Je kan het ook gewoon uitrekenen. met dof master bijvoorbeeld (even googlen) meet latje erbij en klaar. Zo doe ik het ook. exacter kan je het niet krijgen. (oja en een dummy gebruiken is ook heel handig)quote:Op maandag 12 september 2005 15:22 schreef Ymke het volgende:
[..]
![]()
Nu weer ontopic , wie heeft er nog wat tips , bv hoe stel je nu precies scherp op je ogen? Ik heb het een paar maal geprobeerd maar het lukt niet echt, het wordt gewoon niet echt scherp.
Ik zit voor een donker doek maar daar kan je niet op scherp stellen , hoe doen jullie dat ???
Mooie fotoquote:Op maandag 12 september 2005 18:58 schreef Rhanna het volgende:
Ik heb mijn foto verbeterd, de vorige was niet genoeg naar ieders zin, en ook niet naar mijn zin.
[afbeelding]
Deze beter?
Ik vind hem erg leuk je zou nog een beetje kunnen croppen naar mijn idee.quote:Op maandag 12 september 2005 18:58 schreef Rhanna het volgende:
Ik heb mijn foto verbeterd, de vorige was niet genoeg naar ieders zin, en ook niet naar mijn zin.
Deze beter?
k heb er niet mijn best op gedaan met de soep.quote:Op maandag 12 september 2005 18:06 schreef PeRi het volgende:
Die is ook erg gaaf SB. Alleen iets raars met je ogen heb ik het idee.
quote:Op maandag 12 september 2005 19:59 schreef PoseidonVS het volgende:
Tja, en waar speel je als getrouwde man zoal met je zelf?
[afbeelding]
Als ik dan toch met de billen bloot moet en op de foto moet, dan maar letterlijk.
Qua compo ben ik redelijk tevreden over de technische kwaliteit van de foto een stuk minder.
Nu is er bezoek dus ik ga even niet verder met proberen.
Ik heb het geprobeerd met de Penthouse maar zo'n tabloid is niet groot genoeg om het netjes te houden.quote:Op maandag 12 september 2005 20:16 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]Leuk!!!
Misschien een pr0nboekje ipv een krant?
Playboy, centerfold uitklappen?quote:Op maandag 12 september 2005 20:35 schreef PoseidonVS het volgende:
Ik heb het geprobeerd met de Penthouse maar zo'n tabloid is niet groot genoeg om het netjes te houden.
Ik hoor het mijn vrouw al zeggen:quote:Op maandag 12 september 2005 20:39 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Playboy, centerfold uitklappen?
quote:Op maandag 12 september 2005 20:40 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Ik hoor het mijn vrouw al zeggen:
"Wat een kut excuus om zo'n stom boekkie te kopen."
De opmerking van je vrouw dekt in iedergeval de ladingquote:Op maandag 12 september 2005 20:40 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 september 2005 20:40 schreef PoseidonVS het volgende:
Ik ga morgen ook mijn idee uitproberen...quote:Op maandag 12 september 2005 22:15 schreef Elefes het volgende:
Ik heb een idee![]()
Morgen ga ik het uitproberen..
Er zijn al een aantal mooie foto's voorbij gekomen imhowordt moeilijk om daar de concurrentie mee aan te gaan.
Sprak de vermoorde onschuld...quote:Op maandag 12 september 2005 14:45 schreef Vliegvrager het volgende:
Dat vat het aardig samen ja. En ik heb eigenlijk niet zo'n om er al te veel woorden aan vuil te maken (hou ik dus ook maar mee op), maar het zit me gewoon niet lekker dat fr.oosje (misschien zelfs wel onbedoeld) de suggestie van bedrog opwekt en dan niet in gaat op vragen.
Geen archiefmateriaal / vakantiefoto's dit keerquote:Op maandag 12 september 2005 22:35 schreef k_man het volgende:
Ik heb trouwens nog niks om te laten zien. Het valt niet mee.
Massa's.quote:Op maandag 12 september 2005 22:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen archiefmateriaal / vakantiefoto's dit keer
quote:Op maandag 12 september 2005 22:41 schreef Shark.Bait het volgende:
hier is een idee: hou je uitgestoken hand tussen je gezicht en de camera.
quote:Op maandag 12 september 2005 22:41 schreef Shark.Bait het volgende:
Hehe, daar heb ik nog een oudje van:quote:Op maandag 12 september 2005 22:41 schreef Shark.Bait het volgende:
Ja precies wat ik bedoelde... je kan nog net je ogen zien, dat is kewlquote:Op maandag 12 september 2005 23:37 schreef -Marjo- het volgende:
Hehe, daar heb ik nog een oudje van:
[afbeelding]
Nu gaan ze allemaal denken dat jij die zwangere dame bentquote:Op dinsdag 13 september 2005 02:12 schreef Re het volgende:
eigenlijk wel grappig zo, bewust wel gefotografeerd zo, niet wetende dat ik ook nog een peuk in mijn klauwen had
[afbeelding]
Heb je dan geen last van rook op je foto's?quote:Op dinsdag 13 september 2005 02:12 schreef Re het volgende:
eigenlijk wel grappig zo, bewust wel gefotografeerd zo, niet wetende dat ik ook nog een peuk in mijn klauwen had
[afbeelding]
grrrl from da hood!quote:Op dinsdag 13 september 2005 08:04 schreef Puckzzz het volgende:
Nu gaan ze allemaal denken dat jij die zwangere dame bent
ik heb ook maar weer eens met mezelf gespeeld
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
he-he nee de lenzen zijn lang zat, is wel probleem met 50mmquote:Op dinsdag 13 september 2005 09:16 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Heb je dan geen last van rook op je foto's?
jahoorquote:Op dinsdag 13 september 2005 09:17 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
grrrl from da hood!
Ben je niet tevreden met je inzending dan?
Neehee, ik heb er heus nog wel een op voorraad hoor.quote:Op dinsdag 13 september 2005 09:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
jahoor
maar de radertjes blijven draaien he? Ik heb nog een ideetje dat ik ga uitvoeren
Wij zijn namelijk lid van dat kutblaadje
Dat heb ik nou ook.quote:Op dinsdag 13 september 2005 09:34 schreef Puckzzz het volgende:
maar de radertjes blijven draaien he?
hmm nee, het stelt letterlijk niets voor.quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:57 schreef PoseidonVS het volgende:
Hahaha, ik vindhem wel cool. Het zal ook vast iets voor moeten stellen maar ik weet niet zou gauw wat.
Appeltaart misschien?
Maar je glimt nietquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:00 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
hmm nee, het stelt letterlijk niets voor.
Ow, hehehe. Nav je etensserie op DPZ (die is toch van jou, met dat broodje bal enzo?) Dacht ik hier weer zo'n zoekplaatje te hebben.quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:00 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
hmm nee, het stelt letterlijk niets voor.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:48 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook.
[afbeelding]
Hehe...quote:
Een tot wanhoop gedreven kokquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:57 schreef PoseidonVS het volgende:
Hahaha, ik vindhem wel cool. Het zal ook vast iets voor moeten stellen maar ik weet niet zou gauw wat.
Appeltaart misschien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |