quote:Op maandag 19 september 2005 18:42 schreef Ymke het volgende:
[..]
Absoluut 1 !!! oeeeeeeeeeee jij bent fotogeniek zeg , ik zou jou wel eens dagje willen lenen![]()
ik weet niet of ik het zelf nog verder ga proberen , ik sta liever achter de camera dan ervoor
Op zich wel mooi, maar wel erg fel.quote:
Dat lijkt wel een tekening! Een hele goeie, maar wel een tekening!quote:Op maandag 19 september 2005 21:50 schreef Ymke het volgende:
Ik denk dat ik voor deze ga , ben wel tevree
[afbeelding]
Ik geloof je gelijk. Ik geloof zelfs dat ie onbewerkt is. Maar ik heb tekeningen gezien die hier heel erg veel op lijken. Ik kan me alleen de naam van de artiest niet herinneren. Maar hij is mooi!quote:Op maandag 19 september 2005 21:54 schreef Ymke het volgende:
Het is toch echt een foto hoor
Misschien niet de mooiste maar wel degelijk degene waar ik het meeste ik op benquote:
Dank jequote:Op maandag 19 september 2005 22:00 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik geloof je gelijk. Ik geloof zelfs dat ie onbewerkt is. Maar ik heb tekeningen gezien die hier heel erg veel op lijken. Ik kan me alleen de naam van de artiest niet herinneren. Maar hij is mooi!
Ja hoor. Ik kan me ook wel voorstellen waarom je zelf deze zou kiezen. Ik vind 'm alleen zo... tja, kweenie... standaard?quote:Op maandag 19 september 2005 22:04 schreef Ymke het volgende:
[..]
Misschien niet de mooiste maar wel degelijk degene waar ik het meeste ik op ben
snap je?
Ik ga woensdag nog wat proberen , iets met klei en maskers enzoquote:Op maandag 19 september 2005 22:08 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik kan me ook wel voorstellen waarom je zelf deze zou kiezen. Ik vind 'm alleen zo... tja, kweenie... standaard?
Bij die anderen zaten naar mijn idee veel creatievere foto's.
Dank je Requote:Op maandag 19 september 2005 22:05 schreef Re het volgende:
k_man: opbouwende kritiek is ook niet aan je besteedt he?
strakke plaat ymke
Ehm ik weet het niet bij deze foto , eigenlijk wel leuk , maar niet denderend , tis niet dat ik gelijk denk van Jaaaaaaaaaa dit is hem , moeilijk uit te leggen , je kijkt te lief er zit geen echte spanning , sensualiteit in de fotoquote:Op maandag 19 september 2005 22:26 schreef Schanulleke het volgende:
Nu ook even zelf geschoven. Ik kom er wel achter dat dit een veel moeilijker onderwerp is dan ik aanvankeljik dacht, en zoals ik lees ben ik daarin niet de enige. [afbeelding]
verkapte kijk-mij-eens-een-leven-hebben-postquote:Op maandag 19 september 2005 22:41 schreef Re het volgende:
ik hoop dat ik volgende week nog wat tijd heb om iets in elkaar te flansen, heb wel idee maar ja tijd he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |