En? Helpt het al?quote:Op donderdag 22 september 2005 12:00 schreef Faux het volgende:
De dokter zei dat ik het met anderen moest delen. C'est tout.
In dat geval: Welkomquote:Op donderdag 22 september 2005 12:20 schreef Faux het volgende:
Nog serieuzer: linkje was eigenlijk mijn subtiele manier om me voor te stellen op FOK...![]()
welkom *handschudt*quote:Op donderdag 22 september 2005 12:20 schreef Faux het volgende:
Neuh. Niet echt.![]()
Nog serieuzer: linkje was eigenlijk mijn subtiele manier om me voor te stellen op FOK...Een serieuzere bijdrage aan deze contest komt er zeker aan - het concept is al geschetst. Yup, lekker narcistisch gal spuwen...
Mooi!quote:
Woo Lekker wijf!quote:Op donderdag 22 september 2005 09:33 schreef Puckzzz het volgende:
@Poseidon: Ik vond de tweede het mooist, maar ik hou dan ook van die zware bewerkingen
Ik heb toch mijn inzending gewijzigd, of het verstandig is weet ik niet, en daar zal ik ook nooit achterkomen
Dit is 'm geworden:
[afbeelding]
quote:
t s mijn visagie niet zo, maar ergens vind ik dit een hele bijzondere foto. As ik er naar kijk, lijkt het perspectief te wisselen van een gewoon camerastandpunt naar een hoog camerstandpunt. Dat vind ik dan toch wel gaaf of had ik niet zo lang achter mijn beeldscherm moeten zitten vandaag?quote:Op donderdag 22 september 2005 15:44 schreef Puckzzz het volgende:
Ik wist niet dat het onderwerp toch 'dood' was
sorrie ik heb net de laatste inzending gezien, ik ben een kutwijf...ik weet ut...![]()
TRUT!!!!quote:Op donderdag 22 september 2005 15:44 schreef Puckzzz het volgende:
sorrie ik heb net de laatste inzending gezien, ik ben een kutwijf...ik weet ut...![]()
ik vind het gewoon een webcamfotoquote:Op donderdag 22 september 2005 15:51 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
t s mijn visagie niet zo, maar ergens vind ik dit een hele bijzondere foto. As ik er naar kijk, lijkt het perspectief te wisselen van een gewoon camerastandpunt naar een hoog camerstandpunt. Dat vind ik dan toch wel gaaf of had ik niet zo lang achter mijn beeldscherm moeten zitten vandaag?
Nee, dat is het volgens mij niet. Hij is technisch helemaal niet beroerd, alleen uhmmm.... anders. Je hoeft er natuurlijk niet op te stemmen, en laten we verder iedereen in zijn waarde laten en vrede op aahaarde enzoquote:Op donderdag 22 september 2005 15:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik vind het gewoon een webcamfoto
Idd, ik zou met haar wel een gothic-shoot willen doen... Mits ze het zou willen.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:56 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Nee, dat is het volgens mij niet. Hij is technisch helemaal niet beroerd, alleen uhmmm.... anders. Je hoeft er natuurlijk niet op te stemmen, en laten we verder iedereen in zijn waarde laten en vrede op aahaarde enzo![]()
Ik zeg ook niet dattie met een webcam genomen is, maar ik vind het een waardeloze foto. Ik zal er dan ook niet op stemmen. En technisch is ie ook niet super. Rare achtergrond (deurpost ofzo) vreemde hoek van gezicht (zal wel zo horen) als ze nou haar haar los had gedaan en dat langs haar gezicht had laten hangen was het ws mooier geweest.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:56 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Nee, dat is het volgens mij niet. Hij is technisch helemaal niet beroerd, alleen uhmmm.... anders. Je hoeft er natuurlijk niet op te stemmen, en laten we verder iedereen in zijn waarde laten en vrede op aahaarde enzo![]()
ik ook van jou...quote:Op donderdag 22 september 2005 15:44 schreef Puckzzz het volgende:
sorrie meid, het is nix persoonlijksquote:
Helemaal mee eens. Was ik maar een vrouw -preferabel met een uiterlijk gelijkwaardig aan dat van jouw- dan zou ik ook nog kans hebben...quote:
je wilt niet weten hoe ik hangquote:Op vrijdag 23 september 2005 10:52 schreef Puckzzz het volgende:
ik vind de tweede leuk (hang je op de kop ofzo?)
maar ze zijn een beetje vreemd geresized
is ook geen supercamera zoals jullie hebbenquote:Op vrijdag 23 september 2005 10:54 schreef Vliegvrager het volgende:
Bij gebrek aan statief je camera op de grond gelegd?
de tweede idd, en wat Puckzzz zegt (geresized in MS Photoeditor?)
komt ie zo uit de camera of nog gecropt?quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:54 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
je wilt niet weten hoe ik hangennuh weetnietzogoed hoe ik uhm in juiste formaat resize
wat een beetje degelijk iets is enzo
![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:54 schreef Vliegvrager het volgende:
Bij gebrek aan statief je camera op de grond gelegd? Het geeft wel een leuk effect. Misschien kun je het beeld nog iets meer vullen met haar.
de tweede idd, en wat Puckzzz zegt (geresized in MS Photoeditor?)
moet zeggen dat ik hem ook ietsjes verscherpt heb bij die ms editorquote:Op vrijdag 23 september 2005 10:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
komt ie zo uit de camera of nog gecropt?
gooi ff de grote versie online dan resize ik 'm wel voor je![]()
dat mag toch wel volgens de regels? het is alleen maar een beetje behulpzaamheid
ligt niet aan je camera. MS Photoeditor is daar gewoon heel belabberd in en niet alleen daar in . Als ik jou was zou ik op Puckzzz' aanbod ingaanquote:
quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:59 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
ligt niet aan je camera. MS Photoeditor is daar gewoon heel belabberd in en niet alleen daar in . Als ik jou was zou ik op Puckzzz' aanbod ingaan
Leuk idee, alleen is deze bewogen ofzo, hij is iig nie helemaal scherp.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:05 schreef _evenstar_ het volgende:
http://xs47.xs.to/pics/05385/warhoofdje.jpg
zo dan![]()
Uh heel me haar erop gaat nie lukken is te langquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:15 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Leuk idee, alleen is deze bewogen ofzo, hij is iig nie helemaal scherp.
Misschien toch nog eens wat nieuwe foto's maken, ook met heel je haar er op?
dat ziet beter uitquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:20 schreef Puckzzz het volgende:
back @ ya
http://xs47.xs.to/pics/05385/warhoofdje550.jpg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |