Als je je broekmaar aanhoudtquote:Op zondag 25 september 2005 20:06 schreef Re het volgende:
zal ik?
Hoeveel liter gisteravond?quote:
Tja, het ís een zelfportret. Maar daarmee hebben we het goede nieuws dan ook wel weer gehad.quote:
Wanneer komt de jouwe langs trouwens?quote:Op zondag 25 september 2005 21:53 schreef k_man het volgende:
[..]
Tja, het ís een zelfportret. Maar daarmee hebben we het goede nieuws dan ook wel weer gehad.
Oftewel: niks bijzonders. Niet slecht, niet goed. Saaie hap. Next!![]()
Ik denk niet dat ik het red. Wel ideetjes, maar voor dinsdag inleveren wordt heel lastig.quote:Op zondag 25 september 2005 22:04 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Wanneer komt de jouwe langs trouwens?
Was je bijna van je geloof gedonderd? Ik dacht dat je je hoofd niet on line wilde hebben?quote:Op zondag 25 september 2005 22:35 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik het red. Wel ideetjes, maar voor dinsdag inleveren wordt heel lastig.
ja kloptquote:
Niet herkenbaar inderdaad. Maar daar zijn wel oplossingen voor.quote:Op zondag 25 september 2005 22:50 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Was je bijna van je geloof gedonderd? Ik dacht dat je je hoofd niet on line wilde hebben?
zo geen schmink nodig ook !quote:Op zondag 25 september 2005 23:16 schreef k_man het volgende:
[..]
Niet herkenbaar inderdaad. Maar daar zijn wel oplossingen voor.
Iemand in je kennissenkring die goed kan schminken bijvoorbeeld. Niet dat ik zo iemand ken, maar goed, het is een voorbeeld.
Offe:quote:Op zondag 25 september 2005 23:20 schreef mother-mother het volgende:
[..]
zo geen schmink nodig ook !
[afbeelding]
ik vind je huidige inzending erg mooi, dus ik zou me niet al te druk makenquote:Op maandag 26 september 2005 15:09 schreef Elefes het volgende:
Ik twijfel nog steeds
De ideeën die ik nog had waren niet zo'n succes..
quote:Op maandag 26 september 2005 15:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik vind je huidige inzending erg mooi, dus ik zou me niet al te druk maken
Hoewel er wel redelijk wat nieuwe namen onder de inzenders zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:40 schreef k_man het volgende:
Hmm, ook dit is geen erg toegankelijk thema gebleken. Of is er een andere reden dat er zo weinig is ingezonden?
Sprak de man die zelf niet ingezonden heeftquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:40 schreef k_man het volgende:
Hmm, ook dit is geen erg toegankelijk thema gebleken. Of is er een andere reden dat er zo weinig is ingezonden?
Ja voor mij was het niet heel toegankelijk, maar ik kan niet voor iedereen spreken hè?quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:23 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Sprak de man die zelf niet ingezonden heeft
Je lampje schijnt in mijn ogenquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:32 schreef Re het volgende:
nog ff grapje dan maar niet inzending
[afbeelding]
"Oh, you can't take pics like that"quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:32 schreef Re het volgende:
nog ff grapje dan maar niet inzending
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:38 schreef RonaldV het volgende:
[..]
"Oh, you can't take pics like that"
"Why not? Afraid it will take away your spirit?"
"No the lens cap is still on"
Geen idee meer welke film het was, maar ik moest er om de herkenbaarheid enorm om lachen destijds.
* iets met vrijwilligersquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:28 schreef k_man het volgende:
Wat is dat toch met het bevoegd gezag hier?
Er worden deadlines vastgesteld, maar vervolgens is er op het moment supreme in geen velden of wegen crew te bekennen. Met het onderwerpen stemtopic was dat ook al zo. Dat kon dan uiteindelijk nog wel door een user geopend worden, maar met een stemtopic is dat toch lastig als niet alle inzendingen verwerkt zijn.
glaasje azijn knul?quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:28 schreef k_man het volgende:
Wat is dat toch met het bevoegd gezag hier?
Er worden deadlines vastgesteld, maar vervolgens is er op het moment supreme in geen velden of wegen crew te bekennen. Met het onderwerpen stemtopic was dat ook al zo. Dat kon dan uiteindelijk nog wel door een user geopend worden, maar met een stemtopic is dat toch lastig als niet alle inzendingen verwerkt zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |