abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 september 2005 @ 15:14:02 #27
85237 fr.oosje
het is zoals het is
pi_30515021
[quote]Op maandag 12 september 2005 15:05 schreef Ymke het volgende:

[..]

Raar , dat zei ze tegen mij nooit
[/quote

Jij hebt dan ook heel veel geduld
  maandag 12 september 2005 @ 15:15:20 #28
85237 fr.oosje
het is zoals het is
pi_30515051
quote:
Op maandag 12 september 2005 15:04 schreef Schanulleke het volgende:
Ouderwets was inderdaad wel waar ik op wou gaan mikken, maar ik had echt de rust niet in mijn donder om er een beetje een behoorlijke compo van te gaan maken, de tuin was nog het beste idee dat ik kon verzinnen op dat moment
Ga op een begraafplaats staan maar dan moet je wel je hoed even zwart maken
  maandag 12 september 2005 @ 15:17:51 #29
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_30515110
Het jacquet had ik alleen gehuurd voor mijn bruiloft afgelopen zaterdag, ik zal dus nu waarschijnlijk met een ander idee gaan werken.
Life is what you make it.
pi_30515152
quote:
Op maandag 12 september 2005 15:17 schreef Schanulleke het volgende:
Het jacqutt had ik alleen gehuurd voor mijn bruiloft afgelopen zaterdag, ik zal dus nu waarschijnlijk met een ander idee gaan werken.

Gefeliciteerd
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
  maandag 12 september 2005 @ 15:20:28 #31
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_30515177
quote:
Op maandag 12 september 2005 15:04 schreef Schanulleke het volgende:
Ouderwets was inderdaad wel waar ik op wou gaan mikken, maar ik had echt de rust niet in mijn donder om er een beetje een behoorlijke compo van te gaan maken, de tuin was nog het beste idee dat ik kon verzinnen op dat moment
heb je een leuke dag gehad? en.... GEFELICITEERD!!

subtiliteit is iets waar fr.oosje en Ymke wel vaker van worden beticht die niet te hebben. Ik vind het altijd nog wel wat meevallen....ik denk dat een heleboel mensen wel met de gedachte lopen of iemand wel of niet de foto zelf heeft gemaakt. Maargoed ik weet dat je met zelfontspanner en 10 sec. nog best een hoop kan doen:)
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_30515220
quote:
Op maandag 12 september 2005 15:14 schreef fr.oosje het volgende:
[quote]Op maandag 12 september 2005 15:05 schreef Ymke het volgende:

[..]

Raar , dat zei ze tegen mij nooit
[/quote

Jij hebt dan ook heel veel geduld

Nu weer ontopic , wie heeft er nog wat tips , bv hoe stel je nu precies scherp op je ogen? Ik heb het een paar maal geprobeerd maar het lukt niet echt, het wordt gewoon niet echt scherp.

Ik zit voor een donker doek maar daar kan je niet op scherp stellen , hoe doen jullie dat ???
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_30515321
quote:
Op maandag 12 september 2005 15:22 schreef Ymke het volgende:

[..]

Nu weer ontopic , wie heeft er nog wat tips , bv hoe stel je nu precies scherp op je ogen? Ik heb het een paar maal geprobeerd maar het lukt niet echt, het wordt gewoon niet echt scherp.

Ik zit voor een donker doek maar daar kan je niet op scherp stellen , hoe doen jullie dat ???
Ik heb 3 oplossingen gebruikt:

1) een dummy. In mijn geval een stok op de plek waar ik ging liggen. Daar kun je dan op scherp stellen (zorg dus dat je camera niet op continu AF staat, anders werkt dat niet)

2) maak heel veel foto's en gooi alles wat niet scherp is, weg

3) kleine diafragma-opening, dan komt het allemaal niet zo nauw.
Mijn DeviantART gallery
,
pi_30515369
quote:
Op maandag 12 september 2005 15:26 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

Ik heb 3 oplossingen gebruikt:

1) een dummy. In mijn geval een stok op de plek waar ik ging liggen. Daar kun je dan op scherp stellen (zorg dus dat je camera niet op continu AF staat, anders werkt dat niet)

2) maak heel veel foto's en gooi alles wat niet scherp is, weg

3) kleine diafragma-opening, dan komt het allemaal niet zo nauw.
Of bedenk een compo waar het niet echt op de ogen aankomt
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_30515371
Ik ga het maar weer es proberen , tis moeilijker dan ik had gedacht
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
  maandag 12 september 2005 @ 15:33:45 #36
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_30515520
Bedankt! Dag was top, alles liep geheel naar onze wensen! (behalve dat zelfportret dan )
Ik zal hier nog even een foto spammen van mij met mijn mooie bruidje
Life is what you make it.
  maandag 12 september 2005 @ 15:44:21 #37
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_30515747
quote:

[..]

ik gebruik idd een dummie, een vrij drukke knuffel, en dan focus vastzetten.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_30516355
Die titel

Zijn trouwens mooie foto's voorbij gekomen in 't vorige topic
Portfolio. |
Nikon D50 | Sigma 17-70mm Macro | Nikkor 70-300mm | SB-800
-je webicon gaf een malware-melding in Chrome, vandaar verwijderd-
pi_30516608
TVP
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_30516661
Ik ga ook weer spammen
Tevens TVP

Ik ga 'm nog opnieuw maken zodat mijn ellebogen er helemaal opstaan.
* Rhanna trekt kleren alweer uit
  maandag 12 september 2005 @ 16:34:27 #41
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_30516737
quote:

50mm objectief, diafragma op F/4, draadontspanner in den ene hand, reflector in den andere, in de reflectie van de lens zien of mijn gezicht de juiste positie had, de juiste kant op kijken en dan afdrukken.

Het scherpstellen wilde niet altijd lukken dus ik moest wel een beetje heen en weer bewegen totdat de camera kon autofocussen. ik stuurde nummer 54 van de 56 in. 25 waren onscherp, 20 hebben een ander soort pose, etc.

Maar... er hoeft er maar 1 goed te zijn (die ik ingestuurd heb dus).

En ja, ik heb als 1e gecropped, want het onderwerp stond er niet op zoals ik wilde.

Modellen van tegenwoordig
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_30516743
quote:
Op maandag 12 september 2005 16:31 schreef Rhanna het volgende:
Ik ga ook weer spammen
Tevens TVP
[afbeelding]

Ik ga 'm nog opnieuw maken zodat mijn ellebogen er helemaal opstaan.
de kijkers-rechter elleboog verdwijnt nu netjes in het hoekje. Als je dat aan twee kanten doet heb je een heel apart effect.
quote:
* Rhanna trekt kleren alweer uit
Mijn DeviantART gallery
,
pi_30516872
quote:
Op maandag 12 september 2005 16:34 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

de kijkers-rechter elleboog verdwijnt nu netjes in het hoekje. Als je dat aan twee kanten doet heb je een heel apart effect.
[..]

Dat is het probleem.. Ik heb de foto niet gecropt, hij is er zo uit gerold. Ik moet m dus opnieuw maken

Fijn dat ik nog iemand van slag af krijg hier
pi_30516997
quote:
Op maandag 12 september 2005 16:39 schreef Rhanna het volgende:

[..]

Dat is het probleem.. Ik heb de foto niet gecropt, hij is er zo uit gerold. Ik moet m dus opnieuw maken
Wat nog niet wegneemt dat je kunt probere in je nieuwe foto je beide ellebogen in de hoeken te proppen.
Mijn DeviantART gallery
,
pi_30517040
Ik ga van de week mijn idee proberen uit te werken. De attributen heb ik inmiddels al. Nu de uitvoering nog...
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
  maandag 12 september 2005 @ 16:52:29 #46
38486 Sasami
Tomorrow never knows
pi_30517120
Nou heb toch maar een foto ingestuurd. Het is toch wel leuk ff prutsen met jezelf

Deze heb ik ingestuurd:

maandag 12 september 2005 @ 17:03:00 #47
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_30517361
Hij is wel lief Sasami

@Rhanna: uit die kleren!! foto's lukken nou eenmaal niet in 1 keer

Ik heb nog een ander ideetje waar ik wat mee ga stoeien
pi_30517518
quote:
Op maandag 12 september 2005 14:00 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

alhoewel wij natuurlijk uitgaan van de integriteit van elke user alhier, is het onmogelijk na te gaan of de betreffende user wel geheel zelfstandig de ontspanknop heeft bediend

ik zag bij de foto van McPhearson trouwens wel een tweede persoon in de spiegeling van haar bril NIET dat ik hiermee iets impliceer natuurlijk
da's m'n tripod!
Mond dicht, stil genieten dus, wees blij..
  maandag 12 september 2005 @ 17:41:40 #49
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_30517974
bewijs genoeg?

deze keurde ik af vanwege de foute kadering/blik...

Maar genoeg met mezelf gespeeld. Ik heb nog achterstallig werk 'liggen'
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_30518063
VInd m wel vet stoer. Ik kan geen bewijs geven, maar jullie geloven wel dat niemand mij naakt mag zien als ik op de grond lig. Timer enzo
pi_30518477
Die is ook erg gaaf SB. Alleen iets raars met je ogen heb ik het idee.
Whatever I want.
  maandag 12 september 2005 @ 18:54:58 #52
85237 fr.oosje
het is zoals het is
pi_30519715
quote:

[..]

Je kan het ook gewoon uitrekenen. met dof master bijvoorbeeld (even googlen) meet latje erbij en klaar. Zo doe ik het ook. exacter kan je het niet krijgen. (oja en een dummy gebruiken is ook heel handig)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')