Ik niet.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:38 schreef RonaldV het volgende:
In kleur vind ik hem mooier.
Hoewel ik principieel het tegenovergestelde van K-man zou moeten kiezen, ben ik het in dit geval een klein beetje met hem eensquote:
Jij bent een mod....dus neutraal...jouw mening telt nietquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:08 schreef Subhuman het volgende:
Ik vind de kleurenversie ook mooier eigenlijk. De huidskleur past mooi bij de kleur van de luxaflex, vult elkaar mooi aan!
Ik vind zwartwit per definitie met portretten vaak erg gaafquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:07 schreef Offy het volgende:
Hoe kan je de zwartwit-versie nou mooier vinden
Waar is je huid gebleven?quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:22 schreef Puckzzz het volgende:
waarom tint de luxaflex beter bij zijn huidskleur?
ikvind ZW mooier
ik heb alweer met mezelf gespeeld![]()
[afbeelding]
Gijs:
Hij is fraai Puckzzzquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:22 schreef Puckzzz het volgende:
waarom tint de luxaflex beter bij zijn huidskleur?
ikvind ZW mooier
ik heb alweer met mezelf gespeeld![]()
[afbeelding]
Gijs:
Boeit me nietquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:31 schreef Puckzzz het volgende:
die highlight is er niet ingeshopt, die zit daar gewoon. de foto is wel door neat image gehaald (mag dat? )
Niet geshopt!quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:31 schreef Puckzzz het volgende:
die highlight is er niet ingeshopt, die zit daar gewoon. de foto is wel door neat image gehaald (mag dat? )
jij bedoelt zeker dat stukje helemaal in mijn ooghoek? een licht vlekje?quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Boeit me nietHij is fijn
Ik vind deze persoonlijk nog wat beter dan je andere portretten
(mits je het commentaar hierboven oplost
)
quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
jij bedoelt zeker dat stukje helemaal in mijn ooghoek? een licht vlekje?
enige wat er gebeurt is dat de huid iets egaler wordt, is op zich wel een trend hedentendage, dit soort beelden.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:34 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Niet geshopt!Wow, ik vond hem er heel onnatuurlijk uitzien... Misschien dat Neatimage de oorzaak is. De meeste mensen gebruiken ook unsharp mask in Photoshop en levels e.d., dus ik zie niet in waarom Neatimage een probleem zou zijn. Het tast het karakter van de foto niet aan. Wel vind ik de digitale bewerkingen die door Neatimage worden gedaan de foto meestal niet ten goede komen, dus bij mij zou een dergelijke foto lager scoren. Maar dat is voor iedereen persoonlijk natuurlijk.
Ik vind deze versie je beste tot nu toe, van alle portretten that is.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:41 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
enige wat er gebeurt is dat de huid iets egaler wordt, is op zich wel een trend hedentendage, dit soort beelden.
onge-neat imagede-versie:
[afbeelding]
Ik weet dat het een trend is, maar ik vind het niet mooi als modellen eruit zien als plastic poppen...quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:41 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
enige wat er gebeurt is dat de huid iets egaler wordt, is op zich wel een trend hedentendage, dit soort beelden.
WSS.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:48 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik weet dat het een trend is, maar ik vind het niet mooi als modellen eruit zien als plastic poppen...
Niks meer aan doen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:55 schreef Puckzzz het volgende:
okee 50% ik haal ff de andere versies weg om een overload aan Puckzzzfoto's te voorkomen
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:31 schreef RonaldV het volgende:
Na lang wikken en wegen:
[afbeelding]
Is meer van mij te zien dan van de meeste andere fotografen, toch?quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:36 schreef PdeHoog het volgende:
OK...da's een duidelijk zelfportret ja![]()
met zo'n model had ik toch iets anders gekeken hoorquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:31 schreef RonaldV het volgende:
Na lang wikken en wegen:
[afbeelding]
Deed me denken aan deze:quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:31 schreef RonaldV het volgende:
Na lang wikken en wegen:
[afbeelding]
Zo'n grote spiegel had ik niet... Maar fotos van Newton zijn wel inspirerendquote:Op zaterdag 24 september 2005 10:04 schreef k_man het volgende:
[..]
Deed me denken aan deze:
[afbeelding]
Ik had inderdaad ook kunnen gaan kwijlen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:23 schreef Re het volgende:
[..]
met zo'n model had ik toch iets anders gekeken hoor
quote:Op zondag 25 september 2005 09:31 schreef Flaccid het volgende:
Ik heb geen zelfportret, maar eentje van mn broer, en die lijkt op mij:P Mag dat ook?
http://www.coelen.net/DSCF0034.jpg
Let niet op de qualiteit van mn camera, die is niet zo goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |