Geen archiefmateriaal / vakantiefoto's dit keerquote:Op maandag 12 september 2005 22:35 schreef k_man het volgende:
Ik heb trouwens nog niks om te laten zien. Het valt niet mee.
Massa's.quote:Op maandag 12 september 2005 22:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen archiefmateriaal / vakantiefoto's dit keer
quote:Op maandag 12 september 2005 22:41 schreef Shark.Bait het volgende:
hier is een idee: hou je uitgestoken hand tussen je gezicht en de camera.
quote:Op maandag 12 september 2005 22:41 schreef Shark.Bait het volgende:
Hehe, daar heb ik nog een oudje van:quote:Op maandag 12 september 2005 22:41 schreef Shark.Bait het volgende:
Ja precies wat ik bedoelde... je kan nog net je ogen zien, dat is kewlquote:Op maandag 12 september 2005 23:37 schreef -Marjo- het volgende:
Hehe, daar heb ik nog een oudje van:
[afbeelding]
Nu gaan ze allemaal denken dat jij die zwangere dame bentquote:Op dinsdag 13 september 2005 02:12 schreef Re het volgende:
eigenlijk wel grappig zo, bewust wel gefotografeerd zo, niet wetende dat ik ook nog een peuk in mijn klauwen had
[afbeelding]
Heb je dan geen last van rook op je foto's?quote:Op dinsdag 13 september 2005 02:12 schreef Re het volgende:
eigenlijk wel grappig zo, bewust wel gefotografeerd zo, niet wetende dat ik ook nog een peuk in mijn klauwen had
[afbeelding]
grrrl from da hood!quote:Op dinsdag 13 september 2005 08:04 schreef Puckzzz het volgende:
Nu gaan ze allemaal denken dat jij die zwangere dame bent
ik heb ook maar weer eens met mezelf gespeeld
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
he-he nee de lenzen zijn lang zat, is wel probleem met 50mmquote:Op dinsdag 13 september 2005 09:16 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Heb je dan geen last van rook op je foto's?
jahoorquote:Op dinsdag 13 september 2005 09:17 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
grrrl from da hood!
Ben je niet tevreden met je inzending dan?
Neehee, ik heb er heus nog wel een op voorraad hoor.quote:Op dinsdag 13 september 2005 09:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
jahoor
maar de radertjes blijven draaien he? Ik heb nog een ideetje dat ik ga uitvoeren
Wij zijn namelijk lid van dat kutblaadje
Dat heb ik nou ook.quote:Op dinsdag 13 september 2005 09:34 schreef Puckzzz het volgende:
maar de radertjes blijven draaien he?
hmm nee, het stelt letterlijk niets voor.quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:57 schreef PoseidonVS het volgende:
Hahaha, ik vindhem wel cool. Het zal ook vast iets voor moeten stellen maar ik weet niet zou gauw wat.
Appeltaart misschien?
Maar je glimt nietquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:00 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
hmm nee, het stelt letterlijk niets voor.
Ow, hehehe. Nav je etensserie op DPZ (die is toch van jou, met dat broodje bal enzo?) Dacht ik hier weer zo'n zoekplaatje te hebben.quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:00 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
hmm nee, het stelt letterlijk niets voor.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:48 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook.
[afbeelding]
Hehe...quote:
Een tot wanhoop gedreven kokquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:57 schreef PoseidonVS het volgende:
Hahaha, ik vindhem wel cool. Het zal ook vast iets voor moeten stellen maar ik weet niet zou gauw wat.
Appeltaart misschien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |