Ga op een begraafplaats staan maar dan moet je wel je hoed even zwart makenquote:Op maandag 12 september 2005 15:04 schreef Schanulleke het volgende:
Ouderwets was inderdaad wel waar ik op wou gaan mikken, maar ik had echt de rust niet in mijn donder om er een beetje een behoorlijke compo van te gaan maken, de tuin was nog het beste idee dat ik kon verzinnen op dat moment
quote:Op maandag 12 september 2005 15:17 schreef Schanulleke het volgende:
Het jacqutt had ik alleen gehuurd voor mijn bruiloft afgelopen zaterdag, ik zal dus nu waarschijnlijk met een ander idee gaan werken.
heb je een leuke dag gehad? en.... GEFELICITEERD!!quote:Op maandag 12 september 2005 15:04 schreef Schanulleke het volgende:
Ouderwets was inderdaad wel waar ik op wou gaan mikken, maar ik had echt de rust niet in mijn donder om er een beetje een behoorlijke compo van te gaan maken, de tuin was nog het beste idee dat ik kon verzinnen op dat moment
quote:Op maandag 12 september 2005 15:14 schreef fr.oosje het volgende:
[quote]Op maandag 12 september 2005 15:05 schreef Ymke het volgende:
[..]
Raar , dat zei ze tegen mij nooit
[/quote
Jij hebt dan ook heel veel geduld![]()
Ik heb 3 oplossingen gebruikt:quote:Op maandag 12 september 2005 15:22 schreef Ymke het volgende:
[..]
![]()
Nu weer ontopic , wie heeft er nog wat tips , bv hoe stel je nu precies scherp op je ogen? Ik heb het een paar maal geprobeerd maar het lukt niet echt, het wordt gewoon niet echt scherp.
Ik zit voor een donker doek maar daar kan je niet op scherp stellen , hoe doen jullie dat ???
Of bedenk een compo waar het niet echt op de ogen aankomtquote:Op maandag 12 september 2005 15:26 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik heb 3 oplossingen gebruikt:
1) een dummy. In mijn geval een stok op de plek waar ik ging liggen. Daar kun je dan op scherp stellen (zorg dus dat je camera niet op continu AF staat, anders werkt dat niet)
2) maak heel veel foto's en gooi alles wat niet scherp is, weg
3) kleine diafragma-opening, dan komt het allemaal niet zo nauw.
ik gebruik idd een dummie, een vrij drukke knuffel, en dan focus vastzetten.quote:Op maandag 12 september 2005 15:22 schreef Ymke het volgende:
[..]
![]()
Nu weer ontopic , wie heeft er nog wat tips , bv hoe stel je nu precies scherp op je ogen? Ik heb het een paar maal geprobeerd maar het lukt niet echt, het wordt gewoon niet echt scherp.
Ik zit voor een donker doek maar daar kan je niet op scherp stellen , hoe doen jullie dat ???
50mm objectief, diafragma op F/4, draadontspanner in den ene hand, reflector in den andere, in de reflectie van de lens zien of mijn gezicht de juiste positie had, de juiste kant op kijken en dan afdrukken.quote:Op maandag 12 september 2005 15:22 schreef Ymke het volgende:
de kijkers-rechter elleboog verdwijnt nu netjes in het hoekje. Als je dat aan twee kanten doet heb je een heel apart effect.quote:Op maandag 12 september 2005 16:31 schreef Rhanna het volgende:
Ik ga ook weer spammen
Tevens TVP
[afbeelding]
Ik ga 'm nog opnieuw maken zodat mijn ellebogen er helemaal opstaan.
quote:* Rhanna trekt kleren alweer uit
Dat is het probleem.. Ik heb de foto niet gecropt, hij is er zo uit gerold. Ik moet m dus opnieuw makenquote:Op maandag 12 september 2005 16:34 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
de kijkers-rechter elleboog verdwijnt nu netjes in het hoekje. Als je dat aan twee kanten doet heb je een heel apart effect.
[..]
![]()
![]()
Wat nog niet wegneemt dat je kunt probere in je nieuwe foto je beide ellebogen in de hoeken te proppen.quote:Op maandag 12 september 2005 16:39 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Dat is het probleem.. Ik heb de foto niet gecropt, hij is er zo uit gerold. Ik moet m dus opnieuw maken
quote:Op maandag 12 september 2005 14:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
alhoewel wij natuurlijk uitgaan van de integriteit van elke user alhier, is het onmogelijk na te gaan of de betreffende user wel geheel zelfstandig de ontspanknop heeft bediend
ik zag bij de foto van McPhearson trouwens wel een tweede persoon in de spiegeling van haar brilNIET dat ik hiermee iets impliceer natuurlijk
Je kan het ook gewoon uitrekenen. met dof master bijvoorbeeld (even googlen) meet latje erbij en klaar. Zo doe ik het ook. exacter kan je het niet krijgen. (oja en een dummy gebruiken is ook heel handig)quote:Op maandag 12 september 2005 15:22 schreef Ymke het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |