nee een leven heb ik al opgegeven hoor,quote:Op maandag 19 september 2005 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
verkapte kijk-mij-eens-een-leven-hebben-post
#3!!quote:Op maandag 19 september 2005 18:37 schreef Elefes het volgende:
[..]
Als je zo scherpgesteld hebt misschien net ietsje meer naar achteren gaan staan dan je nu doet (er even van uit gaande dat je elke keer foto's krijgt als bovengeposte, dus net scherp achter je gezicht eigenlijk).
Verder denk ik dat je gewoon heel veel foto's moet maken, het is moeilijk om precies daar scherp te stellen waar jij wilt. Ik heb er iig ook al een aardig aantal gemaakt (en weer weggegooid)
Ik ben ook nog even aan de slag geweest, en had nog wat liggen. Ik twijfel...
#1 had ik al:
[afbeelding]
#2 poging van hetzelfde maar dan zonder pluk voor mijn oog:
[afbeelding]
#3 weer es iets anders:
[afbeelding]
#4 en een variatie op iets anders...:
[afbeelding]
Iemand nog commentaar/tips..?
Ik neig zelf om voor 1 te gaan, de "sfeer" in die foto vind ik het best/mooist.
Ik twijfel nog steedsquote:Op dinsdag 20 september 2005 07:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
#3!!waarom #1? ik vind 3 veel mooier bij je gezicht passen ofzo...
Ymke lijkt op Anouk in die laatste fotoof is dat nu fout en ga je onmiddelijk een andere maken
![]()
Heus wel had ik allang gezien. Ik zal vanavond wel even mailen.quote:Op maandag 19 september 2005 23:24 schreef Ymke het volgende:
Mooi , ben ik klaar nu
Ik zal froos ook ff schoppen morgen , die heeft nooit in de gaten dat het een ander emailadres is
Als dit je definitieve inzending is, kan je hem dan mailen? Verdere uitleg staat in Fotowedstrijd september 2005 [centraal topic]quote:Op dinsdag 20 september 2005 07:46 schreef Gertjuh het volgende:
Ik doe ook maar een keertje mee, hierbij mijn inzending:
[afbeelding]
Meet? Misschien, ooit...quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:53 schreef Vliegvrager het volgende:
@Elefes: nummertje 3, geen twijfel mogelijk wanneer mag ik jou en jesproetjes
eens in kleur fotograferen?
Dank u!quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:53 schreef Vliegvrager het volgende:
@McPhearson: veel beter dan je eerdere poging. Ik vnd ze beide wel mooi, maar op 2 is wel erg weinig gezicht te zien wel mooie handen
Nummer 2 vind ik dat je oog die ik tussen je vingers zie leuk gevonden. Bij nummer 1 vind ik dat jij je nagels een donker kleurtje moet geven om 'het' af te maken.quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:53 schreef Vliegvrager het volgende:
@Olio: is dat echt je beste kant? En je mag ook wel iets beeldvullender.
enquote:
quote:Ik weet, het is nog niet zoveel, ga er aan werken:
tweede!!quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:21 schreef Morgil het volgende:
Wauw dankje! Op de tweede kijk ik iets meer als mezelf, wat.. ondeugender. Ik twijfel echt welke ik in moet zenden, aangezien er op de foto die ik als eerste liet zien ook veel enthousiaste reacties waren.
Jammer van de tweede: je gezicht valt bijna uit beeld. Maar sowieso kies ik de bovenste.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:51 schreef Morgil het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Toch weer wat geprobeerd, wat vinden jullie?
meer omdat je aangeeft zo meer van jezelf te zien en het is een zelfportret... misschien kwart slag draaien voor nog beter resultaatquote:
Volgens mij heb ik iets gemist.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:27 schreef PoseidonVS het volgende:
Behalve mijn rukfoto die ik heb laten zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |