Een foto terwijl je druk bezig bent met zinloze rapporten te schrijvenquote:Op zondag 18 september 2005 22:22 schreef Xilantof het volgende:
tvp
ik wil ook nog wat proberen. maar nog geen inspiratie ofzo![]()
![]()
Of huiswerkquote:Op zondag 18 september 2005 22:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Een foto terwijl je druk bezig bent met zinloze rapporten te schrijven
Dat zeg ikquote:
Da's nog best lastig...quote:Op zondag 18 september 2005 23:01 schreef RonaldV het volgende:
Of van jezelf, terwijl je foto's maakt
nu nog een originele draai eraan geven
mmm moeilijk. Het is wel wat ik bedoelde, en qua zichtbaarheid van details vind ik m beter, maar hij is wat minder sfeervol geworden. Het lijkt of er een soort zweem over de foto ligt.quote:
quote:Op maandag 19 september 2005 14:16 schreef RonaldV het volgende:
[afbeelding]
Ik heb ook maar ff zitten klooien...
quote:Op maandag 19 september 2005 14:24 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
![]()
Is het dan nog wel een zelfportret?
![]()
Ghehe. Voor de wedstrijd mag het niet, ik zal dus zelf nog even moeten klooien. Niet getreurd, dat komt nog wel.quote:Op maandag 19 september 2005 14:27 schreef RonaldV het volgende:
[..]het is alleen geen zelfbewerking. dat klinkt errug fout
je moet het allemaal niet te serieus nemenquote:Op maandag 19 september 2005 14:47 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ghehe. Voor de wedstrijd mag het niet best hoor, ik zal dus zelf nog even moeten klooien. Niet getreurd, dat komt nog wel.
Mee eens. Ietsje dichterbij zou geen kwaad kunnen, nu is het imho meer een foto van de bergen waar jij ook bij op staat.quote:Op maandag 19 september 2005 09:45 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Ik zou voor foto 3 gaan, maar dan meer lucht en iets dichterbij.
!!! DIENSTMEDEDELING !!!quote:Op maandag 19 september 2005 09:45 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
en ook hier maar ff melden:
* Het-Gele-Teken vertrekt naar Frankrijk.
2 x een week als alles goed gaat.
Foto's voor de wedstrijd kan je dus maar beter naar SubHuman mailen, ik hen er geen idee van of er daar ergens een plaats is waar ik kan surfen.
Alsof iedereen plots foto's gaat insturen omdat HGT er niet isquote:Op maandag 19 september 2005 17:49 schreef Subhuman het volgende:
Ik weet niet of iedereen deze post heeft gezien. Daarom nog maar een keer melden!
!!! DIENSTMEDEDELING !!!
[..]
!!! DIENSTMEDEDELING !!!
Schandalige crosspostquote:Op maandag 19 september 2005 17:49 schreef Subhuman het volgende:
Ik weet niet of iedereen deze post heeft gezien. Daarom nog maar een keer melden!
!!! DIENSTMEDEDELING !!!
[..]
!!! DIENSTMEDEDELING !!!
Als je zo scherpgesteld hebt misschien net ietsje meer naar achteren gaan staan dan je nu doet (er even van uit gaande dat je elke keer foto's krijgt als bovengeposte, dus net scherp achter je gezicht eigenlijk).quote:Op maandag 19 september 2005 18:13 schreef Ymke het volgende:
Graag wat tips
Absoluut 1 !!! oeeeeeeeeeee jij bent fotogeniek zeg , ik zou jou wel eens dagje willen lenenquote:Op maandag 19 september 2005 18:37 schreef Elefes het volgende:
[..]
Als je zo scherpgesteld hebt misschien net ietsje meer naar achteren gaan staan dan je nu doet (er even van uit gaande dat je elke keer foto's krijgt als bovengeposte, dus net scherp achter je gezicht eigenlijk).
Verder denk ik dat je gewoon heel veel foto's moet maken, het is moeilijk om precies daar scherp te stellen waar jij wilt. Ik heb er iig ook al een aardig aantal gemaakt (en weer weggegooid)
Ik ben ook nog even aan de slag geweest, en had nog wat liggen. Ik twijfel...
#1 had ik al:
[afbeelding]
#2 poging van hetzelfde maar dan zonder pluk voor mijn oog:
[afbeelding]
#3 weer es iets anders:
[afbeelding]
#4 en een variatie op iets anders...:
[afbeelding]
Iemand nog commentaar/tips..?
Ik neig zelf om voor 1 te gaan, de "sfeer" in die foto vind ik het best/mooist.
Nou, HGT is er de komende twee weken weinig, en de wedstrijd is al over iets meer dan een week afgelopen. Het zou zonde zijn als daardoor je foto niet in het centrale topic komt!quote:Op maandag 19 september 2005 17:57 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Alsof iedereen plots foto's gaat insturen omdat HGT er niet is
quote:
Mijn imago, wat DOE je??!!quote:Op maandag 19 september 2005 19:04 schreef Ymke het volgende:
Of ik ga itt de rest voor een niet mooie![]()
[afbeelding]
*mep*quote:
ehm ja .ik meen het,,, je moet eens weten hoeveel fotos ik al gemaakt hebquote:Op maandag 19 september 2005 20:27 schreef k_man het volgende:
Zei jij nou juist dat je het niet kunt?
quote:Op maandag 19 september 2005 20:31 schreef Ymke het volgende:
[..]
ehm ja .ik meen het,,, je moet eens weten hoeveel fotos ik al gemaakt heb![]()
de meeste met mn ogen half dicht of mn mond scheef of ik lijk echt dronken enz enz
Eg niequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |