gezag hier?
Er worden deadlines vastgesteld, maar vervolgens is er op het moment supreme in geen velden of wegen crew te bekennen. Met het onderwerpen stemtopic was dat ook al zo. Dat kon dan uiteindelijk nog wel door een user geopend worden, maar met een stemtopic is dat toch lastig als niet alle inzendingen verwerkt zijn.
glaasje azijn knul?quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:28 schreef k_man het volgende:
Er worden deadlines vastgesteld, maar vervolgens is er op het moment supreme in geen velden of wegen crew te bekennen. Met het onderwerpen stemtopic was dat ook al zo. Dat kon dan uiteindelijk nog wel door een user geopend worden, maar met een stemtopic is dat toch lastig als niet alle inzendingen verwerkt zijn.
Ik geef graag mailtjes die enige vertraging hebben opgelopen nog even een half uur de kans. Relax eens man, je hebt dagen zat om te stemmen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:28 schreef k_man het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |